ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2024
(10)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
-
▼
Αυγούστου
(29)
- Αμοιβαίες Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας...
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών
- Αιτήσεις για απόσπαση ή αμοιβαία απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ
- Ανακοίνωση ΔΔΕ Βοιωτίας για εκπαιδευτικούς με προσ...
- Προκήρυξη θέσης Τεχνικού Υπευθύνου στο ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ...
- Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών από άρση υπεραριθμίας
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ Κ...
- Σε εξέλιξη οι υπηρεσιακές μεταβολές - εν αναμονή τ...
- Η Ενωτική Κίνηση τώρα και στο facebook
- Επιστολή 31 συναδέλφων εκπ/κών Ιταλικής γλώσσας
- Σε τελική φάση η λύση υπεραριθμιών, ακολουθούν ορι...
- Τελείωσε το παραμύθι ..
- Τι ισχύει για τις οργανικές υπεραριθμίες
- Κυκλοφορεί ο νέος Ερμής ο Λόγιος
- Προβλήματα και προβληματισμοί γύρω από την εφαρμογ...
- Συνδικαλισμός στην Εκπαίδευση, μια άλλη προσέγγιση
- Ονομαστικός πίνακας υπεραριθμιών
- Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο για Πρωτοβάθμ...
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Δημόσια ΙΕΚ
- Την επόμενη Τετάρτη 27/8 αναμένονται οι αποσπάσεις...
- Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε …!!
- Απόψεις
- Γραμματεία σε κάθε Γυμνάσιο - Λύκειο δυναμικότητας...
- Eιδικά Προγράμματα Σπουδών Παιδαγωγικής και Διδακτ...
- Τάσος Ισαάκ - Σολωμός Σολωμού, 18 χρόνια πριν
- 10ήμερο Θεάτρου και Φωτογραφίας στο Αίθριο Μαυσωλε...
- Ανακοινοποίηση στο ορθό - Οργανικά κενά - Υπεραριθ...
- Οργανικά κενά Ν. Βοιωτίας - Υπεραριθμίες
- Πλήρωση κενών θέσεων στα ΚΕΣΥΠ Θήβας και Λιβαδειάς
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
Διαύγεια ΠΔΕ
διαυγεια δδε
Διαύγεια ΔΔΕ
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Κυριακή 24 Αυγούστου 2014
Προβλήματα και προβληματισμοί γύρω από την εφαρμογή της αξιολόγησης στην εκπαίδευση
Η αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης που θεωρητικά ολοκληρώνεται εντός των ημερών και ξεκίνησε με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας φαίνεται πως αιφνιδίασε όχι μόνο τα στελέχη της εκπαίδευσης αλλά και αυτή την ίδια την αρμόδια αρχή ΑΔΙΠΠΔΕ που εποπτεύει το όλο εγχείρημα.
Οι διευκρινίσεις που απέστειλε η ΑΔΙΠΠΔΕ δεν έλυσαν πολλά από τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν ήδη με την έναρξη του εγχειρήματος.
Είναι δε τόσα τα ερωτήματα που καθημερινά ανακύπτουν γύρω από την αξιολόγηση ώστε να τίθεται πλέον ερώτημα περί της δυνατότητας επιτυχούς υλοποίησης του έργου αυτού κατά την ερχόμενη σχολική χρονιά. Διαβάστε περισσότερα στην ιστοσελίδα Esos
Οι διευκρινίσεις που απέστειλε η ΑΔΙΠΠΔΕ δεν έλυσαν πολλά από τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν ήδη με την έναρξη του εγχειρήματος.
Είναι δε τόσα τα ερωτήματα που καθημερινά ανακύπτουν γύρω από την αξιολόγηση ώστε να τίθεται πλέον ερώτημα περί της δυνατότητας επιτυχούς υλοποίησης του έργου αυτού κατά την ερχόμενη σχολική χρονιά. Διαβάστε περισσότερα στην ιστοσελίδα Esos