ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2024
(10)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
-
▼
Αυγούστου
(29)
- Αμοιβαίες Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας...
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών
- Αιτήσεις για απόσπαση ή αμοιβαία απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ
- Ανακοίνωση ΔΔΕ Βοιωτίας για εκπαιδευτικούς με προσ...
- Προκήρυξη θέσης Τεχνικού Υπευθύνου στο ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ...
- Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών από άρση υπεραριθμίας
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ Κ...
- Σε εξέλιξη οι υπηρεσιακές μεταβολές - εν αναμονή τ...
- Η Ενωτική Κίνηση τώρα και στο facebook
- Επιστολή 31 συναδέλφων εκπ/κών Ιταλικής γλώσσας
- Σε τελική φάση η λύση υπεραριθμιών, ακολουθούν ορι...
- Τελείωσε το παραμύθι ..
- Τι ισχύει για τις οργανικές υπεραριθμίες
- Κυκλοφορεί ο νέος Ερμής ο Λόγιος
- Προβλήματα και προβληματισμοί γύρω από την εφαρμογ...
- Συνδικαλισμός στην Εκπαίδευση, μια άλλη προσέγγιση
- Ονομαστικός πίνακας υπεραριθμιών
- Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο για Πρωτοβάθμ...
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Δημόσια ΙΕΚ
- Την επόμενη Τετάρτη 27/8 αναμένονται οι αποσπάσεις...
- Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε …!!
- Απόψεις
- Γραμματεία σε κάθε Γυμνάσιο - Λύκειο δυναμικότητας...
- Eιδικά Προγράμματα Σπουδών Παιδαγωγικής και Διδακτ...
- Τάσος Ισαάκ - Σολωμός Σολωμού, 18 χρόνια πριν
- 10ήμερο Θεάτρου και Φωτογραφίας στο Αίθριο Μαυσωλε...
- Ανακοινοποίηση στο ορθό - Οργανικά κενά - Υπεραριθ...
- Οργανικά κενά Ν. Βοιωτίας - Υπεραριθμίες
- Πλήρωση κενών θέσεων στα ΚΕΣΥΠ Θήβας και Λιβαδειάς
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
Διαύγεια ΠΔΕ
διαυγεια δδε
Διαύγεια ΔΔΕ
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Κυριακή 24 Αυγούστου 2014
Τι ισχύει για τις οργανικές υπεραριθμίες
Συνάδελφοι,
πριν διαβάσετε τις παρακάτω διευκρινίσεις, να είναι ξεκάθαρο ότι οι οργανικές υπεραριθμίες δεν έχουν καμία σχέση με τους συναδέλφους που είναι
προσωρινά τοποθετημένοι ή βρίσκονται σε διάθεση ΠΥΣΔΕ και δεν έχουν οργανική
θέση (απαραίτητη διευκρίνιση αφού
αυτή η παρανόηση είναι συχνή).
Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν σε
σχολικές μονάδες της Β΄/θμιας Εκπαίδευσης: από
κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις ή από
μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία. Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη
διαπίστωση της υπεραριθμίας κρίνονται όλοι
οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.
ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Ο
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου
κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα που διαπιστώθηκε η
υπεραριθμία, να δηλώσουν εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών αν επιθυμούν ή όχι
να χαρακτηρισθούν ως υπεράριθμοι.
Στη συνέχεια, το ΠΥΣΔΕ χαρακτηρίζει
ονομαστικά τους υπεράριθμους κατά σχολική μονάδα
έχοντας υπόψη τα παρακάτω:
α) Από
όσους επιθυμούν να χαρακτηρισθούν ως υπεράριθμοι, θεωρείται υπεράριθμος εκείνος
που έχει το μεγαλύτερο σύνολο μονάδων μετάθεσης.
β) Αν
κανείς δεν επιθυμεί να χαρακτηρισθεί ως υπεράριθμος, τότε θεωρείται υπεράριθμος
εκείνος που τοποθετήθηκε τελευταίος οργανικά στη σχολική μονάδα.
Σημειώνεται
ότι: εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν σε σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος θεωρείται ότι
τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε τέτοια περίπτωση ταυτόχρονης
τοποθέτησης θεωρείται υπεράριθμος ο εκπαιδευτικός που έχει το μικρότερο σύνολο
μονάδων μετάθεσης. Σε αυτή και μόνο τη συγκεκριμένη περίπτωση, της ταυτόχρονης
τοποθέτησης, αν υπάρχει εκπαιδευτικός που τοποθετήθηκε ως υπεράριθμος στη σχολική
μονάδα (με αίτηση λύσης υπεραριθμίας), αυτός δεν χαρακτηρίζεται τώρα υπεράριθμος
(δηλαδή, «προηγείται» αυτός που πήρε οργανική θέση την ίδια σχολική χρονιά με λύση
υπεραριθμίας).
Οι εκπαιδευτικοί που
χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να
υποβάλουν -αν επιθυμούν- δήλωση τοποθέτησης - λύσης υπεραθμίας.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ (1): στο υφισταμένο νομικό πλαίσιο δεν προβλέπεται αναγκαστική λύση υπεραριθμίας.
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ
ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
1) Να μην κάνει τίποτα.
Στη περίπτωση αυτή ο υπεράριθμος
εκπαιδευτικός, το Σεπτέμβριο μπορεί:
α) να παραμείνει στην ίδια
σχολική μονάδα του, αν προκύψει λειτουργικό κενό,
β) να τοποθετηθεί, με αίτησή του, κατά προτεραιότητα σε λειτουργικά
κενά (οι υπεράριθμοι συγκρίνονται
μόνο μεταξύ τους με κριτήριο το σύνολο
μονάδων μετάθεσης),
γ)
να διατεθεί ή αποσπασθεί σε άλλη σχολική μονάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ (2): Η οργανική θέση
εκπαιδευτικού που χαρακτηρίζεται οργανικά υπεράριθμος δεν χάνεται !!
2) Να κάνει αίτηση λύσης υπεραριθμίας. Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί
τοποθετούνται σε κενές οργανικές θέσεις κατά απόλυτη προτεραιότητα (πριν από
τις οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις)
συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους και τις δηλώσεις προτίμησης (κατά προτεραιότητα στην ομάδα σχολείων τους).
3) Να
κάνει αίτηση για βελτίωση θέσης
(αν δεν έχει ήδη κάνει). Η αίτηση αυτή συνεξετάζεται ενιαία με όλους
όσους ζητούν βελτίωση θέσης ή οριστική τοποθέτηση με βάση το σύνολο των
μονάδων μετάθεσης.
Από την Ενωτική Κίνηση