ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2024
(10)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
-
▼
Αυγούστου
(29)
- Αμοιβαίες Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας...
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών
- Αιτήσεις για απόσπαση ή αμοιβαία απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ
- Ανακοίνωση ΔΔΕ Βοιωτίας για εκπαιδευτικούς με προσ...
- Προκήρυξη θέσης Τεχνικού Υπευθύνου στο ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ...
- Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών από άρση υπεραριθμίας
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ Κ...
- Σε εξέλιξη οι υπηρεσιακές μεταβολές - εν αναμονή τ...
- Η Ενωτική Κίνηση τώρα και στο facebook
- Επιστολή 31 συναδέλφων εκπ/κών Ιταλικής γλώσσας
- Σε τελική φάση η λύση υπεραριθμιών, ακολουθούν ορι...
- Τελείωσε το παραμύθι ..
- Τι ισχύει για τις οργανικές υπεραριθμίες
- Κυκλοφορεί ο νέος Ερμής ο Λόγιος
- Προβλήματα και προβληματισμοί γύρω από την εφαρμογ...
- Συνδικαλισμός στην Εκπαίδευση, μια άλλη προσέγγιση
- Ονομαστικός πίνακας υπεραριθμιών
- Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο για Πρωτοβάθμ...
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Δημόσια ΙΕΚ
- Την επόμενη Τετάρτη 27/8 αναμένονται οι αποσπάσεις...
- Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε …!!
- Απόψεις
- Γραμματεία σε κάθε Γυμνάσιο - Λύκειο δυναμικότητας...
- Eιδικά Προγράμματα Σπουδών Παιδαγωγικής και Διδακτ...
- Τάσος Ισαάκ - Σολωμός Σολωμού, 18 χρόνια πριν
- 10ήμερο Θεάτρου και Φωτογραφίας στο Αίθριο Μαυσωλε...
- Ανακοινοποίηση στο ορθό - Οργανικά κενά - Υπεραριθ...
- Οργανικά κενά Ν. Βοιωτίας - Υπεραριθμίες
- Πλήρωση κενών θέσεων στα ΚΕΣΥΠ Θήβας και Λιβαδειάς
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
Διαύγεια ΠΔΕ
διαυγεια δδε
Διαύγεια ΔΔΕ
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014
Επιστολή 31 συναδέλφων εκπ/κών Ιταλικής γλώσσας
Επιστολή προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά & τον πρωθυπουργό της Ιταλίας Ματτέο Ρέντσι
Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,
Τα ιταλικά, η γλώσσα του Δάντη, του Πετράρχη, του Ούγκο Φώσκολο, του Λεοπάρντι, του Πιραντέλο και τόσων άλλων, υφίστανται μια άδικη και μεροληπτική μεταχείριση από την πλευρά της ελληνικής πολιτείας. Μετά από σχεδόν οκτώ χρόνια επιτυχούς διδασκαλίας της Ιταλικής σε μεγάλο αριθμό μαθητών, πολλών γυμνασίων και κάποιων λυκείων της Ελλάδας, και με βασικό κορμό 31 μόνιμους καθηγητές –Έλληνες και Ιταλούς– αλλά και δύο ή τρεις εκατοντάδες αναπληρωτές και ωρομίσθιους, στα χρόνια πριν από την κρίση, το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας, για να πετύχει τον απαραίτητο αριθμό απολύσεων δημοσίων υπαλλήλων, αποφάσισε να καταργήσει τη διδασκαλία των ιταλικών από τα σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης. Με αυτό τον τρόπο θα ικανοποιούσε το «Μινώταυρο», προσφέροντάς του ως γεύμα και τους 31 μόνιμους καθηγητές ιταλικών που είχαν πλέον απομείνει.
Έτσι, σήμερα, στα ελληνικά σχολεία όλων των βαθμίδων, διδάσκονται μόνο τα αγγλικά, τα γαλλικά και τα γερμανικά, οι «βασικές» δηλαδή ευρωπαϊκές γλώσσες. Η ιταλική, ως μία εκ των «μη βασικών», εξοβελίζεται από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και μαζί της κάθε έννοια πολυγλωσσίας και ισοτιμίας, αφήνοντας παράλληλα μιαν αρνητική εντύπωση στην ελληνική κοινωνία για την αξία και τη χρησιμότητα αυτής της γλώσσας, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.
Στον αντίποδα βρίσκεται η απόφαση του ιταλικού Υπουργείου Παιδείας να προωθήσει τη νέα ελληνική γλώσσα στην Ιταλία. Για το σκοπό αυτό προκήρυξε και για το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014, είκοσι θέσεις για διδάσκοντες τη νεοελληνική γλώσσα - 10 στη Ρώμη και 10 στη Βενετία- για συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα πιστοποίησης και κατάρτισης καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης TFA.
Κύριε Πρωθυπουργέ, όταν προσφάτως η Ιταλία ανέλαβε την προεδρεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η Ελλάδα υπογράμμιζε δια στόματος της κυβερνητικού εκπροσώπου της ότι «με χαρά παραδίδει την προεδρεία στη φίλη, σύμμαχο και εταίρο Ιταλία με την οποία συνδέεται με στενότατες σχέσεις φιλίας». Επισήμανε δε ότι «ο ελληνικός και ο ιταλικός λαός συνδέονται με δεσμούς, που οι ρίζες τους φθάνουν στα βάθη της Ιστορίας, και συνεργάζονται πορευόμενοι μαζί στην Ευρώπη του 21ου αιώνα». Και δεν είχε άδικο. Δεν φτάνει όμως απλά να το λέμε, πρέπει και να το δείχνουμε έμπρακτα. Θεωρούμε πως η απόφαση της κατάργησης της ιταλικής γνώσσας δεν βοηθά στη συνειδητοποίηση και ενίσχυση των ιστορικών, πολιτισμικών, γλωσσικών, φιλικών δεσμών των δύο χωρών, οι οποίοι σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, είναι και για τις δύο χώρες πολύτιμοι.
Κύριε Πρωθυπουργέ, οι 31 καθηγητές της ιταλικής γλώσσας ενδεχομένως να βρίσκονται στο ελληνικό σχολείο για μερικούς ακόμα μήνες, διδάσκοντας για τελευταία φορά, στους ελάχιστους εναπομείναντες μαθητές της γ΄ τάξης γυμνασίου. Από εκεί και πέρα, το οριστικό τέλος της Ιταλικής θα είναι πια μια οδυνηρή, δυσβάσταχτη πραγματικότητα για εμάς τους καθηγητές της και για όσους τουλάχιστον συναισθάνονται τι σημαίνει αυτό. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι είστε κι εσείς ένας από αυτούς.
Ας ακουστεί η φωνή όλων μας όσο ακόμα είναι καιρός.