ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
▼
2024
(11)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
Διαύγεια ΠΔΕ
διαυγεια δδε
Διαύγεια ΔΔΕ
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Παρασκευή 24 Απριλίου 2020
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Απρίλιος 2020
Νομοθετούν για το Δημόσιο Σχολείο,
χωρίς διάλογο και με «κλειστά» σχολεία!!
Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ
έδωσε στη δημοσιότητα το Πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, που
περιλαμβάνει αλλαγές σε Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
(πρότυπα και πειραματικά σχολεία, αλλαγές στην κατανομή των ωρών διδασκαλίας,
σχολικός κανονισμός, ποινή αναπληρωτών για μη ανάληψη υπηρεσίας, αλλαγές
προγραμμάτων σε δημοτικό - γυμνάσιο - λύκειο, τράπεζα θεμάτων, βάση του 10, αλλαγή
στον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, αξιολόγηση σχολικών μονάδων κι εκπαιδευτικών,
εκλογή πρυτάνεων κ.α.).
Ακολουθεί την ίδια απαράδεκτη «τακτική» με τους προηγούμενους
Υπουργούς Παιδείας που νομοθετούσαν με τα σχολεία «κλειστά» !!
Πιο
συγκεκριμένα:
¨ Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση / Διακοπές Πάσχα 2019: Νέο Λύκειο
¨ Δευτεροβάθμια & Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση / Διακοπές Χριστουγέννων
2018: Σύστημα προσλήψεων
¨
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση /
Καλοκαίρι 2017: Π.Δ.79/2017
¨
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση /
Διακοπές Πάσχα 2016: Κατάργηση Δημοτικών Σχολείων ΕΑΕΠ διευρυμένου
προγράμματος σπουδών
Είναι
απίστευτο ότι ο τελευταίος εκπαιδευτικός νόμος 3848/2010
που συζητήθηκε, πριν ψηφιστεί στη Βουλή με ανοικτά σχολεία (Μάιος
2010), εκτενώς επί τρίμηνο με τους θεσμικούς φορείς και τις εκπαιδευτικές
ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ – ΔΟΕ), ανεξάρτητα από την ισχυρή αντιπαράθεση και
την κριτική που του ασκήθηκε, πρέπει να αναζητηθεί 10 χρόνια πριν!!
Οι αλλαγές
στο Δημόσιο Σχολείο χρειάζονται ανοικτό διάλογο με όλους τους
φορείς της εκπαίδευσης και συναινέσεις για να αντέχουν στον
χρόνο και να μην αλλάζουν από κυβέρνηση σε κυβέρνηση κι από υπουργό σε
υπουργό με τελικά «θύματα» τους ίδιους τους μαθητές μας και την ίδια την
εκπαίδευση.
Η
πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ πρέπει να δείξει σεβασμό προς την εκπαιδευτική
κοινότητα και να προχωρήσει σε έναν ανοικτό και δημοκρατικό διάλογο για τις
αλλαγές στο Δημόσιο Σχολείο, χωρίς παράκαμψη κοινοβουλευτικών διαδικασιών,
χωρίς αλαζονεία και «κλειστά» σχολεία, αλλά με υπευθυνότητα και σοβαρότητα.
Τετάρτη 22 Απριλίου 2020
Το πολυνομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ και η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
Τρίτη 21 Απριλίου 2020
Δελτίο Τύπου ΑΔΕΔΥ
σχετικά με την επικείμενη κατάθεση του πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία στη Βουλή (σε pdf).
Δευτέρα 13 Απριλίου 2020
Το ΦΕΚ για τη νέα παράταση της αναστολής λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών (έως και 10.5.2020)
Κυριακή 12 Απριλίου 2020
Το χρονικό ενός «τραγέλαφου»
Υπουργείο
Παιδείας: Εξ αποστάσεως μάθημα .....
σχετικά με το πώς μπορείς να πνιγείς σε μια
κουταλιά νερό!!
Το χρονικό ενός «τραγέλαφου»
3 Απριλίου 2020: Διοχετεύεται στα ΜΜΕ η είδηση πως το Υπουργείο Παιδείας θα δώσει tablet σε μαθητές και εκπαιδευτικούς που έχουν ανάγκη, για όσο διάστημα πραγματοποιείται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
7 Απριλίου 2020: Με κατεπείγον έγγραφο, το Υπουργείο Παιδείας, ζητά από τους διευθυντές των σχολείων μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, προκειμένου να υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία, να καταγράψουν τις ανάγκες σε εξοπλισμό των μαθητών και των εκπαιδευτικών της κάθε σχολικής μονάδας. Το έγγραφο είναι τόσο προσεγμένο (!!) που δεν ορίζει κανένα απολύτως κριτήριο.
8 Απριλίου 2020: Η Yπουργός Παιδείας δηλώνει στη Βουλή, ότι εξοπλισμός μέσω πρόγραμματος ΕΣΠΑ, ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά και δωρεές ιδιωτών, είναι στον δρόμο για τα σχολεία (!!)
9 Απριλίου 2020: Με έγγραφο που υπογράφει η Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, διευκρινίζεται, ότι ο εξοπλισμός δεν αφορά τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς αλλά μόνο τις σχολικές μονάδες. Το έγγραφο αφήνει πάλι γκρίζες ζώνες για τον αριθμό των φορητών Η.Υ. ανά σχολείο (όσοι οι μαθητές ή οι εκπαιδευτικοί του σχολείου; όσα τα τμήματα του σχολείου; κάτι άλλο;)
9 Απριλίου 2020: Πριν «στεγνώσει το μελάνι» από το προηγούμενο έγγραφο, φτάνει στα σχολεία νέο διευκρινιστικό έγγραφο - του προηγούμενου διευκρινιστικού - πως η αναλογία είναι ένας φορητός υπολογιστής για κάθε 50 μαθητές.
Άνθρακες ο θησαυρός!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)