ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
▼
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
-
▼
Απριλίου
(20)
- Ανακοίνωση ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ για το ηλικιακό όριο ε...
- Ηλεκτρονική (email) ψηφοφορία Δ.Σ. ΕΛΜΕ Βοιωτίας -...
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για την επαναλειτουργία Γυμνασίων ...
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για το επίδομα των μαθητών του μετ...
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
- Το πολυνομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ και η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ
- Δελτίο Τύπου ΑΔΕΔΥ
- Η αληθινή αντίσταση στη δικτατορία
- Ευχές !!
- Το ΦΕΚ για τη νέα παράταση της αναστολής λειτουργί...
- Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση
- Το χρονικό ενός «τραγέλαφου»
- Η Έξοδος ...
- Η ΟΛΜΕ για το ειδικό επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτ...
- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΔΕΔΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
- Αναφορά στη Βουλή για την τηλεκπαίδευση στα σχολεί...
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ε.Λ.Μ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Δελτίο τύπου ΑΔΕΔΥ για τα εργασιακά δικαιώματα των...
- ΟΛΜΕ: Ψήφισμα συμπαράστασης στους εκπαιδευτικούς τ...
- Απάντηση ΑΔΕΔΥ στις στοχευμένες επιθέσεις εναντίον...
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Παρασκευή 24 Απριλίου 2020
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Απρίλιος 2020
Νομοθετούν για το Δημόσιο Σχολείο,
χωρίς διάλογο και με «κλειστά» σχολεία!!
Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ
έδωσε στη δημοσιότητα το Πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, που
περιλαμβάνει αλλαγές σε Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
(πρότυπα και πειραματικά σχολεία, αλλαγές στην κατανομή των ωρών διδασκαλίας,
σχολικός κανονισμός, ποινή αναπληρωτών για μη ανάληψη υπηρεσίας, αλλαγές
προγραμμάτων σε δημοτικό - γυμνάσιο - λύκειο, τράπεζα θεμάτων, βάση του 10, αλλαγή
στον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, αξιολόγηση σχολικών μονάδων κι εκπαιδευτικών,
εκλογή πρυτάνεων κ.α.).
Ακολουθεί την ίδια απαράδεκτη «τακτική» με τους προηγούμενους
Υπουργούς Παιδείας που νομοθετούσαν με τα σχολεία «κλειστά» !!
Πιο
συγκεκριμένα:
¨ Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση / Διακοπές Πάσχα 2019: Νέο Λύκειο
¨ Δευτεροβάθμια & Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση / Διακοπές Χριστουγέννων
2018: Σύστημα προσλήψεων
¨
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση /
Καλοκαίρι 2017: Π.Δ.79/2017
¨
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση /
Διακοπές Πάσχα 2016: Κατάργηση Δημοτικών Σχολείων ΕΑΕΠ διευρυμένου
προγράμματος σπουδών
Είναι
απίστευτο ότι ο τελευταίος εκπαιδευτικός νόμος 3848/2010
που συζητήθηκε, πριν ψηφιστεί στη Βουλή με ανοικτά σχολεία (Μάιος
2010), εκτενώς επί τρίμηνο με τους θεσμικούς φορείς και τις εκπαιδευτικές
ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ – ΔΟΕ), ανεξάρτητα από την ισχυρή αντιπαράθεση και
την κριτική που του ασκήθηκε, πρέπει να αναζητηθεί 10 χρόνια πριν!!
Οι αλλαγές
στο Δημόσιο Σχολείο χρειάζονται ανοικτό διάλογο με όλους τους
φορείς της εκπαίδευσης και συναινέσεις για να αντέχουν στον
χρόνο και να μην αλλάζουν από κυβέρνηση σε κυβέρνηση κι από υπουργό σε
υπουργό με τελικά «θύματα» τους ίδιους τους μαθητές μας και την ίδια την
εκπαίδευση.
Η
πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ πρέπει να δείξει σεβασμό προς την εκπαιδευτική
κοινότητα και να προχωρήσει σε έναν ανοικτό και δημοκρατικό διάλογο για τις
αλλαγές στο Δημόσιο Σχολείο, χωρίς παράκαμψη κοινοβουλευτικών διαδικασιών,
χωρίς αλαζονεία και «κλειστά» σχολεία, αλλά με υπευθυνότητα και σοβαρότητα.