ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
▼
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
-
▼
Απριλίου
(20)
- Ανακοίνωση ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ για το ηλικιακό όριο ε...
- Ηλεκτρονική (email) ψηφοφορία Δ.Σ. ΕΛΜΕ Βοιωτίας -...
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για την επαναλειτουργία Γυμνασίων ...
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για το επίδομα των μαθητών του μετ...
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
- Το πολυνομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ και η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ
- Δελτίο Τύπου ΑΔΕΔΥ
- Η αληθινή αντίσταση στη δικτατορία
- Ευχές !!
- Το ΦΕΚ για τη νέα παράταση της αναστολής λειτουργί...
- Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση
- Το χρονικό ενός «τραγέλαφου»
- Η Έξοδος ...
- Η ΟΛΜΕ για το ειδικό επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτ...
- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΔΕΔΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
- Αναφορά στη Βουλή για την τηλεκπαίδευση στα σχολεί...
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ε.Λ.Μ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Δελτίο τύπου ΑΔΕΔΥ για τα εργασιακά δικαιώματα των...
- ΟΛΜΕ: Ψήφισμα συμπαράστασης στους εκπαιδευτικούς τ...
- Απάντηση ΑΔΕΔΥ στις στοχευμένες επιθέσεις εναντίον...
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Κυριακή 12 Απριλίου 2020
Το χρονικό ενός «τραγέλαφου»
Υπουργείο
Παιδείας: Εξ αποστάσεως μάθημα .....
σχετικά με το πώς μπορείς να πνιγείς σε μια
κουταλιά νερό!!
Το χρονικό ενός «τραγέλαφου»
3 Απριλίου 2020: Διοχετεύεται στα ΜΜΕ η είδηση πως το Υπουργείο Παιδείας θα δώσει tablet σε μαθητές και εκπαιδευτικούς που έχουν ανάγκη, για όσο διάστημα πραγματοποιείται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
7 Απριλίου 2020: Με κατεπείγον έγγραφο, το Υπουργείο Παιδείας, ζητά από τους διευθυντές των σχολείων μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, προκειμένου να υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία, να καταγράψουν τις ανάγκες σε εξοπλισμό των μαθητών και των εκπαιδευτικών της κάθε σχολικής μονάδας. Το έγγραφο είναι τόσο προσεγμένο (!!) που δεν ορίζει κανένα απολύτως κριτήριο.
8 Απριλίου 2020: Η Yπουργός Παιδείας δηλώνει στη Βουλή, ότι εξοπλισμός μέσω πρόγραμματος ΕΣΠΑ, ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά και δωρεές ιδιωτών, είναι στον δρόμο για τα σχολεία (!!)
9 Απριλίου 2020: Με έγγραφο που υπογράφει η Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, διευκρινίζεται, ότι ο εξοπλισμός δεν αφορά τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς αλλά μόνο τις σχολικές μονάδες. Το έγγραφο αφήνει πάλι γκρίζες ζώνες για τον αριθμό των φορητών Η.Υ. ανά σχολείο (όσοι οι μαθητές ή οι εκπαιδευτικοί του σχολείου; όσα τα τμήματα του σχολείου; κάτι άλλο;)
9 Απριλίου 2020: Πριν «στεγνώσει το μελάνι» από το προηγούμενο έγγραφο, φτάνει στα σχολεία νέο διευκρινιστικό έγγραφο - του προηγούμενου διευκρινιστικού - πως η αναλογία είναι ένας φορητός υπολογιστής για κάθε 50 μαθητές.
Άνθρακες ο θησαυρός!!