ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012
Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Διαύγεια ΠΔΕ

διαυγεια δδε

Διαύγεια ΔΔΕ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών από άρση υπεραριθμίας

Δείτε ΕΔΩ τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών από άρση υπεραριθμίας.


Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ / ΝΤΡΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ ΔΔΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Σε εξέλιξη οι υπηρεσιακές μεταβολές - εν αναμονή της ανακοίνωσης των τοποθετήσεων εκπαιδευτικών για άρση υπεραριθμίας

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ 



Καλούνται όσοι εκπαιδευτικοί:
- έχουν μετατεθεί στην Βοιωτία,
- βρίσκονται στην Διάθεση του ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας,
- έχουν ζητήσει βελτίωση,
 να υποβάλλουν Αίτηση – Δήλωση τοποθέτησης  μέχρι Τρίτη 02-09-2014  και ώρα 12.00
Οι δηλώσεις θα υποβληθούν αυτοπροσώπως ή στο fax - 2261029970. 
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ AΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΘΕΣΗΣ  


ΔΗΛΩΣΗ  ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ 
Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Η Ενωτική Κίνηση τώρα και στο facebook


Επιστολή 31 συναδέλφων εκπ/κών Ιταλικής γλώσσας

Επιστολή προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά  & τον πρωθυπουργό της Ιταλίας Ματτέο Ρέντσι

Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,
Τα ιταλικά, η γλώσσα του Δάντη, του Πετράρχη, του Ούγκο Φώσκολο, του Λεοπάρντι, του Πιραντέλο και τόσων άλλων, υφίστανται μια άδικη και μεροληπτική μεταχείριση από την πλευρά της ελληνικής πολιτείας. Μετά από σχεδόν οκτώ χρόνια επιτυχούς διδασκαλίας της Ιταλικής σε μεγάλο αριθμό μαθητών, πολλών γυμνασίων και κάποιων λυκείων της Ελλάδας, και με βασικό κορμό 31 μόνιμους καθηγητές –Έλληνες και Ιταλούς– αλλά και δύο ή τρεις εκατοντάδες αναπληρωτές και ωρομίσθιους, στα χρόνια πριν από την κρίση, το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας, για να πετύχει τον απαραίτητο αριθμό απολύσεων δημοσίων υπαλλήλων, αποφάσισε να καταργήσει τη διδασκαλία των ιταλικών από τα σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης. Με αυτό τον τρόπο θα ικανοποιούσε το «Μινώταυρο», προσφέροντάς του ως γεύμα και τους 31 μόνιμους καθηγητές ιταλικών που είχαν πλέον απομείνει.
Έτσι, σήμερα, στα ελληνικά σχολεία όλων των βαθμίδων, διδάσκονται μόνο τα αγγλικά, τα γαλλικά και τα γερμανικά, οι «βασικές» δηλαδή ευρωπαϊκές γλώσσες. Η ιταλική, ως μία εκ των «μη βασικών», εξοβελίζεται από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και μαζί της κάθε έννοια πολυγλωσσίας και ισοτιμίας, αφήνοντας παράλληλα μιαν αρνητική εντύπωση στην ελληνική κοινωνία για την αξία και τη χρησιμότητα αυτής της γλώσσας, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.
Στον αντίποδα βρίσκεται η απόφαση του ιταλικού Υπουργείου Παιδείας να προωθήσει τη νέα ελληνική γλώσσα στην Ιταλία. Για το σκοπό αυτό προκήρυξε και για το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014, είκοσι θέσεις για διδάσκοντες τη νεοελληνική γλώσσα - 10 στη Ρώμη και 10 στη Βενετία- για συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα πιστοποίησης και κατάρτισης καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης TFA.

Κύριε Πρωθυπουργέ, όταν προσφάτως η Ιταλία ανέλαβε την προεδρεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η Ελλάδα υπογράμμιζε δια στόματος της κυβερνητικού εκπροσώπου της ότι «με χαρά παραδίδει την προεδρεία στη φίλη, σύμμαχο και εταίρο Ιταλία με την οποία συνδέεται με στενότατες σχέσεις φιλίας». Επισήμανε δε ότι «ο ελληνικός και ο ιταλικός λαός συνδέονται με δεσμούς, που οι ρίζες τους φθάνουν στα βάθη της Ιστορίας, και συνεργάζονται πορευόμενοι μαζί στην Ευρώπη του 21ου αιώνα». Και δεν είχε άδικο. Δεν φτάνει όμως απλά να το λέμε, πρέπει και να το δείχνουμε έμπρακτα. Θεωρούμε πως η απόφαση της κατάργησης της ιταλικής γνώσσας δεν βοηθά στη συνειδητοποίηση και ενίσχυση των ιστορικών, πολιτισμικών, γλωσσικών, φιλικών δεσμών των δύο χωρών, οι οποίοι σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, είναι και για τις δύο χώρες πολύτιμοι.

Κύριε Πρωθυπουργέ, οι 31 καθηγητές της ιταλικής γλώσσας ενδεχομένως να βρίσκονται στο ελληνικό σχολείο για μερικούς ακόμα μήνες, διδάσκοντας για τελευταία φορά, στους ελάχιστους εναπομείναντες μαθητές της γ΄ τάξης γυμνασίου. Από εκεί και πέρα, το οριστικό τέλος της Ιταλικής θα είναι πια μια οδυνηρή, δυσβάσταχτη πραγματικότητα για εμάς τους καθηγητές της και για όσους τουλάχιστον συναισθάνονται τι σημαίνει αυτό. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι είστε κι εσείς ένας από αυτούς.
Ας ακουστεί η φωνή όλων μας όσο ακόμα είναι καιρός.
Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Σε τελική φάση η λύση υπεραριθμιών, ακολουθούν οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις

Προθεσμία αίτησης - δήλωσης προτίμησης για λύση υπεραριθμίας: 
Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014.

Μετά την ανακοίνωση των τοποθετήσεων εκπαιδευτικών για λύση υπεραριθμίας ακολουθούν: 
  • Ανακοίνωση εναπομείναντων οργανικών κενών (και πιθανών κενών από βελτίωση θέσης)
  • Δήλωση προτίμησης εκπαιδευτικών (για οριστική τοποθέτηση και βελτίωση θέσης)
  • Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις (συνεξετάζονται: οριστική τοποθέτηση από  διάθεση ΠΥΣΔΕ/μετάθεση, βελτίωση θέσης)
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ τον τελικό πίνακα μορίων για Οριστική Τοποθέτηση - Βελτίωση θέσης. 

Τελείωσε το παραμύθι ..

Τελείωσε το  παραμύθι περί ελέγχου της διοίκησης και ... άλλων φαιδρών !!

Η Μεταμόρφωση των "αντι-συστημικών" 
  ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ 

Και είναι μόνο η αρχή .. 

Τι ισχύει για τις οργανικές υπεραριθμίες

Συνάδελφοι,
πριν διαβάσετε τις παρακάτω διευκρινίσεις, να είναι ξεκάθαρο ότι οι οργανικές υπεραριθμίες δεν έχουν καμία σχέση με τους συναδέλφους που είναι προσωρινά τοποθετημένοι ή βρίσκονται σε διάθεση ΠΥΣΔΕ και δεν έχουν οργανική θέση (απαραίτητη διευκρίνιση αφού αυτή η παρανόηση είναι συχνή).
Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν σε σχολικές μονάδες της Β΄/θμιας Εκπαίδευσης: από κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία. Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.


 ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Ο  ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στη συγκεκριμένη  σχολική μονάδα που διαπιστώθηκε η υπεραριθμία, να δηλώσουν εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών αν επιθυμούν ή όχι να χαρακτηρισθούν ως υπεράριθμοι.
Στη συνέχεια, το ΠΥΣΔΕ χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους κατά σχολική μονάδα έχοντας υπόψη τα παρακάτω:
α)    Από όσους επιθυμούν να χαρακτηρισθούν ως υπεράριθμοι, θεωρείται υπεράριθμος εκείνος που έχει το μεγαλύτερο σύνολο μονάδων μετάθεσης.
β)    Αν κανείς δεν επιθυμεί να χαρακτηρισθεί ως υπεράριθμος, τότε θεωρείται υπεράριθμος εκείνος που τοποθετήθηκε τελευταίος οργανικά στη σχολική μονάδα.
Σημειώνεται ότι: εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν σε σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε τέτοια περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης θεωρείται υπεράριθμος ο εκπαιδευτικός που έχει το μικρότερο σύνολο μονάδων μετάθεσης. Σε αυτή και μόνο τη συγκεκριμένη περίπτωση, της ταυτόχρονης τοποθέτησης, αν υπάρχει εκπαιδευτικός που τοποθετήθηκε ως υπεράριθμος στη σχολική μονάδα (με αίτηση λύσης υπεραριθμίας), αυτός δεν χαρακτηρίζεται τώρα υπεράριθμος (δηλαδή, «προηγείται» αυτός που πήρε οργανική θέση την ίδια σχολική χρονιά με λύση υπεραριθμίας).

Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν -αν επιθυμούν- δήλωση τοποθέτησης - λύσης υπεραθμίας. 

 ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ (1): στο υφισταμένο νομικό πλαίσιο δεν προβλέπεται αναγκαστική λύση υπεραριθμίας.


 ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


1) Να μην κάνει τίποτα. Στη περίπτωση αυτή  ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός, το Σεπτέμβριο μπορεί:

α) να παραμείνει στην ίδια σχολική μονάδα του, αν προκύψει λειτουργικό κενό,
β) να τοποθετηθεί, με αίτησή του, κατά προτεραιότητα σε λειτουργικά κενά (οι υπεράριθμοι συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους με κριτήριο το σύνολο μονάδων μετάθεσης),
γ) να διατεθεί ή αποσπασθεί σε άλλη σχολική μονάδα.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ (2): Η οργανική θέση εκπαιδευτικού που χαρακτηρίζεται οργανικά υπεράριθμος δεν χάνεται !! 

2) Να κάνει αίτηση λύσης υπεραριθμίας. Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται σε κενές οργανικές θέσεις κατά απόλυτη προτεραιότητα (πριν από τις οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις) συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους με βάση το σύνολο των μονάδων  μετάθεσής τους και τις δηλώσεις προτίμησης (κατά προτεραιότητα στην ομάδα σχολείων τους).


3)  Να κάνει αίτηση για βελτίωση θέσης  (αν δεν έχει ήδη κάνει). Η αίτηση αυτή συνεξετάζεται ενιαία με όλους όσους ζητούν βελτίωση θέσης ή οριστική τοποθέτηση  με βάση το σύνολο των μονάδων  μετάθεσης. 


Από την Ενωτική Κίνηση