ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

ΠΑΣΚ Δ.Ε. Βοιωτίας

ΠΑΣΚ Δ.Ε. Βοιωτίας
(προηγούμενο ιστολόγιο)
Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Σε τελική φάση η λύση υπεραριθμιών, ακολουθούν οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις

Προθεσμία αίτησης - δήλωσης προτίμησης για λύση υπεραριθμίας: 
Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014.

Μετά την ανακοίνωση των τοποθετήσεων εκπαιδευτικών για λύση υπεραριθμίας ακολουθούν: 
  • Ανακοίνωση εναπομείναντων οργανικών κενών (και πιθανών κενών από βελτίωση θέσης)
  • Δήλωση προτίμησης εκπαιδευτικών (για οριστική τοποθέτηση και βελτίωση θέσης)
  • Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις (συνεξετάζονται: οριστική τοποθέτηση από  διάθεση ΠΥΣΔΕ/μετάθεση, βελτίωση θέσης)
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ τον τελικό πίνακα μορίων για Οριστική Τοποθέτηση - Βελτίωση θέσης. 

Τελείωσε το παραμύθι ..

Τελείωσε το  παραμύθι περί ελέγχου της διοίκησης και ... άλλων φαιδρών !!

Η Μεταμόρφωση των "αντι-συστημικών" 
  ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ 

Και είναι μόνο η αρχή .. 

Τι ισχύει για τις οργανικές υπεραριθμίες

Συνάδελφοι,
πριν διαβάσετε τις παρακάτω διευκρινίσεις, να είναι ξεκάθαρο ότι οι οργανικές υπεραριθμίες δεν έχουν καμία σχέση με τους συναδέλφους που είναι προσωρινά τοποθετημένοι ή βρίσκονται σε διάθεση ΠΥΣΔΕ και δεν έχουν οργανική θέση (απαραίτητη διευκρίνιση αφού αυτή η παρανόηση είναι συχνή).
Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν σε σχολικές μονάδες της Β΄/θμιας Εκπαίδευσης: από κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία. Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.


 ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Ο  ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στη συγκεκριμένη  σχολική μονάδα που διαπιστώθηκε η υπεραριθμία, να δηλώσουν εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών αν επιθυμούν ή όχι να χαρακτηρισθούν ως υπεράριθμοι.
Στη συνέχεια, το ΠΥΣΔΕ χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους κατά σχολική μονάδα έχοντας υπόψη τα παρακάτω:
α)    Από όσους επιθυμούν να χαρακτηρισθούν ως υπεράριθμοι, θεωρείται υπεράριθμος εκείνος που έχει το μεγαλύτερο σύνολο μονάδων μετάθεσης.
β)    Αν κανείς δεν επιθυμεί να χαρακτηρισθεί ως υπεράριθμος, τότε θεωρείται υπεράριθμος εκείνος που τοποθετήθηκε τελευταίος οργανικά στη σχολική μονάδα.
Σημειώνεται ότι: εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν σε σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε τέτοια περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης θεωρείται υπεράριθμος ο εκπαιδευτικός που έχει το μικρότερο σύνολο μονάδων μετάθεσης. Σε αυτή και μόνο τη συγκεκριμένη περίπτωση, της ταυτόχρονης τοποθέτησης, αν υπάρχει εκπαιδευτικός που τοποθετήθηκε ως υπεράριθμος στη σχολική μονάδα (με αίτηση λύσης υπεραριθμίας), αυτός δεν χαρακτηρίζεται τώρα υπεράριθμος (δηλαδή, «προηγείται» αυτός που πήρε οργανική θέση την ίδια σχολική χρονιά με λύση υπεραριθμίας).

Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν -αν επιθυμούν- δήλωση τοποθέτησης - λύσης υπεραθμίας. 

 ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ (1): στο υφισταμένο νομικό πλαίσιο δεν προβλέπεται αναγκαστική λύση υπεραριθμίας.


 ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


1) Να μην κάνει τίποτα. Στη περίπτωση αυτή  ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός, το Σεπτέμβριο μπορεί:

α) να παραμείνει στην ίδια σχολική μονάδα του, αν προκύψει λειτουργικό κενό,
β) να τοποθετηθεί, με αίτησή του, κατά προτεραιότητα σε λειτουργικά κενά (οι υπεράριθμοι συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους με κριτήριο το σύνολο μονάδων μετάθεσης),
γ) να διατεθεί ή αποσπασθεί σε άλλη σχολική μονάδα.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ (2): Η οργανική θέση εκπαιδευτικού που χαρακτηρίζεται οργανικά υπεράριθμος δεν χάνεται !! 

2) Να κάνει αίτηση λύσης υπεραριθμίας. Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται σε κενές οργανικές θέσεις κατά απόλυτη προτεραιότητα (πριν από τις οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις) συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους με βάση το σύνολο των μονάδων  μετάθεσής τους και τις δηλώσεις προτίμησης (κατά προτεραιότητα στην ομάδα σχολείων τους).


3)  Να κάνει αίτηση για βελτίωση θέσης  (αν δεν έχει ήδη κάνει). Η αίτηση αυτή συνεξετάζεται ενιαία με όλους όσους ζητούν βελτίωση θέσης ή οριστική τοποθέτηση  με βάση το σύνολο των μονάδων  μετάθεσης. 


Από την Ενωτική Κίνηση

Κυκλοφορεί ο νέος Ερμής ο Λόγιος

Προβλήματα και προβληματισμοί γύρω από την εφαρμογή της αξιολόγησης στην εκπαίδευση

Η αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης που θεωρητικά ολοκληρώνεται εντός των ημερών και ξεκίνησε με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας φαίνεται πως αιφνιδίασε όχι μόνο τα στελέχη της εκπαίδευσης αλλά και αυτή την ίδια την αρμόδια αρχή ΑΔΙΠΠΔΕ που εποπτεύει το όλο εγχείρημα. 
Οι διευκρινίσεις που απέστειλε η ΑΔΙΠΠΔΕ δεν έλυσαν πολλά από τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν ήδη με την έναρξη του εγχειρήματος. 
Είναι δε τόσα τα ερωτήματα που καθημερινά ανακύπτουν γύρω από την αξιολόγηση ώστε να τίθεται πλέον ερώτημα περί της δυνατότητας επιτυχούς υλοποίησης του έργου αυτού κατά την ερχόμενη σχολική χρονιά. Διαβάστε περισσότερα στην ιστοσελίδα Esos 

Συνδικαλισμός στην Εκπαίδευση, μια άλλη προσέγγιση

Η φετινή εκπαιδευτική χρονιά που βρίσκεται στο τέλος της, αποτελεί κομβικό σημείο για το συνδικαλιστικό κίνημα, ιδιαίτερα των καθηγητών (ΟΛΜΕ), στη Δημόσια Εκπαίδευση.

Η εκπαιδευτική πολιτική που εφαρμόζεται σήμερα, υλοποιώντας την εξέλιξη των μνημονιακών «δεσμεύσεων» της Κυβέρνησης, αναπτύσσεται σε δύο παράλληλα επίπεδα, αφού ήδη -από την αρχική φάση του μνημονίου- έχει σταθεροποιήσει την οικονομική ανέχεια των εκπαιδευτικών (έχει τη σημασία του αυτό).

Στο πρώτο επίπεδο αναδεικνύεται, ξεκάθαρα, η πολιτική υποβάθμισης ενός δημόσιου αγαθού, όπως η Παιδεία, σε μια Αποικία Χρέους (δυσλειτουργία υποστηρικτικών δομών, υποχρηματοδότηση, περιοριστική καταγραφή εκπαιδευτικών αναγκών, δραστική μείωση προσωπικού). Το δεύτερο επίπεδο εστιάζεται στην ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων και την αποδόμηση της εργασιακής ασφάλειας των εκπαιδευτικών (υπηρεσιακές μεταβολές, αξιολόγηση, νέο πειθαρχικό δίκαιο Δ/Υ).
Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Ονομαστικός πίνακας υπεραριθμιών

Α. Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν χαρακτηριστεί υπεράριθμοι και επιθυμούν άρση της υπεραριθμίας τους να υποβάλλουν αίτηση από σήμερα Πέμπτη 21-08-2014 έως και τη Δευτέρα 25-08-2014. Η αίτηση μπορεί να κατατεθεί αυτοπροσώπως στη Διεύθυνση ή να αποσταλεί με FAX στο 2261029970.
Β. Για τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων του κλάδου ΠΕ04 ισχύει η παράγραφος 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186 / 2013 ως εξής: «Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν». Επομένως, όλοι οι εκπαιδευτικοί που έχουν χαρακτηριστεί υπεράριθμοι στον κλάδο ΠΕ04 μπορούν να δηλώσουν όλα τα κενά του κλάδου ανεξαρτήτου ειδικότητας (ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.03, κλπ.).  
Γ. Ο Ονομαστικός πίνακας υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ θα ανακοινωθεί σύντομα. 

Για να δείτε τον πίνακα με τους ονομαστικά υπεράριθμους, την αίτηση άρσης υπεραριθμίας και τους τελικούς πίνακες οργανικών κενών και οργανικών υπεραριθμιών πατήστε ΕΔΩ