ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
▼
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
-
▼
Ιουνίου
(15)
- Μήνυμα Ενωτικής Κίνησης
- Ανασύνθεση Ε.Γ. Νομαρχιακού Τμήματος ΑΔΕΔΥ
- Ανασύνθεση Δ.Σ. ΕΛΜΕ
- "Αξιολόγηση: Το φάρμακο διά πάσαν νόσον", γράφει ο...
- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο.Λ.Μ.Ε.
- Αναβολή 20ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ
- Τροποποίηση παράτασης θητείας Δ.Σ. συνδικαλιστικώ...
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΛΜΕ
- Συναυλία Μουσικού Σχολείου Λιβαδειάς, 16/6/2021 (ν...
- Η μνήμη τρέχει ξανά...
- Αναβολή συναυλίας Μουσικού Σχολείου Λιβαδειάς (12/...
- Μουσικό Σχολείο Λιβαδειάς: Αφιέρωμα στην Ελληνική ...
- Πρόσκληση, 12/6
- Δίστομο 2021 - Εκδηλώσεις μνήμης
- Παράταση θητείας Δ.Σ. συνδικαλιστικών οργανώσεων
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΛΜΕ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ο.Λ.Μ.Ε.
Συνεχίζουμε να στηρίζουμε τον αγώνα των μαθητών και των μαθητριών μας
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Όλο το διάστημα της πανδημίας οι εκπαιδευτικοί στηρίξαμε με όλες μας τις δυνάμεις τους μαθητές και τις μαθήτριές μας σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες. Παρά τα τεράστια προβλήματα (υγειονομικές συνθήκες, έλλειψη τεχνολογικού εξοπλισμού, αποκλεισμό μαθητών από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, έλλειψη επιμόρφωσης για εξ αποστάσεως διδασκαλία, παραβίαση εργασιακού ωραρίου, εμπορευματοποίηση των προσωπικών μας δεδομένων κλπ) -τα οποία το ΔΣ της ΟΛΜΕ από την πρώτη στιγμή ανέδειξε καταθέτοντας μάλιστα επανειλημμένως προτάσεις επίλυσής τους- καλέσαμε ως Ομοσπονδία όλα τα μέλη μας να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση προκειμένου να σταθούμε δίπλα στους μαθητές και τις μαθήτριές μας.
Το
σύνολο των εκπαιδευτικών, προς τιμήν τους, ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της ΟΛΜΕ
και συμμετείχε μαζικά και με ίδια μέσα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, πριν καν
το ΥΠΑΙΘ τη δρομολογήσει επισήμως και παρότι η κυβέρνηση απέρριπτε όλες τις
προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων που
προέκυπταν.
Σχετικά
με την απεργία που προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ για τις 16 Ιουνίου, ημέρα διεξαγωγής
πανελλαδικών εξετάσεων, σας ενημερώνουμε για τα εξής:
Στην προηγούμενη
συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ (μία βδομάδα πριν αποφασιστεί η απεργία της ΑΔΕΔΥ)
τέθηκε προς ψήφιση πρόταση για 48ωρη απεργία της ΟΛΜΕ στις 16-17 Ιουνίου. Η
πλειοψηφία της ΟΛΜΕ καταψήφισε την πρόταση αυτή, θεωρώντας ότι κάτι τέτοιο θα
ήταν καταστροφικό για την ψυχολογία των υποψηφίων.
Η γενιά αυτή έχει βιώσει αδιανόητες
και πρωτόγνωρες συνθήκες, λόγω της υγειονομικής κρίσης (πολλοί/ες μαθητές/τριες
νόσησαν οι ίδιοι/ες ή έχασαν δικούς τους ανθρώπους από τον κορωνοϊό), λόγω του
εγκλεισμού που ειδικά για τους εφήβους είχε σοβαρότατες ψυχολογικές συνέπειες,
λόγω του κλεισίματος των σχολείων για σχεδόν 8 μήνες τις δύο τελευταίες
σχολικές χρονιές, λόγω της τηλεκπαίδευσης που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να
υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία. Τόσο η έρευνα του ΚΕΜΕΤΕ της ΟΛΜΕ όσο
και διεθνείς έρευνες (ΟΗΕ, UNESCO, UNISEF) μιλούν εμπεριστατωμένα για ανεπανόρθωτες συνέπειες
εκπαιδευτικές και ψυχοκοινωνικές στο μαθητικό δυναμικό. Ταυτόχρονα, οι
μαθητές/τριες μας είχαν να αντιμετωπίσουν, πέρα από όσα προκλήθηκαν από την
πανδημία, και μία κυβερνητική πολιτική που όχι μόνο δεν επέλυσε τα τεράστια
προβλήματα, αλλά προχώρησε σε απαράδεκτες νομοθετήσεις (ξαφνική αλλαγή του
εξεταστικού συστήματος, καθιέρωση Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, Τράπεζα Θεμάτων
κλπ) που επιβάρυναν ακόμα περισσότερο εκπαιδευτικά και ψυχολογικά την έτσι κι
αλλιώς εξαιρετικά επιβαρυμένη αυτή γενιά μαθητών/τριων.
Η
κυβέρνηση, παρότι γνωρίζει τις τεράστιες και εύλογες αντιδράσεις που προκαλεί
το άκρως αντιεργατικό νομοσχέδιο σε όλο το εργατικό κίνημα, επιλέγει,
επιδεικνύοντας για άλλη μία φορά την αναλγησία και την αδιαφορία της απέναντι
στους μαθητές και τις μαθήτριές μας, να το φέρει για ψήφιση στη Βουλή ημέρα που
διεξάγονται πανελλαδικές εξετάσεις.
Το
ΔΣ της ΟΛΜΕ συντάσσεται πλήρως με το σύνολο των εργαζομένων ενάντια στην
προσπάθεια επιβολής του αντεργατικού νομοσχεδίου και της επίθεσης της
κυβέρνησης στα εργασιακά και συνδικαλιστικά μας δικαιώματα. Γι’αυτό άλλωστε
συμμετείχε μαζικά στην πανεργατική απεργία της 10ης Ιουνίου, καθώς
και σε όλες τις κινητοποιήσεις ενάντια στο νομοσχέδιο αυτό.
Με
δεδομένη όμως την απόφαση του ΔΣ από την προηγούμενη συνεδρίαση της Ομοσπονδίας
για μη προκήρυξη απεργίας στις πανελλαδικές εξετάσεις και με αίσθημα ευθύνης
απέναντι στους μαθητές και στις μαθήτριές μας, ζητήσαμε επισήμως από την
Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ να εξαιρέσει από την απόφαση απεργίας όσους και
όσες εκπαιδευτικούς εμπλέκονται στις διαδικασίες των πανελλαδικών εξετάσεων
(λυκειακές επιτροπές, εξεταστές/τριες, επιτηρητές/τριες, βαθμολογητές/τριες
κλπ).
Κατόπιν
τούτων, το ΔΣ της ΟΛΜΕ, αναλογιζόμενο όσα υπέστησαν οι μαθητές και οι μαθήτριές
μας όλο αυτό το διάστημα και δηλώνοντας εμπράκτως για μία ακόμα φορά τη στήριξή
μας στον δύσκολο αυτόν αγώνα που δίνουν,
καλούμε σε συμμετοχή στην απεργία της 16ης Ιουνίου και στην
απεργιακή συγκέντρωση (11πμ στην πλατεία Κλαυθμώνος) όλους και όλες τους/τις
εκπαιδευτικούς, εκτός από όσους και όσες
εμπλέκονται στις διαδικασίες διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων.
Εμείς οι εκπαιδευτικοί
που στην ιστορική μας διαδρομή πάντοτε πρωτοστατούσαμε και συνεχίζουμε να πρωτοστατούμε στους κοινωνικούς αγώνες με αίσθημα ευθύνης θα
σταθούμε για μία ακόμα φορά αρωγοί στους/στις μαθητές/τριες μας,
αγωνιζόμενοι/ες, ώστε να μην περάσει το νομοσχέδιο που καταστρέφει το μέλλον
τους και εξασφαλίζοντας παράλληλα ότι δεν θα επέλθει επιπλέον ψυχολογικός
φόρτος σε αυτούς/ες από την ακύρωση των πανελλαδικών εξετάσεων.
Όσο για τα
επικίνδυνα και αυταρχικά παιχνίδια εντυπώσεων της κ. Κεραμέως, είναι προφανές
ότι δεν περιμέναμε να προστατεύσει αυτή τους μαθητές και τις μαθήτριές μας,
όπως δεν το έκανε και σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας. Εμείς οι εκπαιδευτικοί φροντίσαμε
πολύ πριν την αντιδημοκρατική αγωγή της υπουργού να πάρουμε την απόφαση για απρόσκοπτη
πραγματοποίηση των πανελλαδικών εξετάσεων.
Της συνιστούμε αν πραγματικά έχει το παραμικρό ενδιαφέρον για αυτήν την
πολύπαθη γενιά να καταργήσει την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και να εξασφαλίσει την
εισαγωγή μαθητών/τριων σε όλες τις προβλεπόμενες θέσεις των ΑΕΙ.
Ευχόμαστε
ολόψυχα στους μαθητές και τις μαθήτριές μας καλή επιτυχία και καλή δύναμη στον
δύσκολο αγώνα τους!