ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
▼
2024
(11)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
Διαύγεια ΠΔΕ
διαυγεια δδε
Διαύγεια ΔΔΕ
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020
Υπόμνημα ΟΛΜΕ για εργασιακές συνθήκες εκπαιδευτικών
Υπόμνημα ΟΛΜΕ για εργασιακές συνθήκες εκπαιδευτικών.
Για να διαβάσετε ολόκληρο το υπόμνημα της ΟΛΜΕ σε pdf, πατήστε εδώ
Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020
ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ & ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΣΤΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑ
Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020
Ενημέρωση από τη δράση της ΕΛΜΕ
Η σημερινή παράσταση διαμαρτυρίας, μια κοινή δράση των εκπαιδευτικών της Α΄/βάθμιας και της Β΄/βάθμιας Εκπαίδευσης του νομού μας, αφορούσε δύο βασικά θέματα:
1. Το πρώτο, είναι οι νομοθετικές ρυθμίσεις για την επαγγελματική ισοδυναμία των πτυχίων των δημόσιων ΑΕΙ και των πτυχίων των κολλεγίων και η δυνατότητα που προκύπτει για μόνιμο διορισμό στην δημόσια εκπαίδευση (με πτυχίο κολλεγίου), παρακάμπτοντας την απαιτούμενη ακαδημαϊκή ισοτιμία.
2. Και δεύτερον, οι ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης σε μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό είναι τεράστιες, αν λάβει κανείς υπόψη του ότι φέτος οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν και εργάζονται στα σχολεία ξεπερνούν τις 37.000. Είναι φανερό ότι για να καλυφθούν τα πραγματικά διδακτικά κενά και να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία των σχολείων χωρίς να χάνονται διδακτικές ώρες πρέπει να γίνουν μόνιμοι διορισμοί. Φέτος ξεκινά μετά από μια δεκαετία σχεδόν μια πρώτη φάση διορισμών (5.000 στην γενική εκπαίδευση ενώ τρέχει ήδη και η διαδικασία για την ειδική αγωγή με περίπου 4.000 θέσεις) που αναμένεται όμως να καλύψουν μόνο ένα κομμάτι των πραγματικών εκπαιδευτικών αναγκών. Διεκδικούμε την πλήρη κάλυψη των πραγματικών διδακτικών αναγκών των σχολείων μας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)