ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012
Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Διαύγεια ΠΔΕ

διαυγεια δδε

Διαύγεια ΔΔΕ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Κείμενο - απάντηση στην επιστολή του Υπουργού Παιδείας για την επέτειο της 25ης Μαρτίου

Ο νέος υπουργός Παιδείας, Αριστείδης Μπαλτάς, εξέδωσε μια ανακοίνωση προς τους καθηγητές των σχολείων, ενόψει της επετείου της 25ης Μαρτίου. Φοβούμενος μήπως η επέτειος φέρει «πλήξη» στους μαθητές, επεχείρησε να της προσδώσει ένα νέο νόημα. Και κατέληξε… στον Θάνο Βερέμη και τη θλιβερή σειρά «1821: η γέννηση ενός έθνους» του Σκάι… Ο κύριος Μπαλτάς προσπάθησε να διασκεδάσει την πλήξη των μαθητών υποστηρίζοντας ότι η ελληνική Επανάσταση υπήρξε… ένα «τέκνο του Διαφωτισμού», ότι ζήτησε ισότητα, αδελφότητα και ελευθερία, ότι ήρθε σε ρήξη με την αυτοκρατορική και θεολογική τάξη του Μεσαίωνα (την «καθαγιασμένη καθεστηκυία τάξη»), ότι ο στόχος της ήταν, όχι βέβαια η εθνική απελευθέρωση αλλά η πολιτειακή αλλαγή… Να φύγει ο Σουλτάνος, δηλαδή, για να κυβερνήσει ο… «κυρίαρχος λαός»…
Κλασικός αστικός φιλελευθερισμός, λοιπόν, πασπαλισμένος με ολίγον πολυπολιτισμό και ανεκτικότητα (ως απαραίτητα, πλέον, συμπληρώματα του πρώτου). Είναι λογικό, πως, θέτοντας το ’21 σε ένα τέτοιο πλαίσιο, το μοναδικό παράλληλο γεγονός που θα μπορούσε να σκεφτεί ο κύριος Μπαλτάς ήταν η αμερικανική Επανάσταση. Το ίδιο, δηλαδή, που συνέβη και με τον κύριο Βερέμη, ο οποίος εμπνεύστηκε τη σειρά του Σκάι από την «αμφιλεγόμενη» αμερικανική ταινία «Birth of a nation»…
Υποθέτουμε πως ο κύριος Αριστείδης βρέθηκε μπροστά σε ένα δίλημμα. Είτε να εκφράσει ανοιχτά τις απόψεις των ιδεολογικών «συντρόφων» του και να καταγγείλει το ’21 ως μία επίθεση αιμοσταγών καθυστερημένων τσομπάνων ενάντια στην ανεκτική πολυπολιτισμική οθωμανική Αυτοκρατορία (κάτι το απαγορευτικό, καθότι είναι πλέον κυβέρνηση), είτε να μιλήσει για το πραγματικό ’21 του λαού: το ’21 της κλεφτουριάς, του Ρήγα και του Υψηλάντη, του κλήρου, το ’21 των δημοτικών τραγουδιών και των θρήνων της Άλωσης (επίσης απαγορευτικό, καθότι είναι ύποπτο κρυπτοεθνικισμού). Το ’21 που συνέχιζε την επανάσταση του Διονύσιου Σκυλόσοφου, το 1610, τα Ορλωφικά, το 1770, τον Λάμπρο Κατσώνη, το 1792, την κλεφτουριά και τους Σουλιώτες, τους οποίους βέβαια δεν τολμά καν να αναφέρει για να μη δυσαρεστήσει τη φίλη του, κυρία Ψιμούλη (αυτή που θεωρούσε τις Σουλιώτισες συνωστισμένες στο Ζάλογγο). Μπροστά σε αυτό το τρομακτικό ιδεολογικό δίλημμα, προτίμησε το ασφαλές λιμάνι του φιλελεύθερου αστικού καθωσπρεπισμού. Διαφωτισμός, ευρωπαϊσμός, δημοκρατία, ανεκτικότητα. Ρίχνει και τη φράση «we the people» και καθαρίσαμε. Θα μπορούσε να κλείσει το κείμενό του με την ατάκα του Θάνου Βερέμη: «Το ’21 ήταν ένα εκσυγχρονιστικό γεγονός», ώστε να καταστήσει πιο ξεκάθαρες τις πολιτικές συνεπαγωγές της ανακοίνωσής του.
Και όμως, οι άνθρωποι που τότε ήρθαν σε επαφή με τον ευρωπαϊκό Διαφωτισμό, όπως ο Ρήγας, τον οποίο αναφέρει, δεν έμειναν απλοί αντιγραφείς των ιδεολογικών ρευμάτων της Ευρώπης αλλά επιχείρησαν να τα συνθέσουν με την ελληνική παράδοση. Δεν έδωσαν στην Επανάσταση μόνο κοινωνικό ή μόνο εθνικό περιεχόμενο, αλλά και τα δύο ταυτόχρονα. Δεν περίμεναν να διώξουν τον Σουλτάνο για «να γίνουν λαός». Ήταν ήδη λαός και έθνος από τα χρόνια του Βυζαντίου και στις κοινότητες της Τουρκοκρατίας. Το ελληνικό έθνος δεν γεννήθηκε το 1821, όπως μας λέει ο κύριος Αριστείδης σε μια κυριολεκτικώς σκανδαλώδη συνηγορία του με το εθνομηδενιστικό ρεύμα. Διαβάζουμε στην εγκύκλιο του: «Όπως και με το πρώτο Σύνταγμα της Αμερικής, έτσι και τώρα, με το πρώτο σύνταγμα της επαναστατημένης Ελλάδας, ένας λαός ή ένα έθνος εγκαινιάζει την ύπαρξή του» (sic!).
Έτσι λοιπόν, το ελληνικό έθνος εγκαινιάζει την ύπαρξή του με την επανάσταση! Αυτά τα ακραία εθνομηδενιστικά μας προτείνει ο υπουργός Παιδείας «και θρησκευμάτων», κύριος Μπαλτάς.
Επί πλέον, αν ήθελε να αποφύγει «εθνικολαϊκές», όπως τις λένε οι φιλελεύθεροι, αναφορές στο 1821 και να αναφερθεί στη «διεθνιστική» του διάσταση, θα μπορούσε, αντί για τις Η.Π.Α., να αναφερθεί στη χώρα των απελεύθερων σκλάβων, Αϊτή, που πρώτη στον κόσμο αναγνώρισε επίσημα το νέο ελληνικό κράτος και έστειλε εθελοντές να πολεμήσουν στην Ελλάδα. Θα μπορούσε να υπενθυμίσει πως το νέο αυτό κράτος έδωσε πολιτικό άσυλο σε όλους τους διωκόμενους επαναστάτες του 1848. Θα μπορούσε να κάνει μία σύνδεση με άλλα εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα, όπως, στη γειτονιά μας, των Κούρδων. Να συνδέσει το Μεσολόγγι με το Κομπάνι. Όχι την Αθήνα με την Ουάσιγκτον.
Γιατί όμως δεν συγκρίνει την ελληνική Επανάσταση ούτε καν με τη Γαλλία ή τη γαλλική επανάσταση, όπως έκαναν μέχρι τώρα οι φίλοι του; Όχι μόνο διότι δείχνει ιδιαίτερη αγάπη στους Αμερικανούς, και είναι μία ακόμα ευκαιρία να τους γλείψει, αλλά διότι βέβαια και στη Γαλλία προϋπήρχε αδιαμφισβήτητα ο γαλλικός λαός και το γαλλικό έθνος, ενώ στην Αμερική μόλις συγκροτούνταν αυτό από ένα πλήθος μεταναστών. Έτσι λοιπόν, το παλαιότερο έθνος της Δύσης, οι Έλληνες, ταυτίζεται με το νεώτερο, τους Αμερικανούς! Και η επανάσταση του παλιότερου έθνους ταυτίζεται με εκείνη του νεώτερου.
Στο κάτω-κάτω της γραφής, καθ’ ότι υπουργός Παιδείας, θα μπορούσε να κλείσει την επιστολή του με τη φράση του Πατροκοσμά του Αιτωλού:
Χρέ­ος ἔ­χουν ἐ­κεῖ­νοι ὁ­ποῦ σπου­δά­ζουν, να μὴ τρέ­χουν εἰς ἀρ­χον­τι­κὰ καὶ αὐ­λὰς με­γά­λων καὶ να μα­ται­ώ­νω­σι τὴν σπου­δὴν τους, δι­ὰ νὰ ἀ­πο­κτή­σουν πλοῦ­τον καὶ ἀ­ξι­ώ­μα­τα, ἀλ­λὰ νὰ δι­δά­σκω­σι μά­λι­στα τὸν κοι­νὸν λα­όν, ὁ­ποῦ ζῶ­σι μὲ πολ­λὴν ἀ­παι­δευ­σί­αν καὶ βαρ­βα­ρό­τη­τα.
Κο­σμᾶς Αἰ­τω­λὸς
Μια τέτοια παραίνεση θα ήταν ιδιαίτερα ταιριαστή στις σημερινές συνθήκες της παρακμής που βιώνουμε και σίγουρα πιο χρήσιμη στους νέους μαθητές από το «we the people» του αμερικάνικου Συντάγματος…

Η Ελληνική Επανάσταση και ο Θηβαίος ζωγράφος Θεόδωρος Βρυζάκης

Ο Θεόδωρος Βρυζάκης (Θήβα, 19 Οκτωβρίου 1814 – Μόναχο, 6 Δεκεμβρίου 1878) θεωρείται ο πρώτος Έλληνας ζωγράφος της «Σχολής του Μονάχου». Έζησε τα σκληρά χρόνια της Επανάστασης του 1821 μέχρι την ίδρυση του ελεύθερου ελληνικού κράτους. Ο πατέρας του, Πέτρος Βρυζάκης, απαγχονίστηκε από τους Τούρκους τον Μάιο του 1821.
Σε ηλικία 18 ετών -το 1832- πήγε στο Μόναχο της Βαυαρίας, όπου έζησε μέχρι τον θάνατό του. Στο Μόναχο άρχισε να ασχολείται με την ζωγραφική, απεικονίζοντας σχεδόν αποκλειστικά θέματα από την Επανάσταση του 1821. Το 1844 έγινε δεκτός στην Ακαδημία του Μονάχου, λαμβάνοντας από την ίδια χρονιά και μέχρι το 1855 την υποτροφία της ελληνικής παροικίας της πόλης. Δάσκαλοι και φίλοι του υπήρξαν καλλιτέχνες του ρομαντισμού: ο Carl Wilhelm von Heideck (γνωστός ως Heidegger), ο Peter von Hess, ο Heinrich von Mayer κ.α. 

 
 
 
Το 1855 συμμετείχε στην Διεθνή Έκθεση του Παρισιού με το έργο του Η Έξοδος του Μεσολογγίου. Τον πίνακα αυτόν, ο ίδιος ο Βρυζάκης τον αντέγραψε τουλάχιστον δύο φορές. Δύο από τους πρωτότυπους πίνακες καταστράφηκαν στην πυρκαγιά του Μεσολογγίου το 1929. Το τρίτο πρωτότυπο διασώζεται στην Εθνική Πινακοθήκη, αλλά ο ίδιος πίνακας κυκλοφόρησε και σε λιθογραφίες ήδη από το 1856.
Κατά την τριετία 1861–1863, αγιογράφησε την ελληνική εκκλησία του Ευαγγελισμού στο Μάντσεστερ της Αγγλίας. Το 1867 πήρε μέρος στην έκθεση του Del Vecchio στην Λειψία με τους πίνακες Η Έξοδος του Μεσολογγίου, Γιωργάκης Ολύμπιος, Ο Λόρδος Βύρωνας στο Μεσολόγγι και Ο Όρκος της Αγίας Λαύρας


Πέθανε στο Μόναχο το 1878 και κηδεύτηκε στο Α΄ Νεκροταφείο της πόλης. Με την διαθήκη του, άφησε κληρονομιά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών όλα τα έργα του ατελιέ του και 760 μάρκα για την επισκευή  της ελληνικής εκκλησίας του Σωτήρος Salvatorkirche του Μονάχου. Στην εποχή τους, τα έργα του είχαν μεγάλη απήχηση ως ζωντανές και πιστές αναπαραστάσεις της ελληνικής ιστορίας.
 
 
Μερικά μάλιστα από αυτά τα έργα έγιναν από νωρίς ευρύτερα γνωστά στο κοινό χάρη από λιθογραφίες και άλλου είδους αναπαραγωγές.  Το ενδιαφέρον του ζωγράφου επικεντρώνεται στην ενδυμασία των ατόμων και το στήσιμο της σκηνής έτσι ώστε η θεατρικότητα των έργων του να έχει ως αποτέλεσμα να διακρίνεται με δυσκολία το αίσθημα στα πρόσωπα που απεικονίζει. 
Οι κριτικοί αναφέρουν ότι προσεγγίζει τα θέματά του με την ματιά ενός ξένου, όμως — χωρίς καμία αμφιβολία — ο Βρυζάκης είναι ένας από τους κύριους θεμελιωτές της νεότερης (μεταβυζαντινής) ελληνικής ζωγραφικής. 

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Επείγουσα ανάγκη η χρηματοδότηση του ΜΤΠΥ

Μετά την ψήφιση, από τη μνημονιακή συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, του Ν.4281/2014 καταργήθηκαν από 1/1/2015 οι κοινωνικοί πόροι προς τα ασφαλιστικά ταμεία αλλά και η κράτηση 3% υπέρ του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων (Μ.Τ.Π.Υ.) Η κράτηση του 3% υπέρ Μ.Τ.Π.Υ. προβλέπονταν επί των προμηθειών του Δημοσίου και η συνεισφορά της στα έσοδα υπερέβαινε το 25% του συνολικού προϋπολογισμού του Ταμείου.
Η απόφαση αυτή, που περιλαμβάνονταν στη συμφωνία μεταξύ της προηγούμενης Κυβέρνησης και των δανειστών, αποτέλεσε συνέχεια των κυβερνητικών πολιτικών των τελευταίων δεκαετιών. Πολιτικές που λήστεψαν τα αποθεματικά των Ταμείων με το PSI και το κούρεμα, τη μακροχρόνια άτοκη κατάθεση τους στην Τράπεζα της Ελλάδος και τις επενδύσεις στο χρηματιστήριο και τα δομημένα ομόλογα. Ταυτόχρονα η άσχημη οικονομική κατάσταση των Ταμείων χρησιμοποιήθηκε ως πρόσχημα από τις Κυβερνήσεις για τη μείωση των συντάξεων και του εφάπαξ .
Ειδικά για το Μ.Τ.Π.Υ., η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. είχε έγκαιρα αναδείξει με ανακοινώσεις αλλά και με συνεχή διαβήματα προς τον προηγούμενο Υπουργό Εργασίας το αδιέξοδο στα οικονομικά του Ταμείου που οι μοναδικοί του πόροι ήταν η κράτηση 3% και οι εισφορές των εργαζομένων. Αντέδρασε στην προσπάθεια αύξησης των εισφορών των εργαζομένων και τις παραπέρα μειώσεις των μερισμάτων που επιχείρησε η Διοίκηση του Μ.Τ.Π.Υ. Οι αγώνες των εργαζομένων ματαίωσαν τα σχέδια της μνημονιακής συγκυβέρνησης για επιπλέον μείωση των μερισμάτων κατά 63%
Για να υλοποιηθεί η προγραμματική δέσμευση της σημερινής συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, ότι δεν θα μειωθούν περαιτέρω οι συντάξεις και τα μερίσματα απαιτείται η παράλληλη χρηματοδότηση του Ασφαλιστικού Συστήματος.
Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στη πρόσφατη συνάντηση της με τον Αν. Υπουργό Κοινωνικής Ασφάλισης τόνισε ότι η παραπάνω δέσμευση του θα μείνει κενή περιεχομένου αν δεν επανέλθει άμεσα η κράτηση 3% υπέρ του ΜΤΠΥ.
Η δυσμενής οικονομική κατάσταση του Ταμείου αποδεικνύεται και από την απόφαση του Δ.Σ του για έκτακτη επιχορήγηση και επιβεβαιώνει την πολιτική της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. για την άμεση λήψη μέτρων .
Ζητάμε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και την Κυβέρνηση να επαναφέρουν άμεσα την κράτηση 3% υπέρ του Μ.Τ.Π.Υ. και, επίσης, να αποφασίσουν την επιπλέον χρηματοδότηση του για την απρόσκοπτη καταβολή των μερισμάτων.
Οι εργαζόμενοι με την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και τα συνδικάτα τους θα συνεχίσουν να αγωνίζονται για ένα δίκαιο ασφαλιστικό σύστημα που θα εξασφαλίζει επαρκή υγειονομική περίθαλψη και αξιοπρεπή διαβίωση των συνταξιούχων.

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Ενημέρωση για προώθηση νομοθετικής ρύθμισης: αναπλήρωση διδακτικών ωρών στο Γυμνάσιο και στο Γενικό Λύκειο

Σας ενημερώνουμε ότι το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων προωθεί νομοθετική ρύθμιση για την αναπλήρωση διδακτικών ωρών στο Γυμνάσιο και στο Γενικό Λύκειο, με το ακόλουθο περιεχόμενο:
1. Η παράγραφος 10 του άρθρου 1 του Π.Δ. 104/1979 (Α΄ 23), η οποία προστέθηκε με το άρθρο 1 του Π.Δ. 170/2013 (Α΄ 274), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«10. Σε περίπτωση απώλειας διδακτικών ωρών, η αναπλήρωσή τους εξασφαλίζεται με τους ακόλουθους τρόπους: α) Περικοπή περιπάτων και εκδρομών. β) Περιορισμός των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών και γ) Αξιοποίηση των σχολικών εορτών (πραγματοποιούνται και οι εορτές και τα μαθήματα).
Με την παύση της λειτουργίας του σχολείου και μέχρι να ομαλοποιηθεί η λειτουργία του, ο Διευθυντής συγκαλεί ανά βδομάδα το Σχολικό Συμβούλιο, προς τον σκοπό αντιμετώπισης της κατάστασης και διατύπωσης γνώμης για την προσήκουσα διαδικασία αναπλήρωσης των ωρών διδασκαλίας που έχουν χαθεί.
Μόλις ομαλοποιηθεί η λειτουργία του σχολείου, ο Διευθυντής συγκαλεί αμέσως και εκτάκτως το σχολικό συμβούλιο. Το σχολικό συμβούλιο υποβάλει πρόταση στον Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα σε πέντε ημέρες από την έναρξη λειτουργίας του σχολείου, σχετικά με την διαδικασία αναπλήρωσης των ωρών διδασκαλίας που έχουν χαθεί, με γνώμονα την όσο το δυνατόν αρτιότερη ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης. Η διαδικασία αναπλήρωσης των απολεσθεισών ωρών διδασκαλίας πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε ένα τρίμηνο/τετράμηνο από την ομαλοποίηση της λειτουργίας του σχολείου.
Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εισηγείται τον τρόπο αναπλήρωσης των μαθημάτων και της ολοκλήρωσης της διδακτέας ύλης στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης. Την απόφαση για την αναπλήρωση λαμβάνει ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης».
2. Ειδικά για το σχολικό έτος 2014-2015, σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης της διδακτέας ύλης με τους τρόπους που προβλέπονται στην παρ.10 του άρθρου 1 του Π.Δ. 104/1979 (Α΄ 23) όπως αυτή αντικαθίσταται με την παρ. 1 του παρόντος, παρέχεται επιπρόσθετα η δυνατότητα αναπλήρωσης των απολεσθεισών ωρών διδασκαλίας με αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος.
Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

3o ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

3ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ


(19 Μαρτίου 2015)


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι για την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωσή σας από τη σημερινή συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας:

    Ομόφωνες αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου
1. ανάκληση διάθεσης τριών συναδέλφων
2. ανάκληση υπερωριών μιας συναδέλφου
3. ανάθεση υπερωριών σε υπεύθυνο εργαστηρίου
4. χορήγηση επτά αδειών άσκησης ιδιωτικού έργου
5. αναγνώριση συνάφειας διδακτορικού διπλώματος
6. τοποθέτηση τεσσάρων συναδέλφων αναπληρωτών

Στη ΔΔΕ Βοιωτίας παραμένουν μέχρι και σήμερα τα παρακάτω λειτουργικά κενά:   Αγγλικών (ΠΕ 06):2    και  Φιλολόγων  (ΠΕ02):1 
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ  με Γνώση, Εμπειρία, Συνέπεια.
 Η εμπιστοσύνη σας αποτελεί για μας Δύναμη και Ευθύνη.

Χρήστος Δαμιανίδης, Αιρετός ΠΥΣΔΕ, τηλ. 6938329189
Παναγιώτης Θειακούλης, Αναπλ. Αιρετός ΠΥΣΔΕ, τηλ. 6972997027

Εκδήλωση τιμής από το Μορφωτικό Σύλλογο Λεβαδείας για τον εκπαιδευτικό - καθηγητή Φυσικής Αγωγής Γεώργιο Κουρεντή


"Το εγκώμιο είναι η πληρωμή της αρετής",  Κικέρων.

O Μορφωτικός Σύλλογος Λεβαδείας στο πλαίσιο του θεσμού "Εκδηλώσεις Κοινωνικής Ευαισθησίας", την Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015 τίμησε τον συνάδελφό μας εκπαιδευτικό - καθηγητή Φυσικής Αγωγής κ. Γεώργιο Θ. Κουρεντή.
"Ο κ. Κουρεντής επί μακρά σειρά ετών είχε αναλάβει τη σωματική και ηθική διάπλαση των νέων της Λιβαδειάς και άξιοι αθλητές ανδρώθηκαν υπό την καθοδήγησή του. Πέραν από το εκπαιδευτικό του έργο έχει προσφέρει και πολύτιμο κοινωνικό έργο, προωθώντας το μαζικό και ατομικό αθλητισμό στην περιοχή μας", αναφέρεται σε σχετικό δελτίο τύπου του Μορφωτικού Συλλόγου.
Την τιμητική πλακέτα και τον αναμνηστικό πάπυρο σε επιβράβευση της πολύχρονης, αθόρυβης και ουσιαστικής προσφοράς του απένειμαν ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας κ. Ηλίας Τζαμτζής και ο Αντιπρόεδρος του Μορφωτικού Συλλόγου κ. Λουκάς Φούφουλας. 
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας κ.κ. Γεώργιος.
Για τον τιμώμενο εκπαιδευτικό μίλησε με θερμά λόγια ο Χρήστος Δαμιανίδης, Αιρετός εκπρόσωπος των καθηγητών στο ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας.
 Το στίγμα της ζεστής βραδιάς έδωσε ο Διευθυντής των μουσικών τμημάτων του Δήμου Λιβαδειάς κ. Γεώργιος Κοσμίδης και η μαθήτριά του δ. Ισμήνη Μαντζουράνη, που έντυσαν μουσικά την εκδήλωση, ενώ 
συγκινητική υπήρξε η προσέλευση του εκπαιδευτικού κόσμου της Λιβαδειάς.  
Κλείνοντας τη βραδιά η Πρόεδρος Μορφωτικού Συλλόγου κ. Άννα Νικολάου επισήμανε ότι απώτερος στόχος του θεσμού "Εκδηλώσεις Κοινωνικής Ευαισθησίας" δεν είναι η προβολή των προσώπων – άλλωστε ο τιμώμενος σε όλη του τη ζωή επέλεξε να εργαστεί σεμνά και ουσιαστικά μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας – αλλά η προβολή του παραδείγματός του ως πρότυπο για τους νέους.

Έρχεται η έκλειψη ηλίου - Οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας


Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015, η Σελήνη θα περάσει ακριβώς ανάμεσα στη Γη και τον Ήλιο, προκαλώντας το γνωστό φαινόμενο της έκλειψης Ηλίου. Η έκλειψη θα είναι ορατή τόσο από την Αθήνα όσο και από ολόκληρη την Ελλάδα, αλλά εξαιτίας της θέσεώς μας στη Γη, ένα μόνο μέρος του ηλιακού δίσκου θα καλυφθεί από τη Σελήνη κι έτσι η έκλειψη θα είναι μερική. Το φαινόμενο θα λάβει χώρα για χρονικό διάστημα περίπου 2 ωρών και συγκεκριμένα από 10.39 πμ έως 12.49 μμ, με το μέγιστο της έκλειψης να συμβαίνει στις 11.43 πμ, οπότε και σχεδόν το 31% του ηλιακού δίσκου θα καλυφθεί από τη Σελήνη.

Λόγω των σοβαρών βλαβών που μπορεί να προκληθούν στον αμφιβληστροειδή χιτώνα του οφθαλμού εξαιτίας της υπέρυθρης ηλιακής ακτινοβολίας, οι διευθυντές και εκπαιδευτικοί όλων των σχολικών μονάδων παρακαλούνται όπως αναπροσαρμόσουν το ωρολόγιο πρόγραμμα της 20ης Μαρτίου, προκειμένου όλοι οι μαθητές/μαθήτριες να παραμείνουν σε κλειστούς χώρους καθ’ όλη τη διάρκεια της έκλειψης (10.30-13.00).
Κατά το ανωτέρω διάστημα είναι δυνατόν στις σχολικές μονάδες της χώρας να πραγματοποιηθούν δράσεις σχετικές με το φαινόμενο της ηλιακής έκλειψης.

Επιπροσθέτως, σας ενημερώνουμε ότι το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών θα εκπέμπει ζωντανά από τις εγκαταστάσεις του στην Πεντέλη τη μερική έκλειψη Ηλίου στη διαδικτυακή διεύθυνση
ώστε κάθε ενδιαφερόμενο σχολείο να μπορεί να την παρακολουθήσει. Θα υπάρχει βίντεο της εικόνας του Ήλιου από ειδικό τηλεσκόπιο, που θα τον παρατηρεί μέσα από ένα ειδικό φίλτρο.
Τέλος, όλες οι προγραμματισμένες μετακινήσεις/διδακτικές επισκέψεις των σχολικών μονάδων της χώρας για την 20η Μαρτίου 2015 δύνανται να πραγματοποιηθούν με ευθύνη του Διευθυντή και του διδακτικού προσωπικού, οι δε περίπατοι χωρίς χρήση μεταφορικού μέσου, για τη Β/θμια Εκπ/ση, αναστέλλονται.

Πίνακας μορίων για οριστική τοποθέτηση και βελτίωση θέσης εκπαιδευτικών Δ.Ε. Βοιωτίας, μετά τις ενστάσεις

Για να δείτε τον πίνακα μορίων πατήστε ΕΔΩ