ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
▼
2024
(11)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
Διαύγεια ΠΔΕ
διαυγεια δδε
Διαύγεια ΔΔΕ
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Προβλήματα και προβληματισμοί γύρω από την εφαρμογή της αξιολόγησης στην εκπαίδευση
Η αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης που θεωρητικά ολοκληρώνεται εντός των ημερών και ξεκίνησε με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας φαίνεται πως αιφνιδίασε όχι μόνο τα στελέχη της εκπαίδευσης αλλά και αυτή την ίδια την αρμόδια αρχή ΑΔΙΠΠΔΕ που εποπτεύει το όλο εγχείρημα.
Οι διευκρινίσεις που απέστειλε η ΑΔΙΠΠΔΕ δεν έλυσαν πολλά από τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν ήδη με την έναρξη του εγχειρήματος.
Είναι δε τόσα τα ερωτήματα που καθημερινά ανακύπτουν γύρω από την αξιολόγηση ώστε να τίθεται πλέον ερώτημα περί της δυνατότητας επιτυχούς υλοποίησης του έργου αυτού κατά την ερχόμενη σχολική χρονιά. Διαβάστε περισσότερα στην ιστοσελίδα Esos
Οι διευκρινίσεις που απέστειλε η ΑΔΙΠΠΔΕ δεν έλυσαν πολλά από τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν ήδη με την έναρξη του εγχειρήματος.
Είναι δε τόσα τα ερωτήματα που καθημερινά ανακύπτουν γύρω από την αξιολόγηση ώστε να τίθεται πλέον ερώτημα περί της δυνατότητας επιτυχούς υλοποίησης του έργου αυτού κατά την ερχόμενη σχολική χρονιά. Διαβάστε περισσότερα στην ιστοσελίδα Esos
Συνδικαλισμός στην Εκπαίδευση, μια άλλη προσέγγιση
Η φετινή εκπαιδευτική χρονιά που βρίσκεται στο τέλος της, αποτελεί κομβικό σημείο για το συνδικαλιστικό κίνημα, ιδιαίτερα των καθηγητών (ΟΛΜΕ), στη Δημόσια Εκπαίδευση.
Η εκπαιδευτική πολιτική που εφαρμόζεται σήμερα, υλοποιώντας την εξέλιξη των μνημονιακών «δεσμεύσεων» της Κυβέρνησης, αναπτύσσεται σε δύο παράλληλα επίπεδα, αφού ήδη -από την αρχική φάση του μνημονίου- έχει σταθεροποιήσει την οικονομική ανέχεια των εκπαιδευτικών (έχει τη σημασία του αυτό).
Στο πρώτο επίπεδο αναδεικνύεται, ξεκάθαρα, η πολιτική υποβάθμισης ενός δημόσιου αγαθού, όπως η Παιδεία, σε μια Αποικία Χρέους (δυσλειτουργία υποστηρικτικών δομών, υποχρηματοδότηση, περιοριστική καταγραφή εκπαιδευτικών αναγκών, δραστική μείωση προσωπικού). Το δεύτερο επίπεδο εστιάζεται στην ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων και την αποδόμηση της εργασιακής ασφάλειας των εκπαιδευτικών (υπηρεσιακές μεταβολές, αξιολόγηση, νέο πειθαρχικό δίκαιο Δ/Υ).
Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014
Ονομαστικός πίνακας υπεραριθμιών
Α. Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν χαρακτηριστεί υπεράριθμοι και
επιθυμούν άρση της υπεραριθμίας τους να υποβάλλουν αίτηση από σήμερα Πέμπτη
21-08-2014 έως και τη Δευτέρα 25-08-2014. Η αίτηση μπορεί να κατατεθεί
αυτοπροσώπως στη Διεύθυνση ή να αποσταλεί με FAX στο 2261029970.
Β. Για τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών
όλων των ειδικοτήτων του κλάδου
ΠΕ04 ισχύει η παράγραφος 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186 / 2013 ως εξής: «Για
τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις
σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί
του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων)
αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν».
Επομένως, όλοι οι εκπαιδευτικοί που έχουν χαρακτηριστεί υπεράριθμοι στον κλάδο
ΠΕ04 μπορούν να δηλώσουν όλα τα κενά του κλάδου ανεξαρτήτου ειδικότητας
(ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.03, κλπ.).
Γ. Ο Ονομαστικός πίνακας υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων των
ΕΠΑΛ θα ανακοινωθεί σύντομα.
Για να δείτε τον πίνακα με τους ονομαστικά υπεράριθμους, την αίτηση άρσης υπεραριθμίας και τους τελικούς πίνακες οργανικών κενών και οργανικών υπεραριθμιών πατήστε ΕΔΩ
Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Η κεντρική σελίδα του ΥΠΑΙΘ με το ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης βρίσκεται στη διεύθυνση http://dschool.edu.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ
Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε …!!
Σχόλιο σε παραπλανητική ανακοίνωση
«Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε …!!» Λ. Πιραντέλο
«Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε …!!» Λ. Πιραντέλο
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)