ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012
Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Διαύγεια ΠΔΕ

διαυγεια δδε

Διαύγεια ΔΔΕ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Ανακοίνωση ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ για το πρόγραμμα δράσης της ΟΛΜΕ

«Σου είπαν ψέματα πολλά…»
από το τραγούδι «Καιρός να δεις!» (μουσική, στίχοι Μίκη Θεοδωράκη)

Απέναντι σε κυβερνητικές επιλογές με τυφλή νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση, χωρίς εθνικό σχέδιο για τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες της Πατρίδας. Απέναντι σε μια κυβερνητική πολιτική που αποδομεί το Δημόσιο Σχολείο, για μια ακόμη φορά, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, αδυνατεί να ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες, να σχεδιάσει, να προτείνει. Αμήχανο μπροστά στις ραγδαίες εξελίξεις, εγκλωβισμένο σε ξεπερασμένες πρακτικές, σε ιδεοληπτικές εμμονές και σε πολιτικές σκοπιμότητες. Οδηγεί την πλειοψηφία των συναδέλφων στην απογοήτευση, στην απαξίωση και στην αποχή από τις συλλογικές διαδικασίες. 

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ εισηγείται στις Γ.Σ. των τοπικών ΕΛΜΕ το παρακάτω Πρόγραμμα Δράσης: 

α) 48ωρη απεργία στις 13 – 14/3/2014 και
β) πενθήμερη απεργία 17 – 21/3/2014
με κύρια αιχμή την αποτροπή των απολύσεων στις 22/3/2014.


Χορτάσαμε «μαζικές» συνελεύσεις .. !!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων, το κυρίαρχο συλλογικό όργανο του Δημόσιου Σχολείου, περισσότερο από ποτέ είναι αναγκαίο να  πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να γυρίσει την πλάτη στην «εκπαιδευτική» πολιτική της κυβέρνησης, αλλά και στους επαγγελματίες συνδικαλιστές   και  τους κομματικούς εργολάβους -σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο-  που έχουν οδηγήσει το συνδικαλιστικό κίνημα στα βράχια.
Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΚΑΛΕΙ,  τους συναδέλφους -μετά από συνεδρίαση των Συλλόγων Διδασκόντων σε κάθε σχολική μονάδα- να αποφασίσουν  σχετικά με τη νέα εισήγηση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ:
α) αν ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ με το πρόγραμμα δράσης (48ωρη και 5νθήμερη απεργία) και
β)  εφόσον  ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ, να δημιουργήσουν δική τους πρόταση. 
Στη συνέχεια να εξουσιοδοτήσουν έναν ή περισσότερους συναδέλφους ώστε  να ανακοινώσουν  την απόφασή του Συλλόγου τους και να μεταφέρουν το κλίμα της συνεδρίασης,  στη Γ.Σ. της ΕΛΜΕ,  όποτε αυτή οριστεί. 
Προτείνουμε στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας να πραγματοποιήσει τη Γ.Σ. της ΕΛΜΕ την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου, ώστε να δοθούν τα χρονικά περιθώρια στους Συλλόγους διδασκόντων να συνεδριάσουν και να αποφασίσουν.
 Προτείνουμε στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας να συμβάλλει, να διευκολύνει και να υποστηρίξει την πραγματοποίηση των συνεδριάσεων των Συλλόγων διδασκόντων στα σχολεία για το θέμα αυτό.
Ο στόχος είναι να παρευρεθεί στη Γ.Σ. και να τοποθετηθεί τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος Συλλόγου από κάθε σχολείο του νομού. Χορτάσαμε «μαζικές» συνελεύσεις. Χορτάσαμε από «ενημέρωση» και καθοδήγηση. Έχουμε ανάγκη έκφρασης, δημοκρατικών και αντιπροσωπευτικών αποφάσεων.
 Για μια δημοκρατική και αντιπροσωπευτική απόφαση,  την οποία θα είναι υποχρεωμένο το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ να την υλοποιήσει και ο πρόεδρος  του Δ.Σ. να την ψηφίσει στη Γ.Σ. Προέδρων των ΕΛΜΕ που θα γίνει στην Αθήνα την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου. 
Από την ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Δ.Ε. Βοιωτίας

ΕΚΤΟΣ Η ΒΟΙΩΤΙΑ !!

ΕΚΤΟΣ Η ΒΟΙΩΤΙΑ !!
 ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΙΚΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΠΕ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟΥ 

Από σήμερα, Τρίτη 18/02/2014, καλούνται οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στα προγράμματα της 1ης περιόδου εφαρμογής μοντέλου μεικτής επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ (Β’ Φάση/ Μάρτιος – Νοέμβριος 2014), να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση


με χρήση των κωδικών που τους είχαν αποδοθεί κατά την πιστοποίησή τους στο Α’ Επίπεδο.
Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων περιλαμβάνει μία μόνο φάση, κατά την οποία υποβάλλονται οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών και εν συνεχεία κατανέμονται αυτοί στα διαθέσιμα πιλοτικά προγράμματα μέσω ηλεκτρονικής κλήρωσης. Η υποβολή των αιτήσεων λαμβάνει χώρα από τις 18/02/2014 έως την 26/02/2014.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60, ΠΕ70 και ΠΕ19/20, οι οποίοι πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
  1. Έχουν πιστοποιηθεί επιτυχώς για τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες ΤΠΕ (Α΄ επίπεδο). Από την προϋπόθεση αυτή εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ19/20.
  2. Υπηρετούν και ασκούν διδακτικό έργο στην τάξη σε σχολεία της προβλεπόμενης γεωγραφικής περιοχής προέλευσης των επιμορφούμενων, όπως αυτή ορίζεται για κάθε επιμορφωτικό πρόγραμμα. ΕΚΤΟΣ Η ΒΟΙΩΤΙΑ !! 
  3. Δεν έχουν εγγραφεί και παρακολουθήσει, ούτε παρακολουθούν τώρα, άλλο επιμορφωτικό πρόγραμμα Β’ επιπέδου ΤΠΕ.

ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ για το πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων


ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ της Νομικής Συμβούλου της ΔΟΕ κ. Μαρίας - Μαγδαληνής Τσίπρα, σχετικά με τις δυνατότητες που παρέχονται στους Συλλόγους Διδασκόντων να αρνηθούν την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων.

Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ με τις νέες μετατάξεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων από τη Β΄/θμια στην Α΄/θμια Εκπαίδευση

Για να δείτε το σχετικό ΦΕΚ πατήστε ΕΔΩ
Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Διαμαρτυρία ΕΛΜΕ Βοιωτίας για την αύξηση της τιμής των διοδίων

Η ΕΛΜΕ Βοιωτίας διαμαρτύρεται για  την υπέρογκη αύξηση της τιμής των διοδίων σε όλη τη χώρα σε μια περίοδο που ο ελληνικός λαός είναι ήδη στα πρόθυρα της κατάρρευσης κάτω από το δυσβάστακτο βάρος των μνημονίων και όσων αυτά συνεπάγονται.
Η αύξηση αυτή καθιστά πλέον σχεδόν απαγορευτική τη μετακίνηση σημαντικού ποσοστού συναδέλφων εκπαιδευτικών του νομού μας προς την εργασία τους όπως και των υπολοίπων εργαζομένων στο νομό Βοιωτίας.
Η ΕΛΜΕ Βοιωτίας καταδικάζει  αυτή την ενέργεια όπως και οποιαδήποτε άλλη έχει σαν αποτέλεσμα την εξαθλίωση και εξόντωση των πολιτών  και δεσμεύεται να αιτηθεί τη μείωση των διοδίων για τους υπηρετούντες εκπαιδευτικούς στη Βοιωτία που διαμένουν μόνιμα στην Αθήνα.

Το δημόσιο χρέος και το έλλειμμα της πολιτικής ελίτ, οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος

«Το δημόσιο χρέος και το έλλειμμα της πολιτικής ελίτ,
οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος»
άρθρο του  Εκπ/κού Σπύρου Βαζούρα

Η μνημονιακή εμπειρία της χώρας αποτελεί μια εξαιρετική αφορμή προσωπικού και συλλογικού αναστοχασμού. Σταχυολογώντας μια κριτική προσέγγιση του μεταπολιτευτικού κύκλου με έμφαση στην ύστερη φάση του, επισημαίνονται δύο αλληλένδετες εκδοχές, οι όψεις του ίδιου νομίσματος της ελληνικής κρίσης. Η δημιουργία του δημόσιου χρέους και το «μορφωτικό» έλλειμμα της πολιτικής ελίτ της χώρας.  
Από τη μια πλευρά, το ερώτημα για τη δημιουργία του δημόσιου χρέους βρίσκει, αναλυτικά, την απάντησή του.
 Το δημιούργησε η άμεση και έμμεση ιδιοποίηση του δημόσιου πλούτου από μια ιδιότυπη συμμαχία. Η πολιτική, οικονομική και κοινωνική ανθρωπογεωγραφία της συμμαχίας αυτής είναι γνωστή. Τραπεζίτες και χρηματιστές, κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και  φοροφυγάδες, μεγαλοεργολάβοι και ιδιοκτήτες ΜΜΕ,  επιδοτούμενες ΜΚΟ, «golden boys», διεφθαρμένο κομματικό σύστημα και πολιτικό προσωπικό.
Το δημιούργησε ένας παρακμιακός τρόπος αντίληψης της πολιτικής και της διακυβέρνησης, η συνάντηση «αιτημάτων» και «προσφορών» πολιτών και πολιτικών, επιχειρηματιών και κυβερνήσεων, το πελατειακό σύστημα της κεντρικής και περιφερειακής εξουσίας, η μυωπική στρατηγική διανομής των ευρωπαϊκών επιδοτήσεων που αντικατέστησε κάθε πολιτικό σχέδιο.
Το δημιούργησε ο τρόπος, δηλαδή, που κυβερνήθηκε -στην ακυβερνησία του- ο τόπος κατά το μεταπολιτευτικό κύκλο.
Αυτό το δημόσιο χρέος της χώρας μεταφράστηκε, τελικά, σε χρέος των εργαζομένων, των συνταξιούχων, των ανέργων, της λαϊκής οικογένειας ενώ η μεταπρατική οικονομική εγχώρια ελίτ έμεινε ανέγγιχτη, χωρίς να καταβάλλει το ισοδύναμο μερίδιό της για την υπέρβαση της κρίσης. Ανέγγιχτη και η κυριαρχία των καρτέλ στη λειτουργία της εθνικής οικονομίας η οποία ακολουθεί δρόμο αποικιοποίησής της. 
Από την άλλη πλευρά, το μορφωτικό έλλειμμα του πολιτικού προσωπικού αντικατοπτρίζεται στο μέγεθος του οικονομικού ελλείμματος της χώρας. Η πολιτική ελίτ κατάφερε να απωλέσει για την πατρίδα σημαντικές γεωπολιτικές προκλήσεις και γεωοικονομικές ευκαιρίες που η Ιστορία προσέφερε απλόχερα. Περιορίστηκε σε μια στρεβλή διαχείριση των κονδυλίων των ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Υιοθέτησε την εκχώρηση ασύμμετρων εξουσιών σε συστήματα οικονομικών και επιχειρηματικών συμφερόντων. Απομακρύνθηκε από την αληθινή Πολιτική αφού ποτέ δεν την κατανόησε ως μνήμη, γνώση, αξία, σχέδιο, πρόβλεψη. Τα πολιτικά κόμματα, αδρά χρηματοδοτούμενα, από το κρατικό προϋπολογισμό αναπαρήγαγαν μόνο τις εσωτερικές δομές τους χωρίς να παράγουν, όπως όφειλαν, σοβαρά πολιτικά προγράμματα και λύσεις. 
 Η ίδια η Κοινωνία, σχεδόν μηχανιστικά, αποδέχθηκε ένα κώδικα πολιτικής συμπεριφοράς με κοινό τόπο την Αντι-αξία της ιδιοτέλειας, την ιδεολογία του άκρατου ατομικισμού, του νεοπλουτισμού, του καταναλωτισμού, του εθνομηδενισμού, τη μετεξέλιξη της Δημοκρατίας μας από συμμετοχική σε τηλεοπτική.
Σήμερα, βρισκόμαστε  σε ένα αμήχανο πολιτικό τοπίο στο οποίο φαίνεται να υπάρχουν σκιές και φαντάσματα πολιτικών κομμάτων και βέβαια να απουσιάζει και πάλι η Πολιτική. Οι νέες κοινωνικές αποτυπώσεις εμφανίζονται να υπερβαίνουν τα ιδεολογικά οχυρώματα του παρελθόντος και την παραδοσιακή πολιτική γεωγραφία αναζητώντας σύγχρονο και αληθινό περιεχόμενο στις έννοιες: αριστερά, δεξιά, κοινωνική δικαιοσύνη, ανάπτυξη, πατριωτισμός κ.α.
 Σήμερα, συγκροτούνται και εξελίσσονται νέες κοινωνικές συμμαχίες που μοιάζουν, ίσως, ετερόκλητες και διαπερνούν οριζόντια το σύνολο των παλαιών πολιτικών επιρροών. Σε όλο το φάσμα του πολιτικού στίβου πραγματοποιούνται διεργασίες, ανακατατάξεις και διαφοροποιήσεις. Το παλαιό αργοπεθαίνει, το νέο κυοφορείται αλλά δεν έχει γεννηθεί ακόμα. Η γέννα απαιτεί χρόνο, δείχνει να είναι επώδυνη και απροσδιόριστη.
Η ρήξη με τις γενεσιουργές αιτίες που οδήγησαν την χώρα στην πολυδιάστατη πολιτική, οικονομική, κοινωνική, πολιτιστική και ηθική κρίση, αποτελεί τον ελάχιστο όρο εθνικής επιβίωσης, την ελάχιστη προϋπόθεση για το νέο ξεκίνημα.
 Τα βήματα της χώρας στο μέλλον απαιτούν νέες συνθέσεις και ενσωματώσεις πολιτικών, κοινωνικών και πολιτιστικών δυνάμεων του τόπου στην κατεύθυνση ενός δημοκρατικού πατριωτικού Σχεδίου - Κινήματος εθνικής ανασυγκρότησης, με τις σημερινές αντιστοιχίες του, όμοιο του 1909. Σε αντίθετη περίπτωση η μετατροπή της χώρας σε Αποικία Χρέους δείχνει ως μη αντιστρέψιμη για το άμεσο μέλλον. 
Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για τον “έλεγχο νομιμότητας πτυχίων”

Η εγκύκλιος του Υπουργείου Δ.Μ. για τον «έλεγχο νομιμότητας των πτυχίων και των λοιπών στοιχείων» αποτελεί συνέχεια των επικοινωνιακών προσπαθειών της κυβέρνησης να κατασκευάσει ισχυρό άλλοθι για να συρρικνώσει δραστικά το Δημόσιο. Στοχεύει στη δημιουργία κλίματος που θα παρουσιάσει το χώρο της δημόσιας διοίκησης ως «άντρο παρανομίας, πλαστογραφίας και παραχάραξης», για να ακολουθήσουν οι χιλιάδες απολύσεις που σχεδιάζονται. Ταυτόχρονα όμως, με τη διαδικασία αυτή δημιουργείται και μια επικαιροποιημένη και σύγχρονηαπογραφή–καταγραφή στοιχείων για την κατάταξη των εκπαιδευτικών και των υπαλλήλων, άμεσα αξιοποιήσιμη στη διαδικασία της αξιολόγησης και την εφαρμογή της διαθεσιμότητας και κινητικότητας το επόμενο διάστημα.
Στο πνεύμα της εγκυκλίου αυτής, οι διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ζητάνε ουσιαστικά από τους εκπαιδευτικούς να προσκομίσουν εκ νέου όλο το προσωπικό τους μητρώο! Η όλη διαδικασία όχι μόνο θα ταλαιπωρήσει τους συναδέλφους με την αναζήτηση δικαιολογητικών που ήδη υπάρχουν στους φακέλους τους και θα επιβαρύνει τις ήδη βεβαρημένες δ/νσεις των σχολείων και τους συναδέλφους με αναίτια γραφειοκρατία, αλλά είναι και  εξωφρενική. Είναι παραλογισμός να καλούνται εκπαιδευτικοί που δουλεύουν για δεκαετίες στην εκπαίδευση να προσκομίσουν ξανά το πτυχίο τους, για να αποδείξουν ότι δεν εργάζονται παράνομα! Υπενθυμίζουμε ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν προσκομίσει τουλάχιστον δύο φορές τα πτυχία τους (όταν εγγράφηκαν στην επετηρίδα ή έδωσαν εξετάσεις στον ΑΣΕΠ, και όταν διορίστηκαν) και αυτά υπάρχουν στους φακέλους τους. Σίγουρα λοιπόν η κυβέρνηση δε θα βρει αυτό που ψάχνει στην εκπαίδευση και μόνο κλίμα εναντίον των εκπαιδευτικών προσπαθεί να δημιουργήσει…
Όμως δημιουργούνται και άλλα ερωτηματικά ως προς τη σκοπιμότητα του εγγράφου! Για ποιο λόγο λοιπόν, ζητούνται βεβαιώσεις από σεμινάρια, πιστοποιήσεις, ξένες γλώσσες και γενικότερα δικαιολογητικά άσχετα με το διορισμό, όταν απαραίτητα δικαιολογητικά για το διορισμό  στη δημόσια εκπαίδευση είναι το πτυχίο (και η παιδαγωγική επάρκεια για κάποιες ειδικότητες), έγγραφα το οποία είναι αδύνατον να μην υπάρχουν στους φακέλους των εκπαιδευτικών; Είναι προφανές ότι αξιοποιείται η ευκαιρία για τη αναλυτική καταγραφή επικαιροποιημένων στοιχείων για την κατάταξη και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Γι΄ αυτούς τους λόγους ζητάμε να αποσύρουν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης τις σχετικές εγκυκλίους προς τις σχολικές μονάδες. Τα στοιχεία που χρειάζονται υπάρχουν στους ατομικούς φακέλους των εκπαιδευτικών τους οποίους τηρεί η υπηρεσία. Σε περίπτωση δε που διαπιστωθεί ότι σε κάποιο φάκελο λείπει οποιοδήποτε στοιχείο σχετικό με τα επιστημονικά προσόντα διορισμού ή την μετέπειτα εξέλιξη, τότε μόνο αυτό να ζητηθεί από το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό. Δε θα αποδεχτούμε ούτε τη δημιουργία αρνητικού κλίματος σε βάρος των εκπαιδευτικών, ούτε τη δημιουργία με έμμεσο τρόπο βάσεων δεδομένων για  την αξιολόγηση τους.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ καταδικάζει με τον πιο απερίφραστο τρόπο την εντολή της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής που ζητά από τους Διοικητές των αστυνομικών τμημάτων να προβούν σε πλήρη καταγραφή των σχολικών μονάδων και να μεθοδεύσουν προσωπικές επαφές με τους Διευθυντές των σχολείων με σκοπό την καταγραφή των προβλημάτων και των αναγκών κατά τη λειτουργία των σχολείων καθώς και τη σύνταξη εμπεριστατωμένων αναφορών με τη συμπλήρωση συγκεκριμένου αρχείου.
Με πρόσχημα όλα τα παραπάνω επιδιώκουν να μετατρέψουν τους διευθυντές των σχολικών μονάδων σε αστυνομικούς υπαλλήλους, να εγκαθιδρύσουν κλίμα τρομοκρατίας και αστυνόμευσης στις σχολικές μονάδες και να καταργήσουν το ρόλο του εκπαιδευτικού, ζητώντας τους να καταδίδουν αδικήματα που δεν έχουν ακόμα διαπραχτεί !! Οι εκπαιδευτικοί είναι παιδαγωγοί και όχι αστυνομικοί! Τα προβλήματα στο χώρο της εκπαίδευσης δεν επιλύονται με τη συνδρομή αστυνομικών και εισαγγελέων ούτε με καλέσματα στους διευθυντές να καταδίδουν τους μαθητές τους.
Οι εκπαιδευτικοί επιδιώκουν να διατηρούν στα σχολεία τους το παιδαγωγικό κλίμα και να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα σε περιβάλλον ασφάλειας, εμπιστοσύνης και συνεννόησης και όχι σε κλίμα τρομοκρατίας και φόβου! Ο χώρος του σχολείου είναι χώρος προστασίας και φροντίδας των ανήλικων μαθητών μας. Με αυτό το πνεύμα θα λυθούν τα όποια  προβλήματα παρουσιάζονται  και όχι με αστυνόμευση και επιβολή.
Είναι αδιανόητο να εκχωρούνται αρμοδιότητες και υποχρεώσεις του Υπουργείου Παιδείας όπως η φύλαξη και η εποπτεία των σχολικών μονάδων στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και την αστυνομία ειδικότερα.
Τα σχολεία, παρά τα μέτρα που παίρνουν συνεχώς οι κυβερνήσεις, μειώνοντας δραματικά τις λειτουργικές δαπάνες, στοιβάζοντας μαθητές σε 30άρια τμήματα, απολύοντας καθηγητές και σχολικούς φύλακες, βάζοντας σε λειτουργία συστήματα μεγάλου αδελφού – όπως το  my school, μετατρέποντας το Λύκειο σε ένα σχολείο για λίγους και εκλεκτούς, είναι χώροι στους οποίους επιτελείται εκπαιδευτικό έργο και τα προβλήματα σε πείσμα των κυβερνώντων εξακολουθούν να επιλύονται με δημοκρατικό τρόπο και παιδαγωγικές μεθόδους.
Η κυβέρνηση γνωρίζει ότι για να περάσει την αντιλαϊκή πολιτική πρέπει να τσακίσει όποιον δεν συμφωνεί και αντιστέκεται σε αυτή, είτε είναι εκπαιδευτικοί και εργαζόμενοι με επιστράτευση, είτε είναι μαθητές με κλήσεις στους εισαγγελείς και στα δικαστήρια. Εφαρμογή του δόγματος σοκ και δέος, της αντίληψης “αποφασίζομεν και διατάσσομεν”, του “εντέλλεσθαι”.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ:
καλεί τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να εξακολουθήσουν να επιλύουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται με παιδαγωγικές μεθόδους, να μην δίνουν στοιχεία για το σχολείο και τους μαθητές τους στα αστυνομικά τμήματα και απαιτεί την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης διαταγής.