ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
▼
2024
(16)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Τετάρτη 29 Απριλίου 2020
Ανακοίνωση ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ για το ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ΕΠΑΛ
Απρίλιος, 2020
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΙΚΙΑΚΟ ΟΡΙΟ
ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑ.Λ.
Το Υπουργείο Παιδείας, εν μέσω πανδημίας και «κλειστών» σχολείων, θέτει σε διαβούλευση το σχέδιο νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», αποκαλύπτοντας την αδιαφορία του για κάθε διαδικασία ανοικτού διαλόγου, κάθε διαφορετική άποψη και τους κανόνες της δημοκρατικής λειτουργίας.
Στο άρθρο 51 του νομοσχεδίου, αναφέρεται ότι «Μέγιστο όριο ηλικίας για την εγγραφή στα ημερήσια επαγγελματικά λύκεια είναι τα δεκαεπτά (17) έτη». Στο επόμενο άρθρο αναφέρεται ότι δικαίωμα εγγραφής ή μετεγγραφής στην Α και Β τάξη των ημερησίων ΕΠΑ.Λ. έχουν οι μαθητές έως 17 ετών. Η συγκεκριμένη ρύθμιση, στερεί την εκπαιδευτική εξέλιξη από τους μαθητές, αφού δεν επιτρέπει:
- στους απόφοιτους των ΓΕΛ να εγγράφονται στη Β΄ τάξη των ημερήσιων ΕΠΑ.Λ., για απόκτηση πτυχίου,
- στους απόφοιτους των ΕΠΑ.Λ. να εγγραφούν για απόκτηση πτυχίου σε άλλον τομέα από αυτόν που αποφοίτησαν και
- στους αποφοίτους των ΕΠΑ.Λ. να εγγραφούν για την απόκτηση δεύτερου πτυχίου ειδικότητας στον ίδιο τομέα.
Στην Αιτιολογική Έκθεση του σχεδίου νόμου, επί του άρθρου 51, αναφέρεται ότι: “Με την προτεινόμενη τροποποίηση καθορίζεται μέγιστο ηλικιακό όριο για την εγγραφή στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ., με σκοπό την αποτελεσματικότερη πρόληψη φαινόμενων ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, τα οποία παρατηρούνται ιδίως μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων μαθητών. Παράλληλα, επιχειρείται η σταδιακή αποσυμφόρηση, από σκοπιάς μαθητικού δυναμικού, των ημερήσιων ΕΠΑ.Λ., με γνώμονα τη συνολική βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας διά του εξορθολογισμού της αριθμητικής σχέσης εκπαιδευτικού και μαθητή.”
Δηλαδή, υπεύθυνοι για τα φαινόμενα ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού είναι οι μαθητές άνω των 17 ετών!! Παράλληλα, υπάρχει η αποδοχή μιας σκόπιμης και απαράδεκτης τακτικής για μείωση του μαθητικού δυναμικού των ημερησίων ΕΠΑΛ!!
Η ρύθμιση αυτή, αποτελεί μια βαθιά συντηρητική αντίληψη της εκπαιδευτικής λειτουργίας και δημιουργεί έντονη ανησυχία και προβληματισμό, σε καθηγητές και μαθητές, για το μέλλον της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και των ΕΠΑ.Λ.
Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ οφείλει να αναστείλει τη ψήφιση του νομοσχεδίου, να σεβαστεί τη συνταγματική τάξη και να προχωρήσει, χωρίς αλαζονεία και «κλειστά» σχολεία, σε ανοικτό δημοκρατικό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα που δίνει τη μάχη - και σήμερα - για να κρατήσει όρθιο το Δημόσιο Σχολείο.
Ε Ν Ω Τ Ι Κ Η Κ Ι Ν Η Σ Η
Συνεχίζουμε Ενωτικά & Αδέσμευτα
« με λογισμό και μ’ όνειρο »
Δευτέρα 27 Απριλίου 2020
Ηλεκτρονική (email) ψηφοφορία Δ.Σ. ΕΛΜΕ Βοιωτίας - Οι προτάσεις της Ενωτικής Κίνησης
Ηλεκτρονική (email) ψηφοφορία
μελών Δ.Σ. ΕΛΜΕ Βοιωτίας
μέχρι Τετάρτη 29/4/2020 και ώρα 11 π.μ.
Έχουν κατατεθεί τέσσερα (4) κείμενα προτάσεων για τα θέματα:
1. κατάθεση πολυνομοσχεδίου του ΥΠΑΙΘ
2. άρθρα 51 και 52 του πολυνομοσχεδίου (ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑΛ)
Κατατέθηκαν δύο (2) κείμενα από την Ενωτική Κίνηση και δύο (2) από την ΑΣΕ/ΠΑΜΕ.
Δείτε τις προτάσεις μας:
ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
Συνεχίζουμε Ενωτικά & Αδέσμευτα,
«με λογισμό και μ' όνειρο»
Συνεχίζουμε Ενωτικά & Αδέσμευτα,
«με λογισμό και μ' όνειρο»
Παρασκευή 24 Απριλίου 2020
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Απρίλιος 2020
Νομοθετούν για το Δημόσιο Σχολείο,
χωρίς διάλογο και με «κλειστά» σχολεία!!
Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ
έδωσε στη δημοσιότητα το Πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, που
περιλαμβάνει αλλαγές σε Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
(πρότυπα και πειραματικά σχολεία, αλλαγές στην κατανομή των ωρών διδασκαλίας,
σχολικός κανονισμός, ποινή αναπληρωτών για μη ανάληψη υπηρεσίας, αλλαγές
προγραμμάτων σε δημοτικό - γυμνάσιο - λύκειο, τράπεζα θεμάτων, βάση του 10, αλλαγή
στον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, αξιολόγηση σχολικών μονάδων κι εκπαιδευτικών,
εκλογή πρυτάνεων κ.α.).
Ακολουθεί την ίδια απαράδεκτη «τακτική» με τους προηγούμενους
Υπουργούς Παιδείας που νομοθετούσαν με τα σχολεία «κλειστά» !!
Πιο
συγκεκριμένα:
¨ Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση / Διακοπές Πάσχα 2019: Νέο Λύκειο
¨ Δευτεροβάθμια & Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση / Διακοπές Χριστουγέννων
2018: Σύστημα προσλήψεων
¨
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση /
Καλοκαίρι 2017: Π.Δ.79/2017
¨
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση /
Διακοπές Πάσχα 2016: Κατάργηση Δημοτικών Σχολείων ΕΑΕΠ διευρυμένου
προγράμματος σπουδών
Είναι
απίστευτο ότι ο τελευταίος εκπαιδευτικός νόμος 3848/2010
που συζητήθηκε, πριν ψηφιστεί στη Βουλή με ανοικτά σχολεία (Μάιος
2010), εκτενώς επί τρίμηνο με τους θεσμικούς φορείς και τις εκπαιδευτικές
ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ – ΔΟΕ), ανεξάρτητα από την ισχυρή αντιπαράθεση και
την κριτική που του ασκήθηκε, πρέπει να αναζητηθεί 10 χρόνια πριν!!
Οι αλλαγές
στο Δημόσιο Σχολείο χρειάζονται ανοικτό διάλογο με όλους τους
φορείς της εκπαίδευσης και συναινέσεις για να αντέχουν στον
χρόνο και να μην αλλάζουν από κυβέρνηση σε κυβέρνηση κι από υπουργό σε
υπουργό με τελικά «θύματα» τους ίδιους τους μαθητές μας και την ίδια την
εκπαίδευση.
Η
πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ πρέπει να δείξει σεβασμό προς την εκπαιδευτική
κοινότητα και να προχωρήσει σε έναν ανοικτό και δημοκρατικό διάλογο για τις
αλλαγές στο Δημόσιο Σχολείο, χωρίς παράκαμψη κοινοβουλευτικών διαδικασιών,
χωρίς αλαζονεία και «κλειστά» σχολεία, αλλά με υπευθυνότητα και σοβαρότητα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)