ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ



Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)

"Στέρεα Λόγια"

STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας
"Βήμα για όλους"

STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Τρίτη 9 Ιουνίου 2020
Κοινή δράση ΕΛΜΕ & ΣΕΠΕ, Λιβαδειά 09.06.2020
Η Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Βοιωτίας σ. Μητρατζούλη Παρασκευή παρουσίασε στο STAR Κεντρικής Ελλάδας τα βασικά θέματα της σημερινής κοινής παράστασης διαμαρτυρίας (ΕΛΜΕ & ΣΕΠΕ) στη Λιβαδειά:
1. την αντίθεση των εκπαιδευτικών σε βασικά σημεία του νομοσχεδίου που συζητείται σήμερα στη Βουλή και ψηφίζεται αύριο, χωρίς κανένα ουσιαστικό και θεσμικό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα.
2. την αντίθεση των εκπαιδευτικών στη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος μέσα από τις σχολικές αίθουσες με χρήση κάμερας, κυρίως για παιδαγωγικούς λόγους, πέρα από τα θέματα προσωπικών δεδομένων.
2. την αντίθεση των εκπαιδευτικών στη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος μέσα από τις σχολικές αίθουσες με χρήση κάμερας, κυρίως για παιδαγωγικούς λόγους, πέρα από τα θέματα προσωπικών δεδομένων.
3. την ανάγκη πλήρους εφαρμογής των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων και τη διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων, λόγω covid19.
4. την ανάγκη αύξησης της χρηματοδότησης της δημόσιας εκπαίδευσης από τον κρατικό προϋπολογισμό για την αντιμετώπιση των αυξημένων λειτουργικών αναγκών της.
Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020
Εξίσωση ορίων ηλικίας ανδρών-γυναικών για λήψη σύνταξης με ανήλικο παιδί (25ετία / 2010)
Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020
Τι είναι και τι δεν είναι Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση
Τι είναι και τι δεν είναι
Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση
Επειδή ... τις τελευταίες μέρες και με αφορμή την κατάθεση στη Βουλή του Πολυνομοσχεδίου του ΥΠΑΙΘ ακούγονται μεθοδευμένα στον δημόσιο διάλογο αναφορές ή χαρακτηρισμοί του τύπου «Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση» και άλλα περίεργα ....
Επειδή ... η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ «φαντασιώνεται» ότι κάνει «μεγάλες αλλαγές» στην εκπαίδευση με την εισαγωγή ενός μαθήματος ή την αύξηση των ωρών διδασκαλίας ενός άλλου στο ωρολόγιο πρόγραμμα, με το εργαστήριο δεξιοτήτων ή την αλλαγή της βάσης από 9.5 σε 10 και άλλα παρόμοια ….
Ας δούμε ένα πραγματικό παράδειγμα εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης:
Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση κυβέρνησης Ελευθερίου Βενιζέλου 1928 - 1932 (διαδοχικοί Υπουργοί Παιδείας Κ. Γόντικας και Γ. Παπανδρέου) με τέσσερις κύριους άξονες εκπαιδευτικής πολιτικής:
1. η εκπαίδευση «των μεγάλων λαϊκών μαζών»,
2. η «ανατίμηση της πρακτικής μορφώσεως»,
3. η «επίγνωσις των στοιχείων του νεοελληνικού πολιτισμού»,
4. η έκφραση των αρχών του Εκπαιδευτικού Δημοτικισμού.
Ενδεικτικά και μόνο κάποιες νομοθετικές αναφορές:
Νέα διάθρωση των σχολικών βαθμίδων (δημοτικό με 6 έτη και γυμνάσιο με 6 έτη σπουδών) με επιμήκυνση της φοίτησης στο δημοτικό και στο γυμνάσιο κατά δύο έτη.

Ν.4373/1929 «Περί διαρρυθμίσεως των σχολείων της Μέσης Εκπαιδεύσεως» (Υπουργός Παιδείας Κ. Γόντικας): Δημιουργία δύο τύπων εξατάξιων σχολείων (Γυμνάσια και Πρακτικά Λύκεια). Αν λειτουργούσαν στην ίδια πόλη, μπορούσαν να συγχωνευτούν σε εξατάξιες «Σχολές Μέσης Εκπαιδεύσεως», οι οποίες στις τρεις τελευταίες τάξεις θα διαιρούνταν σε δύο τμήματα, Κλασικό και Πρακτικό. Ίδρυση κατώτερων επαγγελματικών σχολείων.
Κάποια ακόμη ενδεικτικά σημεία της Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης 1928–1932:
Ομογενοποίηση της εκπαίδευσης σε όλη την επικράτεια (παλιά Ελλάδα & νέες χώρες).
Μαθήματα επιλογής στο ωρολόγιο πρόγραμμα του εξατάξιου γυμνασίου από το 1931 (Υπουργός Παιδείας Γ. Παπανδρέου): λατινικά, οικοκυρικά, υγιεινή, ωδική, μαθήματα ειδικής επιδόσεως.
Συνεκπαίδευση των δύο φύλων στη στοιχειώδη εκπαίδευση.
Αναδιοργάνωση του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του νεοσύστατου Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με νέο κανονισμό λειτουργίας από τον μέγιστο Μαθηματικό Κ. Καραθεοδωρή που παρέμεινε σε εφαρμογή μέχρι το 1982 (πάνω από μισό αιώνα).
Ν.4799/1930 «Περί ανεγέρσεως διδακτηρίων» (Υπουργός Παιδείας Γ. Παπανδρέου): Κατασκευή 3.176 νέων σχολικών κτιρίων κατά την περίοδο 1930-1932 (ναι, σωστά διαβάζετε 3.176 !!)
Τώρα μπορούμε να συγκρίνουμε .... τη «φαντασίωση» με την πραγματικότητα και .... να χρησιμοποιούμε σωστά τις λέξεις «Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση» με το αληθινό τους νόημα.
Σάββατο 30 Μαΐου 2020
Γενική Συνέλευση Προέδρων Ε.Λ.Μ.Ε. / Αθήνα 6.6.2020

Γενική Συνέλευση Προέδρων Ε.Λ.Μ.Ε.
Σάββατο 6 Ιουνίου και ώρα 10.30 π.μ.
Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων (Πειραιώς 100)
Ήταν δικτάτορας ο Καποδίστριας;
Ήταν δικτάτορας ο Καποδίστριας ...
στο twitter της «Επιτροπής για τον εορτασμό της επετείου των 200 χρόνων της Επανάστασης του 1821
Νεοφιλελεύθερη εθνομηδενιστική απρέπεια
Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Ποντίκι.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)