ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ



Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
▼
2025
(6)
- ▼ Σεπτεμβρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)

"Στέρεα Λόγια"

STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας
"Βήμα για όλους"

STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014
Συμπλήρωση 20 χρόνων από την αναγνώριση της γενοκτονίας των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου από τη Βουλή των Ελλήνων
Φεβρουάριος 1994 – 2014 : 20 χρόνια
από την ομόφωνη αναγνώριση από τη Βουλή των Ελλήνων
της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου
(1914-1923)
Με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την αναγνώριση της γενοκτονίας
των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου από τη Βουλή των Ελλήνων:
1ο) Η αναγνώριση αυτή, παρά τη μακρόχρονη
καθυστέρησή της, δικαιώνει ηθικά τον Ποντιακό Ελληνισμό και συνδέει το σύγχρονο
ελληνισμό με την ιστορική μνήμη και διαδρομή του.
2ο) Η διεθνής αναγνώριση της γενοκτονίας του
Ποντιακού Ελληνισμού αποτελεί τώρα μια ώριμη, ιστορικά και πολιτικά, πράξη
καθώς και μια συμβολή για την αποτροπή ανάλογων εγκλημάτων κατά της
Ανθρωπότητας και του Πολιτισμού στο μέλλον.
Ο δρόμος της εθνικής μνήμης και ανασύνθεσης είναι απαραίτητος, πολύ περισσότερο σήμερα, που βρίσκονται σε εξέλιξη από τη μια πλευρά η μνημονιακή επιχείρηση μετατροπής της Πατρίδας μας σε Αποικία Χρέους και από την άλλη η επιχείρηση ουσιαστικής διάλυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας μέσω ενός υποτιθέμενου «νέου σχεδίου» λύσης που προωθείται.
Ο δρόμος της εθνικής μνήμης και ανασύνθεσης είναι απαραίτητος, πολύ περισσότερο σήμερα, που βρίσκονται σε εξέλιξη από τη μια πλευρά η μνημονιακή επιχείρηση μετατροπής της Πατρίδας μας σε Αποικία Χρέους και από την άλλη η επιχείρηση ουσιαστικής διάλυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας μέσω ενός υποτιθέμενου «νέου σχεδίου» λύσης που προωθείται.
ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Δ.Ε. Βοιωτίας
10ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
10ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
Γιάννενα 28, 29 & 30 Μαρτίου 2014
«Ο ρόλος του Λυκείου και η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση»
Το περιεχόμενο του συνεδρίου περιλαμβάνει τις ενότητες:
(α) Σύγχρονες εκπαιδευτικές πολιτικές και η βαθμίδα του Λυκείου (συγκριτική προσέγγιση)
Σύγχρονες εκπαιδευτικές πολιτικές. Η διεθνής εμπειρία (ΕΕ, ΟΟΣΑ κ.λπ.).
Οι επιπτώσεις των πολιτικών της λιτότητας και των μνημονίων στην εκπαίδευση (με έμφαση στη λυκειακή βαθμίδα). Η περίπτωση της Ελλάδας.
Σύγχρονες εκπαιδευτικές πολιτικές. Η διεθνής εμπειρία (ΕΕ, ΟΟΣΑ κ.λπ.).
Οι επιπτώσεις των πολιτικών της λιτότητας και των μνημονίων στην εκπαίδευση (με έμφαση στη λυκειακή βαθμίδα). Η περίπτωση της Ελλάδας.
(β) Η βαθμίδα του Λυκείου: η ελληνική εμπειρία
Η βαθμίδα του Λυκείου και η επιλεκτική λειτουργία στην ελληνική εκπαίδευση. Το νέο θεσμικό πλαίσιο.
Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Διά Βίου Μάθηση.
Η βαθμίδα του Λυκείου και η επιλεκτική λειτουργία στην ελληνική εκπαίδευση. Το νέο θεσμικό πλαίσιο.
Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Διά Βίου Μάθηση.
(γ) Οι προτάσεις της ΟΛΜΕ
Ξεκίνησε η λειτουργία του ιστολογίου διαλόγου
του 10ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΟΛΜΕ
Μοναδική προϋπόθεση για τη συμμετοχή στον ηλεκτρονικό διάλογο είναι να διαθέτετε e-mail. Τα κείμενα μπορούν να είναι τοποθετήσεις πάνω σε συγκεκριμένη ενότητα του συνεδρίου (Ομάδα εργασίας), ή να είναι συνολικές τοποθετήσεις πάνω στο θέμα του συνεδρίου.
Στείλτε το κείμενό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 10synedriodialogos@gmail.com, και αναφέρετε την ενότητα στην οποία θέλετε να δημοσιευτεί το κείμενο σας.
ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ: Συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων σε κάθε σχολική μονάδα και Γενική Συνέλευση 26/2
ΓΕΝΙΚΗ
ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ της ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
την
Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014
Συνεδριακό
Κέντρο Κρύας στη Λιβαδειά. Ώρα: 17.30
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ
εισηγείται στις ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ των τοπικών ΕΛΜΕ το
παρακάτω Πρόγραμμα Δράσης:
α)
48ωρη απεργία στις 13 – 14/3/2014 και
β)
πενθήμερη απεργία
17 – 21/3/2014
με
κύρια αιχμή τη λήξη της 8μηνης
διαθεσιμότητας στις 22/3/2014 και
τον κίνδυνο της απόλυσης των
εκπαιδευτικών της επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Η
κατάργηση τριών σημαντικών τομέων στα δημόσια επαγγελματικά λύκεια και στις
επαγγελματικές σχολές (υγείας-πρόνοιας, εφαρμοσμένων τεχνών,
αισθητικής-κομμωτικής) έχει ως άμεσο επιπλέον και δυσμενές αποτέλεσμα για φέτος
10.000 μαθητές να υπολείπονται , σε παροχή εκπαίδευσης, στην ειδικότητα που
είχαν επιλέξει αρχικά στα σχολεία τους.
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ καλεί, ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ, όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν ΜΑΖΙΚΑ σε συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων σε κάθε σχολική μονάδα και να συζητήσουν σχετικά με τη νέα εισήγηση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ:
α) αν ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ με το πρόγραμμα δράσης (48ωρη και 5νθήμερη απεργία) και
β) εφόσον ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ, να δημιουργήσουν δική τους πρόταση.
Στη συνέχεια να ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ για το κλίμα της συνεδρίασης και για την πρόταση του κάθε Συλλόγου.
Βρισκόμαστε στην ανάπτυξη ενός διαρκούς αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, της αξιοπρέπειας και των εργασιακών μας δικαιωμάτων!
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ!
Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014
Ανακοίνωση ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ για το πρόγραμμα δράσης της ΟΛΜΕ
«Σου είπαν ψέματα πολλά…»
από το τραγούδι «Καιρός να
δεις!» (μουσική, στίχοι Μίκη Θεοδωράκη)
Απέναντι σε κυβερνητικές επιλογές με τυφλή νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση, χωρίς εθνικό σχέδιο για τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες της Πατρίδας. Απέναντι σε μια κυβερνητική πολιτική που αποδομεί το Δημόσιο Σχολείο, για μια ακόμη φορά, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, αδυνατεί να ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες, να σχεδιάσει, να προτείνει. Αμήχανο μπροστά στις ραγδαίες εξελίξεις, εγκλωβισμένο σε ξεπερασμένες πρακτικές, σε ιδεοληπτικές εμμονές και σε πολιτικές σκοπιμότητες. Οδηγεί την πλειοψηφία των συναδέλφων στην απογοήτευση, στην απαξίωση και στην αποχή από τις συλλογικές διαδικασίες.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ εισηγείται στις Γ.Σ. των τοπικών ΕΛΜΕ το παρακάτω Πρόγραμμα Δράσης:
α) 48ωρη απεργία στις 13 – 14/3/2014 και
β) πενθήμερη απεργία 17 – 21/3/2014
με κύρια αιχμή την αποτροπή των απολύσεων στις 22/3/2014.
Χορτάσαμε «μαζικές» συνελεύσεις .. !!
Ο Σύλλογος Διδασκόντων, το κυρίαρχο συλλογικό όργανο του Δημόσιου
Σχολείου, περισσότερο από ποτέ είναι αναγκαίο να πάρει την κατάσταση στα χέρια
του και να γυρίσει την πλάτη στην «εκπαιδευτική» πολιτική της κυβέρνησης, αλλά
και στους επαγγελματίες συνδικαλιστές και
τους κομματικούς εργολάβους -σε
κεντρικό και τοπικό επίπεδο- που έχουν
οδηγήσει το συνδικαλιστικό κίνημα στα βράχια.
Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ.Ε.
ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΚΑΛΕΙ, τους συναδέλφους -μετά από συνεδρίαση των Συλλόγων Διδασκόντων
σε κάθε σχολική μονάδα- να αποφασίσουν
σχετικά με τη νέα εισήγηση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ:
α) αν ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ με
το πρόγραμμα δράσης (48ωρη και 5νθήμερη απεργία) και
β) εφόσον ΔΕΝ
ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ, να δημιουργήσουν δική τους πρόταση.
Στη συνέχεια να εξουσιοδοτήσουν έναν
ή περισσότερους συναδέλφους ώστε να
ανακοινώσουν την απόφασή του Συλλόγου
τους και να μεταφέρουν το κλίμα της συνεδρίασης, στη Γ.Σ. της ΕΛΜΕ, όποτε αυτή οριστεί.
Προτείνουμε στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας να πραγματοποιήσει τη Γ.Σ. της ΕΛΜΕ την Τετάρτη
26 Φεβρουαρίου, ώστε να δοθούν τα χρονικά περιθώρια στους Συλλόγους
διδασκόντων να συνεδριάσουν και να αποφασίσουν.
Προτείνουμε
στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας να συμβάλλει, να διευκολύνει και να υποστηρίξει
την πραγματοποίηση των συνεδριάσεων των Συλλόγων διδασκόντων στα σχολεία για το
θέμα αυτό.
Ο στόχος είναι
να παρευρεθεί στη Γ.Σ. και να τοποθετηθεί τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος Συλλόγου
από κάθε σχολείο του νομού. Χορτάσαμε «μαζικές» συνελεύσεις. Χορτάσαμε από
«ενημέρωση» και καθοδήγηση. Έχουμε ανάγκη έκφρασης, δημοκρατικών και
αντιπροσωπευτικών αποφάσεων.
Για μια δημοκρατική και
αντιπροσωπευτική απόφαση, την οποία θα είναι υποχρεωμένο
το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ να την υλοποιήσει και ο πρόεδρος του Δ.Σ. να την ψηφίσει στη Γ.Σ. Προέδρων των
ΕΛΜΕ που θα γίνει στην Αθήνα την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου.
Από την ΕΝΩΤΙΚΗ
ΚΙΝΗΣΗ Δ.Ε. Βοιωτίας
ΕΚΤΟΣ Η ΒΟΙΩΤΙΑ !!
ΕΚΤΟΣ Η ΒΟΙΩΤΙΑ !!
ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΙΚΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΠΕ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟΥ
Από σήμερα, Τρίτη 18/02/2014, καλούνται οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στα προγράμματα της 1ης περιόδου εφαρμογής μοντέλου μεικτής επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ (Β’ Φάση/ Μάρτιος – Νοέμβριος 2014), να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση
με χρήση των κωδικών που τους είχαν αποδοθεί κατά την πιστοποίησή τους στο Α’ Επίπεδο.
Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων περιλαμβάνει μία μόνο φάση, κατά την οποία υποβάλλονται οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών και εν συνεχεία κατανέμονται αυτοί στα διαθέσιμα πιλοτικά προγράμματα μέσω ηλεκτρονικής κλήρωσης. Η υποβολή των αιτήσεων λαμβάνει χώρα από τις 18/02/2014 έως την 26/02/2014.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60, ΠΕ70 και ΠΕ19/20, οι οποίοι πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Έχουν πιστοποιηθεί επιτυχώς για τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες ΤΠΕ (Α΄ επίπεδο). Από την προϋπόθεση αυτή εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ19/20.
- Υπηρετούν και ασκούν διδακτικό έργο στην τάξη σε σχολεία της προβλεπόμενης γεωγραφικής περιοχής προέλευσης των επιμορφούμενων, όπως αυτή ορίζεται για κάθε επιμορφωτικό πρόγραμμα. ΕΚΤΟΣ Η ΒΟΙΩΤΙΑ !!
- Δεν έχουν εγγραφεί και παρακολουθήσει, ούτε παρακολουθούν τώρα, άλλο επιμορφωτικό πρόγραμμα Β’ επιπέδου ΤΠΕ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)