ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2024
(11)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
▼
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
-
▼
Φεβρουαρίου
(14)
- Διημερίδα ΑΔΕΔΥ, 1-2/3/2023
- Μνήμη Κωστή Παλαμά
- Πρόσκληση, 22/2/2023
- Η συμμετοχή στην απεργία ΟΛΜΕ & ΔΟΕ
- Απεργιακή Συγκέντρωση ΕΛΜΕ Βοιωτίας & ΣΕΠΕ Λιβαδει...
- Απεργία ΟΛΜΕ & ΔΟΕ για την ατομική αξιολόγηση / 15...
- Ανιχνεύοντας την Ιστορία με τον συγγραφέα Γιώργο Κ...
- Ανιχνεύοντας την Ιστορία με τον συγγραφέα Κώστα Χα...
- Κάλεσμα Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ για ανθρωπιστική βοήθεια
- Αλληλεγγύη!
- Ανασυγκρότηση Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Βοιωτίας
- Και για να μην ξεχνιόμαστε!
- Aφιερωμένο ...
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΥΣΔΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ / 31.01....
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
Διαύγεια ΠΔΕ
διαυγεια δδε
Διαύγεια ΔΔΕ
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023
Και για να μην ξεχνιόμαστε!
Και για να μην ξεχνιόμαστε… 41 χρόνια μετά,
ξυπνούν οι μνήμες του Επιθεωρητισμού!
Για το νέο γραφειοκρατικό μοντέλο αξιολόγησης του ΥΠΑΙΘ:
“Η γραπτή γλώσσα μπορεί να επινοήθηκε σαν ένας ταπεινός τρόπος περιγραφής της πραγματικότητας, αλλά σταδιακά μετατράπηκε σε έναν ισχυρό τρόπο μεταβολής της. Όταν οι επίσημες αναφορές έρχονταν σε σύγκρουση με την πραγματικότητα, αυτός που υποχωρούσε συχνά ήταν η πραγματικότητα. Όποιος έχει αντιμετωπίσει ποτέ την εφορία, το εκπαιδευτικό σύστημα ή οποιαδήποτε άλλη πολύπλοκη γραφειοκρατία ξέρει ότι η αλήθεια δεν μετράει καθόλου. Αυτό που είναι γραμμένο στο έντυπό σου είναι πολύ πιο σημαντικό”, από το HOMO DEUS του Γιουβάλ Χαράρι.
Από την Ενωτική Κίνηση