ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012
Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Διαύγεια ΠΔΕ

διαυγεια δδε

Διαύγεια ΔΔΕ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

Δευτέρα 11 Απριλίου 2022

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ: Η θέση μας για την Τράπεζα Θεμάτων φέτος!

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

11.04.2022 

Τράπεζα Θεμάτων, φέτος: Άλλη μια εμμονή του ΥΠΑΙΘ

Σαν να ζούμε σε άλλη χώρα…!!

Με μοναδικό στόχο την ανάπτυξη της επικοινωνιακής πολιτικής του μέσω μιας επίπλαστης εικόνας «κανονικότητας» στα σχολεία, το ΥΠΑΙΘ εμμένει στην εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων για φέτος!!

Με αφορμή την πρόσφατη οδηγία του Γενικού Γραμματέα Υπ. Παιδείας για την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης, επισημαίνουνε ότι το ΥΠΑΙΘ φαίνεται να είναι εκτός σχολικής πραγματικότητας:

Σαν να μην ήταν άλλη μία «χρονιά covid» με χιλιάδες νοσήσαντες  μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Σαν να μην χάθηκαν χιλιάδες διδακτικές ώρες εξαιτίας των δικαιολογημένων απουσιών.

Σαν να αναπληρώθηκαν στην ώρα τους και στο σύνολό τους οι  χαμένες διδακτικές ώρες.

Σαν να μην υπήρξαν για μία ακόμη σχολική χρονιά «διδακτικά κενά» εκπαιδευτικών που αναπληρώθηκαν καθυστερημένα ή δεν αναπληρώθηκαν καθόλου.

Σαν να μην είναι μία σχολική χρονιά που τα γνωστικά και μαθησιακά κενά των μαθητών, λόγω των ειδικών εκπαιδευτικών συνθηκών των τελευταίων χρόνων, δημιούργησαν τεράστια προβλήματα στην αφομοίωση της ύλης. 

Σαν να μην υπήρχε το ανεκδιήγητο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) που όρισε σε κάποια γνωστικά αντικείμενα μία διδακτική ύλη που δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες της σχολικής ζωής – και δεν «βγαίνει» ούτε σε κανονικές χρονιές -  και που είναι ασύμβατη με τις γνώσεις και τις δεξιότητες των μαθητών (κυρίως στο Λύκειο).


Φαίνεται πως οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί, η παιδαγωγική πράξη και τελικά το ίδιο το Σχολείο μικρή σημασία έχουν για το ΥΠΑΙΘ. Η εμμονή του στη λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων για φέτος και μόνο για επικοινωνιακούς λόγους, αναμένεται να ευτελίσει την εκπαιδευτική πράξη με αυξημένα ποσοστά σχολικής «αποτυχίας». Ας αναλάβει επιτέλους το ΥΠΑΙΘ έστω και για μία φορά τις ευθύνες του για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στα σχολεία. Η αναστολή εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων για φέτος αποτελεί μια λύση στο πεδίο αυτό.