ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2024
(11)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
-
▼
Οκτωβρίου
(20)
- ΕΛΜΕ Βοιωτίας: Επιστολή Διαμαρτυρίας - Οι καιροί ο...
- 5 Νοέμβρη, Αποφασίζω, Ψηφίζω ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
- Ο Ναπολιτάνος
- Στηρίζουμε Αξίες, Ψηφίζουμε Αδέσμευτα, ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
- Αφίσα ΟΛΜΕ - ΔΟΕ
- ΣΗΜΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
- ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ για το ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας
- Το ενωτικό ψηφοδέλτιο για το ΚΥΣΔΕ
- Το ενωτικό ψηφοδέλτιο για το ΑΠΥΣΔΕ Στερεάς Ελλάδας
- Το ενωτικό ψηφοδέλτιο για το ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας
- Nέες αρμοδιότητες σε Διευθυντές Σχολικών Μονάδων
- Τι ισχύει για τις άδειες των εκπαιδευτικών
- ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟ...
- Ανακοινώθηκαν οι προσωρινοί πίνακες αποτελεσμάτων ...
- Επανέρχεται η συνδικαλιστική άδεια για Γ.Σ.
- “Μπροστά στην κάλπη για το ΚΥΣΔΕ”
- Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών, 5η Οκτωβρίου
- Τρεις κάλπες, μια επιλογή, ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
- Εκλογές αιρετών ΠΥΣΔΕ - ΑΠΥΣΔΕ - ΚΥΣΔΕ
- Νέες αποσπάσεις, ανακλήσεις και τροποποιήσεις αποσ...
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
Διαύγεια ΠΔΕ
διαυγεια δδε
Διαύγεια ΔΔΕ
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014
ΕΛΜΕ Βοιωτίας: Επιστολή Διαμαρτυρίας - Οι καιροί ου μενετοί !!
Οι καιροί ου μενετοί !!
Μετά από 2 μήνες μαθημάτων σας μεταφέρουμε τις
ανησυχίες των συναδέλφων από την πλειονότητα των σχολείων του νομού μας
αναφορικά με το έργο, τη δράση, τις παρεμβάσεις και τέλος την συμπεριφορά
ορισμένων Σχολικών Συμβούλων στα σχολεία της Βοιωτίας. Στη συνείδηση όλων μας
μέχρι πριν την θεσμοθέτηση του 'Δούρειου Ίππου'
της αξιολόγησης, ο ρόλος των Συμβούλων ήταν να στέκονται αρωγοί στο
εκπαιδευτικό έργο, πάντα ήταν καλοδεχούμενοι στα σχολεία και σε γενικές γραμμές
είχαν κερδίσει την εμπιστοσύνη και το σεβασμό των συναδέλφων επιδιώκοντας την αγαστή συνεργασία τους. Οι νέες αρμοδιότητες,
που υπαγορεύονται από τα προεδρικά διατάγματα, που συνδέονται με την
βαθμολογική - οικονομική μας εξέλιξη ακόμη και με την παραμονή μας στην εργασία
έχουν ανατρέψει αυτή τη σχέση.
Οι συνεχείς παρεμβάσεις ορισμένων Συμβούλων
στους διευθυντές των σχολείων, τους συναδέλφους και το έργο τους τις περισσότερες φορές είναι αυταρχικές,
ιδιοτελείς και ξένες προς τη σχολική πραγματικότητα. Άνθρωποι που δεν έχουν
παρακολουθήσει ποτέ μια συνεδρίαση Συλλόγου καθηγητών, που δεν έχουν ενημερωθεί
για τα πρακτικά προβλήματα του σχολείου και των εκπαιδευτικών, προβάλλουν
εκβιαστικά απαιτήσεις που και υπερβολικές είναι και κρίνεται η νομιμότητά τους
κι ενδέχεται να εξυπηρετούν προσωπικές
τους βλέψεις για επαγγελματική ανάδειξη. Οι παρεμβάσεις τους είναι
κάθετες, απασχολώντας τους συναδέλφους
εκτός ωραρίου, μειώνοντας το έργο αλλά και την αξιοπρέπεια τους, χωρίς βέβαια
να τους παρέχουν την ανάλογη υποστήριξη
στο έργο τους. Ενδεικτικές περιπτώσεις ασκούμενης πίεσης είναι:
I) η υποχρεωτική συμμετοχή σε
δειγματικές διδασκαλίες που πρόσφατα ζητήθηκε από συναδέλφους ( χωρίς να
υπάρχει προηγούμενη επιμόρφωση), II) απειλές για υποβιβασμό
σχολείων III)
αναγκαστική μετακίνηση εκτός έδρας και IV) αλλαγή
ακόμη και των αποφασισμένων θεμάτων των projects. Χαρακτηριστική βέβαια είναι και η ενόχληση
Συμβούλων όταν οι σύλλογοι διδασκόντων χαρακτήρισαν τη συνεργασία μαζί τους
ανεπαρκή.
Απόψεις
ότι το σχολείο είναι επιχείρηση, ο διευθυντής μάνατζερ, οι καθηγητές
επαγγελματίες και οι μαθητές πελάτες, δεν βρίσκουν σύμφωνο κανέναν
εκπαιδευτικό- λειτουργό.
Αυτής της αξιολόγησης “ήγγικεν
η ώρα” του τέλους. Οι καιροί ου μενετοί !!