ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2024
(11)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
-
▼
Σεπτεμβρίου
(29)
- ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ - ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ Ε...
- Κυκλοφορεί το νέο τεύχος του Περιοδικού Άρδην
- "Υπερ-χρέωση και Κόκκινα Δάνεια", Εκδήλωση ΕΛΜΕ (1...
- ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ: Δύο χρόνια συνδικαλιστικής δράσης
- Δύο χρόνια ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ, 2012 - 2014: Συνεχίζουμ...
- Συνεχίζονται οι "Ιωνικές Ημέρες" στη Θήβα, 20-28/9
- Πως θα γίνει η μοριοδότηση και η επιλογή των εκπαι...
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ...
- Ανοικτή επιστολή φιλολόγων του ΕΠΑΛ Λιβαδειάς
- Υπηρεσιακές μεταβολές
- Καλό σου ταξίδι, σύντροφε Πρόεδρε..
- Ανακοίνωση ΕΛΜΕ: Ωράριο Υπευθύνων Σχολικών Εργαστη...
- Προσωρινές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ΔΔΕ Βοιωτίας
- Συμπληρωματικές οδηγίες για την κατάθεση της αίτησ...
- Λειτουργικά κενά - λειτουργικές υπεραριθμίες ΠΕ02,...
- Τοποθετήσεις από Οριστική - Βελτίωση ΠΕ02, ΠΕ06
- Αιτήσεις εκπαιδευτών Δ.ΙΕΚ Λιβαδειάς και Θήβας: Κ...
- Νεοφιλελεύθερη επίθεση στην υγεία: καταργούν την π...
- Ημέρα Εθνικής Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων τ...
- Λειτουργικά κενά και υπεραριθμίες
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε ΑΕΙ και ΤΕΙ
- Ο "αντισυστημικός" κ. Τσίπρας προσκεκλημένος του ι...
- Προσλήψεις αναπληρωτών Β/θμιας Εκπαίδευσης
- Τοποθέτηση προσωρινών Διευθυντών σχολικών μονάδων ...
- Οριστική τοποθέτηση και βελτίωση θέσης εκπαιδευτικ...
- Αποκλειστικό: Η απάντηση του Υπ. Παιδείας στην ερώ...
- Tοποθετήσεις μεταταχθέντων εκπαιδευτικών ειδικοτήτ...
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚ∆ΗΛΩΣΗΣ ΕΝ∆ΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥ...
- Καλή σχολική χρονιά
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
Διαύγεια ΠΔΕ
διαυγεια δδε
Διαύγεια ΔΔΕ
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Ανοικτή επιστολή φιλολόγων του ΕΠΑΛ Λιβαδειάς
Αξιότιμοι συνάδελφοι,
ως φιλόλογοι του 1ου Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. Λιβαδειάς με αφορμή την πρόσφατη κατάργηση του μαθήματος της Ιστορίας του Νεότερου και Σύγχρονου κόσμου από τη Β΄ τάξη του Επαγγελματικού λυκείου, πήραμε την πρωτοβουλία να συντάξουμε την παρούσα επιστολή για να εκφράσουμε τον προβληματισμό και την έντονη ανησυχία μας για το ενδεχόμενο η απόφαση αυτή να έχει ως αποτέλεσμα την αποκοπή των μαθητών από την ιστορική γνώση και την ευρύτερη πνευματική καλλιέργεια. Θεωρούμε ότι η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας αποτελεί απαραίτητο εφόδιο για την προετοιμασία των μαθητών προκειμένου να αντεπεξέλθουν ως μελλοντικοί πολίτες στις απαιτήσεις της σύγχρονης πολυπολιτισμικής και παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας.
Η διακοπή της διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας στην Α΄ τάξη περιορίζει τις γνώσεις των μαθητών στα ιστορικά γεγονότα των αρχαίων και μεσαιωνικών χρόνων και δεν τους δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την εξέλιξη της ιστορικής σκέψης και δράσης στα νεότερα χρόνια. Έτσι η γνώση καθίσταται αποσπασματική, προάγοντας μία μορφή ημιμάθειας.
Αποτελεί, κατά τη γνώμη μας, ζήτημα ζωτικής σημασίας ο επαναπροσδιορισμός του ωρολογίου προγράμματος προκειμένου να επανέλθει (έστω και για μια ώρα εβδομαδιαίως) η διδασκαλία της Ιστορίας του Νεότερου και Σύγχρονου κόσμου στη Β΄ τάξη ΕΠΑ.Λ.
Αποτελεί, κατά τη γνώμη μας, ζήτημα ζωτικής σημασίας ο επαναπροσδιορισμός του ωρολογίου προγράμματος προκειμένου να επανέλθει (έστω και για μια ώρα εβδομαδιαίως) η διδασκαλία της Ιστορίας του Νεότερου και Σύγχρονου κόσμου στη Β΄ τάξη ΕΠΑ.Λ.
Με τιμή,
Οι φιλόλογοι του 1ου Ημερήσιου ΕΠΑ.Λ. Λιβαδειάς
Οι φιλόλογοι του 1ου Ημερήσιου ΕΠΑ.Λ. Λιβαδειάς