ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012
Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Διαύγεια ΠΔΕ

διαυγεια δδε

Διαύγεια ΔΔΕ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021

Έρευνα ΚΕΜΕΤΕ / ΟΛΜΕ για την τηλεκπαίδευση

 

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση - 21 διαδικτυακές ομιλίες του ΕΚΠΑ

 








Περισσότερες πληροφορίες για το διαδικτυακό πρόγραμμα εκδηλώσεων - ομιλιών
και ο σύνδεσμος webex του ΕΚΠΑ:


Μαθητικός Διαγωνισμός για τη σημασία της Επανάστασης του 1821 και τη συμβολή της Βοιωτίας




















Πληροφορίες για τον μαθητικό διαγωνισμό: Σχολικές μονάδες (Γυμνάσια - Λύκεια) και ΔΔΕ Βοιωτίας

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

Δωρεάν έλεγχος COVID-19 για εκπαιδευτικούς

Φόρμα δωρεάν ελέγχου COVID-19 για εκπαιδευτικούς
 και μαθητές 16 ετών και άνω
Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2021

ΤΟ '21 ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ '21

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021

Ανακοίνωση Ενωτικής Κίνησης για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων

 ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων

Το «άνοιγμα» και η επαναλειτουργία των σχολείων με την αποκατάσταση της διδακτικής και παιδαγωγικής δραστηριότητας συνιστά μια ουσιαστική ανάγκη των μαθητών, των εκπαιδευτικών και όλης της σχολικής κοινότητας. Είναι σημαντικό άλλωστε να επισημανθεί κάτι που αναδείχθηκε, ιδιαίτερα, αυτή την περίοδο της αναστολής των εκπαιδευτικών λειτουργιών, λόγω της πανδημίας και είναι ο καταλυτικός ρόλος του Σχολείου, όχι μόνο στις γνωστικές και μαθησιακές λειτουργίες, αλλά και στην ανάπτυξη των σχέσεων, την ψυχολογική στήριξη των μαθητών και την κοινωνικοποίηση.

Ο κλάδος των εκπαιδευτικών σε όλο το προηγούμενο διάστημα, σήκωσε σχεδόν αποκλειστικά στις πλάτες του το φορτίο του ελλείμματος σχεδιασμού και προετοιμασίας του ΥΠΑΙΘ  για την τηλεκπαίδευση και είχε ένα ελάχιστο αίτημα: το άνοιγμα των σχολείων να γίνει μέσα σε συνθήκες που θα παρείχαν εγγυήσεις για την ασφάλεια και την προστασία της υγείας όλων των εμπλεκομένων.

Για μία ακόμη φορά, όμως, το Υπουργείο Παιδείας αποδεικνύεται απροετοίμαστο και πρόχειρο. Τα σχολεία ανοίγουν με τους ίδιους όρους που είχαν ανοίξει τον Σεπτέμβριο και είχαν κλείσει τον Νοέμβριο! Χωρίς να έχει ληφθεί κανένα πρόσθετο νέο μέτρο, καμία ουσιαστική μέριμνα, κανένας διαφορετικός σχεδιασμός. Η επίπλαστη εικόνα κανονικότητας που προωθεί  - επικοινωνιακά και μόνο - το ΥΠΑΙΘ, συντηρεί ένα γενικευμένο κλίμα ανασφάλειας και άγχους που εντείνεται από την αύξηση των κρουσμάτων της πανδημίας του covid-19 στη μέση μιας ασυνεχούς και κατακερματισμένης διδακτικής χρονιάς. 

Το ΥΠΑΙΘ θέτει ως προτεραιότητα την εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων, την άμεση αλλαγή του τρόπου εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, την άμεση έναρξη της διαδικασίας αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και την επιβολή διοικητικών γραφειοκρατικών διαδικασιών κ.α., ενώ θα όφειλε να έχει ως προτεραιότητα τη βελτίωση των όρων και των συνθηκών άσκησης του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου σε αυτή την πολύ δύσκολη για όλους περίοδο. Αποδεικνύει με τον τρόπο αυτό, ξεκάθαρα, ότι ελάχιστα ενδιαφέρεται για την ουσία της εκπαιδευτικής λειτουργίας.

Ο κλάδος των εκπαιδευτικών με αίσθημα ευθύνης θα ανταποκριθεί - όπως έκανε και όλη την προηγούμενη περίοδο - στην ανάγκη στήριξης των μαθητών και του Δημόσιου Σχολείου. Παράλληλα, όμως, συλλογικά, δυναμικά και ουσιαστικά διεκδικεί τη διασφάλιση των αναγκαίων όρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων και τη δημιουργία ενός κλίματος συνεργασίας και ομαλότητας, μακριά από τις πρακτικές αυταρχισμού και επιβολής του Υπουργείου Παιδείας.

                                                                                                      ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021 

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021

ΕΛΜΕ Βοιωτίας: Δεν υπάρχουν λόγια ...







 

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

Σαν σήμερα ...

Ο μαθηματικός Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή με το παγκόσμιο κύρος - μεταξύ άλλων και λόγω της συμβολής του στην ανάπτυξη της θεωρίας της σχετικότητας του Αϊνστάιν - και την έξοχη διεθνή ακαδημαϊκή καριέρα "έφυγε" από τη ζωή, σαν σήμερα, το 1950 στο Μόναχο.
Τρεις φορές κλήθηκε από τον πρωθυπουργό Ελευθέριο Βενιζέλο να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην πατρίδα και αποδέχθηκε πάντοτε. Την πρώτη φορά, το 1911 για να συμμετάσχει στην επιτροπή επιλογής καθηγητών για το Πανεπιστήμιο Αθηνών, τη δεύτερη το 1920 για να ιδρύσει το Ιωνικό Πανεπιστήμιο στη Σμύρνη και την τρίτη το 1930 για την αναδιοργάνωση της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Μεταξύ των εμβληματικών παρεμβάσεων της δεύτερης βενιζελικής εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης (1928-1932), ξεχωρίζει ο νόμος 5343/1932 περί Οργανισμού του Πανεπιστημίου Αθηνών, που καθόρισε τον κανονισμό και το πλαίσιο λειτουργίας του για τα επόμενα 50 χρόνια!!