ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
▼
2024
(13)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
Διαύγεια ΠΔΕ
διαυγεια δδε
Διαύγεια ΔΔΕ
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Σάββατο 27 Ιουνίου 2020
Το έργο του κομματικού ταχυδρόμου της ΕΛΜΕ Βοιωτίας ...
Ο κομματικός ταχυδρόμος της ΕΛΜΕ Βοιωτίας .... έφερε το γράμμα! Από τα "ευτράπελα" της φετινής περιόδου στην ΕΛΜΕ,
.... με υπογραφή ΑΣΕ/ΠΑΜΕ.
Δεν έκανε τον κόπο .... ούτε για μια στοιχειώδη επεξεργασία του κομματικού κειμένου που κατέθεσε προς ψήφιση στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ. Η πρόταση αφορούσε, βέβαια, .... την προσχολική αγωγή!
Εμείς οι νηπιαγωγοί!💥
Πιστοποίηση εκπαιδευτικών στις Τ.Π.Ε.
5.800 εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στα προγράμματα επιμόρφωσης Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. της περιόδου Μαρτίου – Ιουνίου 2020. H επιμόρφωση αυτή αποτέλεσε συνέχεια της επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.
Οι εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν επιτυχώς τα προγράμματα επιμόρφωσης (Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. και Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε.) θα έχουν τη δυνατότητα πιστοποίησης των αντίστοιχων γνώσεων και δεξιοτήτων, μέσω ψηφιακών εξετάσεων σε κέντρα πιστοποίησης των ΑΕΙ, οι οποίες αναμένεται να ξεκινήσουν το Φθινόπωρο 2020.
Σάββατο 20 Ιουνίου 2020
Ή στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε
Ποσοστό συμμετοχής στην απεργία της ΟΛΜΕ (09.06.2020): 12% στην ΕΛΜΕ Βοιωτίας και κάτω από 10% πανελλαδικά.
Αξίξει να σημειωθεί ότι:
(i) η απεργία ψηφίστηκε σχεδόν ομόφωνα(!!) από τη Γενική Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ, ενώ μόνο δύο ΕΛΜΕ διατήρησαν επιφυλάξεις ψηφίζοντας "λευκό".
(ii) η απεργία ψηφίστηκε ομόφωνα(!!) από το σύνολο των κομματικών παρατάξεων της ΟΛΜΕ.
Όμως, σχεδόν, το 90% των εκπαιδευτικών δεν συμμετείχε!!
Ο εικονικός κόσμος των κομματανθρώπων καλά κρατεί,
.... χωρίς εκπαιδευτικούς!! Μόνοι στην παρακμή τους!!
Κανένας προβληματισμός, καμιά αυτοκριτική, καμιά ντροπή!
Παραμένουν, βέβαια, οι χρήσιμες υπηρεσίες τους
στην πολιτική του ΥΠΑΙΘ για μια ακόμη φορά.
Παραμένουν, βέβαια, οι χρήσιμες υπηρεσίες τους
στην πολιτική του ΥΠΑΙΘ για μια ακόμη φορά.
Ή στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε...
Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020
Πρώτο κουδούνι στις 7 Σεπτεμβρίου για το σχολικό έτος 2020 - 2021
Τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020 θα ξεκινήσουν τα μαθήματα σε όλες τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για το νέο σχολικό έτος 2020 - 2021.
Δείτε ΕΔΩ τη σχετική ενημέρωση από το ΥΠΑΙΘ.
Τρίτη 16 Ιουνίου 2020
Το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων του Γενικού Λυκείου από το σχολικό έτος 2020 - 2021
Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020
Το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων του Γυμνασίου από το σχολικό έτος 2020 - 2021
Τρίτη 9 Ιουνίου 2020
Κοινή δράση ΕΛΜΕ & ΣΕΠΕ, Λιβαδειά 09.06.2020
Η Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Βοιωτίας σ. Μητρατζούλη Παρασκευή παρουσίασε στο STAR Κεντρικής Ελλάδας τα βασικά θέματα της σημερινής κοινής παράστασης διαμαρτυρίας (ΕΛΜΕ & ΣΕΠΕ) στη Λιβαδειά:
1. την αντίθεση των εκπαιδευτικών σε βασικά σημεία του νομοσχεδίου που συζητείται σήμερα στη Βουλή και ψηφίζεται αύριο, χωρίς κανένα ουσιαστικό και θεσμικό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα.
2. την αντίθεση των εκπαιδευτικών στη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος μέσα από τις σχολικές αίθουσες με χρήση κάμερας, κυρίως για παιδαγωγικούς λόγους, πέρα από τα θέματα προσωπικών δεδομένων.
2. την αντίθεση των εκπαιδευτικών στη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος μέσα από τις σχολικές αίθουσες με χρήση κάμερας, κυρίως για παιδαγωγικούς λόγους, πέρα από τα θέματα προσωπικών δεδομένων.
3. την ανάγκη πλήρους εφαρμογής των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων και τη διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων, λόγω covid19.
4. την ανάγκη αύξησης της χρηματοδότησης της δημόσιας εκπαίδευσης από τον κρατικό προϋπολογισμό για την αντιμετώπιση των αυξημένων λειτουργικών αναγκών της.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)