ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012
Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Διαύγεια ΠΔΕ

διαυγεια δδε

Διαύγεια ΔΔΕ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Δήλωση δωρεάν συμμετοχής μαθητών στο κέντρο STEM και Ρομποτικής


Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Πρόταση των αιρετών του ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας σχετική με τον προσδιορισμό κενών – πλεονασμάτων ενόψει των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2017-2018



(11 Απριλίου 2017)
Προς Περιφερειακό Διευθυντή Στερεάς Ελλάδας
Διευθυντή Εκπαίδευσης Βοιωτίας
Μέλη του ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: Δ.Σ. ΕΛΜΕ Βοιωτίας

 Συνάδελφοι,

Λαμβάνοντας υπόψη:

 α) την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, η οποία κοινοποιήθηκε  στις Δ/νσεις και τα ΠΥΣΔΕ στις 10/4/2017 με κλειστά τα Σχολεία λόγω διακοπών του Πάσχα,

β) την ανακοίνωση-καταγγελία της 10ης/4/2017 της ΟΛΜΕ,

γ) την επιβεβαιωμένη προφορική παράταση του Υπουργού Παιδείας προς Περιφερειακούς και Διευθυντές Εκπαίδευσης μέχρι τις 24/4/2017, πρώτη ημέρα λειτουργίας των Σχολείων μετά τις διακοπές του Πάσχα

Δηλώνουμε ότι δεν συμμετέχουμε στην αυριανή συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ για τον προσδιορισμό κενών – πλεονασμάτων ενόψει των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2017-2018, γιατί δεν θέλουμε να νομιμοποιήσουμε μια διαδικασία που παραβιάζει εργασιακά δικαιώματα, σε ασφυκτικά χρονικά πλαίσια χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων και

 Π ρ ο τ ε ί ν ο υ μ ε : 

α) Να δοθεί η δυνατότητα  στα κυρίαρχα συλλογικά όργανα των Σχολείων, τους Συλλόγους Διδασκόντων να επιβεβαιώσουν τους πίνακες Α΄ που ήδη έχουν αποσταλεί από τους Διευθυντές των Σχολείων, με συνεδρίαση στις 24/4/2017, ημέρα λειτουργίας των Σχολείων.
β) Η αυριανή (12/4/2017) συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας  να αναβληθεί και να πραγματοποιηθεί αμέσως μετά τις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων.
γ) Να μην αποσταλούν  οι πίνακες Γ από τη Δ.Δ.Ε. Βοιωτίας  στις 13/4/, αλλά στις 24/4/ εφαρμόζοντας την προφορική οδηγία του ΥΠΠΕΘ. 

Οι αιρετοί του ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας

Χρήστος Δαμιανίδης                            Σταυρούλα-Ιωάννα Κυπραίου

Ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για μείωση αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ και επαναληπτικές Πανελλαδικές εξετάσεις



Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. διαφωνεί με την απόφαση μείωσης του αριθμού των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Eπιπρόσθετα η μείωση αυτή ανακοινώθηκε καθυστερημένα και είχε ως αποτέλεσμα τον αιφνιδιασμό των μαθητών που είχαν επιλέξει να προετοιμασθούν για την εισαγωγή τους σε συγκεκριμένες σχολές.
Είναι επίσης αντίθετο στην απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για τη διενέργεια των επαναληπτικών Πανελλαδικών εξετάσεων το μήνα Σεπτέμβριο με ειδικό καθεστώς. Παρά το γεγονός ότι αποδεσμεύτηκαν οι απολυτήριες εξετάσεις των Λυκείων από τις Πανελλαδικές, η Ο.Λ.Μ.Ε. επιμένει και ζητά οι επαναληπτικές να διεξαχθούν αμέσως μετά από το τέλος των Πανελλαδικών εξετάσεων και οι μαθητές να εξετασθούν μόνο στο μάθημα ή τα μαθήματα που δεν μπόρεσαν να προσέλθουν για λόγους υγείας.  

Για να δείτε την ανακοίνωση σε μορφή pdf πατήστε ΕΔΩ
Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Ανακοίνωση-Καταγγελία της ΟΛΜΕ σχετικά με την εγκύκλιο για τον προσδιορισμό κενών-πλεονασμάτων



Το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε εγκύκλιο για τον προσδιορισμό κενών -πλεονασμάτων ενόψει των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2017-2018. Η εγκύκλιος, που έχει ημερομηνία έκδοσης 7/4/2017, κοινοποιήθηκε στις Διευθύνσεις και τα ΠΥΣΔΕ σήμερα 10/4/2017, που τα σχολεία είναι κλειστά λόγω διακοπών του Πάσχα.
Η εγκύκλιος απαιτεί από τις Διευθύνσεις να συγκεντρώσουν πίνακες Α συμπληρωμένους από τους Διευθυντές των κλειστών σχολείων. Στη συνέχεια θα πρέπει να αποσταλούν οι  πίνακες Γ από τις ΔΔΕ μετά τη γνώμη των ΠΥΣΔΕ έως τις 13/4. Επιπροσθέτως, αναφέρουμε ότι στον πίνακα που καλούνται να συμπληρώσουν, δεν υπάρχει η στήλη «εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ.
Με την εγκύκλιο εγείρονται σοβαρά εργασιακά και θεσμικά ζητήματα καθώς η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας παραβιάζει εκ νέου εργασιακά δικαιώματα (υπενθυμίζουμε τα ασφυκτικά περιθώρια των εγκυκλίων του περασμένου Αυγούστου, όπου οι διευθυντές των σχολείων καλούνταν να συμπληρώσουν λειτουργικά κενά - πλεονάσματα πριν ανοίξουν τα σχολεία και συνεδριάσουν οι σύλλογοι).
Τέλος, πάγια θέση του συνδικαλιστικού κινήματος είναι οι πίνακες αυτοί να συμπληρώνονται με τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων και όχι αποκλειστικά και μόνο από τον Διευθυντή του σχολείου.
Καταγγέλλουμε το Υπουργείο Παιδείας και απαιτούμε την απόσυρση της εγκυκλίου και την έκδοση νέας η οποία να ορίζει νέες προθεσμίες μετά το άνοιγμα των σχολείων και σύμφωνα με τις θέσεις μας.
Καλούμε  τους διευθυντές να μην συμπληρώσουν κανέναν πίνακα πριν το άνοιγμα των σχολείων.
Καλούμε τους αιρετούς και τα μέλη των ΠΥΣΔΕ να μην νομιμοποιήσουν με την παρουσία τους αυτή τη διαδικασία.

Για να κατεβάσετε το αρχείο σε μορφή pdf πατήστε ΕΔΩ

 
Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Πρόσκληση, 12/4


Κυριακή 9 Απριλίου 2017

Ευχές


Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

"Σχολείο - Μαγαζί"

Αριστεροί και δεξιοί το χτίζουνε μαζί
άρθρο του Δημήτρη Ναπ. Γιαννάτου στην εφημερίδα  ΡΗΞΗ φ.132

Στο βιβλίο, Πέραν της Αριστεράς και της Δεξιάς. Η υπέρβαση, ο Γιώργος Καραμπελιάς αναλύει, πολλαπλώς, τη νεοφιλελεύθερη συμμαχία Αριστεράς και Δεξιάς, μέσα από διαφορετικούς δρόμους. Μάλιστα, σαρκάζοντας την οδυνηρή πραγματικότητα, φέρνει το ελληνικό παράδειγμα «υπέρβασης», με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Αυτή η πλανητική κατανομή ρόλων ορίζει τη φιλελεύθερη Δεξιά να κατοχυρώνει το οικονομικό μοντέλο της «ελεύθερης αγοράς» των πάντων και τη φιλελεύθερη Αριστερά να επιβάλλει το ναρκισσιστικό πολιτισμικό αντίστοιχό της, μέσω του αποδομητικού δικαιωματισμού. Όπως οι μπάμπουσκες, οι ρωσικές κούκλες, η συμμαχία αυτή διαπερνά την κοινωνία μας, βρίσκεται παντού και αναπαράγεται, όπως η μια κούκλα βγαίνει, πανομοιότυπα, μέσα από την άλλη. Το δημόσιο σχολείο δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός της συμμαχίας αυτής.
Το σχολείο-επιχείρηση, προπύργιο των ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων και του εμπορεύματος, και το σχολείο ιδεολογικός μηχανισμός εμπέδωσης του νέου αποδομητικού πολιτισμού του θεάματος, είναι προνομιακός χώρος, παρέμβασης, για την Δεξιά και την Αριστερά.
Η κυβέρνηση έθεσε το πλαίσιο για το σχολείο του 21ου αιώνα: α. παιδαγωγική/διδακτική αυτονομία, β. διοικητική αυτονομία και γ. οικονομική αυτονομία. Η παιδαγωγική/διδακτική αυτονομία περιέχει το σπέρμα και τον κίνδυνο της «ανεξαρτησίας» του περιεχομένου και της μεθόδου, από μια εθνική, συλλογική, κοινωνική ταυτότητα σχολείου, οδηγώντας στη μορφωτική και πολιτισμική αποδόμηση και όχι στη σύνθεση που μπορεί να εντάξει οργανικά το διαφορετικό.
Η διοικητική αυτονομία οδηγεί στη μείωση της δημόσιας χρηματοδότησης και στην εξεύρεση πόρων από την ευρύτερη αγορά, εγκαινιάζοντας την εξαρτητική- πελατειακή σχέση σχολείων και φιλάνθρωπων χορηγών. Επιπλέον, θα οδηγήσει στη διαμόρφωση δημόσιων σχολείων πολλαπλών κοινωνικών, ταξικών, πολιτισμικών, μορφωτικών, κ.α ταχυτήτων και συνακόλουθα στην κατηγοριοποίηση περιοχών και σχολείων. Στην κατεύθυνση αυτή θα συμβάλει, η «αξιολόγηση» εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων, η οποία, παράλληλα με την «άρση των γεωγραφικών ορίων» και την «ελεύθερη επιλογή» σχολείου (δημόσιου ή ιδιωτικού), θα οδηγήσει στον άκρατο ανταγωνισμό και στο «μαγικό χέρι της αγοράς», που θα ορίζει πόσα και ποια σχολεία θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Το «δικαίωμα» και η «ελευθερία», στον δρόμο της μορφωτικής και οικονομικής σκλαβιάς. Σταθερή επιδίωξη παραμένει η μείωση δαπανών, που σημαίνει λιγότερους και κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς, απορρυθμισμένες εργασιακές σχέσεις και λιγότερους μαθητές, λιγότερα σχολεία, λιγότερα και υπεράριθμα τμήματα.
Δεν είναι τυχαία η επανάληψη της λέξης αυτονομία, η οποία, στον πολιτισμικό σχετικισμό του παρακμιακού καιρού μας, βολεύει ως ουδέτερη ιδεολογία, διά πάσαν χρήσιν.
Ήδη, σε πολλά δημόσια σχολεία, οι φορείς τους (δήμοι, σύλλογοι-ενώσεις γονέων, δάσκαλοι, κ.λπ.), αναπαράγουν την αριστεροδέξια κολεγιά, παρασύροντας, μέσα απ’ τις εξελίξεις, αλλά και τον οικονομικό εξαναγκασμό, ακόμα και τις αγνές προθέσεις για ένα ουσιαστικό σχολείο δημόσιας παιδείας.
Στο πλαίσιο της «αυτονομίας», οι δεξιοί φιλελεύθεροι θα αναλάβουν το… οικονομικό μάνατζμεντ του δημόσιου σχολείου (πολυεθνικές, χορηγοί, «φιλάνθρωποι», κ.ά.), την εμπέδωση της ιδεολογίας του ατομικού συμφέροντος έναντι του συλλογικού και τη λογική «να τα πάρουν όλα οι ιδιώτες, να μπει τάξη σ’ αυτήν τη χώρα». Μιλούν ήδη για την αναζήτηση οικονομικών πόρων από την ευρύτερη αγορά, εθελοτυφλώντας για τα ανταλλάγματα, ειδικά των μεγάλων εταιρειών και ιδρυμάτων, που συνιστούν ένα πλέγμα ιδεολογικών, πολιτικών και πολιτιστικών εξαρτήσεων ή, αργότερα, και απαιτήσεων, που μπορεί να επηρεάζει το προφίλ κάθε σχολείου. Άλλωστε, οι μελέτες του ΟΟΣΑ, του ΣΕΒ και της Ν.Δ. περιγράφουν με «πραγματικές» λέξεις όσα φτιασιδωμένα εισηγήθηκε ο Λιάκος και ο Γαβρόγλου.
Αντίστοιχα, οι αριστεροί «εκσυγχρονιστές», προετοιμάζουν ιδεολογικά το έδαφος για τα παραπάνω, με φανταχτερές, ζουμερές λέξεις: ανοιχτό σχολείο, διαφορετικό σχολείο, πολύχρωμο σχολείο, δημοκρατικό σχολείο, οικολογικό σχολείο, κ.ά, όπου, σε μια οργουελιανή αναστροφή των νοημάτων, θα προετοιμάζει απλά το σχολείο της αποεθνικοποίησης, του ατομοκεντρισμού και της ιδιώτευσης. Στοιχεία που αποτελούν βάση για την «εκπαίδευση της αγοράς», την οποία προωθούν οι πρώτοι, οι οποίοι απλώς δυσκολεύονται να το ομολογήσουν στους ομοϊδεάτες τους. «Κόλαση με τόσο φως, δεν το περίμενα», μας θυμίζει ο ποιητής Μίλτος Σαχτούρης.

Ωστόσο, η δική μας υπέρβαση, δεξιάς και αριστεράς, στηρίζεται στη σύνθεση και τον «εκσυγχρονισμό των παραδόσεών μας». Εμπνεόμενοι από την ιστορία μας ως πρόταση πολιτισμού και παιδείας, προβάλλουμε τη διαμόρφωση του καλύτερου δυνατού πολίτη, που αναζητεί πρωτίστως το καλό της κοινότητας, για να μπορεί να σχετίζεται με τους άλλους ως πρόσωπο. Το δημόσιο σχολείο είναι αναγκαίο αποτελεί τη συμπύκνωση της αρχαίας Πόλεως, που αυτή η ίδια εκπαίδευε τους πολίτες της, θέτοντας αρχές και αξίες. Ο αγώνας είναι ακόμα ιδεολογικός και πνευματικός και, γι’ αυτό, πιο δύσκολος, σε συνθήκες οικονομικής κρίσης. Οι επεξεργασμένες προτάσεις μας για την εκπαίδευση, στην πράξη, είναι ο οδηγός για να επαναφέρουμε το αρχικό νόημα των λέξεων και της ιστορίας τους.

Φωτορεπορτάζ από την εκδήλωση της ΕΛΜΕ για το ασφαλιστικό, 5/4/2017