ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012
Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Διαύγεια ΠΔΕ

διαυγεια δδε

Διαύγεια ΔΔΕ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

"Σχολείο - Μαγαζί"

Αριστεροί και δεξιοί το χτίζουνε μαζί
άρθρο του Δημήτρη Ναπ. Γιαννάτου στην εφημερίδα  ΡΗΞΗ φ.132

Στο βιβλίο, Πέραν της Αριστεράς και της Δεξιάς. Η υπέρβαση, ο Γιώργος Καραμπελιάς αναλύει, πολλαπλώς, τη νεοφιλελεύθερη συμμαχία Αριστεράς και Δεξιάς, μέσα από διαφορετικούς δρόμους. Μάλιστα, σαρκάζοντας την οδυνηρή πραγματικότητα, φέρνει το ελληνικό παράδειγμα «υπέρβασης», με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Αυτή η πλανητική κατανομή ρόλων ορίζει τη φιλελεύθερη Δεξιά να κατοχυρώνει το οικονομικό μοντέλο της «ελεύθερης αγοράς» των πάντων και τη φιλελεύθερη Αριστερά να επιβάλλει το ναρκισσιστικό πολιτισμικό αντίστοιχό της, μέσω του αποδομητικού δικαιωματισμού. Όπως οι μπάμπουσκες, οι ρωσικές κούκλες, η συμμαχία αυτή διαπερνά την κοινωνία μας, βρίσκεται παντού και αναπαράγεται, όπως η μια κούκλα βγαίνει, πανομοιότυπα, μέσα από την άλλη. Το δημόσιο σχολείο δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός της συμμαχίας αυτής.
Το σχολείο-επιχείρηση, προπύργιο των ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων και του εμπορεύματος, και το σχολείο ιδεολογικός μηχανισμός εμπέδωσης του νέου αποδομητικού πολιτισμού του θεάματος, είναι προνομιακός χώρος, παρέμβασης, για την Δεξιά και την Αριστερά.
Η κυβέρνηση έθεσε το πλαίσιο για το σχολείο του 21ου αιώνα: α. παιδαγωγική/διδακτική αυτονομία, β. διοικητική αυτονομία και γ. οικονομική αυτονομία. Η παιδαγωγική/διδακτική αυτονομία περιέχει το σπέρμα και τον κίνδυνο της «ανεξαρτησίας» του περιεχομένου και της μεθόδου, από μια εθνική, συλλογική, κοινωνική ταυτότητα σχολείου, οδηγώντας στη μορφωτική και πολιτισμική αποδόμηση και όχι στη σύνθεση που μπορεί να εντάξει οργανικά το διαφορετικό.
Η διοικητική αυτονομία οδηγεί στη μείωση της δημόσιας χρηματοδότησης και στην εξεύρεση πόρων από την ευρύτερη αγορά, εγκαινιάζοντας την εξαρτητική- πελατειακή σχέση σχολείων και φιλάνθρωπων χορηγών. Επιπλέον, θα οδηγήσει στη διαμόρφωση δημόσιων σχολείων πολλαπλών κοινωνικών, ταξικών, πολιτισμικών, μορφωτικών, κ.α ταχυτήτων και συνακόλουθα στην κατηγοριοποίηση περιοχών και σχολείων. Στην κατεύθυνση αυτή θα συμβάλει, η «αξιολόγηση» εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων, η οποία, παράλληλα με την «άρση των γεωγραφικών ορίων» και την «ελεύθερη επιλογή» σχολείου (δημόσιου ή ιδιωτικού), θα οδηγήσει στον άκρατο ανταγωνισμό και στο «μαγικό χέρι της αγοράς», που θα ορίζει πόσα και ποια σχολεία θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Το «δικαίωμα» και η «ελευθερία», στον δρόμο της μορφωτικής και οικονομικής σκλαβιάς. Σταθερή επιδίωξη παραμένει η μείωση δαπανών, που σημαίνει λιγότερους και κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς, απορρυθμισμένες εργασιακές σχέσεις και λιγότερους μαθητές, λιγότερα σχολεία, λιγότερα και υπεράριθμα τμήματα.
Δεν είναι τυχαία η επανάληψη της λέξης αυτονομία, η οποία, στον πολιτισμικό σχετικισμό του παρακμιακού καιρού μας, βολεύει ως ουδέτερη ιδεολογία, διά πάσαν χρήσιν.
Ήδη, σε πολλά δημόσια σχολεία, οι φορείς τους (δήμοι, σύλλογοι-ενώσεις γονέων, δάσκαλοι, κ.λπ.), αναπαράγουν την αριστεροδέξια κολεγιά, παρασύροντας, μέσα απ’ τις εξελίξεις, αλλά και τον οικονομικό εξαναγκασμό, ακόμα και τις αγνές προθέσεις για ένα ουσιαστικό σχολείο δημόσιας παιδείας.
Στο πλαίσιο της «αυτονομίας», οι δεξιοί φιλελεύθεροι θα αναλάβουν το… οικονομικό μάνατζμεντ του δημόσιου σχολείου (πολυεθνικές, χορηγοί, «φιλάνθρωποι», κ.ά.), την εμπέδωση της ιδεολογίας του ατομικού συμφέροντος έναντι του συλλογικού και τη λογική «να τα πάρουν όλα οι ιδιώτες, να μπει τάξη σ’ αυτήν τη χώρα». Μιλούν ήδη για την αναζήτηση οικονομικών πόρων από την ευρύτερη αγορά, εθελοτυφλώντας για τα ανταλλάγματα, ειδικά των μεγάλων εταιρειών και ιδρυμάτων, που συνιστούν ένα πλέγμα ιδεολογικών, πολιτικών και πολιτιστικών εξαρτήσεων ή, αργότερα, και απαιτήσεων, που μπορεί να επηρεάζει το προφίλ κάθε σχολείου. Άλλωστε, οι μελέτες του ΟΟΣΑ, του ΣΕΒ και της Ν.Δ. περιγράφουν με «πραγματικές» λέξεις όσα φτιασιδωμένα εισηγήθηκε ο Λιάκος και ο Γαβρόγλου.
Αντίστοιχα, οι αριστεροί «εκσυγχρονιστές», προετοιμάζουν ιδεολογικά το έδαφος για τα παραπάνω, με φανταχτερές, ζουμερές λέξεις: ανοιχτό σχολείο, διαφορετικό σχολείο, πολύχρωμο σχολείο, δημοκρατικό σχολείο, οικολογικό σχολείο, κ.ά, όπου, σε μια οργουελιανή αναστροφή των νοημάτων, θα προετοιμάζει απλά το σχολείο της αποεθνικοποίησης, του ατομοκεντρισμού και της ιδιώτευσης. Στοιχεία που αποτελούν βάση για την «εκπαίδευση της αγοράς», την οποία προωθούν οι πρώτοι, οι οποίοι απλώς δυσκολεύονται να το ομολογήσουν στους ομοϊδεάτες τους. «Κόλαση με τόσο φως, δεν το περίμενα», μας θυμίζει ο ποιητής Μίλτος Σαχτούρης.

Ωστόσο, η δική μας υπέρβαση, δεξιάς και αριστεράς, στηρίζεται στη σύνθεση και τον «εκσυγχρονισμό των παραδόσεών μας». Εμπνεόμενοι από την ιστορία μας ως πρόταση πολιτισμού και παιδείας, προβάλλουμε τη διαμόρφωση του καλύτερου δυνατού πολίτη, που αναζητεί πρωτίστως το καλό της κοινότητας, για να μπορεί να σχετίζεται με τους άλλους ως πρόσωπο. Το δημόσιο σχολείο είναι αναγκαίο αποτελεί τη συμπύκνωση της αρχαίας Πόλεως, που αυτή η ίδια εκπαίδευε τους πολίτες της, θέτοντας αρχές και αξίες. Ο αγώνας είναι ακόμα ιδεολογικός και πνευματικός και, γι’ αυτό, πιο δύσκολος, σε συνθήκες οικονομικής κρίσης. Οι επεξεργασμένες προτάσεις μας για την εκπαίδευση, στην πράξη, είναι ο οδηγός για να επαναφέρουμε το αρχικό νόημα των λέξεων και της ιστορίας τους.

Φωτορεπορτάζ από την εκδήλωση της ΕΛΜΕ για το ασφαλιστικό, 5/4/2017




























































































Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

ΚΟΙΝΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

ΚΟΙΝΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
 ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ  ΒΟΙΩΤΙΑΣ
(05 Απριλίου 2017)
 Συνάδελφοι, σήμερα -05 Απριλίου 2017- συνεδρίασε το ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας.
 Στη σημερινή συνεδρίαση το ΠΥΣΔΕ ν. Βοιωτίας:
1.     Χορήγησε άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου σε 15 συναδέλφους.
2.     Αναγνώρισε συνάφεια μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών για 3 συναδέλφους.
3.     Αναγνώρισε προϋπηρεσία 12 συναδέλφων (2 αναπληρωτών).
4.     Ενέκρινε τις τροποποιήσεις διαθέσεων 2 συναδέλφων.
5.     Διέθεσε και ενέκρινε την τροποποίηση διαθέσεων 4 αναπληρωτών συναδέλφων.
6.     Τοποθέτησε 2 αναπληρωτές συναδέλφους
7.     Ενέκρινε την τροποποίηση μειωμένου σε πλήρες ωράριο 3 συναδέλφων αναπληρωτών.
Σχετικά με την αναμοριοδότηση των Σχολικών Μονάδων, και οι δύο αιρετοί επισημάναμε:
1.την ατολμία του Υπουργείου Παιδείας για ενιαίο - κεντρικό, σχεδιασμό μοριοδότησης (με ενιαία πανελλαδικά κριτήρια) όλων των σχολικών μονάδων της επικράτειας.
2. την απουσία ενιαίου κεντρικού συντονισμού Υπουργείου Παιδείας / ΚΥΣΔΕ/ΚΥΣΠΕ που έχουν και την τελική αρμοδιότητα.
3. την έλλειψη συνεργασίας Περιφερειακών Διευθυντών και Διευθυντών Εκπαίδευσης, οι οποίοι ενήργησαν μόνο υπηρεσιακά και εκτελεστικά με ενέργειες που παρέμειναν σε τοπικό επίπεδο.
4.  την ατολμία-ακινησία  των ΟΛΜΕ και ΔΟΕ για κοινή συνεργασία, στρατηγικό σχεδιασμό και ρεαλιστικές, στοχευμένες, αποτελεσματικές οδηγίες προς τα πρωτοβάθμια συνδικαλιστικά όργανα (ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ)
Μετά από αυτές τις επισημάνσεις:
§  συμμετείχαμε μόνο ως προς τη διασφάλιση του να μην υποβαθμιστεί καμία σχολική μονάδα της Βοιωτίας και το ΠΕΤΥΧΑΜΕ.   
§  καταγγείλαμε Υπουργείο Παιδείας, ΟΛΜΕ και ΔΟΕ για την έλλειψη πλαισίου διαμόρφωσης κανόνων και όρων, οι οποίοι θα αφορούσαν  ΟΛΑ τα σχολεία της επικράτειας και όχι  σε επίπεδο νομού ή περιφέρειας, ώστε να δημιουργηθούν οι συνθήκες για ένα δίκαιο, αντικειμενικό, ενιαίο, πανελλαδικό και χωρίς στρεβλώσεις σύστημα μοριοδότησης.

Σας ευχόμαστε Καλές Γιορτές
και Καλή Ανάσταση!


      Χρήστος Δαμιανίδης         Σταυρούλα Ιωάννα Κυπραίου

                   
         



Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Δελτίο τύπου της ΕΛΜΕ Βοιωτίας



Την Τετάρτη 5 Απριλίου 2017 πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές επισκέψεις στις σχολικές μονάδες 4ου Γυμνασίου Λιβαδειάς, 1ου Γενικού Λυκείου Λιβαδειάς και 1ου Επαγγελματικού Λυκείου Λιβαδειάς από μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας και το μέλος Δ.Σ. της ΟΛΜΕ Νικηφόρο Κωνσταντίνου. Οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν για θέματα της τρέχουσας εκπαιδευτικής επικαιρότητας καθώς και για τις συναντήσεις της Ομοσπονδίας με τον Υπουργό Παιδείας.
Το απόγευμα της ίδιας μέρας πραγματοποιήθηκε ενημερωτική ημερίδα στο Επιμελητήριο Βοιωτίας στη Λιβαδειά με θέμα «Το ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό σύστημα των εκπαιδευτικών» και ομιλητή το νομικό σύμβουλο της ΟΛΜΕ κ. Μ. Φιλιππίδη ο οποίος και απάντησε σε ερωτήσεις των παρευρισκομένων εκπαιδευτικών. 


                   Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                  Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

    ΘΕΙΑΚΟΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ               ΜΗΤΡΑΤΖΟΥΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στα προγράμματα της 1ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επίπεδου Τ.Π.Ε.

Γίνεται γνωστό ότι η διαδικασία υποβολής αιτήσεων επιμόρφωσης είναι σε εξέλιξη και υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για συμμετοχή στα προγράμματα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.. Μπορείτε να παρακολουθείτε την εικόνα υποβολής αιτήσεων ΕΔΩ.

Σε συνέχεια της προηγούμενης σχετικής ανακοίνωσης (29/03/2017), λαμβάνοντας υπόψη σχετικά αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας και προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο μεγάλος όγκος μηνυμάτων – αιτημάτων που έχουν συσσωρευθεί στην Υπηρεσία Help Desk και να καταστεί δυνατό όλοι οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων εκπαιδευτικών για συμμετοχή στα προγράμματα της 1ηςπεριόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.

παρατείνεται μέχρι την Μ. Τρίτη 11 Απριλίου 2017, 12:00 το μεσημέρι.

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι η υπηρεσία Help Desk της Πράξης θα εξυπηρετήσει τα ηλεκτρονικά μηνύματα - αιτήματα που σχετίζονται με την υποβολή αίτησης επιμόρφωσης (ανάκτηση/ απόδοση/ ενεργοποίηση κωδικών, κλπ), που θα ληφθούν μέχρι την αρχική προθεσμία υποβολής αιτήσεων δηλαδή, μέχρι αύριο, Πέμπτη 6 Απριλίου 2017, 16:00.

Τα αποτελέσματα της κλήρωσης των εκπαιδευτικών στα διαθέσιμα προγράμματα θα ανακοινωθούν την Μ. Τετάρτη 12 Απριλίου 2017 το απόγευμα.
 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΔΕΔΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΔΕΔΥ

Ένας – ένας οι μύθοι που είχαν καλλιεργηθεί τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, προκειμένου να χτυπηθούν οι δημόσιες υπηρεσίες και οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο, καταρρέουν.
Σήμερα, καταρρέει και ο μύθος περί δήθεν «διογκωμένου» Δημοσίου στη χώρα μας, τον οποίο συντηρούν νεοφιλελεύθερες πολιτικές δυνάμεις, οι οποίες «υπόσχονται» ότι θα λύσουν το δημοσιονομικό πρόβλημα της χώρας μας με περαιτέρω περιορισμό του δημοσίου. Ο έσχατος λαϊκισμός!!!
Σύμφωνα με έρευνα της εφημερίδας «Le Parisien», ο αριθμός των Δημοσίων Υπαλλήλων στη χώρα μας, ως ποσοστό επί του συνόλου του εργατικού δυναμικού, είναι 7,9%, τελευταία από όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και προτελευταία στον κόσμο, με τελευταία την Ιαπωνία, που έχει 6,7%.


Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Κάλεσμα της ΕΛΜΕ Βοιωτίας σε παράσταση διαμαρτυρίας



Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας καλεί όλους τους συναδέλφους στην παράσταση διαμαρτυρίας που διοργανώνει  την Πέμπτη 6 Απριλίου 2017 και ώρα 13.30 στη ΔΔΕ Βοιωτίας με κεντρικό αίτημα την πραγματοποίηση διορισμών στην Εκπαίδευση που να καλύπτουν τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας.
Διεκδικούμε την εξομοίωση εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών.

                  Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                 Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

    ΘΕΙΑΚΟΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ             ΜΗΤΡΑΤΖΟΥΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Κρατάμε τη Φλόγα ζωντανή, Άσπρα Σπίτια 5/4/2017