ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012
Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Διαύγεια ΠΔΕ

διαυγεια δδε

Διαύγεια ΔΔΕ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Ν. Βοιωτίας για τις θεματικές εβδομάδες στο Γυμνάσιο

Με εγκύκλιο στις 23/12/2016 (τελευταία διδακτική ημέρα του 2016) και την ένδειξη <<εξαιρετικά επείγον>> το Υπουργείο ζητά από τους Συλλόγους Διδασκόντων, χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση, να καταθέσουν μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου σχέδιο εκπόνησης για την υλοποίηση θεματικής εβδομάδας στα Γυμνάσια πάνω σε τρεις άξονες α) διατροφή και ποιότητα ζωής β) πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων γ) έμφυλες ταυτότητες.

Με βάση τα ακόλουθα:

· Για τα θέματα διατροφής, αποφυγής εξαρτησιογόνων ουσιών και ισότητας των δύο φύλων, γινόταν ήδη λόγος υποχρεωτικά στο μάθημα των Βιωματικών Δράσεων ( μάθημα το οποίο καταργήθηκε από φέτος με απόφαση του Υπουργείου βάσει «παιδαγωγικών» όπως ισχυρίστηκε κριτηρίων ), της Οικιακής Οικονομίας, της Βιολογίας ( οι ώρες των οποίων μειώθηκαν με την ίδια απόφαση όπως παραπάνω ), της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, της Γυμναστικής ( των οποίων οι ώρες επίσης μειώθηκαν), της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής και προαιρετικά στα εξωδιδακτικά προγράμματα αγωγής υγείας ( επίσης έχει περικοπεί δραστικά η δυνατότητα υλοποίησής τους ). Ουσιαστικά αποκόπτονται σημαντικά ζητήματα από τη βασική τους διδασκαλία και μετατρέπονται σε «προγράμματα».

· Στα μέσα της σχολικής χρονιάς το Υπουργείο ζητά να αναπροσαρμοστεί όλο το σχολικό πρόγραμμα για μία εβδομάδα, αδιαφορώντας για τον προγραμματισμό έχουν κάνει ήδη τα σχολεία, ο κάθε εκπαιδευτικός ξεχωριστά και για τις πρόσθετες διδακτικές ώρες.

· Οι εκπαιδευτικοί επιβαρύνονται με πρόσθετα γραφειοκρατικά και διοικητικά καθήκοντα σε βάρος του παιδαγωγικού και διδακτικού έργου τους, σε μία σχολική χρονιά που το μόνιμο και σταθερό προσωπικό μειώνεται και ένα μεγάλο τμήμα των εκπαιδευτικών εργάζεται σε 2, 3 ή και περισσότερα σχολεία.

· Η ασφυκτική ημερομηνία κατάθεσης (3 Φλεβάρη) του σχεδιασμού με αναλυτική περιγραφή των δραστηριοτήτων ανά διδακτική ώρα, ανά διδάσκοντα και ανά τάξη ή τμήμα και με δεδομένο ότι στις 20 Ιανουαρίου λήγει το Α΄Τετράμηνο με ό,τι συνεπάγεται αυτό, δημιουργεί ασφυκτική πίεση στη λειτουργία των σχολείων.

· Τα σχολεία υποχρεούνται να υλοποιήσουν όσα περιγράφονται στην εγκύκλιο χωρίς παιδαγωγική, διοικητική και οικονομική στήριξη (θα υλοποιηθεί λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τους διαθέσιμους πόρους της σχολικής μονάδας) και καμία προετοιμασία των εκπαιδευτικών οι οποίοι καλούνται σε ελάχιστο χρόνο να προετοιμάσουν και να αναπτύξουν σε βάθος ζητήματα ευαίσθητα που ενδεχομένως ο τρόπος προσέγγισης να προκαλέσει προβλήματα και αντιδράσεις εντός και εκτός σχολείου.

· Και με τα ζητήματα ηθικής τάξης ποιος ασχολείται; Πώς νομιμοποιείται ο κάθε παράγοντας στο κάθε Υπουργείο να αποφασίζει και να εντέλλεται για ζητήματα που άπτονται τόσο ζωτικών αρχών και πεποιθήσεων των πολιτών;

Όσο για τον τελευταίο άξονα «έμφυλες ταυτότητες» Ανακύπτει λοιπόν ένα πλήθος ερωτημάτων : Αλήθεια, πάνω σε ποια έγκυρη επιστημονική βάση κινούνται αυτές οι πρωτοβουλίες; Από πότε μια θεωρία περί διαφοράς μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου είναι ευρύτερα επιστημονικά αποδεδειγμένη ώστε να τη διδάσκεται ο ανήλικος μαθητής; Πού είναι οι αρμόδιοι επιστήμονες, παιδοψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, κ.λ.π. να πιστοποιήσουν τον τρόπο, το περιεχόμενο και τη διαδικασία; Ποιοι θα τα διδάξουν αυτά και με ποια κριτήρια στα παιδιά; Τι είδους πειράματα είναι αυτά σε βάρος ανήλικων μαθητών; Νομιμοποιείται η εκπαιδευτική κοινότητα να αποδομεί τις «έμφυλες ταυτότητες» και με τι θα τις αντικαταστήσει; Με «διεμφυλικές»; Γιατί κι αυτό το προβλέπει η Εγκύκλιος…. τουλάχιστον για γονείς και εκπαιδευτικούς: Να ενημερωθούν δηλαδή για «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο»!!! (σελ.3 της Εγκυκλίου). Ρωτήθηκαν έγκυροι γιατροί και επιστήμονες ποιες συνέπειες θα έχει μια τέτοια δράση «αποδόμησης» στις ψυχές και στη μετέπειτα συναισθηματική πορεία των παιδιών;

· Είναι σύμφωνοι για το περιεχόμενο της θεματικής αυτής εβδομάδας οι γονείς; Σημειωτέον ότι για κάθε μη διδακτική, με τη στενή έννοια του όρου, δραστηριότητα απαιτούνταν μέχρι τώρα μια μεγάλη γραφειοκρατική διαδικασία, η οποία προϋπέθετε και την συλλογή ενυπόγραφων δηλώσεων συναίνεσης από τους γονείς. Με την υπουργική διαταγή, που αποστάλθηκε στις 23-12-2016 στα σχολεία και παραλήφθηκε με το υποτιθέμενο άνοιγμά τους μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, δεν προβλέπεται καμιά τέτοια συναινετική διαδικασία από τους γονείς, ενώ η παρακολούθηση των εκδηλώσεων που θα σχεδιαστούν και θα πραγματοποιηθούν είναι υποχρεωτική για όλους τους μαθητές.

· Οι μαθητές θα χάσουν κι άλλες διδακτικές ώρες, τη στιγμή που έχει χαθεί μια εβδομάδα λόγω καιρικών συνθηκών, με άγνωστο ακόμα το μέλλον του διδακτικού έτους.

· Το υπουργείο περιορίζει στο πλαίσιο αυτής της γραφειοκρατίας (υποχρεωτικότητα, ανάθεση) την παιδαγωγική αυτονομία των εκπαιδευτικών, εντάσσοντας την εκπαιδευτική διαδικασία σε ένα ελεγχόμενο πλαίσιο με μετρήσιμα αποτελέσματα και δείκτες εισάγοντας τις «καλές πρακτικές» για την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.

Η Θεματική Εβδομάδα στα Γυμνάσια, οι Δημιουργικές Εργασίες στα Λύκεια και οι επερχόμενες αλλαγές που προωθεί το ΙΕΠ, αποτελούν τμήματα των εκπαιδευτικών <<μεταρρυθμίσεων>>, έτσι όπως έχουν περιγραφεί από τα πορίσματα Γαβρόγλου-Λιάκου σε πλήρη αντιστοιχία με τις επιταγές του ΟΟΣΑ.

Ζητούμε από το Υπουργείο

Να ανακαλέσει την εγκύκλιο για τη <<θεματική εβδομάδα>> στα Γυμνάσια.


Ο Πρόεδρος

Θειακούλης Παναγιώτης

Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Ν. Βοιωτίας για τις δημιουργικές εργασίες στο Λύκειο

Με πρόσφατη εγκύκλιο του (220473/Δ2/23-12-2016) το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε οδηγίες στα Λύκεια για την εκπόνηση Δημιουργικών Εργασιών για το σχολικό έτος 2016 – 2017 με βάση το Π.Δ. 46/2016 που αφορά την αξιολόγηση των μαθητών. Στις οδηγίες αυτές περιγράφονται ο σκοπός, η μορφή και τα θέματα που αφορούν τις Δημιουργικές Εργασίες, καθώς και η οργάνωση, η προετοιμασία τους και η αξιολόγηση τους.

Τίθεται ένα πολιτικό ζήτημα, που έχει εκπαιδευτικές επιπτώσεις. Δεν μπορούσε η ηγεσία του Υπουργείου να θέσει όλα τα ζητήματα των εκπαιδευτικών αλλαγών από την αρχή της χρονιάς και μετά από διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα; Δεν υπάρχει κάποιου είδους συνέχεια στην ασκούμενη κυβερνητική πολιτική σε σχέση με τον προηγούμενο Υπουργό της ίδιας κυβέρνησης; Και το πιο σημαντικό, μήπως η ηγεσία του Υπουργείου με τον τρόπο αυτό χρησιμοποιεί τους εκπαιδευτικούς ως απλούς εφαρμοστές των μονομερών επιλογών της;

Με βάση τα παραπάνω:

Ο παιδαγωγικός και επιστημονικός ρόλος του σχολείου και των εκπαιδευτικών ευτελίζεται όταν σε μεικτά τμήματα των 27 μαθητών μέσα σε δύο 7ωρα και αφού εξαιρεθούν οι διδάσκοντες στη Γ΄ Λυκείου και οι περιφερόμενοι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές θα ταξινομήσουν το υλικό, θα το επεξεργαστούν και τη δεύτερη μέρα θα το συνθέσουν και θα το παρουσιάσουν, χωρίς απαραίτητα ο εποπτεύων καθηγητής να είναι και ο επιβλέπων για το σύνολο του τμήματος.

Οι εκπαιδευτικοί επιβαρύνονται με πρόσθετα γραφειοκρατικά και διοικητικά καθήκοντα σε βάρος του παιδαγωγικού και διδακτικού έργου τους, νέες αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα σε μία σχολική χρονιά που το μόνιμο και σταθερό προσωπικό μειώνεται και ένα μεγάλο τμήμα των εκπαιδευτικών εργάζεται σε 2, 3 ή και περισσότερα σχολεία.
 
Η υποδομή των σχολείων σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποστηρίξει τέτοιου είδους διεργασίες. Σε ποιες βιβλιοθήκες, με ποια εποπτικά μέσα, σε ποια εργαστήρια και με ποια υλικοτεχνική υποδομή θα υλοποιηθούν οι συγκεκριμένες δράσεις;

Η Θεματική Εβδομάδα στα Γυμνάσια, οι Δημιουργικές Εργασίες στα Λύκεια και οι επερχόμενες αλλαγές που προωθεί το ΙΕΠ, αποτελούν τμήματα των εκπαιδευτικών <<μεταρρυθμίσεων>>, έτσι όπως έχουν περιγραφεί από τα πορίσματα Γαβρόγλου-Λιάκου σε πλήρη αντιστοιχία με τις επιταγές του ΟΟΣΑ.

Ζητούμε από το Υπουργείο

Να ανακαλέσει την εγκύκλιο για τις Ερευνητικές Εργασίες. 

Ο Πρόεδρος

 Θειακούλης Παναγιώτης


Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Σε ισχύ η νέα άδεια ασθένειας τέκνων και για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς


Οι νέες διατάξεις (άρθρο 31 του N.4440/2016) ισχύουν και για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με σημερινή εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας.
 
Για να δείτε την εγκύκλιο πατήστε ΕΔΩ
 
Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων



Σας ενημερώνουμε ότι από το επόμενο σχολικό έτος οι σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που έχουν την έδρα τους στην ίδια πόλη ή χωριό θα κατατάσσονται στην ίδια κατηγορία μοριοδότησης.
          Η ΔΔΕ Ν. Βοιωτίας στις 17/1/2017 απέστειλε έγγραφο προς το ΔΣ της ΕΛΜΕ ζητώντας την πρότασή του για την επικείμενη αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων. Η πρόταση της ΕΛΜΕ δεν έχει δεσμευτικό αλλά συμβουλευτικό χαρακτήρα για την τελική πρόταση του ΠΥΣΔΕ.
Σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο,  δεν προβλέπεται κοινή πρόταση ΕΛΜΕ και Συλλόγων Π.Ε. ούτε κοινή συνεδρίαση για συναπόφαση ΠΥΣΠΕ – ΠΥΣΔΕ.
Εν όψει της τελικής πρότασής του, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ αποφάσισε να ζητήσει τη γνώμη των συναδέλφων.

Μέχρι την Τρίτη 31/1/2017:
Α) οι Σύλλογοι Διδασκόντων να αποστείλουν αιτιολογημένη πρόταση αν επιθυμούν αλλαγή μοριοδότησης της σχολικής τους μονάδας.
Β) οι συνάδελφοι μπορούν να αποστείλουν αιτιολογημένες προτάσεις για οποιοδήποτε σχολείο της ΔΔΕ Βοιωτίας επιθυμούν.

Οι προτάσεις να αποσταλούν στο email elmevoi@yahoo.gr

Σας επισυνάπτονται η σημερινή κατάταξη / μοριοδότηση των σχολικών μονάδων Β/θμιας, η αντίστοιχη της Α/θμιας, καθώς και η εγκύκλιος μαζί με τα κριτήρια μοριοδότησης.


Ο Πρόεδρος

Θειακούλης Παναγιώτης

Για να δείτε την εγκύκλιο με τα κριτήρια μοριοδότησης πατήστε ΕΔΩ

Ενημερωτική επίσκεψη Δ.Σ. ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017 έχει προγραμματιστεί ενημερωτική επίσκεψη του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ στο ΕΠΑΛ Λιβαδειάς στις 10:30 π.μ.

Ο Πρόεδρος

Θειακούλης Παναγιώτης
Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Παράταση προθεσμίας επικαιροποίησης στοιχείων ενόψει μεταθέσεων

    Το ΔΣ της ΟΛΜΕ έγινε αποδέκτης πολλών αιτημάτων συναδέλφων ότι δεν προλαβαίνουν να επικαιροποιήσουν ηλεκτρονικά τα στοιχεία τους ενόψει μεταθέσεων.
     Το ΔΣ της ΟΛΜΕ επικοινώνησε με υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου και ζήτησε να δοθεί παράταση.
     Το Υπουργείο αποδέχτηκε το αίτημα και μας ενημέρωσε ότι θα δοθεί παράταση μίας (1) εβδομάδας για την επικαιροποίηση των στοιχείων, δηλαδή έως Παρασκευή 27/1/2017.


Για να δείτε την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ σε pdf πατήστε ΕΔΩ

Ενημερωτικό για τη συγκρότηση του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ν. Βοιωτίας


Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 18/1/2017 πραγματοποιήθηκε η 3η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΛΜΕ Ν. Βοιωτίας. Και σε αυτή την συνεδρίαση δεν υπήρξε υποψηφιότητα για την θέση του Γραμματέα. Συνεπώς, δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η συγκρότηση του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας.


Ο Πρόεδρος

Θειακούλης Παναγιώτης

Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Ν. Βοιωτίας για μόνιμους διορισμούς και εκπαιδευτικούς "φαντάσματα"

Οργή και αγανάκτηση προκαλεί η σικέ αντιπαράθεση που στήνεται τις τελευταίες ημέρες, από τη μια για τους μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση, από την άλλη για τους εκπαιδευτικούς «φαντάσματα» που ανακάλυψε η τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ, κ. Κεραμέως.

Στα χρόνια των μνημονίων, δηλαδή από το 2009 μέχρι σήμερα, ο αριθμός των μόνιμων Δημοσίων Υπαλλήλων (τακτικό προσωπικό) στη χώρα μας μειώθηκε κατά 130.000 υπαλλήλους. Συγκεκριμένα από 693.000 που ήταν το 2009 σήμερα είναι 563.000. Αυτό μεταφράζεται σε συνολική μείωση που υπερβαίνει το 20%.

Η αποχώρηση δεκάδων χιλιάδων υπαλλήλων, χωρίς να γίνουν παρά ελάχιστες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, δημιούργησε τεράστια προβλήματα στη λειτουργία του Δημόσιου Τομέα και ιδιαίτερα στους τομείς του Κοινωνικού Κράτους. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Εκπαίδευση αποχώρησαν 30.000 εκπαιδευτικοί και δεν προσελήφθη ούτε ένας μόνιμος

Ο τομέας Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας (με σχετική ερώτηση στη Βουλή) «καταγγέλλει», χωρίς κανένα στοιχείο, ότι στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας υπάρχουν εκπαιδευτικοί «φαντάσματα».

Οι υπεύθυνοι του τομέα Παιδείας της Ν.Δ., η αξιωματική αντιπολίτευση και το σύνολο του πολιτικού συστήματος της χώρας θα πρέπει να γνωρίζουν καλά πως η Δημόσια Εκπαίδευση, ιδιαίτερα στα χρόνια των Μνημονίων, κρατιέται όρθια χάρη στην αυταπάρνηση, το φιλότιμο και την ευσυνειδησία των δημόσιων εκπαιδευτικών, μόνιμων και αναπληρωτών.

Ζητάμε μόνιμη και σταθερή δουλειά, διορισμούς, για την κάλυψη των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας.


Ο Πρόεδρος

Θειακούλης Παναγιώτης