ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
▼
2024
(10)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
Διαύγεια ΠΔΕ
διαυγεια δδε
Διαύγεια ΔΔΕ
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015
To Γυμνάσιο – Λύκειο της Ίμβρου επαναλειτουργεί μετά από 51 χρόνια !!
To Γυμνάσιο – Λύκειο της Ίμβρου επαναλειτουργεί μετά από 51 χρόνια!! Στα εγκαίνια παραβρέθηκε ο Γιάννης Σταθάς, πρ. Βουλευτής Βοιωτίας προσκεκλημένος του Συλλόγου Ιμβρίων.
Τα εγκαίνια έγιναν από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο, ο οποίος κατάγεται από την Ίμβρο, παρουσία περίπου 500 παρισταμένων ενώ το κουδούνι του σχολείου χτύπησε για πρώτη φορά μετά το 1964, σημαίνοντας την έναρξη της σχολικής χρονιάς για 12 μαθητές. Να σημειωθεί ότι το Δημοτικό σχολείο λειτουργεί από το 2013.
Στον χαιρετισμό του, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ιμβρίων κ. Π. Ασανάκης αναφέρθηκε στο Γιάννη Σταθά και τη συμβολή του για την επαναλειτουργία των σχολείων της Ίμβρου, «εκχωρώντας ένα μέρος της βουλευτικής του αποζημίωσης».
Στα μπλέ θα "ντυθεί" ο Πύργος της Ώρας στη Λιβαδειά !!
Ο Δήμος Λεβαδέων θα συμμετάσχει στην παγκόσμια εκστρατεία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών με τίτλο “Ας φωτίσουμε τον κόσμο με το μπλε του ΟΗΕ” που διοργανώνει το Τμήμα Δημόσιας Πληροφόρησης του ΟΗΕ με αφορμή τον εορτασμό της 70ης επετείου (1945 – 2015) από την ίδρυση του Οργανισμού.
Στο πλαίσιο της εκστρατείας αυτής, το βράδυ της 24ης Οκτωβρίου 2015 (Ημέρα των Ηνωμένων Εθνών) θα φωταγωγηθούν με μπλέ, το επίσημο χρώμα του ΟΗΕ, πολλά μνημεία σε όλον τον κόσμο όπως κτήρια, γέφυρες, μουσεία, τοπία κ.λ.π.
Ο Δήμος Λεβαδέων θα συμμετάσχει στην εκστρατεία για τον εορτασμό των Ηνωμένων Εθνών φωταγωγώντας με το μπλε του ΟΗΕ τον πύργο του Μεσαιωνικού Κάστρου στην Κρύα και τον πύργο της Ώρας (Ρολόι).
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΛΜΕ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΛΜΕ
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ
ΓΟΝΙΩΝ, ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!
ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ
ΜΕ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!
Πέρασε πάνω από ένας μήνας από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και η κατάσταση στη δημόσια εκπαίδευση παραμένει εκρηκτική.
Είναι η πέμπτη συνεχής χρονιά που δε γίνονται διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα, τα περισσότερα σχολεία να υπολειτουργούν λόγω των χιλιάδων κενών. Οι προσλήψεις αναπληρωτών γίνονται με το σταγονόμετρο, χιλιάδες εκπαιδευτικοί είναι άνεργοι και περιμένουν με τη βαλίτσα στο χέρι πότε και πού θα διοριστούν, ενώ ταυτόχρονα χάνονται καθημερινά χιλιάδες διδακτικές ώρες! Μέχρι στιγμής στη δευτεροβάθμια έγινε μία φάση πρόσληψης 907 αναπληρωτών συναδέλφων (μόνο 3 ειδικοτήτων, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04), ενώ τα κενά αγγίζουν τις 6.000! Παρά τις επανειλημμένες δηλώσεις από την πλευρά του υπουργείου ότι το πρόβλημα λύνεται άμεσα, η λειτουργία των σχολείων είναι στον αέρα! Οι μέχρι τώρα εξασφαλισμένες πιστώσεις για προσλήψεις αναπληρωτών δεν επαρκούν για την πλήρη κάλυψη των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό, γεγονός που αν δεν αντιμετωπιστεί άμεσα, κάποια μαθήματα δε θα διδαχθούν καθόλου φέτος!
Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015
6ωρο εναντίον παγκοσμιοποίησης
6ωρο εναντίον παγκοσμιοποίησης:
Μια ιδέα που προέτασσαν οι πιο ζωντανές δυνάμεις του εργατικού κινήματος στις αρχές του 1980 αναβιώνει στην Σουηδία
Μια ιδέα που προέτασσαν οι πιο ζωντανές δυνάμεις του εργατικού κινήματος στις αρχές του 1980 αναβιώνει στην Σουηδία
Από την εφημερίδα «Ρήξη» Οκτωβρίου (φ.117), του Γιώργου Ρακκά.
Μια τάση υπέρ της 6ωρης εργασίας εκφράζεται τα τελευταία χρόνια σε επιχειρήσεις και θεσμούς της Σουηδίας. Την αρχή έκαναν startup επιχειρήσεις, ενώ στη συνέχεια το μέτρο εφάρμοσε πιλοτικά και ο Δήμος του Γκέτεμποργκ. Οι ενδείξεις αναφέρουν θετικά αποτελέσματα, αύξηση της ωριαίας αποδοτικότητας, και βελτίωση της υγείας και της διάθεσης του εργαζόμενου προσωπικού. Η διευθύντρια της εταιρείας Brath, που εφάρμοσε πρώτη το μέτρο δήλωσε: «ενδιαφερόμαστε για τους υπαλλήλους μας, ενδιαφερόμαστε τόσο που δίνουμε προτεραιότητα στο χρόνο με την οικογένειά τους, να μαγειρεύουν ή να κάνουν άλλα πράγματα τα οποία τους αρέσουν». Ένας σύμβουλος εταιρείας τεχνολογιών αιχμής, πρόσθεσε: «Το να παραμείνει κάποιος συγκεντρωμένος σε μία συγκεκριμένη δουλειά επί οκτώ ώρες είναι τεράστια πρόκληση. Προκειμένου να αντεπεξέλθουμε, ασχολούμαστε και άλλα πράγματα και κάνουμε διαλείμματα ώστε να γίνει πιο υποφερτή η ημέρα. Την ίδια στιγμή δυσκολευόμαστε να διαχειριστούμε τη ζωή μας εκτός εργασίας».
Η ιδέα για την ριζική μείωση του εργάσιμου χρόνου είναι σχετικά παλαιά –μάλιστα κέρδιζε έδαφος στις αρχές της δεκαετίας του 1980, όπου το παραγωγικό μοντέλο στις περισσότερο ανεπτυγμένες βιομηχανικά χώρες της Ευρώπης βρέθηκε μπροστά σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι. Μπροστά στο αίνιγμα του στασιμοπληθωρισμού, που ταλάνιζε τότε τις ευρωπαϊκές οικονομίες – ανοίχτηκαν δύο δρόμοι: Ο πρώτος, προτασσόταν από τις πιο δημιουργικές δυνάμεις στους κόλπους της εργασίας -και αφορούσε έναν μετασχηματισμό στα θεμέλια του εργασιακού μοντέλου: Να δουλεύουμε όλοι, να δουλεύουμε λιγότερο, να εισάγουμε νέες τεχνολογίες στην παραγωγή, οι οποίες σε συνδυασμό με μια διαφορετική οργάνωση της ανθρώπινης εργασίας (περισσότερο οριζόντια και συνεργατική) θα συντηρούσαν την παραγωγικότητα απαιτώντας μικρότερο έργο. Το σχέδιο αυτό ονομάστηκε συμβατικά μεταφορντισμός ή τογιοτισμός (καθώς οι Ιάπωνες το εφάρμοζαν ήδη στις νέες, τότε, μονάδες της Τογιότα).
Η ιδέα για την ριζική μείωση του εργάσιμου χρόνου είναι σχετικά παλαιά –μάλιστα κέρδιζε έδαφος στις αρχές της δεκαετίας του 1980, όπου το παραγωγικό μοντέλο στις περισσότερο ανεπτυγμένες βιομηχανικά χώρες της Ευρώπης βρέθηκε μπροστά σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι. Μπροστά στο αίνιγμα του στασιμοπληθωρισμού, που ταλάνιζε τότε τις ευρωπαϊκές οικονομίες – ανοίχτηκαν δύο δρόμοι: Ο πρώτος, προτασσόταν από τις πιο δημιουργικές δυνάμεις στους κόλπους της εργασίας -και αφορούσε έναν μετασχηματισμό στα θεμέλια του εργασιακού μοντέλου: Να δουλεύουμε όλοι, να δουλεύουμε λιγότερο, να εισάγουμε νέες τεχνολογίες στην παραγωγή, οι οποίες σε συνδυασμό με μια διαφορετική οργάνωση της ανθρώπινης εργασίας (περισσότερο οριζόντια και συνεργατική) θα συντηρούσαν την παραγωγικότητα απαιτώντας μικρότερο έργο. Το σχέδιο αυτό ονομάστηκε συμβατικά μεταφορντισμός ή τογιοτισμός (καθώς οι Ιάπωνες το εφάρμοζαν ήδη στις νέες, τότε, μονάδες της Τογιότα).
Το πρόβλημα για τις άρχουσες τάξεις της Ευρώπης, ήταν ότι αυτό το σχέδιο συνεπαγόταν μικρά περιθώρια κερδοφορίας, καθώς για να λειτουργήσει απαιτούσε την αποεμπορευματοποίηση του ελεύθερου χρόνου. Γι’ αυτό και εν τέλει το απέρριψαν προκρίνοντας την παγκοσμιοποίηση της ευρωπαϊκής παραγωγής (χονδρικά, την μεταφορά τμημάτων της συναρμολόγησης σε χώρες με πολύ φθηνότερο εργατικό δυναμικό, αλλά και την εισαγωγή ξένων εργατών που θα αναλάμβαναν τις πιο απαξιωμένες και κακοπληρωμένες χειρωνακτικές εργασίες στο εσωτερικό). Με αυτόν τον τρόπο, πέτυχαν να λύσουν μια δύσκολη γι’ αυτούς εξίσωση: Γενική συμπίεση του εργατικού κόστους και ταυτόχρονα επέκταση και αναπαραγωγή των μεσοστρωμάτων (καθώς οι ντόπιοι εργαζόμενοι μετατοπίζονταν προς τις μέσες και ανώτερες κλίμακες της αγοράς εργασίας).
Αυτό το «σχέδιο», αποδείχθηκε βιώσιμο βραχυπρόθεσμα – αλλά απορύθμισε και ξεπάτωσε εντελώς την οργάνωση της εργασίας στην Ευρώπη, χώρια που έμπλεξε σ’ ένα αξεδιάλυτο κουβάρι τις κοινωνικές με τις πολιτιστικές αντιθέσεις, καθώς οι μετανάστες σταδιακά αποτελούσαν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο των κατώτερων ευρωπαϊκών τάξεων. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε σήμερα επί της οθόνης, ενώ αυτά τα γεγονότα δείχνουν ότι το γενικό κόστος (οικονομικό, πολιτικό, κοινωνικό) αναπαραγωγής αυτού του συστήματος γίνεται πλέον δυσβάσταχτο.
Η επαναφορά αυτής της πρότασης στην Σουηδία, έστω και πιλοτικά, καταδεικνύει μια μικρή τάση αναγέννησης αυτού του παλιού εναλλακτικού σχεδίου. Και αν μη τι άλλο, το γεγονός αυτό καταδεικνύει και την κρίση της παγκοσμιοποίησης (σε κάθε της πτυχή), καθώς η εφαρμογή σε μαζική κλίμακα προϋποθέτει διαδικασίες επιστροφής της παραγωγής σε τοπικό/εθνικό/περιφερειακό επίπεδο. Βέβαια, το 2015 δεν είναι 1980: Η φυσιογνωμία των ευρωπαϊκών κοινωνιών έχει μεταβληθεί ριζικά, το δημογραφικό τους πρόβλημα συρρικνώνει την παραγωγική τους βάση και γενικότερα οι μηχανισμοί της απορρύθμισης που επέβαλε η παγκοσμιοποίηση, έχουν τρελάνει το σύστημα αρκετά ώστε να μπορέσει να βρει εύκολα μια νέα ισορροπία.
Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015
Πολιτική ηγεσία Υπουργείου Παιδείας: Απόλυτη γνώση της πραγματικότητας! Συνέπεια λόγων και έργων!
Δηλώσεις κ. Δημήτρη Χασάπη, Γενικού Γραμματέα Υπουργείου Παιδείας
·
«Είμαστε σίγουροι πως στις 11 Σεπτέμβρη τα σχολεία θα ανοίξουν
κανονικά. Οποιοδήποτε θέμα προκύψει, θα επιλυθεί το ταχύτερο δυνατόν και με
πνεύμα συνεργασίας μεταξύ των υπηρεσιών του υπουργείου και όλων των αρμοδίων
φορέων. »
(Δελτίο τύπου - 03/09/2015, http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion- sxeseon/deltia-typoy/14002-03-09-18)
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: 11.200,
εκ των οποίων 5.500 δάσκαλοι και νηπιαγωγοί
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: 4.000
Ειδική Αγωγή: 2.000
Συνολικός αριθμός
περίπου: 17.000 »
(Δελτίο τύπου
- 03/09/2015, http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion- sxeseon/deltia-typoy/14002-03-09-18)
(www.tovima.gr - ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/09/2015 18:03),
(http://www.ethnos.gr -
04/09/2015) http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64244283
(www.skai.gr - Δημοσίευση: 11/09/2015
- 07:34)
Δηλώσεις κ. Τάσου Κουράκη, πρώην
Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας
« Από το σύνολο των προσλήψεων
που επιτρέπει ο προϋπολογισμός του 2015 θα διατεθούν
στην εκπαίδευση 3.000 με 4.000. »
(www.ethnos.gr – 04/05/2015)
(www.efsyn.gr - ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 09.04.2015,
17:35)
( www.tanea.gr - ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/07/2015
13:07)
·
«Δίνουμε μάχη να ανοίξουν όλα τα σχολεία και κυρίως να υπάρξει λειτουργία
της ειδικής εκπαίδευσης» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης. Έως το τέλος Οκτωβρίου η κατάσταση θα έχει
εξομαλυνθεί. »
( www.star.gr - 29.09.2015
- 16.13 )
(Δηλώσεις υπουργού Ν. Φίλη για
εκπαιδευτικά κενά - 01/10/2015)
(Προγραμματικές δηλώσεις της
νέας κυβέρνησης – 06/10/2015)
(Συναντήσεις Υπουργού Παιδείας
με ΔΟΕ και ΟΛΜΕ – 13/10/2015)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)