ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012
Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Διαύγεια ΠΔΕ

διαυγεια δδε

Διαύγεια ΔΔΕ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Υποβολή αιτήσεων πιστοποίησης Β’ επιπέδου ΤΠΕ

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τα προγράμματα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ (παραδοσιακού ή μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης) τα οποία υλοποιήθηκαν στα ΚΣΕ από τον Φεβρουάριο του 2010, στο πλαίσιο της Πράξης Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου, καθώς και κατά τις δύο περιόδους επιμόρφωσης του προηγούμενου σχετικού έργου του Γ' ΚΠΣ, που υλοποιήθηκαν από τον Μάιο μέχρι τον Νοέμβριο 2008,
να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα πιστοποίησης που θα διεξαχθούν στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα ξεκινώντας από το Σαββατοκύριακο:
9-10 Μαΐου 2015
Οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης (http://b-epipedo2.cti.gr/mis, επιλογή «Διαχείριση Αιτήσεων Πιστοποίησης») με χρήση των κωδικών πρόσβασης που ήδη διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί. Κάθε εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει μία μόνο αίτηση.
Μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS), κάθε ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για όλα τα διαθέσιμα προγράμματα πιστοποίησης του κλάδου του, που πρόκειται να διεξαχθούν σε Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠις) σε πανελλαδικό επίπεδο και να υποβάλει την αίτησή του σε ένα από αυτά.
Κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης ο εκπαιδευτικός καλείται να επιλέξει (κατά περίπτωση, ανάλογα με τον κλάδο), την υποκατηγορία (πχ. μάθημα, βαθμίδα), από την οποία επιθυμεί να προέρχεται, το θέμα που θα διαπραγματευτεί κατά το δεύτερο, μη αυτοματοποιημένο μέρος της εξέτασης, το οποίο αφορά στην ανάπτυξη ενός πλήρους θέματος σχετικού με την εκπόνηση ενός σχεδίου μαθήματος (πχ. Αρχαία/Ιστορία Γυμνασίου για ΠΕ02, Φυσική Γυμνασίου για ΠΕ04, μικρές τάξεις Δημοτικού – Α', Β', Γ' για ΠΕ70 κ.α.).
Λόγω της συγκεκριμένης διάρκειας της περιόδου πιστοποίησης, των διαθέσιμων προγραμμάτων και του μεγάλου αριθμού των ενδιαφερομένων, παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί να φροντίσουν έγκαιρα για την υποβολή της αίτησής τους, προκειμένου να μπορέσουν να προσέλθουν στις εξετάσεις.
Με τη συμπλήρωση των συμμετοχών ενός προγράμματος και λίγες ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του, γίνεται τελικός έλεγχος προκειμένου να οριστικοποιηθεί και να εγκριθεί η πραγματοποίηση της εξέτασης. Κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να παρακολουθεί μέσω του MIS, την κατάσταση του προγραμματισμένου προγράμματος πιστοποίησης στο οποίο έχει επιλέξει να συμμετάσχει, ώστε να είναι ενήμερος αν εγκρίθηκε η διεξαγωγή του (οριστικοποιήθηκε) ή όχι.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης Β' επιπέδου ΤΠΕ διατίθενται ΕΔΩ.
Γενικές οδηγίες σχετικά με την εξέταση και οδηγίες χρήσης του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος/ λογισμικού πιστοποίησης, για τους συμμετέχοντες στην πιστοποίηση εκπαιδευτικούς διατίθενται ΕΔΩ.
Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Αίτημα ΟΛΜΕ για συνάντηση με τον Υπουργό και τον αναπλ. Υπουργό Παιδείας


Κύριοι Υπουργοί,

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ζητά να ορίσετε συνάντηση για να συζητήσουμε τις ρυθμίσεις των υπό κατάθεση νομοσχεδίων του Υπουργείου που αφορούν την δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Υπενθυμίζουμε ότι έχουμε ήδη καταθέσει τα αιτήματα και τις προτάσεις της ομοσπονδίας μας με το από 10/2/14 υπόμνημά μας.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ …. ΕΔΩ


Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Οι μαθητευμένοι μάγοι και η έλλειψη ιστορικής συνείδησης



Παρακολουθούμε όλοι ως υπνωτισμένοι το θέαμα μιας κυβέρνησης ασχέτων και μαθητευόμενων μάγων να βυθίζει μέρα με τη μέρα σε μεγαλύτερο αδιέξοδο τη χώρα σε όλα τα πεδία, και έναν άβουλο πρωθυπουργό να παρακολουθεί ανίκανος να παρέμβει προς την μία ή την άλλη κατεύθυνση· παρακολουθούμε ταυτόχρονα το θέαμα μιας σταδιακής κατεδάφισης των οραμάτων του… αντιμνημονιακού κινήματος. Δεν θα επανέλθουμε όμως σε αυτά που έχουμε τονίσει πολλές φορές, (ad nauseam) την τελευταία περίοδο, αλλά θα προσπαθήσουμε να διευκρινίσουμε για μια ακόμα φορά το ιδεολογικό και πολιτικό υπόστρωμα αυτής της πολιτικής.
Όταν ανήκεις σε μια γενιά και μια ιδεολογική και πολιτική σχολή που τις τελευταίες δεκαετίες προσπάθησε να κατεδαφίσει την ιστορική συνείδηση του ελληνισμού, αρνείται τη συνέχεια του ελληνικού έθνους· σε ένα ρεύμα που αρνείται να αναγνωρίσει στην οθωμανική Τουρκία εκείνον τον παράγοντα που από τη μάχη του Ματζικέρτ το 1071 μέχρι την εισβολή στην Κύπρο και τις αδιάκοπες προκλήσεις έχει ως διαρκή διακηρυγμένο και μόνιμο στόχο του την κατοχή ή την υποταγή του «συνόρου» που αποτελεί η Ελλάδα.
Όταν από την άλλη πλευρά δεν έχεις καμία συνείδηση ότι η σχέση μας με την Δύση δεν είναι μια σχέση οργανική αλλά τακτική και αναγκαστική συμμαχία απέναντι στην εξ Ανατολών απειλή και πλέεις μέσα σε πελάγη ενός αφελούς ευρωκεντρισμού και δεν έχεις συνείδηση πως ο ελληνισμός είναι όντως, δυστυχώς, «ανάδελφος», αλλά αντίθετα έχεις ανατραφεί με όλες τις εξυπνάδες που λοιδορούσαν την τόσο καίρια έκφραση του πρόεδρου Σαρτζετάκη.
Όταν αγνοείς το γεγονός της βαθύτατης παρακμής στην οποία έχει εισέλθει εδώ και πολλά χρόνια ο ελληνισμός.
Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Η πρόταση (τροπολογία ν/σ) του Υπ. Παιδείας για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης

Για τους υποψήφιους Διευθυντές σχολικών μονάδων


Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να θέσουν υποψηφιότητα είναι η 8ετής διδακτική προϋπηρεσία και η πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογίας, Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), επιπέδου 1.

Ως επιπλέον μοριοδοτούμενα προσόντα των υποψηφίων θεωρούνται η διοικητική εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση τους (67% επί της συνολικής μοριοδότησης) και η γνώμη του Συλλόγου διδασκόντων του σχολείου, στο οποίο επιθυμούν να βάλουν υποψηφιότητα (33% επί της συνολικής μοριοδότησης).

Κάθε υποψήφιος/α μπορεί να βάλει υποψηφιότητα σε δυο το πολύ σχολικές μονάδες, εφόσον έχει υπηρετήσει σε αυτές την τελευταία πενταετία.


Για τους Διευθυντές εκπαίδευσης


Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να θέσουν υποψηφιότητα είναι η 10ετής διδακτική προϋπηρεσία και η πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογίας, Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), επιπέδου 1.

Ως επιπλέον μοριοδοτούμενα προσόντα των υποψηφίων θεωρούνται η διοικητική εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση τους (67% επί της συνολικής μοριοδότησης) και η γνώμη των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων της Περιφέρειας, στην οποία επιθυμούν να βάλουν υποψηφιότητα (33% επί της συνολικής μοριοδότησης).

Κάθε υποψήφιος μπορεί να βάλλει υποψηφιότητα σε δυο το πολύ Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

* Το πολυνομοσχέδιο θα συζητηθεί τις επόμενες δύο ημέρες στις κοινοβουλευτικές ομάδες του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ και στην συνέχεια θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή.


Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Πρόταση της ΕΛΜΕ προς το ΠΥΣΔΕ για τις ομάδες και τις όμορες ομάδες σχολείων ΔΔΕ Βοιωτίας

Πρόταση της ΕΛΜΕ προς το ΠΥΣΔΕ για τις ομάδες και τις όμορες ομάδες σχολείων ΔΔΕ Βοιωτίας.
ΟΜΑΔΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
1η ομάδα: Σχολεία Καλλικρατικού Δήμου Λιβαδειάς
2η ομάδα: Σχολεία Καλλικρατικού Δήμου Θήβας
3η ομάδα: Σχολεία Καλλικρατικού Δήμου Διστόμου-Αράχωβας
4η ομάδα: Σχολεία Καλλικρατικού Δήμου Ορχομενού
5η ομάδα: Σχολεία Καλλικρατικού Δήμου Αλιάρτου
6η ομάδα: Σχολεία Καλλικρατικού Δήμου Τανάγρας
               ΟΜΑΔΑ                                        ΟΜΟΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ
                   1η                                                       3η,  4η,  5η
                    2η                                                       5η,  6η 
                    3η                                                       1η
                    4η                                                       
                     5η                                                      1η,  2η 
                     6η                                                       


Η θέση της ΟΛΜΕ σχετικά με το νομοσχέδιο του Υπ. Διοικ. Μεταρρύθμισης

..... Καταργείται η αυτοδίκαιη αργία των μνημονιακών πειθαρχικών νόμων (ν. 4057/12 και 4093/12) και επανέρχονται στη θέση τους όσοι είχαν τεθεί με αυτές τις διατάξεις  σε αργία.
            Παραμένει όμως το περίφημο «αδίκημα» της «αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς εντός και εκτός υπηρεσίας» με τη διευκρίνιση πως δεν αφορά «συνδικαλιστική, πολιτική και κοινωνική δράση».  Παρόλα αυτά ζητάμε να απαλειφθεί πλήρως αυτό από τα πειθαρχικά αδικήματα γιατί με την ασάφειά του έχει δημιουργήσει «βιομηχανία» πειθαρχικών διώξεων.
Προωθείται η κατάργηση της πολιτικής επιστράτευσης των απεργών που αποτελούσε πάγιο αίτημα του συνδικαλιστικού κινήματος. Ζητάμε να διασφαλιστεί πλήρως το δικαίωμα της απεργίας ώστε να μην δίνεται η δυνατότητα  σε μελλοντικές κυβερνήσεις για διασταλτική ερμηνεία των διατάξεων του νόμου για την πολιτική επιστράτευση.
Αρνητική εξέλιξη συνολικά είναι:
-           Η αφαίρεση του αριθμού των διαθεσίμων και απολυμένων που επανέρχονται από το συνολικό αριθμό των νέων διορισμών. Οι τεράστιες ανάγκες μόνιμων διορισμών και στην εκπαίδευση δεν μπορούν να καλυφθούν από τέτοιους αριθμούς. Τα τελευταία πέντε χρόνια ο αριθμός των εκπαιδευτικών μόνο στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση μειώθηκε δραματικά (28.500 εκπαιδευτικοί λιγότεροι από το 2010 δηλ. το 27,3 % του συνολικού αριθμού των εκπαιδευτικών).
Από την άλλη μεριά οι διορισμοί ουσιαστικά έχουν μηδενιστεί. Τα κενά στα  σχολεία δεν μπορούν να καλυφθούν. Ακόμα και σήμερα υφίστανται.
Για αυτό το λόγο ζητάμε να καλυφθούν όλα τα κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της νέας σχολικής χρονιάς, με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών. Άμεσος  διορισμός όσων είναι διοριστέοι από το 2008 (ΑΣΕΠ) και οι υπόλοιποι από τους πίνακες προϋπηρεσίας αναπληρωτών, να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτών-ωρομισθίων από το 2010, να καταργηθούν οι αντίστοιχες διατάξεις του ν.3848/10. Για το απαιτούμενο εκπαιδευτικό – διδακτικό προσωπικό, ασφαλές ελάχιστο κριτήριο είναι ο αριθμός των αναπληρωτών (κάθε είδους) που απαιτήθηκε για να λειτουργήσουν φέτος οι σχολικές μονάδες καθώς και ο αριθμός των συνταξιοδοτήσεων της χρονιάς. Με βάση αυτό  πρέπει να προβλεφθούν οι απαραίτητες πιστώσεις για τη νέα σχολική χρονιά.
  • Η διατήρηση του θεσμού της κινητικότητας. Είμαστε αντίθετοι στο θεσμό της «κινητικότητας» στο δημόσιο και τη δήθεν κάλυψη των κενών μέσω αυτής, κάλυψη που στην πραγματικότητα δεν μπορεί να γίνει, παρά μόνο με νέους μαζικούς διορισμούς.
Τέλος, όμως, παραμένουν ανεκπλήρωτα σημαντικά αιτήματα των εργαζομένων στο Δημόσιο όπως η κατάργηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης και της σύνδεσης με το μισθό και το βαθμό. Δεν ικανοποιείται, επίσης, το αίτημα της άμεσης επανακατάταξης των Δημοσίων Υπαλλήλων σε μισθολογικά κλιμάκια και βαθμούς με βάση την πραγματική προϋπηρεσία. Ζητάμε να καταργηθούν τα άρθρα 7,8 και 9 του Ν.4024/2011 και να κατοχυρωθεί άμεσα η ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη. Να ξεπαγώσει η ωρίμανση στους υφιστάμενους βαθμούς και να γίνει επανακατάταξη ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας.

Για να δείτε ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ πατήστε ΕΔΩ

Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

Βιβλιο-πρόταση: «Η ανολοκλήρωτη επανάσταση του Ρήγα Βελεστινλή»



Βιβλίο: «Η ανολοκλήρωτη επανάσταση του Ρήγα Βελεστινλή» του  Γιώργου Καραμπελιά (Εναλλακτικές Εκδόσεις, Αθήνα 2011). Βραβείο της Ακαδημίας Αθηνών 2014 για μελέτη στην Ελληνική Επανάσταση του 1821.

Στη μακρά πορεία της ελληνικής παλιγγενεσίας, ο Βελεστινλής σηματοδοτεί το τέλος μιας περιόδου, κατά την οποία οι Έλληνες αναζητούσαν την ανεξαρτησία τους στηριζόμενοι πρωτίστως στη συνδρομή των ξένων, και την απαρχή μιας νέας, κατά την οποία τολμούν να διανοούνται και να προετοιμάζουν μια νέα ανεξάρτητη πολιτειακή τάξη.
Ο Ρήγας υπήρξε η προσωποποιημένη σύνθεση ανάμεσα στα ρεύματα που διαπερνούν τον ελληνισμό: σκέψη και δράση, συναίσθημα και ορθός λόγος, Ανατολή και Δύση, αρχαιότητα και Βυζάντιο, νεωτερικότητα και παράδοση, λόγιο και λαϊκό στοιχείο.
Ο Ρήγας υπήρξε η προσωποποιημένη άρση του “καημού της Ρωμιοσύνης”, της  ανολοκλήρωτης ταυτότητάς μας, γι’ αυτό και διαρκώς επίκαιρος, τόσα χρόνια μετά - καθώς ακόμα και σήμερα - βρισκόμαστε αντιμέτωποι με το ίδιο αίτημα.
Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Αντί άλλου σχολιασμού για την επιλογή των νέων Περιφερειακών Δ/ντών Εκπαίδευσης



ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Δ.Ε. Βοιωτίας
enotikiviotias.blogspot.gr

“Αντί άλλου σχολιασμού”

Για την επιλογή των νέων Περιφερειακών Δ/ντών Εκπαίδευσης  παραθέτουμε τμήμα ανακοίνωσης των γνωστών (!!)
 “συνεπών αγωνιστών” και  νεόκοπων κυβερνητικών μανδαρίνων
της ΕΛΜΕ Βοιωτίας για την αντίστοιχη προηγούμενη επιλογή (2010)

“……
  • Οι υποψήφιοι επελέγησαν από την ίδια την Υπουργό.
  • Ανοιχτή χαρακτηρίζεται μια διαδικασία ……. όταν οι αιτούντες γνωρίζουν σαφώς τη μοριοδότηση που αντιστοιχεί σε κάθε κριτήριο επιλογής, όταν τα μόρια των αιτούντων είναι μετρήσιμα και μετά το πέρας της διαδικασίας δημοσιεύονται σε σχετική λίστα, για να γνωρίζει ο καθένας τη σειρά επιλογής του.
  • Αξιοκρατική είναι μια διαδικασία όταν δημοσιεύονται τα απαιτούμενα προσόντα για μια θέση και μοριοδοτούνται οι αιτούντες με βάση τα προσόντα που διαθέτουν. 
Δεν πρόκειται να μπούμε στη λογική να κρίνουμε τα πρόσωπα των Περιφερειακών Δ/ντών ή να αφήσουμε οποιοδήποτε υπονοούμενο για την επιλογή τους.   ……”
                                          

Αυτά έλεγαν τότε ….!!  Σήμερα;