ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012
Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Διαύγεια ΠΔΕ

διαυγεια δδε

Διαύγεια ΔΔΕ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Η απόφαση συγκρότησης του ΑΠΥΣΔΕ Στερεάς Ελλάδας

Δείτε ΕΔΩ την απόφαση συγκρότησης του ΑΠΥΣΔΕ Στερεάς Ελλάδας, 2014-2015.
Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Αυτόνομη πορεία

                        «Αυτόνομη πορεία»        
 Ούτε κυβερνητικός ούτε μηδενιστικός συνδικαλισμός

Συνάδελφοι,
μετά από τόσες συνδικαλιστικές ήττες έφτασε το πλήρωμα του χρόνου: Ούτε «κυβερνητικός», ούτε  «μηδενιστικός» συνδικαλισμός.  Εντελώς απροετοίμαστες και οι δύο αυτές εκδοχές του συνδικαλισμού προσπαθούν, όπως ακριβώς και το σάπιο πολιτικό σύστημα συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης, με τα ίδια παλιά υλικά, με τους ίδιους φθαρμένους πρωταγωνιστές να διορθώσουν, δήθεν, τα προβλήματα του Δημόσιου Σχολείου και των εκπαιδευτικών.
Συνάδελφοι, 
ο παρακμιακός συνδικαλισμός παλεύει, με νύχια και με δόντια, να κρατηθεί στα σαθρά «κεκτημένα» του με μια ξεπερασμένη κομματική - κατηχητική καθοδήγηση και με επαγγελματίες συνδικαλιστές - κομματικούς εργολάβους των αγωνιών και των αγώνων μας. Ενάντια στις νέες  ιδέες και το συλλογικό συμφέρον. Ενάντια στα αληθινά συμφέροντα του Δημόσιου Σχολείου και  των εκπαιδευτικών λειτουργών.
Συνάδελφοι,
δώστε δύναμη στην κοινή μας προσπάθεια για το Δημόσιο Σχολείο, στην αυτόνομη πορεία της ΕΝΩΤΙΚΗΣ Κίνησης Δ.Ε. Βοιωτίας.

a            ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΡΗΞΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΟΧΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ !!
a            Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΟΧΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ !!

Συνάδελφοι,
η εμπιστοσύνη σας αποτελεί για μας Δύναμη και Ευθύνη.
Συνεχίζουμε Αυτόνομα με Γνώση, Συνέπεια και Υπευθυνότητα.

Ιανουάριος, 2014

Από την ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Eνημέρωση: ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΘΕΑΤΡΩΝ, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΝ, ΕΚΔΟΤΙΚΩΝ ΟΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

1.    Η ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ της ΟΛΜΕ (2013 - 2014)  χορηγείται από τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ μόνο σε μέλη οικονομικά τακτοποιημένα για το 2013-2014 και ισχύει  μέχρι 31/12/2014.  

2.   Στην Κάρτα, σφραγισμένη και υπογεγραμμένη από τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ, πρέπει απαραιτήτως να επικολληθεί  φωτογραφία του δικαιούχου, διαφορετικά δεν θα γίνεται δεκτή από τα Θέατρα, τους Κινηματογράφους και τους Εκδοτικούς Οίκους.

3.   Στα  Θέατρα και τους Κινηματογράφους η Κάρτα ισχύει για 2 άτομα.  
       
4.   Η έκπτωση στα βιβλία ισχύει μόνον για τον / την κάτοχο της Κάρτας Μέλους και μόνον στα καταστήματα των Εκδόσεων ή τα Βιβλιοπωλεία τους.

5.   Η Κάρτα Μέλους 2012 – 2013 ισχύει μέχρι 31/12/2013.     

6.   Για τη χρησιμοποίηση της Κάρτας οι συνάδελφοι πρέπει να έχουν μαζί τους την Αστυνομική τους Ταυτότητα. 

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Παιδική θεατρική παράσταση της ΟΛΜΕ, Αθήνα 19.01.2014

Αγαπητοί / – ές Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες,
H ΟΛΜΕ διοργανώνει και φέτος, όπως κάθε χρόνο, παιδική θεατρική παράσταση.
Φέτος, τα παιδιά των συναδέλφων θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την παράσταση:
 «Πινόκιο» του Κάρλο Κολόντι,
 σε διασκευή Γιώργου Μακρή και σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου,
 στο  Θέατρο ΑΚΡΟΠΟΛ (Ιπποκράτους 9-11) 
την Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2014
 στις 11.30 π.μ. (με ώρα προσέλευσης τις 11.00 π.μ.).
Οι προσκλήσεις είναι δωρεάν και μπορείτε να τις προμηθευτείτε από τις τοπικές ΕΛΜΕ.
Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Ισχύς των θεωρημένων ασφαλιστικών βιβλιαρίων ΟΠΑΔ

O ΟΠΑΔ (Οργανισμός Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου) ανακοινώνει την παράταση της ισχύος της θεώρησης των βιβλιαρίων έως και την 31η Μαρτίου 2014
Για να δείτε την ανακοίνωση πατήστε ΕΔΩ
Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

23 χρόνια από τη δολοφονία του ...

23 χρόνια
από τη δολοφονία του ...  

Ο ΝΙΚΟΣ ΤΕΜΠΟΝΕΡΑΣ ΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ 
ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 
ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ,
ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, 
ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. 

Ο Ελληνισμός στο σταυροδρόμι

Τα τελευταία χρόνια, όποτε αναφέρω, και το κάνω συχνά, τη βαθύτερη πεποίθησή μου πως ο ελληνισμός βρίσκεται μπροστά σε μια κρίση υπαρκτικού χαρακτήρα, οι περισσότεροι συνομιλητές ή ακροατές μου θεωρούν πως κάνω απλώς ένα σχήμα λόγου, για να υπογραμμίσω το βάθος της κρίσης. Ωστόσο –δυστυχώς– εννοώ ακριβώς αυτό που υποστηρίζω. Οι Έλληνες βρίσκονται σ’ ένα ιστορικό σταυροδρόμι, από τη μία πλευρά του οποίου υπάρχει μια καθοδική σπείρα, πιθανόν χωρίς επιστροφή, και από την άλλη η ανάταξή του.
Στο βιβλίο μου, Ελλάδα μια χώρα των συνόρων, που έγραψα πριν είκοσι χρόνια και επανεξέδωσα αργότερα, ξαναδουλεμένο, με τον τίτλο Χιλιαεννιακοσιαεικοσιδύο, δοκίμιο για την ελληνική ιδεολογία, υπογράμμιζα πως εκείνο το μοιραίο έτος, το 1922, συνέβη κάτι ανεπανόρθωτο, που χώρισε στα δύο την ελληνική ιστορία. Πριν το ’22, με κράτος ή χωρίς, αυτόνομοι ή υποταγμένοι, συγκροτούσαμε την ταυτότητά μας με επίκεντρο το Αιγαίο και δύο πτέρυγες, δυτικά την ελληνική χερσόνησο και ανατολικά τη Μ. Ασία, τον Πόντο, την Ανατολική Θράκη. Έτσι συνέβαινε για 3.000 χρόνια τουλάχιστον, από τον… Τρωικό Πόλεμο και στο εξής. Μετά το 1922, ο ελληνισμός έχασε τον ανατολικό πνεύμονά του και έμεινε κλεισμένος στην ελλαδική χερσόνησο και τα νησιά μας, ενώ το Αιγαίο από επίκεντρο μεταβλήθηκε σε σύνορο. Υποστηρίξαμε τότε –εγκαινιάζοντας μια μακρά πορεία είκοσι χρόνων «κατάδυσης» στην ελληνική συνείδηση και την ελληνική ιστορία– πως το 1922 σφραγίστηκε οριστικά και αμετάκλητα το τέλος του οικουμενικού, ευρύτερου ελληνισμού. Τα γεγονότα που ακολούθησαν, μετά το 1922, ήρθαν να επισφραγίσουν και να ολοκληρώσουν αυτή την απώλεια. Οι Έλληνες από τη Μ. Ασία, την Κωνσταντινούπολη, την Αίγυπτο, τον Πόντο, τη Β. Ήπειρο στριμώχτηκαν σταδιακά, με αλλεπάλληλα κύματα φυγής, στην αρχέγονη κοιτίδα μας, την ελληνική χερσόνησο.
Το 1922 έληξε δραματικά η προσπάθεια ολοκλήρωσης του ελληνισμού μέσα από την ενσωμάτωση σε ένα ενιαίο εθνικό-κρατικό σύνολο των βασικών συνιστωσών του και βγήκαμε από αυτή την περιπέτεια με τα σπασμένα κουπιά του σεφερικού «μυθιστορήματος».....
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο ΕΔΩ

Ιστορικό αφιέρωμα: το θαύμα του επτανησιακού ριζοσπαστισμού

Οι Επτανήσιοι δεν γνώρισαν ουσιαστικά την τουρκική σκλαβιά. Γνώρισαν όμως τη δυτική αποικιοκρατία. Επί αιώνες υπό τους Βενετσιάνους και εν συνεχεία τους Γάλλους και τους Βρετανούς, αγωνίστηκαν σθεναρά για να διατηρήσουν την ταυτότητά τους, ιδιαίτερα στο θρησκευτικό και το γλωσσικό επίπεδο. Ταυτόχρονα, μετέχοντας εν μέρει στον δυτικό πολιτισμό ή τουλάχιστον αναπτυσσόμενοι μέσα στο κλίμα του, θα αποτελέσουν το «παρατηρητήριο» του ελληνισμού προς τη Δύση.

Παράλληλα, εδώ θα καταφεύγουν οι διωκόμενοι από τους Τούρκους Έλληνες, αρχίζοντας από πολλές επιφανείς κωνσταντινουπολίτικες οικογένειες μετά την Άλωση, συνεχίζοντας με τους Κρητικούς μετά την κατάληψη της Κρήτης από τους Τούρκους το 1669, και φτάνοντας στους καταδιωγμένους Παργινούς μετά την παράδοση της Πάργας στον Αλή Πασά. Εδώ θα καταφύγει και ο Κολοκοτρώνης μετά το ξερίζωμα της κλεφτουριάς του Μοριά.

Τα Επτάνησα θα αποτελούν, έτσι, έναν χώρο συνάντησης των δυτικών και των ανατολικών ρευμάτων, και γι’ αυτό εδώ θα διεξάγεται ένας λυσσαλέος αγώνας για τη διατήρηση της ιδιοπροσωπίας του ελληνισμού. Επιπλέον, λόγω του γεγονότος ότι το καθεστώς της γαιοκτησίας αντιπαρέθετε, λιγότερο ή περισσότερο βίαια, κολλήγους και γαιοκτήμονες, η εισαγωγή του δυτικού φεουδαρχικού συστήματος από τους Ενετούς θα οδηγήσει σε κοινωνικές αντιπαραθέσεις χωρίς προηγούμενο στην ελληνική ιστορία.
Ποπολάροι και καλικάντζαροι θα συγκρουστούν επανειλημμένα. Οπότε στα Επτάνησα ο εθνικός αγώνας κατά των ξένων κυριάρχων θα συνδυάζεται και θα διαπλέκεται με εκείνον κατά των συνεργατών τους γαιοκτημόνων, και συχνά ο τελευταίος θα προηγείται.

Έτσι γεννήθηκε το θαύμα του επτανησιακού και προπαντός του κεφαλλονίτικου ριζοσπαστισμού στον 19ο αιώνα. Και μιλάμε για «θαύμα» γιατί η πυκνότητα των κοινωνικών και πολιτικών αγώνων και το υψηλό πνευματικό επίπεδο καθιστούν τα Επτάνησα μια εξαιρετικά ιδιαίτερη περίπτωση. Η γενικότερη συμβολή της Επτανήσου στην πνευματική κίνηση της χώρας θα είναι ανεκτίμητη. Λόγιοι και διαφωτιστές όπως ο Κεφαλλονίτης Βικέντιος Δαμωδός, οι Κερκυραίοι Ευγένιος Βούλγαρης και Νικηφόρος Θεοτόκης, συγγραφείς όπως οι Ζαμπέλιοι, ο Τερτσέτης και ο Πολυλάς, ποιητές και λογοτέχνες όπως ο Μαρτελάος (1754-1818), ο Γουζέλης (1774-1848), ο Κάλβος, ο Σολωμός, ο Μάτεσης (1794-1875) και ο Βαλαωρίτης, πολιτικοί όπως ο Καποδίστριας, θα βρεθούν στην πρώτη γραμμή της ελληνικής πνευματικής ζωής. Εδώ, στα Ιόνια Νησιά, θα διατηρηθεί και μια όαση δημοτικισμού, όταν στο ελλαδικό κράτος θα πνέει ο άνεμος της επιστροφής στην αττική διάλεκτο. Στα Ιόνια Νησιά θα εμφανιστεί ίσως για πρώτη –και τελευταία μέχρι σήμερα– φορά η φιγούρα του οργανικού διανοούμενου, που είναι δεμένος με τις λαϊκές τάξεις, τις εκφράζει και τις καθοδηγεί. Από τα τέλη του 18ου έως τα τέλη του 19ου αιώνα τα Επτάνησα θα πρωτοπορούν, όντας και το πρώτο (ημι) ανεξάρτητο ελληνικό κράτος (η Επτάνησος Πολιτεία, από το 1800 έως το 1807)..........