ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012
Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Διαύγεια ΠΔΕ

διαυγεια δδε

Διαύγεια ΔΔΕ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Έχει ενδιαφέρον ...

Ενώ η Κυβέρνηση ακύρωσε τη Δ' δόση του 2012 για την επιχορήγηση των σχολικών μονάδων, "ανακάλυψε" τη Δ΄ δόση του 2011 για την ενίσχυση των πολιτικών κομμάτων !! 
Σημειώνεται ότι τα πολιτικά κόμματα έλαβαν την  κρατική οικονομική ενίσχυση και για το 2012 ... 
Δείτε ΕΔΩ την σχετική απόφαση.  

ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΔΕΔΥ, 20/2






ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΟΡΙΑ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ

Σχετικά με τα μόρια δυσμενών συνθηκών για τους καλοκαιρινούς μήνες που δικαιούνται οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ:

1. Εκπαιδευτικός που υπηρετεί στο ΠΥΣΔΕ οργανικής του με προσωρινή τοποθέτηση, λαμβάνει αναδρομικά για τους καλοκαιρινούς μήνες (1/7 – 31/8) τα μόρια της επόμενης τοποθέτησης. Ειδικά για το τρέχον σχολικό έτος που δεν είναι γνωστή η επόμενη τοποθέτησή του, λαμβάνει τα μόρια της τρέχουσας προσωρινής τοποθέτησης.
2. Τα ίδια με το (1) ισχύουν και για τους εκπαιδευτικούς που έχουν διατεθεί στο αντίστοιχο ΠΥΣΠΕ, ξεκινώντας από 22/6 που επιστρέφουν στην προσωρινή τους τοποθέτηση.
3. Εκπαιδευτικός που έχει αποσπαστεί από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, για τους καλοκαιρινούς μήνες μετά τη λήξη της απόσπασής του λαμβάνει τα μόρια της προσωρινής τοποθέτησης. Kάθε εκπαιδευτικός που βρίσκεται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, πρέπει να έχει προσωρινή τοποθέτηση, ακόμα κι αν αποσπαστεί σε άλλο ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ή διατεθεί στο αντίστοιχο ΠΥΣΠΕ.
Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Ψήφισμα ΕΛΜΕ Βοιωτίας εις μνήμη σ. Βαγγέλη Καντά


Συμπληρώνονται σε λίγες μέρες, στις 20.02.2013,  έξι μήνες από τη μέρα που «έφυγε» από τη ζωή ο αγαπημένος μας Συνάδελφος και Δάσκαλος Βαγγέλης Καντάς.  
Ο Βαγγέλης ξεχώριζε για το ήθος, τη συναίσθηση της προσωπικής και συλλογικής ευθύνης και της θυσίας κάτι που έκανε πράξη επί έτη, ως Εκπαιδευτικός, ως Υποδιευθυντής και ως Διευθυντής του Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου Λιβαδειάς.
Με το χαμόγελο, τη συνέπεια, την αποφασιστικότητα αλλά κυρίως με τη σεμνότητα που τον χαρακτήριζε έδωσε όλες του τις δυνάμεις για την Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση της Βοιωτίας, για τον καθένα μαθητή και συνάδελφο ξεχωριστά, χωρίς να κάμπτεται από τις δυσκολίες.
Δίδαξε ήθος ως στάση ζωής. Ο Βαγγέλης «έφυγε» αλλά άφησε πίσω του άσβεστα τα ίχνη μιας παρουσίας που τιμά τον ρόλο του Εκπαιδευτικού και αποτελεί συμβολικό παράδειγμα αναφοράς για όλους μας.  
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας, ως ελάχιστη απόδοση τιμής:
1.     εκδίδει το παρόν ψήφισμα,
2.     αποφασίζει το παρόν ψήφισμα να δημοσιευθεί στον Τοπικό Τύπο και τα εκπαιδευτικά μέσα ενημέρωσης,
3. αποφασίζει αντιπροσωπεία του Δ.Σ. να παραστεί στα εγκαίνια του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών «Βαγγέλης Καντάς» του ΕΠΑΛ Λιβαδειάς που θα πραγματοποιηθούν την Δευτέρα 18.02.2013 με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.

Απίστευτο κι όμως .. αληθινό !!


Προς τον κ. Υπουργό Παιδείας, Πολιτισμού , Αθλητισμού, Θρησκευμάτων
Στις 07-09-2012 και με το έγγραφο με αρ. Πρωτοκ. 102710/Γ2 του ΕΝΙΑΙΟΥ ∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Π/ΘΜΙΑΣ & ∆/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ - ∆/ΝΣΗ ΣΠΟΥ∆ΩΝ ∆/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ -ΤΜΗΜΑ Α το οποίο κοινοποιήσατε σε όλες τις ∆ιευθύνσεις ∆/θµιας Εκπ/σης, στα Γραφεία Σχολικών Συµβούλων, στις Περιφερειακές ∆ιευθύνσεις Εκπαίδευσης και περιέχει λίστα με την Έγκριση ελευθέρων βοηθηµάτων της Αγγλικής Γλώσσας για το Γενικό Λύκειο σχολικού έτους 2012-2013.
Μέσα στην παραπάνω λίστα υπάρχει το βιβλίο με τίτλο JOURNEYS B2 S’s και με τιμή 15,00€ , στο οποίο στο κεφάλαιο 4 ( unit 4) αναφέρει χαρακτηριστικά
«After school on Thursday, I wasted two hours at the doctor’s , waiting to have my new microchip implanted. The procedure itself ( a quick injection into my thumb ) took just a few seconds and barely hurt at all. The microchip looks like a tiny tube, and there’s lots it can do.Becides unlocking the house and my bike, it can be used on all the key readers to open doors and access things at school, and it also has my computer passwords on it. What is more, I can use the microchip like a credit card to buy things, as long as Mum and Dad upload my pocket money every week.»
Παραθέτω και την μετάφραση:
«Μετά το σχολείο την Πέμπτη , έφαγα δύο ώρες στο γιατρό , περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ. Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρά μου πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ένα μικροσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτά που μπορεί να κάνει. Εκτός από το ότι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να έχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου, και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική κάρτα για να αγοράσω πράγματα , όσο η Μαμά και ο Μπαμπάς ανεβάζουν στην τσέπη μου χρήματα κάθε εβδομάδα»
Ερωτάσθε κ. Υπουργέ:
1. Είναι η νεοταξίτικη προπαγάνδα μέσα στο πρόγραμμα σπουδών του Γυμνασίου και Λυκείου;
2. Θεωρείτε σκόπιμο ότι μέσα από την διδασκαλία μπορείτε να περάσετε στη συνείδηση μικρών παιδιών το εμφύτευμα μικροτσίπ;
3. Με ποια κριτήρια επιλέγονται τα ξενόγλωσσα βοηθήματα και βιβλία που χρησιμοποιούνται στο Δημόσιο Σχολείο;
4. Τι προτίθεται να κάνει το Υπουργείο σας ώστε να αποσυρθεί το συγκεκριμένο βιβλίο αλλά και να ελεγχθούν και όλα τα υπόλοιπα για το περιεχόμενό τους;
Η Ερωτώσα Βουλευτής

Η εκπαιδευτική αξιολόγηση και το «φάντασμα του επιθεωρητή»


Ανακοίνωση των εκπροσώπων της
Ε Ν Ω Τ Ι Κ ΗΣ   Κ Ι Ν Η Σ ΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
στο  Δ.Σ. ΕΛΜΕ Βοιωτίας
ΒΑΖΟΥΡΑ  ΣΠΥΡΟΥ  &  ΔΑΜΙΑΝΙΔΗ ΧΡΗΣΤΟΥ


Η εκπαιδευτική αξιολόγηση και το «φάντασμα του επιθεωρητή»

 

Το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που δόθηκε στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Παιδείας προς διαβούλευση, επιστρέφει τη σχολική ζωή  τριάντα χρόνια πίσω (εποχή 1982 και πριν) αφού τα όσα προτείνει, με παραλλαγές, ίσχυαν τότε.

Οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται από μονοπρόσωπα όργανα (Διευθυντή σχολικής μονάδας - Σχολικό Σύμβουλο) και η διαδικασία της αξιολόγησης εφαρμόζει κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων, συνδέεται με τη βαθμολογική - μισθολογική εξέλιξη και τις ποσοστώσεις του νόμου 4024/2011, απειλεί με απολύσεις εκπαιδευτικών. Κανένα σύστημα αξιολόγησης, όμως, δεν μπορεί να εφαρμοστεί και πολύ περισσότερο δεν μπορεί να πετύχει αν δεν εξασφαλιστεί η αποδοχή και η εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών.
Η εκπαιδευτική κοινότητα θα δώσει τη μάχη για τη διασφάλιση της παιδαγωγικής ελευθερίας στο Δημόσιο Σχολείο και τη δική της πρόταση για μια εκπαιδευτική αξιολόγηση – ανατροφοδότηση και βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.
 Μια πρόταση - επιστημονικά αποδεκτή και παιδαγωγικά τεκμηριωμένη - που αξιολογεί το σύνολο των εμπλεκομένων παραμέτρων στην εκπαιδευτική διαδικασία (αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, υποδομές, συνθήκες άσκησης εκπαιδευτικού έργου, κοινωνικά χαρακτηριστικά, διοικητική και παιδαγωγική υποστήριξη, επιμόρφωση κ.α.) και λειτουργεί ως μηχανισμός ανατροφοδότησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Μια πρόταση που κινείται στους άξονες: προγραμματισμός – στοχοθεσία – παρακολούθηση – αξιολόγηση από συλλογικά όργανα (Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο) με στόχο τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και απαντά στα ερωτήματα: τι προγραμματίζεται,  πώς εφαρμόζεται, τι αξιολογείται, πώς αποτιμάται το αποτέλεσμα, ποιες πρωτοβουλίες ενισχυτικές του εκπαιδευτικού έργου αναλαμβάνονται.
Από το προϊόν της αξιολογικής διαδικασίας πρέπει να προκύπτει όφελος ποιότητας και αναβάθμιση της ίδιας της Δημόσιας Εκπαίδευσης και του Δημόσιου Σχολείου
Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Εθελοντική αιμοδοσία ΕΛΜΕ Βοιωτίας


Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Διαδικτυακός εκφοβισμός - Λεκτική και σωματική βία: Διαδραστικά βίντεο



Το Χαμόγελο του Παιδιού στα πλαίσια της «Ευρωπαϊκής καμπάνιας ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό» δημιούργησε δύο διαδραστικά βίντεο.
Το πρώτο έχει τίτλο «Διαδικτυακός εκφοβισμός» και μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ
Το δεύτερο έχει τίτλο «Λεκτική και σωματική βία» και μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ