ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012
Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Διαύγεια ΠΔΕ

διαυγεια δδε

Διαύγεια ΔΔΕ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ: Kείμενο προβληματισμού για το σχέδιο Π.Δ. του Υπ. Παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος του Υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα
  1. που εφαρμόζει κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών
  2. που συνδέεται με τη βαθμολογική - μισθολογική εξέλιξη και τις ποσοστώσεις του Νόμου 4024/2011, 
  3. που απειλεί με απολύσεις εκπαιδευτικών
μας γυρίζει 30 χρόνια πίσω (εποχή 1982 και πριν) αφού τα όσα προβλέπει, με παραλλαγές, ίσχυαν και τότε. Οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται από μονοπρόσωπα όργανα (Διευθυντή σχολείου - Σχολικό Σύμβουλο) και κατατάσσονται σε κατηγορίες. Επιστροφή, λοιπόν, στο παρελθόν με το νέο - υποτίθεται - Π.Δ. (σαν να μην πέρασε μια μέρα από τότε .. !!)



«Το φάντασμα του επιθεωρητή» επιστρέφει ;


Η εκπαιδευτική κοινότητα θα δώσει τη μάχη και την πρότασή της για τη διασφάλιση της παιδαγωγικής ελευθερίας στα Σχολεία.



ΟΧΙ  ΣΤΗ  ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΝΑΙ  ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -
ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ – ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ:
  • που αξιολογεί το σύνολο των εμπλεκομένων παραμέτρων στην εκπαιδευτική διαδικασία (αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, υποδομές, συνθήκες άσκησης εκπαιδευτικού έργου, κοινωνικά χαρακτηριστικά, διοικητική και παιδαγωγική υποστήριξη, επιμόρφωση κ.α.) και λειτουργεί ως μηχανισμός ανατροφοδότησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. 
  •  που κινείται στους άξονες:
  1. προγραμματισμός 
  2. στοχοθεσία 
  3. παρακολούθηση 
  4. αξιολόγηση 
από συλλογικά όργανα (Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο) με στόχο τη βελτίωση και την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου. 
  •  που απαντά στα ερωτήματα
  1. τι προγραμματίζεται 
  2. πώς εφαρμόζεται στην πράξη 
  3. τι αξιολογείται 
  4. πώς αποτιμάται το αποτέλεσμα 
  5. ποιες πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται για τη βελτίωση 
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου (π.χ. της σχολικής μονάδας) συνδέει το προϊόν της αξιολόγησης με μέτρα διορθωτικά και πρωτοβουλίες ενισχυτικές του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου. Από το προϊόν της αξιολογικής διαδικασίας πρέπει να προκύπτει όφελος, ποιότητα και αναβάθμιση της ίδιας της Εκπαίδευσης. 

Το εκπαιδευτικό έργο ΔΕΝ αξιολογείται από μονοπρόσωπα ΑΛΛΑ από συλλογικά όργανα. 

Το αποτέλεσμα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης - σε καμία περίπτωση - δεν μπορεί να είναι προϊόν αποκλειστικά «αξιολογικής έκθεσης» και δεν είναι δυνατό να χρησιμοποιείται ως πειθαρχικό μέτρο και να συνδέεται με την υπηρεσιακή, μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη του εκπαιδευτικού. 

Κανένα σύστημα εκπαιδευτικής αξιολόγησης δεν μπορεί να εφαρμοστεί και πολύ περισσότερο δεν μπορεί να πετύχει αν δεν εξασφαλιστεί η αποδοχή και η εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών.

7.000.000 ευρώ σε Δήμους αποκλειστικά για θέρμανση σχολικών μονάδων- Αναλυτικά τα ποσά ανά Δήμο

Έκτακτη επιχορήγηση, ύψους 7 εκατ. ευρώ, σε δήμους της χώρας για τη θέρμανση σχολικών μονάδων σε ορεινές περιοχές ή περιοχές όπου παρουσιάζονται έντονα καιρικά φαινόμενα, ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών. Το ποσό θα διατεθεί αποκλειστικά και μόνο για την κάλυψη της δαπάνης θέρμανσης των εν λόγω σχολικών μονάδων, σύμφωνα με την κατανομή του από το Υπουργείο Εσωτερικών στους δικαιούχους Δήμους. Για να δείτε την κατανομή ανά δήμο πατήστε ΕΔΩ


Ενισχύουμε την Τράπεζα Αίματος της ΕΛΜΕ Βοιωτίας


ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013
στο ΕΠΑΛ ΘΗΒΑΣ 
(από τις 9:00 π.μ. μέχρι τις 13:00 μ.μ.)

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013
στο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ (από τις 9:00 π.μ.)

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να λάβουν μέρος στην ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ   είναι η αλληλεγγύη
...................................................
Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί  δικαιούνται τη νόμιμη αιμοδοτική άδεια
Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Πρώτη φορά μετά από 186 χρόνια ...


Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σε γράφημα



Συνοπτικό γράφημα της πρότασης αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που περιγράφεται στο σχέδιο Π.Δ. του Υπ. Παιδείας. Το γράφημα μπορείτε να το κατεβάσετε (αρχείο word) από  ΕΔΩ



Ανακοίνωση ΕΛΜΕ για την καθυστέρηση στη διανομή καρτών μέλους ΟΛΜΕ


ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

Σχετικά με τις κάρτες μέλους της ΟΛΜΕ, σας ενημερώνουμε ότι η καθυστέρηση οφείλεται στους παρακάτω λόγους:

α) Έχουν σταλεί οι μισές συνδρομές στην ΟΛΜΕ (από την κράτηση του Ιουνίου 2012). Η επόμενη κράτηση αντί για το Δεκέμβρη του 2012, έγινε τον Ιανουάριο του 2013 και γι' αυτό οι υπόλοιπες μισές στέλνονται τώρα.
β) Λόγω λάθους, πήραμε την παραμονή των εκλογών για ΔΣ, λιγότερες κάρτες κι από τον αριθμό που δικαιούμασταν για τις συνδρομές που ήδη είχαμε στείλει.
γ) Μεσολάβησαν οι εκλογές, η ανάδειξη νέου ΔΣ και νέου ταμία, με αποτέλεσμα να υπάρχει καθυστέρηση στην αποστολή των υπολοίπων συνδρομών στην ΟΛΜΕ μέσω τράπεζας.
Θεωρήσαμε σκόπιμο, την ημέρα των εκλογών, να μοιράσουμε όσες κάρτες είχαμε και στα 2 εκλογικά τμήματα, Λιβαδειά και Θήβα, με τη σειρά που ψήφισαν οι συνάδελφοι. Είναι σαφές ότι δεν έφθασαν για όλους.
Το θέμα λύθηκε μετά από επικοινωνία με την ΟΛΜΕ και το ΔΣ θα οργανώσει το μοίρασμα των υπολοίπων καρτών, σε όσους δικαιούνται και δεν έχουν πάρει, τις επόμενες μέρες.

Ανακοίνωση ΕΛΜΕ για τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό


«Αυτοί που μας πήραν το βιβλίο απ’ το χέρι,
μας κατηγορούν γιατί μείναμε αδιάβαστοι»,  Μπρεχτ

Έχουμε φτάσει στα μισά της σχολικής χρονιάς και τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία της χώρας και βέβαια στα σχολεία της Βοιωτίας καλά κρατούν.
Η πολιτική της ακραίας λιτότητας εφαρμοζόμενη στην Εκπαίδευση οδηγεί σε 2000 κενά (σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας 1600)  στα τέλη Ιανουαρίου 2013. Συγχρόνως, ο Υπουργός Παιδείας δηλώνει ότι υπάρχουν μόνο 124 πιστώσεις αναπληρωτών.
Σήμερα,  στη ΔΔΕ Βοιωτίας έχουμε 34 ολόκληρα κενά - από αυτά 19 κενά τεχνικών ειδικοτήτων  - και επιπλέον 73 ώρες σε διάφορες ειδικότητες. 
Τελείωσε το 1ο τετράμηνο και μαθητές των ΕΠΑΛ Αλιάρτου και Σχηματαρίου δεν έχουν διδαχτεί καμία ώρα στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (θα εξεταστούν με ίσους όρους;) καθώς και 2 τμήματα της ΕΠΑΣ Λιβαδειάς δεν έχουν διδαχτεί καμία ώρα σε βασικά μαθήματα ειδικότητας για το πτυχίο (θα πάρουν πτυχίο;)
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας αφού συζήτησε με τα 15μελή μαθητικά συμβούλια και τους Συλλόγους Διδασκόντων της ΕΠΑΣ Λιβαδειάς και του ΕΠΑΛ Αλιάρτου, συμμετείχε στις διαμαρτυρίες που διοργανώθηκαν:  α) στη ΔΔΕ Βοιωτίας, όπου έγινε συνάντηση με το Δ/ντή Δ.Ε. Βοιωτίας κ. Τσούρα και β) στην ΠΔΕ Στερεάς Ελλάδας στη Λαμία, όπου έγινε συνάντηση με το Περιφ/κό Δ/ντή κ. Παλιαλέξη.
Οι μαθητές στην προσπάθειά τους να δημοσιοποιήσουν το εκρηκτικό πρόβλημα που δημιουργείται –πλέον- από την έλλειψη εκπαιδευτικών, έκαναν παρέμβαση στους Δήμους Λιβαδειάς και Αλιάρτου, στον Αντιπεριφερειάρχη Βοιωτίας, συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο σχολικό συγκρότημα της ΕΠΑΣ Λιβαδειάς και συγκέντρωση - πορεία διαμαρτυρίας στη Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, στη Λαμία.

Η ΕΛΜΕ Βοιωτίας στέκεται δίπλα στους μαθητές που αγωνίζονται για το δικαίωμά τους στη ΜΟΡΦΩΣΗ και στηρίζει τις διεκδικήσεις τους,
με αίτημα: «ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΚΕΝΕΣ»

Διεκδικούμε να λυθεί τώρα το πρόβλημα των ελλείψεων εκπαιδευτικού προσωπικού με διορισμούς αναπληρωτών.
Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Προβολές της ταινίας “ΣΜΥΡΝΗ: Η καταστροφή μιας κοσμοπολίτικης πόλης, 1900-1922”


Η ταινία “ΣΜΥΡΝΗ: Η καταστροφή μιας κοσμοπολίτικης πόλης, 1900-1922”,  προβάλλεται σε πρωινές προβολές για σχολεία σε κινηματογραφικές αίθουσες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις (Λιβαδειά). 
H ταινία αυτή έρχεται να τιμήσει, ενενήντα χρόνια μετά την καταστροφή, τον κόσμο που χάθηκε το 1922 αλλά και συγχρόνως την Επιστήμη της Ιστορίας. Ιστορικοί από την Αμερική και την Ευρώπη μιλούν για τη μεγάλη ιστορία, ενώ Σμυρνιοί, πρώτης, δεύτερης και τρίτης γενιάς, αφηγούνται τις προσωπικές τους ιστορίες. Το ντοκιμαντέρ τεκμηριώνεται με σπάνιο φωτογραφικό και κινηματογραφικό υλικό που σταχυολογήθηκε από αρχεία της Αμερικής και της Ευρώπης. (σχετικό έγγραφο Υπ. Παιδείας  αρ. 6400 /Γ7 /17-1-2013) 
Κινηματογραφική αίθουσα προβολής: ΚΙΝ/ΦΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ στη Λιβαδειά.