ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Παρασκευή 20 Μαΐου 2022
ΕΚΛΟΓΕΣ Ε.Λ.Μ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ 25/5/2022
ΕΚΛΟΓΕΣ Ε.Λ.Μ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ 25/5/2022
3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς (9πμ - 6μμ)
Συνεδριακό Κέντρο Θήβας (9πμ - 6μμ)
Γυμνάσιο Σχηματαρίου (9πμ - 3μμ)
3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς (9πμ - 6μμ)
Συνεδριακό Κέντρο Θήβας (9πμ - 6μμ)
Γυμνάσιο Σχηματαρίου (9πμ - 3μμ)
Τετάρτη 4 Μαΐου 2022
Απόψεις: Μπρος στα like τι είναι η γνώση;
Μπρος στα like τι είναι η γνώση;
Γράφει ο Διονύσης Γ. Γράψας, ιστορικός,
εργάζεται στην ιδιωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί πως δεν γνωρίζει που «πέφτει» γεωγραφικά ο τόπος καταγωγής του; Θα μπορούσε να ισχυριστεί σε ένα τηλεπαιχνίδι πως η Ναύπακτος είναι νησί; Και όλα αυτά ανερυθρίαστα; Δυστυχώς, στην Ελλάδα την εποχή της περίφημης «Τέταρτης Βιομηχανική Επανάστασης» όλα αυτά από μαθησιακής απόψεως, συνιστούν μια κανονικότητα.
Οπουδήποτε μπορεί να συναντήσει κανείς μαθητές από 15-18 ετών που μπορεί μεν να εντάσσονται με άνεση στην μεθοδολογία και την συνέπεια των απαιτήσεων του προγράμματος των Πανελλαδικών εξετάσεων, αλλά στην ουσία να είναι απαίδευτοι. Εμποτισμένοι πλήρως από τις σύγχρονες μορφές αναλφαβητισμού: τον γλωσσικό, τον ιστορικό, τον μαθηματικό και τον γεωγραφικό. Θα μπορούσε να προσθέσει κανείς, στο παραπάνω σκεπτικό και τον ηλεκτρονικό, αναλφαβητισμό, αλλά η σύνδεση των νέων με την τεχνολογία και η ευκολία από μέρους τους χειρισμού κινητών και παιχνιδομηχανών, μετριάζει κάπως αυτή την αλγεινή εντύπωση. Η άποψη πως «οι Έλληνες μαθητές διαβάζουν πολύ αλλά ελάχιστα κατανοούν» είναι μια πικρή αλήθεια.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)