ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

ΠΑΣΚ Δ.Ε. Βοιωτίας

ΠΑΣΚ Δ.Ε. Βοιωτίας
(προηγούμενο ιστολόγιο)
Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

2ο/2017 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

2ο/2017 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
 ΤΗΣ  ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ  ΒΟΙΩΤΙΑΣ
(06 Φεβρουαρίου 2017)
 Συνάδελφοι, σήμερα -06 Φεβρουαρίου 2017- συνεδρίασε το ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας.
 Στη σημερινή συνεδρίαση το ΠΥΣΔΕ ν. Βοιωτίας:
-   -Χορήγησε άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου σε 2 συναδέλφους, ενώ επιφυλάχθηκε για τις αιτήσεις 2 συναδέλφων (εξουσιοδοτήθηκε προς διερεύνηση ο Πρόεδρος του ΠΥΣΔΕ).
    -Αναγνώρισε συνάφεια μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών σε 4 συναδέλφους.
    -  Έκανε τροποποιήσεις διαθέσεων και διαθέσεις σε 3 συναδέλφους.
    - Διέθεσε για κατ’ οίκον διδασκαλία 1 συνάδελφο.
    -Αναγνώρισε την προϋπηρεσία 70 συναδέλφων αναπληρωτών.
Στη σημερινή συνεδρίαση για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του Υπηρεσιακού Συμβουλίου προτείναμε να εφαρμοστούν τα εξής:
------- Έγγραφη κοινοποίηση των θεμάτων κάθε συνεδρίασης του Υ.Σ.  (Ημερήσια Διάταξη) σε εύλογο χρονικό διάστημα (τουλάχιστον τρεις ημέρες νωρίτερα) ανάλογα της σημαντικότητας.
---Σε σημαντικά θέματα τα οποία αφορούν  ικανό αριθμό συναδέλφων (υπηρεσιακές μεταβολές, λειτουργικά κενά, υπεραριθμίες,  αναμοριοδότηση σχολείων, γνωμοδοτήσεις, αποφάσεις, προτάσεις  κ.α.)  η εισήγηση κάθε θέματος  από τον Δ/ντή Εκπαίδευσης  να κοινοποιείται στα μέλη του ΠΥΣΔΕ ή  να προηγούνται  προπαρασκευαστικές συνεδριάσεις με παρόντα όλα τα μέλη του Υ.Σ.
---Η επαναλειτουργία δημοσίευσης  πρακτικών  του ΠΥΣΔΕ στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης. Τελευταία ενημέρωση 7/7/2016 με την πράξη 4η/11-5-2016 του ΠΥΣΔΕ. Η δημοσίευση πινάκων  λειτουργικών κενών, λειτουργικών υπεραριθμιών, των αιτήσεων όλων των συναδέλφων  με τα μόρια και τις προτιμήσεις τους, λειτουργικών κενών για τους αναπληρωτές κ.α.,  είναι ζητήματα που πρέπει να είναι γνωστά σε όλους και όχι μόνο στους ενδιαφερόμενους.

Ε Ν Ω Τ Ι Κ Η   Κ Ι Ν Η Σ Η
-   Λειτουργούμε πάντα με γνώμονα τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου.
- Συνεργαζόμαστε με την ΕΛΜΕ Βοιωτίας και  λογοδοτούμε μόνο στους συναδέλφους και τον οργανωμένο κλάδο.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ με Γνώση, Εμπειρία, Συνέπεια.
 Η εμπιστοσύνη σας αποτελεί για μας Δύναμη και Ευθύνη.

Χρήστος Δαμιανίδης       Παναγιώτης Θειακούλης
          αιρετό τακτικό μέλος     αιρετό αναπληρωματικό μέλος
           6938329189                              6972997027
           6955344199

cdamiani@sch.gr                 pthiakou@gmail.com
Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1982: ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΟΔΙΑ !

Σαν σήμερα το 1982 καταργήθηκε η μπλε σχολική ποδιά, που χρόνια ολόκληρα στο παρελθόν, δήλωνε την ιδιότητα του μαθητή, υπηρετούσε την ομοιομορφία των μελών της μαθητικής κοινότητας, κατά ορισμένες απόψεις και την συνοχή της.

Πριν από 35 χρόνια, η συζήτηση για το ενδεχόμενο της κατάργησής της, «άναψε» για τα καλά προκαλώντας αντιθέσεις και διχασμούς σε… αρκετά σημαντικά κομμάτια της ελληνικής κοινωνίας.
Σαν σήμερα, 35 χρόνια πριν, η σχολική ποδιά «πέρασε» στο παρελθόν. Το κυβερνητικό μέτρο χαιρετίσθηκε από μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, ως ένδειξη εκδημοκρατισμού, πλουραλισμού, ελευθερίας στην ανάπτυξη της προσωπικότητας.
Σύμφωνα με τους πολέμιους η σχολική ποδιά έκανε τα σχολεία να μοιάζουν με παιδικά στρατόπεδα, ενώ σύμφωνα με τους νοσταλγούς της τα σχολεία σήμερα μοιάζουν με παιδικές πασαρέλες.
Πάντως όσο υπήρχαν, στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς, όλοι οι μαθητές του δημοτικού, αγόρια και κορίτσια και τα κορίτσια του Γυμνασίου/Λυκείου, συνέρρεαν συνοδεία γονέων ή κηδεμόνων σε βιοτεχνίες αλλά και μεγάλα καταστήματα, όπως ήταν το ΜΙΝΙΟΝ ή ΑΦΟΙ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΙ, προκειμένου να αγοράσουν σχολική ποδιά. Το 1975 οι ποδιές έφτασαν τις 3.500 και 4.000 δραχμές όταν ήταν ακριβής μάρκας, ενώ τα τελευταία χρόνια πριν την κατάργηση, οι περίφημες σχολικές ποδιές «Tseklenis» κόστιζαν τα διπλά χρήματα και ομολογουμένως ήταν άριστης ποιότητας κι αισθητικής.

Η σχολική ποδιά έπαψε να είναι υποχρεωτική το 1982. Ήταν απόφαση της νέας τότε κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και του Υπουργού Παιδείας Λευτέρη Βερυβάκη. Πολλές μαθήτριες αλλά και πολλοί γονείς δέχτηκαν με χαρά την κατάργηση αυτή, υποστηρίζοντας πως η ποδιά περιόριζε την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας και καταπίεζε τους μαθητές που ασφυκτιούσαν μέσα στους γιακάδες. Ωστόσο, σήμερα πολλοί είναι αυτοί που αναπολούν με νοσταλγία τις «αθώες» εκείνες εποχές, που δεν αγωνιούσαν καθημερινά για την εντύπωση που θα προκαλέσει η εμφάνισή τους στους συμμαθητές τους.
πηγή: http://e-mesara.gr/

Διαμόρφωση θέσης- πρότασης για τον θεσμό της μαθητείας



Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων ΕΠΑΛ και ΣΕΚ να αποστείλουν τις απόψεις τους για τη μαθητεία ώστε να διαμορφωθεί η σχετική θέση  - πρόταση της ΕΛΜΕ. 

Παρακαλούμε μέχρι την Τετάρτη 15/2/2017 να μας αποστείλετε:

Α) Πρόταση του Συλλόγου Διδασκόντων αν είναι υπέρ ή κατά του θεσμού της μαθητείας
Β) Σε περίπτωση που είναι υπέρ, να μας γνωστοποιήσετε τις παρατηρήσεις σας, πιθανά προβλήματα, βελτιώσεις κ.α. σχετικά με την εφαρμογή της πρόσφατης εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας για τη  μαθητεία.




Ο Πρόεδρος

Θειακούλης Παναγιώτης

Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για τη θεματική εβδομάδα στο Γυμνάσιο

Μετά τη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας (1/2/2017), την παράθεση της θέσης μας για απόσυρση της υποχρεωτικότητας της «Θεματικής Εβδομάδας» και τις σχετικές διευκρινίσεις που μας δόθηκαν, προκύπτει η ανάγκη άμεσης έκδοσης διευκρινιστικής εγκυκλίου σχετικά με την προαιρετική-πιλοτική εφαρμογή της για φέτος.

Ζητάμε να εκδοθεί άμεσα διευκρινιστική εγκύκλιος με την οποία θα παρέχονται οδηγίες προς αυτή την κατεύθυνση, έτσι ώστε οι σύλλογοι διδασκόντων να εκτιμήσουν και να επιλέξουν τα θέματα που έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν, τη διαδικασία και τη χρονική διάρκεια αυτών των δράσεων.

Αναμένουμε την άμεση έκδοση της διευκρινιστικής εγκυκλίου.

Από το ΔΣ της ΟΛΜΕ

Για να δείτε όλο το έγγραφο σε pdf…..ΕΔΩ
Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Ν. Βοιωτίας για τις θεματικές εβδομάδες στο Γυμνάσιο

Με εγκύκλιο στις 23/12/2016 (τελευταία διδακτική ημέρα του 2016) και την ένδειξη <<εξαιρετικά επείγον>> το Υπουργείο ζητά από τους Συλλόγους Διδασκόντων, χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση, να καταθέσουν μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου σχέδιο εκπόνησης για την υλοποίηση θεματικής εβδομάδας στα Γυμνάσια πάνω σε τρεις άξονες α) διατροφή και ποιότητα ζωής β) πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων γ) έμφυλες ταυτότητες.

Με βάση τα ακόλουθα:

· Για τα θέματα διατροφής, αποφυγής εξαρτησιογόνων ουσιών και ισότητας των δύο φύλων, γινόταν ήδη λόγος υποχρεωτικά στο μάθημα των Βιωματικών Δράσεων ( μάθημα το οποίο καταργήθηκε από φέτος με απόφαση του Υπουργείου βάσει «παιδαγωγικών» όπως ισχυρίστηκε κριτηρίων ), της Οικιακής Οικονομίας, της Βιολογίας ( οι ώρες των οποίων μειώθηκαν με την ίδια απόφαση όπως παραπάνω ), της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, της Γυμναστικής ( των οποίων οι ώρες επίσης μειώθηκαν), της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής και προαιρετικά στα εξωδιδακτικά προγράμματα αγωγής υγείας ( επίσης έχει περικοπεί δραστικά η δυνατότητα υλοποίησής τους ). Ουσιαστικά αποκόπτονται σημαντικά ζητήματα από τη βασική τους διδασκαλία και μετατρέπονται σε «προγράμματα».

· Στα μέσα της σχολικής χρονιάς το Υπουργείο ζητά να αναπροσαρμοστεί όλο το σχολικό πρόγραμμα για μία εβδομάδα, αδιαφορώντας για τον προγραμματισμό έχουν κάνει ήδη τα σχολεία, ο κάθε εκπαιδευτικός ξεχωριστά και για τις πρόσθετες διδακτικές ώρες.

· Οι εκπαιδευτικοί επιβαρύνονται με πρόσθετα γραφειοκρατικά και διοικητικά καθήκοντα σε βάρος του παιδαγωγικού και διδακτικού έργου τους, σε μία σχολική χρονιά που το μόνιμο και σταθερό προσωπικό μειώνεται και ένα μεγάλο τμήμα των εκπαιδευτικών εργάζεται σε 2, 3 ή και περισσότερα σχολεία.

· Η ασφυκτική ημερομηνία κατάθεσης (3 Φλεβάρη) του σχεδιασμού με αναλυτική περιγραφή των δραστηριοτήτων ανά διδακτική ώρα, ανά διδάσκοντα και ανά τάξη ή τμήμα και με δεδομένο ότι στις 20 Ιανουαρίου λήγει το Α΄Τετράμηνο με ό,τι συνεπάγεται αυτό, δημιουργεί ασφυκτική πίεση στη λειτουργία των σχολείων.

· Τα σχολεία υποχρεούνται να υλοποιήσουν όσα περιγράφονται στην εγκύκλιο χωρίς παιδαγωγική, διοικητική και οικονομική στήριξη (θα υλοποιηθεί λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τους διαθέσιμους πόρους της σχολικής μονάδας) και καμία προετοιμασία των εκπαιδευτικών οι οποίοι καλούνται σε ελάχιστο χρόνο να προετοιμάσουν και να αναπτύξουν σε βάθος ζητήματα ευαίσθητα που ενδεχομένως ο τρόπος προσέγγισης να προκαλέσει προβλήματα και αντιδράσεις εντός και εκτός σχολείου.

· Και με τα ζητήματα ηθικής τάξης ποιος ασχολείται; Πώς νομιμοποιείται ο κάθε παράγοντας στο κάθε Υπουργείο να αποφασίζει και να εντέλλεται για ζητήματα που άπτονται τόσο ζωτικών αρχών και πεποιθήσεων των πολιτών;

Όσο για τον τελευταίο άξονα «έμφυλες ταυτότητες» Ανακύπτει λοιπόν ένα πλήθος ερωτημάτων : Αλήθεια, πάνω σε ποια έγκυρη επιστημονική βάση κινούνται αυτές οι πρωτοβουλίες; Από πότε μια θεωρία περί διαφοράς μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου είναι ευρύτερα επιστημονικά αποδεδειγμένη ώστε να τη διδάσκεται ο ανήλικος μαθητής; Πού είναι οι αρμόδιοι επιστήμονες, παιδοψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, κ.λ.π. να πιστοποιήσουν τον τρόπο, το περιεχόμενο και τη διαδικασία; Ποιοι θα τα διδάξουν αυτά και με ποια κριτήρια στα παιδιά; Τι είδους πειράματα είναι αυτά σε βάρος ανήλικων μαθητών; Νομιμοποιείται η εκπαιδευτική κοινότητα να αποδομεί τις «έμφυλες ταυτότητες» και με τι θα τις αντικαταστήσει; Με «διεμφυλικές»; Γιατί κι αυτό το προβλέπει η Εγκύκλιος…. τουλάχιστον για γονείς και εκπαιδευτικούς: Να ενημερωθούν δηλαδή για «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο»!!! (σελ.3 της Εγκυκλίου). Ρωτήθηκαν έγκυροι γιατροί και επιστήμονες ποιες συνέπειες θα έχει μια τέτοια δράση «αποδόμησης» στις ψυχές και στη μετέπειτα συναισθηματική πορεία των παιδιών;

· Είναι σύμφωνοι για το περιεχόμενο της θεματικής αυτής εβδομάδας οι γονείς; Σημειωτέον ότι για κάθε μη διδακτική, με τη στενή έννοια του όρου, δραστηριότητα απαιτούνταν μέχρι τώρα μια μεγάλη γραφειοκρατική διαδικασία, η οποία προϋπέθετε και την συλλογή ενυπόγραφων δηλώσεων συναίνεσης από τους γονείς. Με την υπουργική διαταγή, που αποστάλθηκε στις 23-12-2016 στα σχολεία και παραλήφθηκε με το υποτιθέμενο άνοιγμά τους μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, δεν προβλέπεται καμιά τέτοια συναινετική διαδικασία από τους γονείς, ενώ η παρακολούθηση των εκδηλώσεων που θα σχεδιαστούν και θα πραγματοποιηθούν είναι υποχρεωτική για όλους τους μαθητές.

· Οι μαθητές θα χάσουν κι άλλες διδακτικές ώρες, τη στιγμή που έχει χαθεί μια εβδομάδα λόγω καιρικών συνθηκών, με άγνωστο ακόμα το μέλλον του διδακτικού έτους.

· Το υπουργείο περιορίζει στο πλαίσιο αυτής της γραφειοκρατίας (υποχρεωτικότητα, ανάθεση) την παιδαγωγική αυτονομία των εκπαιδευτικών, εντάσσοντας την εκπαιδευτική διαδικασία σε ένα ελεγχόμενο πλαίσιο με μετρήσιμα αποτελέσματα και δείκτες εισάγοντας τις «καλές πρακτικές» για την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.

Η Θεματική Εβδομάδα στα Γυμνάσια, οι Δημιουργικές Εργασίες στα Λύκεια και οι επερχόμενες αλλαγές που προωθεί το ΙΕΠ, αποτελούν τμήματα των εκπαιδευτικών <<μεταρρυθμίσεων>>, έτσι όπως έχουν περιγραφεί από τα πορίσματα Γαβρόγλου-Λιάκου σε πλήρη αντιστοιχία με τις επιταγές του ΟΟΣΑ.

Ζητούμε από το Υπουργείο

Να ανακαλέσει την εγκύκλιο για τη <<θεματική εβδομάδα>> στα Γυμνάσια.


Ο Πρόεδρος

Θειακούλης Παναγιώτης

Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Ν. Βοιωτίας για τις δημιουργικές εργασίες στο Λύκειο

Με πρόσφατη εγκύκλιο του (220473/Δ2/23-12-2016) το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε οδηγίες στα Λύκεια για την εκπόνηση Δημιουργικών Εργασιών για το σχολικό έτος 2016 – 2017 με βάση το Π.Δ. 46/2016 που αφορά την αξιολόγηση των μαθητών. Στις οδηγίες αυτές περιγράφονται ο σκοπός, η μορφή και τα θέματα που αφορούν τις Δημιουργικές Εργασίες, καθώς και η οργάνωση, η προετοιμασία τους και η αξιολόγηση τους.

Τίθεται ένα πολιτικό ζήτημα, που έχει εκπαιδευτικές επιπτώσεις. Δεν μπορούσε η ηγεσία του Υπουργείου να θέσει όλα τα ζητήματα των εκπαιδευτικών αλλαγών από την αρχή της χρονιάς και μετά από διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα; Δεν υπάρχει κάποιου είδους συνέχεια στην ασκούμενη κυβερνητική πολιτική σε σχέση με τον προηγούμενο Υπουργό της ίδιας κυβέρνησης; Και το πιο σημαντικό, μήπως η ηγεσία του Υπουργείου με τον τρόπο αυτό χρησιμοποιεί τους εκπαιδευτικούς ως απλούς εφαρμοστές των μονομερών επιλογών της;

Με βάση τα παραπάνω:

Ο παιδαγωγικός και επιστημονικός ρόλος του σχολείου και των εκπαιδευτικών ευτελίζεται όταν σε μεικτά τμήματα των 27 μαθητών μέσα σε δύο 7ωρα και αφού εξαιρεθούν οι διδάσκοντες στη Γ΄ Λυκείου και οι περιφερόμενοι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές θα ταξινομήσουν το υλικό, θα το επεξεργαστούν και τη δεύτερη μέρα θα το συνθέσουν και θα το παρουσιάσουν, χωρίς απαραίτητα ο εποπτεύων καθηγητής να είναι και ο επιβλέπων για το σύνολο του τμήματος.

Οι εκπαιδευτικοί επιβαρύνονται με πρόσθετα γραφειοκρατικά και διοικητικά καθήκοντα σε βάρος του παιδαγωγικού και διδακτικού έργου τους, νέες αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα σε μία σχολική χρονιά που το μόνιμο και σταθερό προσωπικό μειώνεται και ένα μεγάλο τμήμα των εκπαιδευτικών εργάζεται σε 2, 3 ή και περισσότερα σχολεία.
 
Η υποδομή των σχολείων σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποστηρίξει τέτοιου είδους διεργασίες. Σε ποιες βιβλιοθήκες, με ποια εποπτικά μέσα, σε ποια εργαστήρια και με ποια υλικοτεχνική υποδομή θα υλοποιηθούν οι συγκεκριμένες δράσεις;

Η Θεματική Εβδομάδα στα Γυμνάσια, οι Δημιουργικές Εργασίες στα Λύκεια και οι επερχόμενες αλλαγές που προωθεί το ΙΕΠ, αποτελούν τμήματα των εκπαιδευτικών <<μεταρρυθμίσεων>>, έτσι όπως έχουν περιγραφεί από τα πορίσματα Γαβρόγλου-Λιάκου σε πλήρη αντιστοιχία με τις επιταγές του ΟΟΣΑ.

Ζητούμε από το Υπουργείο

Να ανακαλέσει την εγκύκλιο για τις Ερευνητικές Εργασίες. 

Ο Πρόεδρος

 Θειακούλης Παναγιώτης


Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Σε ισχύ η νέα άδεια ασθένειας τέκνων και για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς


Οι νέες διατάξεις (άρθρο 31 του N.4440/2016) ισχύουν και για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με σημερινή εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας.
 
Για να δείτε την εγκύκλιο πατήστε ΕΔΩ
 
Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων



Σας ενημερώνουμε ότι από το επόμενο σχολικό έτος οι σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που έχουν την έδρα τους στην ίδια πόλη ή χωριό θα κατατάσσονται στην ίδια κατηγορία μοριοδότησης.
          Η ΔΔΕ Ν. Βοιωτίας στις 17/1/2017 απέστειλε έγγραφο προς το ΔΣ της ΕΛΜΕ ζητώντας την πρότασή του για την επικείμενη αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων. Η πρόταση της ΕΛΜΕ δεν έχει δεσμευτικό αλλά συμβουλευτικό χαρακτήρα για την τελική πρόταση του ΠΥΣΔΕ.
Σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο,  δεν προβλέπεται κοινή πρόταση ΕΛΜΕ και Συλλόγων Π.Ε. ούτε κοινή συνεδρίαση για συναπόφαση ΠΥΣΠΕ – ΠΥΣΔΕ.
Εν όψει της τελικής πρότασής του, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ αποφάσισε να ζητήσει τη γνώμη των συναδέλφων.

Μέχρι την Τρίτη 31/1/2017:
Α) οι Σύλλογοι Διδασκόντων να αποστείλουν αιτιολογημένη πρόταση αν επιθυμούν αλλαγή μοριοδότησης της σχολικής τους μονάδας.
Β) οι συνάδελφοι μπορούν να αποστείλουν αιτιολογημένες προτάσεις για οποιοδήποτε σχολείο της ΔΔΕ Βοιωτίας επιθυμούν.

Οι προτάσεις να αποσταλούν στο email elmevoi@yahoo.gr

Σας επισυνάπτονται η σημερινή κατάταξη / μοριοδότηση των σχολικών μονάδων Β/θμιας, η αντίστοιχη της Α/θμιας, καθώς και η εγκύκλιος μαζί με τα κριτήρια μοριοδότησης.


Ο Πρόεδρος

Θειακούλης Παναγιώτης

Για να δείτε την εγκύκλιο με τα κριτήρια μοριοδότησης πατήστε ΕΔΩ