ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ



Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)

"Στέρεα Λόγια"

STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας
"Βήμα για όλους"

STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017
Απολογισμός του 18ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ: η τέχνη της παράλυσης
γράφει ο Τάσος Χατζηαναστασίου
(Ανεξάρτητες Ενωτικές Κινήσεις)
(Ανεξάρτητες Ενωτικές Κινήσεις)
Το 18ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ διακόπηκε λόγω έλλειψης απαρτίας στις 7.00 το πρωί της Τρίτης, 4 Ιουλίου 2017, χωρίς να έχουν ψηφιστεί αποφάσεις πάνω στα ζητήματα που απασχολούν την Παιδεία και τους εκπαιδευτικούς.
Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
για την καθαίρεση της διευθύντριας του
ΕΠΑΛ Φραγκίστας
Καταγγέλλουμε την καθαίρεση από το ΑΠΥΣΔΕ Στερεάς Ελλάδας της διευθύντριας του ΕΠΑΛ Φραγκίστας, συναδέλφισσας Καφίδα Γεωργίας , η οποία κατηγορήθηκε από τον Διευθυντή ΔΕ Ευρυτανίας ότι δήλωσε ψευδή αριθμό μαθητών για να μην κλείσει το σχολείο.
Ο ΔΔΕ Ευρυτανίας στοχεύοντας στο κλείσιμο του μικρού ΕΠΑΛ της Δυτικής Φραγκίστας, για να το επιτύχει, επέλεξε έναν τρόπο που στερείται ηθικού προσήμου. Επιχείρησε να διασύρει την μάχιμη – εκπαιδευτικό και διευθύντρια του σχολείου για ασήμαντες παρατυπίες τις οποίες παρουσίασε ούτε λίγο ούτε πολύ , ως περίπου καταπάτηση ολόκληρου του υπαλληλικού κώδικα. Η επιλογή αυτή του ΔΔΕ Ευρυτανίας αλλά και η υιοθέτησή της από τον ΠΔΕ Δημητρίου Χρήστο και τα διορισμένα μέλη του ΑΠΥΣΔΕ Στερεάς Ελλάδας Αργυρόπουλο Κων/νο και Αλωνάρη Ιωάννη, εκθέτει ανεπανόρθωτα την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘ και δείχνει πως αντιλαμβάνονται την λειτουργία των σχολείων και ιδιαίτερα αυτών που λειτουργούν στις απομακρυσμένες και δύσβατες περιοχές της χώρας κάτω από αντίξοες συνθήκες. Ο φταίχτης δεν είναι η υποχρηματοδότηση, η υποστελέχωση, η έλλειψη υποδομών, η αδιαφορία των κυβερνητικών μανδαρίνων που νοιάζονται μόνο για την «καριέρα» τους, η συρρίκνωση κάθε εκπαιδευτικής δομής στο όνομα του κόστους, αλλά οι συνάδελφοι και μάλιστα αυτοί που με αυταπάρνηση και προσωπικές θυσίες προσπαθούν να λειτουργήσουν τα σχολεία αυτά.
Ντροπή τους !!!
Ο αγώνας, η έγνοια και το πάθος των εκπαιδευτικών, σαν της συναδέλφισσας Καφίδα Γεωργίας, να κρατήσουν ζωντανά τα σχολεία στις εσχατιές της χώρας μας, να στηρίξουν τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και τη βιωσιμότητα των τοπικών κοινωνιών είναι ψιλά γράμματα για τον Διευθυντή ΔΕ Ευρυτανίας, την πλειοψηφία του ΑΠΥΣΔΕ Στερεάς Ελλάδας και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Ο ΔΔΕ Ευρυτανίας, κ. Λουκάς Δημητρίου, μάλιστα γράφει ότι «η άσκηση των καθηκόντων της Διευθύντριας του ΕΠΑΛ Φραγκίστας κ Καφίδα Γεωργίας αποβαίνει σε βάρος των εκπαιδευτικών και της πληρέστερης εκπαίδευσης των μαθητών»! Προφανώς, αν κλείσει το ΕΠΑΛ, η εκπαίδευση των μαθητών θα είναι πλήρης!
Δεν θα το επιτρέψουμε.
Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ όλης της χώρας να πάρουν άμεσα πρωτοβουλίες για να ανακληθεί η καθαίρεση της διευθύντριας του ΕΠΑΛ Φραγκίστας και να σταματήσει κάθε δίωξή της.
Απαιτούμε από τον Υπουργό Παιδείας να ακυρώσει εδώ και τώρα την απαράδεκτη απόφαση του ΑΠΥΣΔΕ Στερεάς Ελλάδας.
ΕΛΜΕ: ΒΟΙΩΤΙΑΣ
– ΕΥΒΟΙΑΣ – ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ – ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
7 Ιούλη 2017
Αφιέρωμα στην επιχείρηση αποδόμησης της Ιστορίας
Στο νέο τεύχος του περιοδικού Άρδην (τ.107-108, Ιούνιος 2017) θα βρείτε ένα ενδιαφέρον αφιέρωμα στην αποδόμηση της Ιστορίας που επιχειρείται από το Υπουργείο Παιδείας.
Μπορείτε να διαβάσετε σχετικά:
- Η εθνοαποδομητική ιστοριογραφία και το πέρασμά της από το Πανεπιστήμιο στο σχολείο.
- Ο Κωνσταντίνος Χολέβας γράφει ότι η «Νέα Ιστορία» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής θέλει ελληνόπουλα χωρίς εθνική ταυτότητα.
- Ο Τάσος Χατζηαναστασίου εξηγεί πως φτάσαμε από την προβληματική σχολική Ιστορία στην «μη Ιστορία» και γιατί πρέπει να απορριφθεί η πρόταση για το μάθημα της Ιστορίας του ΙΕΠ.
- O Γιώργος Ρακκάς γράφει για τον ολοκληρωτισμό της παγκοσμιοποίησης και το φύλο.
- O Δημήτρης Ναπ. Γιαννάτος γράφει για την ελληνική γλώσσα και τα όρια μεταξύ θεωριών συνωμοσίας και επιστήμης.
Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017
Δελτίο τύπου για τη συνάντηση με τον ΠΔΕ για τα ΕΠΑΛ
«Του
βγάλαμε γλυκό, τού βγάλαμε και μέντα
Μα για το φονικό δεν είπαμε κουβέντα»
Στις 21/6/2017 πραγματοποιήθηκε
παράσταση – διαμαρτυρία στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Στερεάς
Ελλάδας. Στη διαμαρτυρία συμμετείχαν εκπρόσωποι των ΕΛΜΕ Φθιώτιδας, Ευρυτανίας
και Βοιωτίας καθώς και εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα ΕΠΑΛ. Στη συνάντηση με τον
ΠΔΕ, εκπρόσωποι και εκπαιδευτικοί :
ü
Εξέφρασαν
την ανησυχία τους για την διαρκή προσπάθεια συρρίκνωσης της Επαγγελματικής
Εκπαίδευσης μέσω των κατά καιρούς «αναβαθμίσεών» της.
ü
Τόνισαν
ότι μετά τις διάφορες συγχωνεύσεις τομέων και ειδικοτήτων που οδήγησαν στην
εξαφάνιση των πιο «αδύναμων» από αυτές, μέσω των ηλεκτρονικών εγγραφών (που
όλως τυχαίως ξεκίνησαν μόνο από τα ΕΠΑΛ και σε πλήρη εναρμόνιση με τις
διαδικασίες εγγραφών των δομών κατάρτισης δείχνοντας που θέλουν οι μνημονιακές
κυβερνήσεις να οδηγήσουν τα πράγματα) δημιουργούνται τεχνητά υπεραριθμίες
εκπαιδευτικών, καταργούνται σιωπηλά τομείς και ειδικότητες, αυθαίρετα και χωρίς
ενημέρωση και διάλογο με τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς αλλά κυρίως
στερούν από τους μαθητές το δικαίωμα της επιλογής των ειδικοτήτων που θέλουν να
σπουδάσουν κατατάσσοντάς τους αυθαίρετα στους διαρκώς μειούμενους τομείς.
ü
Εξήγησαν
πως οι ηλεκτρονικές εγγραφές, η σύνδεσή τους με το taxisnet, η ελάχιστη ενημέρωση σε μαθητές και
γονείς, οι ασφυκτικές ημερομηνίες των εγγραφών κοκ οδηγούν μαθηματικά στη
μείωση των εγγραφών τόσο στα τμήματα γενικής παιδείας όσο και στα τμήματα
ειδικότητας.
ü
Διαμαρτυρήθηκαν
για την αυθαίρετη περικοπή ειδικοτήτων που στερούν επιλογές στους μαθητές και
για τα ψευδή στοιχεία που τόσο οι περιφερειακές διευθύνσεις όσο και το
υπουργείο διαδίδουν στην προσπάθειά τους να δικαιολογήσουν την εφαρμογή των
πολιτικών που αναφέρονται στα μνημόνιά τους. Παράλληλα έντονη διαμαρτυρία
υπήρξε και για τις ελάχιστες τροποποιήσεις που έγιναν στην υπουργική απόφαση
της Παρασκευής όπου μέσα στο Σαββατοκύριακο τα στελέχη της εκπαίδευσης (ΠΔΕ και
οι ΔΔΕ) με άγνωστα κριτήρια έκαναν κάποιες «παραχωρήσεις» ίσως γιατί ορισμένες
υπηρεσίες λειτουργούν καλύτερα όταν τα σχολεία είναι κλειστά και οι
εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να εκφράσουν γνώμη.
ü
Πρότειναν
την ακύρωση των χρονοδιαγραμμάτων και την επιστροφή στον προηγούμενο τρόπο
εγγραφής, την ακύρωση των αυθαίρετων καταργήσεων τομέων και ειδικοτήτων και την
ελεύθερη επιλογή ειδικότητας από τους μαθητές και την έγκριση από τον ΠΔΕ όλων
των τμημάτων και ειδικοτήτων (ολιγομελή και μη) μέχρι να οριστικοποιηθούν οι
εγγραφές τον Σεπτέμβρη όπου και θα φανούν τα πραγματικά ολιγομελή και ποια από
αυτά εξυπηρετούν πραγματικές ανάγκες και πρέπει να λειτουργήσουν.
Οι απαντήσεις που δόθηκαν από τον
Περιφερειακό Διευθυντή δεν ικανοποίησαν τους εκπαιδευτικούς αλλά σίγουρα θα
ικανοποιούσαν την ηγεσία του υπουργείου. Κινήθηκε στη λογική της αριθμητικής –
λογιστικής καταγραφής και στην κατανομή σύμφωνα με τις «τωρινές» δυνατότητες
των σχολείων. Οι μαθητές είναι απλά αριθμοί που σε κάποιες δυσπρόσιτες περιοχές
«στοιχίζουν», άρα δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει σχολείο - τομέας – ειδικότητα
ενώ «εκμηδένισε» τις αποστάσεις στους «κάμπους».
Υπεραμύνθηκε της κυβερνητικής πολιτικής
και των επιλογών του υπουργείου χωρίς να διστάσει μερικές φορές να επιρρίψει
ευθύνες σε υφιστάμενά του στελέχη. Στις έντονες αντιδράσεις των εκπαιδευτικών,
στα συγκεκριμένα παραδείγματα και την πραγματική εικόνα των σχολείων που του
παρουσίασαν, πέρα από την υιοθέτηση της εικόνας που παρέθετε το υπουργείο δεν απάντησε, ενώ στο κάλεσμα των
εκπαιδευτικών να στηρίξει την πρόταση για παράταση και ολιγομελή «τα είπε όλα η
σιωπή».
Ουσιαστικά, τόσο από τις αυταρχικές
επιλογές του υπουργείου όσο και από τα μασημένα λόγια του ΠΔΕ θεωρούμε ότι οι
εξελίξεις στην Επαγγελματική Εκπαίδευση είναι δρομολογημένες, αποφασισμένες και
έχουν γοργούς ρυθμούς. Στόχος η συρρίκνωση των ΕΠΑΛ, η διανομή ειδικοτήτων σε
ιδιώτες ή σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου, η σύνδεση με τη μαθητεία ως
μνημονιακή δέσμευση, η ενοποίηση με την κατάρτιση και την άτυπη εκπαίδευση με
ότι συνέπεια έχει στις εργασιακές σχέσεις, το κουπόνι κ.ο.κ. ενώ πρόσκαιρα λύνουν και το κόστος λειτουργίας των ΕΠΑΛ.
Έτσι κι αλλιώς γι αυτούς, δικαίωμα στη μόρφωση και την πρόσβαση στη γνώση δεν
πρέπει να έχουν τα παιδιά των οικογενειών με χαμηλές οικονομικές δυνατότητες.
Τα
σχέδια αυτά θα μάς βρουν αντίθετους!
Είναι δικαίωμα όλων των μαθητών να
ολοκληρώνουν τις σπουδές τους στο σχολείο τους, χωρίς να μετακινούνται από Δήμο
σε Δήμο και από περιοχή σε περιοχή. Ευθύνη των εκπαιδευτικών είναι να παλεύουν
για το δικαίωμα των παιδιών αυτών στη μόρφωση κι όχι, όπως θέλει το Υπουργείο,
να υπηρετούν μία αντιπαιδαγωγική «κοπτοραπτική» με παράλληλο περιορισμό των δαπανών
για την εκπαίδευση.
Απαιτούμε:
• Το
Υπουργείο Παιδείας να πάρει πίσω αυτήν την απαράδεκτη απόφαση.
● Να
δοθεί όλος ο απαραίτητος χρόνος στους μαθητές να ενημερωθούν για να επιλέξουν
το σχολείο, τον τομέα και την ειδικότητα
της επιλογής τους.
● Να
ισχύσει ο προηγούμενος τρόπος εγγραφής για όλους τους μαθητές αλλά και σε όσους
αποκτήσουν το δικαίωμα και μετά τις προβλεπόμενες ημερομηνίες
● Τα
τμήματα, οι τομείς και οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ να διαμορφωθούν με βάση τις
μορφωτικές ανάγκες των μαθητών κι όχι την περικοπή δαπανών
● Να
εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα τομέων και ειδικοτήτων.
● 20
μαθητές στα τμήματα - 15 στις ομάδες προσανατολισμού - 10 στα εργαστήρια.
Όχι
στους εκπαιδευτικούς λάστιχο και στις απολύσεις αναπληρωτών.
ΥΓ. Με την αποχώρησή τους οι εκπαιδευτικοί
ανέφεραν ότι ο ΠΔΕ που υποδέχτηκε τους εκπαιδευτικούς που βρισκόντουσαν στη
διαθεσιμότητα, πίσω στην υπηρεσία θα είναι αυτός που θα τους δείχνει την έξοδο
από αυτήν μετά τα νέα μέτρα. Ούτε σε αυτό πήραν απάντηση.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)