ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

ΠΑΣΚ Δ.Ε. Βοιωτίας

ΠΑΣΚ Δ.Ε. Βοιωτίας
(προηγούμενο ιστολόγιο)
Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Απεργιακή συγκέντρωση, 1η Μάη 2015

Απεργιακή 
συγκέντρωση
 1η Μάη 2015
 Εργατικό Κέντρο Λιβαδειάς,
 ώρα 10.30 π.μ.
Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Καταγγέλουν την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. της Βοιωτίας

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Υποβολή αιτήσεων πιστοποίησης Β’ επιπέδου ΤΠΕ

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τα προγράμματα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ (παραδοσιακού ή μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης) τα οποία υλοποιήθηκαν στα ΚΣΕ από τον Φεβρουάριο του 2010, στο πλαίσιο της Πράξης Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου, καθώς και κατά τις δύο περιόδους επιμόρφωσης του προηγούμενου σχετικού έργου του Γ' ΚΠΣ, που υλοποιήθηκαν από τον Μάιο μέχρι τον Νοέμβριο 2008,
να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα πιστοποίησης που θα διεξαχθούν στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα ξεκινώντας από το Σαββατοκύριακο:
9-10 Μαΐου 2015
Οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης (http://b-epipedo2.cti.gr/mis, επιλογή «Διαχείριση Αιτήσεων Πιστοποίησης») με χρήση των κωδικών πρόσβασης που ήδη διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί. Κάθε εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει μία μόνο αίτηση.
Μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS), κάθε ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για όλα τα διαθέσιμα προγράμματα πιστοποίησης του κλάδου του, που πρόκειται να διεξαχθούν σε Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠις) σε πανελλαδικό επίπεδο και να υποβάλει την αίτησή του σε ένα από αυτά.
Κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης ο εκπαιδευτικός καλείται να επιλέξει (κατά περίπτωση, ανάλογα με τον κλάδο), την υποκατηγορία (πχ. μάθημα, βαθμίδα), από την οποία επιθυμεί να προέρχεται, το θέμα που θα διαπραγματευτεί κατά το δεύτερο, μη αυτοματοποιημένο μέρος της εξέτασης, το οποίο αφορά στην ανάπτυξη ενός πλήρους θέματος σχετικού με την εκπόνηση ενός σχεδίου μαθήματος (πχ. Αρχαία/Ιστορία Γυμνασίου για ΠΕ02, Φυσική Γυμνασίου για ΠΕ04, μικρές τάξεις Δημοτικού – Α', Β', Γ' για ΠΕ70 κ.α.).
Λόγω της συγκεκριμένης διάρκειας της περιόδου πιστοποίησης, των διαθέσιμων προγραμμάτων και του μεγάλου αριθμού των ενδιαφερομένων, παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί να φροντίσουν έγκαιρα για την υποβολή της αίτησής τους, προκειμένου να μπορέσουν να προσέλθουν στις εξετάσεις.
Με τη συμπλήρωση των συμμετοχών ενός προγράμματος και λίγες ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του, γίνεται τελικός έλεγχος προκειμένου να οριστικοποιηθεί και να εγκριθεί η πραγματοποίηση της εξέτασης. Κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να παρακολουθεί μέσω του MIS, την κατάσταση του προγραμματισμένου προγράμματος πιστοποίησης στο οποίο έχει επιλέξει να συμμετάσχει, ώστε να είναι ενήμερος αν εγκρίθηκε η διεξαγωγή του (οριστικοποιήθηκε) ή όχι.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης Β' επιπέδου ΤΠΕ διατίθενται ΕΔΩ.
Γενικές οδηγίες σχετικά με την εξέταση και οδηγίες χρήσης του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος/ λογισμικού πιστοποίησης, για τους συμμετέχοντες στην πιστοποίηση εκπαιδευτικούς διατίθενται ΕΔΩ.
Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Αίτημα ΟΛΜΕ για συνάντηση με τον Υπουργό και τον αναπλ. Υπουργό Παιδείας


Κύριοι Υπουργοί,

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ζητά να ορίσετε συνάντηση για να συζητήσουμε τις ρυθμίσεις των υπό κατάθεση νομοσχεδίων του Υπουργείου που αφορούν την δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Υπενθυμίζουμε ότι έχουμε ήδη καταθέσει τα αιτήματα και τις προτάσεις της ομοσπονδίας μας με το από 10/2/14 υπόμνημά μας.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ …. ΕΔΩ


Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Οι μαθητευμένοι μάγοι και η έλλειψη ιστορικής συνείδησης



Παρακολουθούμε όλοι ως υπνωτισμένοι το θέαμα μιας κυβέρνησης ασχέτων και μαθητευόμενων μάγων να βυθίζει μέρα με τη μέρα σε μεγαλύτερο αδιέξοδο τη χώρα σε όλα τα πεδία, και έναν άβουλο πρωθυπουργό να παρακολουθεί ανίκανος να παρέμβει προς την μία ή την άλλη κατεύθυνση· παρακολουθούμε ταυτόχρονα το θέαμα μιας σταδιακής κατεδάφισης των οραμάτων του… αντιμνημονιακού κινήματος. Δεν θα επανέλθουμε όμως σε αυτά που έχουμε τονίσει πολλές φορές, (ad nauseam) την τελευταία περίοδο, αλλά θα προσπαθήσουμε να διευκρινίσουμε για μια ακόμα φορά το ιδεολογικό και πολιτικό υπόστρωμα αυτής της πολιτικής.
Όταν ανήκεις σε μια γενιά και μια ιδεολογική και πολιτική σχολή που τις τελευταίες δεκαετίες προσπάθησε να κατεδαφίσει την ιστορική συνείδηση του ελληνισμού, αρνείται τη συνέχεια του ελληνικού έθνους· σε ένα ρεύμα που αρνείται να αναγνωρίσει στην οθωμανική Τουρκία εκείνον τον παράγοντα που από τη μάχη του Ματζικέρτ το 1071 μέχρι την εισβολή στην Κύπρο και τις αδιάκοπες προκλήσεις έχει ως διαρκή διακηρυγμένο και μόνιμο στόχο του την κατοχή ή την υποταγή του «συνόρου» που αποτελεί η Ελλάδα.
Όταν από την άλλη πλευρά δεν έχεις καμία συνείδηση ότι η σχέση μας με την Δύση δεν είναι μια σχέση οργανική αλλά τακτική και αναγκαστική συμμαχία απέναντι στην εξ Ανατολών απειλή και πλέεις μέσα σε πελάγη ενός αφελούς ευρωκεντρισμού και δεν έχεις συνείδηση πως ο ελληνισμός είναι όντως, δυστυχώς, «ανάδελφος», αλλά αντίθετα έχεις ανατραφεί με όλες τις εξυπνάδες που λοιδορούσαν την τόσο καίρια έκφραση του πρόεδρου Σαρτζετάκη.
Όταν αγνοείς το γεγονός της βαθύτατης παρακμής στην οποία έχει εισέλθει εδώ και πολλά χρόνια ο ελληνισμός.
Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Η πρόταση (τροπολογία ν/σ) του Υπ. Παιδείας για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης

Για τους υποψήφιους Διευθυντές σχολικών μονάδων


Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να θέσουν υποψηφιότητα είναι η 8ετής διδακτική προϋπηρεσία και η πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογίας, Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), επιπέδου 1.

Ως επιπλέον μοριοδοτούμενα προσόντα των υποψηφίων θεωρούνται η διοικητική εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση τους (67% επί της συνολικής μοριοδότησης) και η γνώμη του Συλλόγου διδασκόντων του σχολείου, στο οποίο επιθυμούν να βάλουν υποψηφιότητα (33% επί της συνολικής μοριοδότησης).

Κάθε υποψήφιος/α μπορεί να βάλει υποψηφιότητα σε δυο το πολύ σχολικές μονάδες, εφόσον έχει υπηρετήσει σε αυτές την τελευταία πενταετία.


Για τους Διευθυντές εκπαίδευσης


Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να θέσουν υποψηφιότητα είναι η 10ετής διδακτική προϋπηρεσία και η πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογίας, Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), επιπέδου 1.

Ως επιπλέον μοριοδοτούμενα προσόντα των υποψηφίων θεωρούνται η διοικητική εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση τους (67% επί της συνολικής μοριοδότησης) και η γνώμη των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων της Περιφέρειας, στην οποία επιθυμούν να βάλουν υποψηφιότητα (33% επί της συνολικής μοριοδότησης).

Κάθε υποψήφιος μπορεί να βάλλει υποψηφιότητα σε δυο το πολύ Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

* Το πολυνομοσχέδιο θα συζητηθεί τις επόμενες δύο ημέρες στις κοινοβουλευτικές ομάδες του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ και στην συνέχεια θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή.


Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Πρόταση της ΕΛΜΕ προς το ΠΥΣΔΕ για τις ομάδες και τις όμορες ομάδες σχολείων ΔΔΕ Βοιωτίας

Πρόταση της ΕΛΜΕ προς το ΠΥΣΔΕ για τις ομάδες και τις όμορες ομάδες σχολείων ΔΔΕ Βοιωτίας.
ΟΜΑΔΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
1η ομάδα: Σχολεία Καλλικρατικού Δήμου Λιβαδειάς
2η ομάδα: Σχολεία Καλλικρατικού Δήμου Θήβας
3η ομάδα: Σχολεία Καλλικρατικού Δήμου Διστόμου-Αράχωβας
4η ομάδα: Σχολεία Καλλικρατικού Δήμου Ορχομενού
5η ομάδα: Σχολεία Καλλικρατικού Δήμου Αλιάρτου
6η ομάδα: Σχολεία Καλλικρατικού Δήμου Τανάγρας
               ΟΜΑΔΑ                                        ΟΜΟΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ
                   1η                                                       3η,  4η,  5η
                    2η                                                       5η,  6η 
                    3η                                                       1η
                    4η                                                       
                     5η                                                      1η,  2η 
                     6η