ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ



Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
▼
2025
(6)
- ▼ Σεπτεμβρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)

"Στέρεα Λόγια"

STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας
"Βήμα για όλους"

STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014
ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ για το πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων
ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ της Νομικής Συμβούλου της ΔΟΕ κ. Μαρίας - Μαγδαληνής Τσίπρα, σχετικά με τις
δυνατότητες που παρέχονται στους Συλλόγους Διδασκόντων να αρνηθούν την
συμμετοχή τους στο πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων.
Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ με τις νέες μετατάξεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων από τη Β΄/θμια στην Α΄/θμια Εκπαίδευση
Για να δείτε το σχετικό ΦΕΚ πατήστε ΕΔΩ
Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014
Διαμαρτυρία ΕΛΜΕ Βοιωτίας για την αύξηση της τιμής των διοδίων
Η ΕΛΜΕ
Βοιωτίας διαμαρτύρεται για την υπέρογκη
αύξηση της τιμής των διοδίων σε όλη τη χώρα σε μια περίοδο που ο ελληνικός λαός
είναι ήδη στα πρόθυρα της κατάρρευσης κάτω από το δυσβάστακτο βάρος των
μνημονίων και όσων αυτά συνεπάγονται.
Η αύξηση
αυτή καθιστά πλέον σχεδόν απαγορευτική τη μετακίνηση σημαντικού ποσοστού
συναδέλφων εκπαιδευτικών του νομού μας προς την εργασία τους όπως και των
υπολοίπων εργαζομένων στο νομό Βοιωτίας.
Η ΕΛΜΕ
Βοιωτίας καταδικάζει αυτή την ενέργεια όπως
και οποιαδήποτε άλλη έχει σαν αποτέλεσμα την εξαθλίωση και εξόντωση των πολιτών
και δεσμεύεται να αιτηθεί τη μείωση των
διοδίων για τους υπηρετούντες εκπαιδευτικούς στη Βοιωτία που διαμένουν μόνιμα
στην Αθήνα.
Το δημόσιο χρέος και το έλλειμμα της πολιτικής ελίτ, οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος
«Το δημόσιο χρέος και
το έλλειμμα της πολιτικής ελίτ,
οι δύο όψεις του ίδιου
νομίσματος»,
άρθρο του Εκπ/κού Σπύρου Βαζούρα

Από τη μια πλευρά, το ερώτημα για τη δημιουργία του
δημόσιου χρέους βρίσκει, αναλυτικά, την απάντησή του.
Το δημιούργησε η άμεση και
έμμεση ιδιοποίηση του δημόσιου πλούτου από μια ιδιότυπη συμμαχία. Η πολιτική,
οικονομική και κοινωνική ανθρωπογεωγραφία της συμμαχίας αυτής είναι γνωστή. Τραπεζίτες
και χρηματιστές, κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και φοροφυγάδες, μεγαλοεργολάβοι και ιδιοκτήτες
ΜΜΕ, επιδοτούμενες ΜΚΟ, «golden boys», διεφθαρμένο
κομματικό σύστημα και πολιτικό προσωπικό.
Το δημιούργησε ένας παρακμιακός
τρόπος αντίληψης της πολιτικής και της διακυβέρνησης, η συνάντηση «αιτημάτων»
και «προσφορών» πολιτών και πολιτικών, επιχειρηματιών και κυβερνήσεων, το
πελατειακό σύστημα της κεντρικής και περιφερειακής εξουσίας, η μυωπική στρατηγική
διανομής των ευρωπαϊκών επιδοτήσεων που αντικατέστησε κάθε πολιτικό σχέδιο.
Το δημιούργησε ο
τρόπος, δηλαδή, που κυβερνήθηκε -στην ακυβερνησία του- ο τόπος κατά το
μεταπολιτευτικό κύκλο.
Αυτό το δημόσιο χρέος
της χώρας μεταφράστηκε, τελικά, σε χρέος των εργαζομένων, των συνταξιούχων, των
ανέργων, της λαϊκής οικογένειας ενώ η μεταπρατική οικονομική εγχώρια ελίτ
έμεινε ανέγγιχτη, χωρίς να καταβάλλει το ισοδύναμο μερίδιό της για την υπέρβαση
της κρίσης. Ανέγγιχτη και η κυριαρχία των καρτέλ στη λειτουργία της εθνικής
οικονομίας η οποία ακολουθεί δρόμο αποικιοποίησής της.
Από την άλλη πλευρά, το
μορφωτικό έλλειμμα του πολιτικού προσωπικού αντικατοπτρίζεται στο μέγεθος του
οικονομικού ελλείμματος της χώρας. Η πολιτική ελίτ κατάφερε να απωλέσει για την
πατρίδα σημαντικές γεωπολιτικές προκλήσεις και γεωοικονομικές ευκαιρίες που η
Ιστορία προσέφερε απλόχερα. Περιορίστηκε σε μια στρεβλή διαχείριση των κονδυλίων
των ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Υιοθέτησε την εκχώρηση ασύμμετρων εξουσιών σε
συστήματα οικονομικών και επιχειρηματικών συμφερόντων. Απομακρύνθηκε από την αληθινή Πολιτική αφού ποτέ δεν την
κατανόησε ως μνήμη,
γνώση, αξία, σχέδιο, πρόβλεψη. Τα πολιτικά κόμματα, αδρά χρηματοδοτούμενα, από
το κρατικό προϋπολογισμό αναπαρήγαγαν μόνο τις εσωτερικές δομές τους χωρίς να
παράγουν, όπως όφειλαν, σοβαρά πολιτικά προγράμματα και λύσεις.
Η ίδια η Κοινωνία, σχεδόν μηχανιστικά,
αποδέχθηκε ένα κώδικα πολιτικής συμπεριφοράς με κοινό τόπο την Αντι-αξία της
ιδιοτέλειας, την ιδεολογία του άκρατου ατομικισμού, του νεοπλουτισμού, του καταναλωτισμού,
του εθνομηδενισμού, τη μετεξέλιξη της Δημοκρατίας μας από συμμετοχική σε
τηλεοπτική.
Σήμερα, βρισκόμαστε σε ένα αμήχανο πολιτικό τοπίο στο οποίο
φαίνεται να υπάρχουν σκιές και φαντάσματα πολιτικών κομμάτων και βέβαια να
απουσιάζει και πάλι η Πολιτική. Οι νέες κοινωνικές αποτυπώσεις εμφανίζονται να
υπερβαίνουν τα ιδεολογικά οχυρώματα του παρελθόντος και την παραδοσιακή
πολιτική γεωγραφία αναζητώντας σύγχρονο και αληθινό περιεχόμενο στις έννοιες:
αριστερά, δεξιά, κοινωνική δικαιοσύνη, ανάπτυξη, πατριωτισμός κ.α.
Σήμερα, συγκροτούνται και εξελίσσονται νέες
κοινωνικές συμμαχίες που μοιάζουν, ίσως, ετερόκλητες και διαπερνούν οριζόντια
το σύνολο των παλαιών πολιτικών επιρροών. Σε όλο το φάσμα του πολιτικού στίβου
πραγματοποιούνται διεργασίες, ανακατατάξεις και διαφοροποιήσεις. Το παλαιό
αργοπεθαίνει, το νέο κυοφορείται αλλά δεν έχει γεννηθεί ακόμα. Η γέννα απαιτεί
χρόνο, δείχνει να είναι επώδυνη και απροσδιόριστη.
Η ρήξη με τις γενεσιουργές
αιτίες που οδήγησαν την χώρα στην πολυδιάστατη πολιτική, οικονομική, κοινωνική,
πολιτιστική και ηθική κρίση, αποτελεί τον ελάχιστο όρο εθνικής επιβίωσης, την ελάχιστη
προϋπόθεση για το νέο ξεκίνημα.
Τα βήματα της χώρας στο μέλλον απαιτούν νέες
συνθέσεις και ενσωματώσεις πολιτικών, κοινωνικών και πολιτιστικών δυνάμεων του
τόπου στην κατεύθυνση ενός δημοκρατικού πατριωτικού Σχεδίου - Κινήματος εθνικής
ανασυγκρότησης, με τις σημερινές αντιστοιχίες του, όμοιο του 1909. Σε αντίθετη
περίπτωση η μετατροπή της χώρας σε Αποικία Χρέους δείχνει ως μη αντιστρέψιμη
για το άμεσο μέλλον.
Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014
Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για τον “έλεγχο νομιμότητας πτυχίων”
Η εγκύκλιος του Υπουργείου Δ.Μ. για τον «έλεγχο νομιμότητας των πτυχίων και των λοιπών στοιχείων» αποτελεί συνέχεια των επικοινωνιακών προσπαθειών της κυβέρνησης να κατασκευάσει ισχυρό άλλοθι για να συρρικνώσει δραστικά το Δημόσιο. Στοχεύει στη δημιουργία κλίματος που θα παρουσιάσει το χώρο της δημόσιας διοίκησης ως «άντρο παρανομίας, πλαστογραφίας και παραχάραξης», για να ακολουθήσουν οι χιλιάδες απολύσεις που σχεδιάζονται. Ταυτόχρονα όμως, με τη διαδικασία αυτή δημιουργείται και μια επικαιροποιημένη και σύγχρονηαπογραφή–καταγραφή στοιχείων για την κατάταξη των εκπαιδευτικών και των υπαλλήλων, άμεσα αξιοποιήσιμη στη διαδικασία της αξιολόγησης και την εφαρμογή της διαθεσιμότητας και κινητικότητας το επόμενο διάστημα.
Στο πνεύμα της εγκυκλίου αυτής, οι διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ζητάνε ουσιαστικά από τους εκπαιδευτικούς να προσκομίσουν εκ νέου όλο το προσωπικό τους μητρώο! Η όλη διαδικασία όχι μόνο θα ταλαιπωρήσει τους συναδέλφους με την αναζήτηση δικαιολογητικών που ήδη υπάρχουν στους φακέλους τους και θα επιβαρύνει τις ήδη βεβαρημένες δ/νσεις των σχολείων και τους συναδέλφους με αναίτια γραφειοκρατία, αλλά είναι και εξωφρενική. Είναι παραλογισμός να καλούνται εκπαιδευτικοί που δουλεύουν για δεκαετίες στην εκπαίδευση να προσκομίσουν ξανά το πτυχίο τους, για να αποδείξουν ότι δεν εργάζονται παράνομα! Υπενθυμίζουμε ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν προσκομίσει τουλάχιστον δύο φορές τα πτυχία τους (όταν εγγράφηκαν στην επετηρίδα ή έδωσαν εξετάσεις στον ΑΣΕΠ, και όταν διορίστηκαν) και αυτά υπάρχουν στους φακέλους τους. Σίγουρα λοιπόν η κυβέρνηση δε θα βρει αυτό που ψάχνει στην εκπαίδευση και μόνο κλίμα εναντίον των εκπαιδευτικών προσπαθεί να δημιουργήσει…
Όμως δημιουργούνται και άλλα ερωτηματικά ως προς τη σκοπιμότητα του εγγράφου! Για ποιο λόγο λοιπόν, ζητούνται βεβαιώσεις από σεμινάρια, πιστοποιήσεις, ξένες γλώσσες και γενικότερα δικαιολογητικά άσχετα με το διορισμό, όταν απαραίτητα δικαιολογητικά για το διορισμό στη δημόσια εκπαίδευση είναι το πτυχίο (και η παιδαγωγική επάρκεια για κάποιες ειδικότητες), έγγραφα το οποία είναι αδύνατον να μην υπάρχουν στους φακέλους των εκπαιδευτικών; Είναι προφανές ότι αξιοποιείται η ευκαιρία για τη αναλυτική καταγραφή επικαιροποιημένων στοιχείων για την κατάταξη και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Γι΄ αυτούς τους λόγους ζητάμε να αποσύρουν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης τις σχετικές εγκυκλίους προς τις σχολικές μονάδες. Τα στοιχεία που χρειάζονται υπάρχουν στους ατομικούς φακέλους των εκπαιδευτικών τους οποίους τηρεί η υπηρεσία. Σε περίπτωση δε που διαπιστωθεί ότι σε κάποιο φάκελο λείπει οποιοδήποτε στοιχείο σχετικό με τα επιστημονικά προσόντα διορισμού ή την μετέπειτα εξέλιξη, τότε μόνο αυτό να ζητηθεί από το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό. Δε θα αποδεχτούμε ούτε τη δημιουργία αρνητικού κλίματος σε βάρος των εκπαιδευτικών, ούτε τη δημιουργία με έμμεσο τρόπο βάσεων δεδομένων για την αξιολόγηση τους.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ καταδικάζει με τον πιο απερίφραστο τρόπο την εντολή της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής που ζητά από τους Διοικητές των αστυνομικών τμημάτων να προβούν σε πλήρη καταγραφή των σχολικών μονάδων και να μεθοδεύσουν προσωπικές επαφές με τους Διευθυντές των σχολείων με σκοπό την καταγραφή των προβλημάτων και των αναγκών κατά τη λειτουργία των σχολείων καθώς και τη σύνταξη εμπεριστατωμένων αναφορών με τη συμπλήρωση συγκεκριμένου αρχείου.
Με πρόσχημα όλα τα παραπάνω επιδιώκουν να μετατρέψουν τους διευθυντές των σχολικών μονάδων σε αστυνομικούς υπαλλήλους, να εγκαθιδρύσουν κλίμα τρομοκρατίας και αστυνόμευσης στις σχολικές μονάδες και να καταργήσουν το ρόλο του εκπαιδευτικού, ζητώντας τους να καταδίδουν αδικήματα που δεν έχουν ακόμα διαπραχτεί !! Οι εκπαιδευτικοί είναι παιδαγωγοί και όχι αστυνομικοί! Τα προβλήματα στο χώρο της εκπαίδευσης δεν επιλύονται με τη συνδρομή αστυνομικών και εισαγγελέων ούτε με καλέσματα στους διευθυντές να καταδίδουν τους μαθητές τους.
Οι εκπαιδευτικοί επιδιώκουν να διατηρούν στα σχολεία τους το παιδαγωγικό κλίμα και να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα σε περιβάλλον ασφάλειας, εμπιστοσύνης και συνεννόησης και όχι σε κλίμα τρομοκρατίας και φόβου! Ο χώρος του σχολείου είναι χώρος προστασίας και φροντίδας των ανήλικων μαθητών μας. Με αυτό το πνεύμα θα λυθούν τα όποια προβλήματα παρουσιάζονται και όχι με αστυνόμευση και επιβολή.
Είναι αδιανόητο να εκχωρούνται αρμοδιότητες και υποχρεώσεις του Υπουργείου Παιδείας όπως η φύλαξη και η εποπτεία των σχολικών μονάδων στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και την αστυνομία ειδικότερα.
Τα σχολεία, παρά τα μέτρα που παίρνουν συνεχώς οι κυβερνήσεις, μειώνοντας δραματικά τις λειτουργικές δαπάνες, στοιβάζοντας μαθητές σε 30άρια τμήματα, απολύοντας καθηγητές και σχολικούς φύλακες, βάζοντας σε λειτουργία συστήματα μεγάλου αδελφού – όπως το my school, μετατρέποντας το Λύκειο σε ένα σχολείο για λίγους και εκλεκτούς, είναι χώροι στους οποίους επιτελείται εκπαιδευτικό έργο και τα προβλήματα σε πείσμα των κυβερνώντων εξακολουθούν να επιλύονται με δημοκρατικό τρόπο και παιδαγωγικές μεθόδους.
Η κυβέρνηση γνωρίζει ότι για να περάσει την αντιλαϊκή πολιτική πρέπει να τσακίσει όποιον δεν συμφωνεί και αντιστέκεται σε αυτή, είτε είναι εκπαιδευτικοί και εργαζόμενοι με επιστράτευση, είτε είναι μαθητές με κλήσεις στους εισαγγελείς και στα δικαστήρια. Εφαρμογή του δόγματος σοκ και δέος, της αντίληψης “αποφασίζομεν και διατάσσομεν”, του “εντέλλεσθαι”.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ:
καλεί τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να εξακολουθήσουν να επιλύουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται με παιδαγωγικές μεθόδους, να μην δίνουν στοιχεία για το σχολείο και τους μαθητές τους στα αστυνομικά τμήματα και απαιτεί την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης διαταγής.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)