ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ



Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
▼
2025
(6)
- ▼ Σεπτεμβρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)

"Στέρεα Λόγια"

STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας
"Βήμα για όλους"

STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014
Το δημόσιο χρέος και το έλλειμμα της πολιτικής ελίτ, οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος
«Το δημόσιο χρέος και
το έλλειμμα της πολιτικής ελίτ,
οι δύο όψεις του ίδιου
νομίσματος»,
άρθρο του Εκπ/κού Σπύρου Βαζούρα

Από τη μια πλευρά, το ερώτημα για τη δημιουργία του
δημόσιου χρέους βρίσκει, αναλυτικά, την απάντησή του.
Το δημιούργησε η άμεση και
έμμεση ιδιοποίηση του δημόσιου πλούτου από μια ιδιότυπη συμμαχία. Η πολιτική,
οικονομική και κοινωνική ανθρωπογεωγραφία της συμμαχίας αυτής είναι γνωστή. Τραπεζίτες
και χρηματιστές, κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και φοροφυγάδες, μεγαλοεργολάβοι και ιδιοκτήτες
ΜΜΕ, επιδοτούμενες ΜΚΟ, «golden boys», διεφθαρμένο
κομματικό σύστημα και πολιτικό προσωπικό.
Το δημιούργησε ένας παρακμιακός
τρόπος αντίληψης της πολιτικής και της διακυβέρνησης, η συνάντηση «αιτημάτων»
και «προσφορών» πολιτών και πολιτικών, επιχειρηματιών και κυβερνήσεων, το
πελατειακό σύστημα της κεντρικής και περιφερειακής εξουσίας, η μυωπική στρατηγική
διανομής των ευρωπαϊκών επιδοτήσεων που αντικατέστησε κάθε πολιτικό σχέδιο.
Το δημιούργησε ο
τρόπος, δηλαδή, που κυβερνήθηκε -στην ακυβερνησία του- ο τόπος κατά το
μεταπολιτευτικό κύκλο.
Αυτό το δημόσιο χρέος
της χώρας μεταφράστηκε, τελικά, σε χρέος των εργαζομένων, των συνταξιούχων, των
ανέργων, της λαϊκής οικογένειας ενώ η μεταπρατική οικονομική εγχώρια ελίτ
έμεινε ανέγγιχτη, χωρίς να καταβάλλει το ισοδύναμο μερίδιό της για την υπέρβαση
της κρίσης. Ανέγγιχτη και η κυριαρχία των καρτέλ στη λειτουργία της εθνικής
οικονομίας η οποία ακολουθεί δρόμο αποικιοποίησής της.
Από την άλλη πλευρά, το
μορφωτικό έλλειμμα του πολιτικού προσωπικού αντικατοπτρίζεται στο μέγεθος του
οικονομικού ελλείμματος της χώρας. Η πολιτική ελίτ κατάφερε να απωλέσει για την
πατρίδα σημαντικές γεωπολιτικές προκλήσεις και γεωοικονομικές ευκαιρίες που η
Ιστορία προσέφερε απλόχερα. Περιορίστηκε σε μια στρεβλή διαχείριση των κονδυλίων
των ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Υιοθέτησε την εκχώρηση ασύμμετρων εξουσιών σε
συστήματα οικονομικών και επιχειρηματικών συμφερόντων. Απομακρύνθηκε από την αληθινή Πολιτική αφού ποτέ δεν την
κατανόησε ως μνήμη,
γνώση, αξία, σχέδιο, πρόβλεψη. Τα πολιτικά κόμματα, αδρά χρηματοδοτούμενα, από
το κρατικό προϋπολογισμό αναπαρήγαγαν μόνο τις εσωτερικές δομές τους χωρίς να
παράγουν, όπως όφειλαν, σοβαρά πολιτικά προγράμματα και λύσεις.
Η ίδια η Κοινωνία, σχεδόν μηχανιστικά,
αποδέχθηκε ένα κώδικα πολιτικής συμπεριφοράς με κοινό τόπο την Αντι-αξία της
ιδιοτέλειας, την ιδεολογία του άκρατου ατομικισμού, του νεοπλουτισμού, του καταναλωτισμού,
του εθνομηδενισμού, τη μετεξέλιξη της Δημοκρατίας μας από συμμετοχική σε
τηλεοπτική.
Σήμερα, βρισκόμαστε σε ένα αμήχανο πολιτικό τοπίο στο οποίο
φαίνεται να υπάρχουν σκιές και φαντάσματα πολιτικών κομμάτων και βέβαια να
απουσιάζει και πάλι η Πολιτική. Οι νέες κοινωνικές αποτυπώσεις εμφανίζονται να
υπερβαίνουν τα ιδεολογικά οχυρώματα του παρελθόντος και την παραδοσιακή
πολιτική γεωγραφία αναζητώντας σύγχρονο και αληθινό περιεχόμενο στις έννοιες:
αριστερά, δεξιά, κοινωνική δικαιοσύνη, ανάπτυξη, πατριωτισμός κ.α.
Σήμερα, συγκροτούνται και εξελίσσονται νέες
κοινωνικές συμμαχίες που μοιάζουν, ίσως, ετερόκλητες και διαπερνούν οριζόντια
το σύνολο των παλαιών πολιτικών επιρροών. Σε όλο το φάσμα του πολιτικού στίβου
πραγματοποιούνται διεργασίες, ανακατατάξεις και διαφοροποιήσεις. Το παλαιό
αργοπεθαίνει, το νέο κυοφορείται αλλά δεν έχει γεννηθεί ακόμα. Η γέννα απαιτεί
χρόνο, δείχνει να είναι επώδυνη και απροσδιόριστη.
Η ρήξη με τις γενεσιουργές
αιτίες που οδήγησαν την χώρα στην πολυδιάστατη πολιτική, οικονομική, κοινωνική,
πολιτιστική και ηθική κρίση, αποτελεί τον ελάχιστο όρο εθνικής επιβίωσης, την ελάχιστη
προϋπόθεση για το νέο ξεκίνημα.
Τα βήματα της χώρας στο μέλλον απαιτούν νέες
συνθέσεις και ενσωματώσεις πολιτικών, κοινωνικών και πολιτιστικών δυνάμεων του
τόπου στην κατεύθυνση ενός δημοκρατικού πατριωτικού Σχεδίου - Κινήματος εθνικής
ανασυγκρότησης, με τις σημερινές αντιστοιχίες του, όμοιο του 1909. Σε αντίθετη
περίπτωση η μετατροπή της χώρας σε Αποικία Χρέους δείχνει ως μη αντιστρέψιμη
για το άμεσο μέλλον.
Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014
Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για τον “έλεγχο νομιμότητας πτυχίων”
Η εγκύκλιος του Υπουργείου Δ.Μ. για τον «έλεγχο νομιμότητας των πτυχίων και των λοιπών στοιχείων» αποτελεί συνέχεια των επικοινωνιακών προσπαθειών της κυβέρνησης να κατασκευάσει ισχυρό άλλοθι για να συρρικνώσει δραστικά το Δημόσιο. Στοχεύει στη δημιουργία κλίματος που θα παρουσιάσει το χώρο της δημόσιας διοίκησης ως «άντρο παρανομίας, πλαστογραφίας και παραχάραξης», για να ακολουθήσουν οι χιλιάδες απολύσεις που σχεδιάζονται. Ταυτόχρονα όμως, με τη διαδικασία αυτή δημιουργείται και μια επικαιροποιημένη και σύγχρονηαπογραφή–καταγραφή στοιχείων για την κατάταξη των εκπαιδευτικών και των υπαλλήλων, άμεσα αξιοποιήσιμη στη διαδικασία της αξιολόγησης και την εφαρμογή της διαθεσιμότητας και κινητικότητας το επόμενο διάστημα.
Στο πνεύμα της εγκυκλίου αυτής, οι διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ζητάνε ουσιαστικά από τους εκπαιδευτικούς να προσκομίσουν εκ νέου όλο το προσωπικό τους μητρώο! Η όλη διαδικασία όχι μόνο θα ταλαιπωρήσει τους συναδέλφους με την αναζήτηση δικαιολογητικών που ήδη υπάρχουν στους φακέλους τους και θα επιβαρύνει τις ήδη βεβαρημένες δ/νσεις των σχολείων και τους συναδέλφους με αναίτια γραφειοκρατία, αλλά είναι και εξωφρενική. Είναι παραλογισμός να καλούνται εκπαιδευτικοί που δουλεύουν για δεκαετίες στην εκπαίδευση να προσκομίσουν ξανά το πτυχίο τους, για να αποδείξουν ότι δεν εργάζονται παράνομα! Υπενθυμίζουμε ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν προσκομίσει τουλάχιστον δύο φορές τα πτυχία τους (όταν εγγράφηκαν στην επετηρίδα ή έδωσαν εξετάσεις στον ΑΣΕΠ, και όταν διορίστηκαν) και αυτά υπάρχουν στους φακέλους τους. Σίγουρα λοιπόν η κυβέρνηση δε θα βρει αυτό που ψάχνει στην εκπαίδευση και μόνο κλίμα εναντίον των εκπαιδευτικών προσπαθεί να δημιουργήσει…
Όμως δημιουργούνται και άλλα ερωτηματικά ως προς τη σκοπιμότητα του εγγράφου! Για ποιο λόγο λοιπόν, ζητούνται βεβαιώσεις από σεμινάρια, πιστοποιήσεις, ξένες γλώσσες και γενικότερα δικαιολογητικά άσχετα με το διορισμό, όταν απαραίτητα δικαιολογητικά για το διορισμό στη δημόσια εκπαίδευση είναι το πτυχίο (και η παιδαγωγική επάρκεια για κάποιες ειδικότητες), έγγραφα το οποία είναι αδύνατον να μην υπάρχουν στους φακέλους των εκπαιδευτικών; Είναι προφανές ότι αξιοποιείται η ευκαιρία για τη αναλυτική καταγραφή επικαιροποιημένων στοιχείων για την κατάταξη και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Γι΄ αυτούς τους λόγους ζητάμε να αποσύρουν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης τις σχετικές εγκυκλίους προς τις σχολικές μονάδες. Τα στοιχεία που χρειάζονται υπάρχουν στους ατομικούς φακέλους των εκπαιδευτικών τους οποίους τηρεί η υπηρεσία. Σε περίπτωση δε που διαπιστωθεί ότι σε κάποιο φάκελο λείπει οποιοδήποτε στοιχείο σχετικό με τα επιστημονικά προσόντα διορισμού ή την μετέπειτα εξέλιξη, τότε μόνο αυτό να ζητηθεί από το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό. Δε θα αποδεχτούμε ούτε τη δημιουργία αρνητικού κλίματος σε βάρος των εκπαιδευτικών, ούτε τη δημιουργία με έμμεσο τρόπο βάσεων δεδομένων για την αξιολόγηση τους.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ καταδικάζει με τον πιο απερίφραστο τρόπο την εντολή της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής που ζητά από τους Διοικητές των αστυνομικών τμημάτων να προβούν σε πλήρη καταγραφή των σχολικών μονάδων και να μεθοδεύσουν προσωπικές επαφές με τους Διευθυντές των σχολείων με σκοπό την καταγραφή των προβλημάτων και των αναγκών κατά τη λειτουργία των σχολείων καθώς και τη σύνταξη εμπεριστατωμένων αναφορών με τη συμπλήρωση συγκεκριμένου αρχείου.
Με πρόσχημα όλα τα παραπάνω επιδιώκουν να μετατρέψουν τους διευθυντές των σχολικών μονάδων σε αστυνομικούς υπαλλήλους, να εγκαθιδρύσουν κλίμα τρομοκρατίας και αστυνόμευσης στις σχολικές μονάδες και να καταργήσουν το ρόλο του εκπαιδευτικού, ζητώντας τους να καταδίδουν αδικήματα που δεν έχουν ακόμα διαπραχτεί !! Οι εκπαιδευτικοί είναι παιδαγωγοί και όχι αστυνομικοί! Τα προβλήματα στο χώρο της εκπαίδευσης δεν επιλύονται με τη συνδρομή αστυνομικών και εισαγγελέων ούτε με καλέσματα στους διευθυντές να καταδίδουν τους μαθητές τους.
Οι εκπαιδευτικοί επιδιώκουν να διατηρούν στα σχολεία τους το παιδαγωγικό κλίμα και να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα σε περιβάλλον ασφάλειας, εμπιστοσύνης και συνεννόησης και όχι σε κλίμα τρομοκρατίας και φόβου! Ο χώρος του σχολείου είναι χώρος προστασίας και φροντίδας των ανήλικων μαθητών μας. Με αυτό το πνεύμα θα λυθούν τα όποια προβλήματα παρουσιάζονται και όχι με αστυνόμευση και επιβολή.
Είναι αδιανόητο να εκχωρούνται αρμοδιότητες και υποχρεώσεις του Υπουργείου Παιδείας όπως η φύλαξη και η εποπτεία των σχολικών μονάδων στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και την αστυνομία ειδικότερα.
Τα σχολεία, παρά τα μέτρα που παίρνουν συνεχώς οι κυβερνήσεις, μειώνοντας δραματικά τις λειτουργικές δαπάνες, στοιβάζοντας μαθητές σε 30άρια τμήματα, απολύοντας καθηγητές και σχολικούς φύλακες, βάζοντας σε λειτουργία συστήματα μεγάλου αδελφού – όπως το my school, μετατρέποντας το Λύκειο σε ένα σχολείο για λίγους και εκλεκτούς, είναι χώροι στους οποίους επιτελείται εκπαιδευτικό έργο και τα προβλήματα σε πείσμα των κυβερνώντων εξακολουθούν να επιλύονται με δημοκρατικό τρόπο και παιδαγωγικές μεθόδους.
Η κυβέρνηση γνωρίζει ότι για να περάσει την αντιλαϊκή πολιτική πρέπει να τσακίσει όποιον δεν συμφωνεί και αντιστέκεται σε αυτή, είτε είναι εκπαιδευτικοί και εργαζόμενοι με επιστράτευση, είτε είναι μαθητές με κλήσεις στους εισαγγελείς και στα δικαστήρια. Εφαρμογή του δόγματος σοκ και δέος, της αντίληψης “αποφασίζομεν και διατάσσομεν”, του “εντέλλεσθαι”.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ:
καλεί τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να εξακολουθήσουν να επιλύουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται με παιδαγωγικές μεθόδους, να μην δίνουν στοιχεία για το σχολείο και τους μαθητές τους στα αστυνομικά τμήματα και απαιτεί την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης διαταγής.
Ψήφισμα συμπαράστασης της ΟΛΜΕ σε συνάδελφο που τέθηκε σε αργία για δικαστική αντιδικία λόγω ιδιωτικών διαφορών
Ένα ακόμη θύμα του απαράδεκτου πειθαρχικού νομοθετικού πλαισίου είναι ο συνάδελφος Μπουλογεώργος Στέφανος, καθηγητής στα Τρίκαλα. Ο συνάδελφος λόγω ιδιωτικών διαφορών, ευρισκόμενος σε δικαστική αντιδικία και ενώ εκκρεμούν δίκες, τέθηκε σε αργία.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ συμπαραστέκεται στον συνάδελφο που έχει εμπλακεί σε αυτή την περιπέτεια και απαιτεί να διακοπεί άμεσα η αργία στην οποία έχει τεθεί μέχρις ότου ολοκληρωθούν οι δικαστικές διαδικασίες.
Το γεγονός αυτό επαναφέρει στο προσκήνιο της ανάγκη της τροποποίησης του πειθαρχικού δικαίου που με πολύ γενικό και σκόπιμα ασαφή τρόπο περιγράφει τις πειθαρχικές παραβάσεις, αφήνοντας τους εκπαιδευτικούς και όλους τους Δ.Υ. εκτεθειμένους σε κακόβουλες κατηγορίες και επιβάλλει αργία με πολύ μεγάλη ευκολία, αποδίδοντάς τους αναξιοπρεπή συμπεριφορά εντός και εκτός υπηρεσίας.
Διαμορφώνεται έτσι ένα ασφυκτικό πλαίσιο λειτουργίας για τους Δ.Υ. που για όποια δράση ή πρωτοβουλία τους μπορεί να βρεθούν εγκαλούμενοι και να απειλούνται με πολύ σοβαρές πειθαρχικές κυρώσεις.
Απαιτούμε από τα Υπ. Διοικ. Μεταρρύθμισης και Παιδείας να προχωρήσουν άμεσα στην αναμόρφωση των πειθαρχικών διατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα ώστε όλοι οι Δημ. Υπάλληλοι και οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να εκτελούν τα καθήκοντά τους απρόσκοπτα και χωρίς την απειλή της κατηγορίας και της τιμωρίας που μπορεί να προέλθει από οποιονδήποτε και για οποιονδήποτε λόγο άσχετο από την υπηρεσία του, μετατρέποντάς τον σε όμηρο και αντικείμενο εκβιασμών με απώτερο σκοπό τη διαμόρφωση ενός εκπαιδευτικού καθυποταγμένου στις κυβερνητικές εντολές και όχι υπηρέτη του δημοσίου συμφέροντος.
Ψήφισμα συμπαράστασης της ΟΛΜΕ στους κατοίκους και την εκπαιδευτική κοινότητα της Κεφαλονιάς
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή του στο λαό και την εκπαιδευτική κοινότητα της Κεφαλονιάς που δοκιμάζονται από τις μεγάλες καταστροφές λόγω της συνεχιζόμενης σεισμικής δραστηριότητας.
Οι εκπαιδευτικοί της χώρας δηλώνουν έτοιμοι να συμβάλουμε με όποιον τρόπο κριθεί πρόσφορος από την εκπαιδευτική κοινότητα και την ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης (Κ-Ι), για να ανακουφιστούν οι μαθητές μας και οι οικογένειές τους, οι συνάδελφοί μας εκπαιδευτικοί και να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία της εκπαίδευσης και της καθημερινότητας στην Κεφαλονιά.
Τα τεράστια προβλήματα που προκλήθηκαν τόσο σε εκατοντάδες σπίτια όσο και σε δεκάδες δημόσια κτήρια, σχολεία και άλλες εγκαταστάσεις μπορούν εύκολα να αποδοθούν στα φυσικά φαινόμενα και στην μανία της φύσης. Αποκαλύπτουν όμως την ανικανότητα και την αδιαφορία του κρατικού μηχανισμού και των κυβερνήσεων να οργανώσουν την αντισεισμική προστασία και την προστασία από τις φυσικές καταστροφές γενικά και να κινητοποιήσουν μέσα και πόρους, να διαμορφώσουν τα απαραίτητα σχέδια για την αντιμετώπισή τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια οι κυβερνήσεις κώφευαν στα επίμονα αιτήματα για συστηματικό αντισεισμικό έλεγχο όλων των σχολικών κτηρίων και άλλων κτηριακών υποδομών. Άλλωστε οι δαπάνες για αντισεισμική και αντιπλημμυρική προστασία δεν είναι επιλέξιμες σύμφωνα με τα Ευρωενωσιακά ειωθότα.
Φτάνουμε να θεωρούμε μεγάλη τύχη που ο σεισμός έγινε Κυριακή με τα σχολεία κλειστά. Μπορεί κανείς να φανταστεί τι θα είχε συμβεί σε διαφορετική περίπτωση, με τα σχολεία γεμάτα παιδιά στριμωγμένα σε 28άρια και 30άρια τμήματα, σε σχολικές εγκαταστάσεις με πολλά προβλήματα. Και μόνο ο αριθμός των σχολείων που έχουν κριθεί ακατάλληλα ή με πολλά προβλήματα είναι ενδεικτικός.
Μόνος τρόπος για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα είναι η λαϊκή κινητοποίηση και οργάνωση και σε αυτό οι συνάδελφοί μας εκπαιδευτικοί, η ΕΛΜΕ Κ-Ι, θα συμβάλλουμε και θα συνεχίσουν να συμβάλλουν με κάθε τρόπο.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ απαιτεί να παρθούν άμεσα μέτρα για την ανακούφιση των πληγέντων κατοίκων και την αντιμετώπιση των πρώτων πιεστικών αναγκών για ασφαλή στέγαση – σίτιση και περίθαλψη υιοθετώντας όλα τα αιτήματα των λαϊκών οργανώσεων.
- Απαιτεί άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων ώστε να εξελιχθεί με ασφάλεια η εκπαιδευτική διαδικασία, μακριά από εμβαλωματικές και πρόχειρες λύσεις. Ήδη έχουν γίνει προτάσεις από την ΕΛΜΕ Κ-Ι για το θέμα αυτό.
- Απαιτεί να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των μαθητών της Γ΄ Λυκείου, σχετικά με την πρόσβασή τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, με ειδικό καθεστώς, που θα λαμβάνει υπόψη του τις έκτακτες καταστάσεις που έχουν δημιουργηθεί στο νησί.
- Απαιτεί την άμεση και ριζική αποκατάσταση των σχολικών κτηρίων όπου αυτό είναι δυνατόν και την άμεση εκκίνηση της κατασκευής των νέων σχολικών συγκροτημάτων στο Νομό Κεφαλονιάς – Ιθάκης.
- Καλεί όλους τους συναδέλφους, την εκπαιδευτική κοινότητα σε όλη τη χώρα, να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στους πληγέντες με κάθε πρόσφορο τρόπο, σε συνεννόηση με την ΕΛΜΕ Κ-Ι και τις λαϊκές οργανώσεις που έχουν συγκροτηθεί.
- Η ΟΛΜΕ θα στηρίξει και υλικά, σεισμοπαθείς συναδέλφους και μαθητές για την αντιμετώπιση των πρώτων αναγκών, σε συνεννόηση με την ΕΛΜΕ Κ-Ι.
- Κλιμάκιο της ΟΛΜΕ θα βρεθεί στο νησί τις επόμενες ημέρες.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)