ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ



Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
▼
2025
(6)
- ▼ Σεπτεμβρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)

"Στέρεα Λόγια"

STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας
"Βήμα για όλους"

STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013
Η εκπαιδευτική αξιολόγηση και το «φάντασμα του επιθεωρητή»
Ανακοίνωση των εκπροσώπων της
Ε Ν Ω Τ Ι Κ ΗΣ Κ Ι Ν Η Σ
ΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
στο Δ.Σ. ΕΛΜΕ Βοιωτίας
ΒΑΖΟΥΡΑ ΣΠΥΡΟΥ &
ΔΑΜΙΑΝΙΔΗ ΧΡΗΣΤΟΥ
Η εκπαιδευτική αξιολόγηση
και το «φάντασμα του επιθεωρητή»
Το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που δόθηκε στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Παιδείας προς διαβούλευση, επιστρέφει τη σχολική ζωή τριάντα χρόνια πίσω (εποχή
1982 και πριν) αφού τα όσα προτείνει, με παραλλαγές, ίσχυαν τότε.
Οι εκπαιδευτικοί
αξιολογούνται από μονοπρόσωπα όργανα (Διευθυντή σχολικής μονάδας - Σχολικό
Σύμβουλο) και η διαδικασία της αξιολόγησης εφαρμόζει κατηγοριοποίηση
εκπαιδευτικών και σχολείων, συνδέεται με τη βαθμολογική - μισθολογική
εξέλιξη και τις ποσοστώσεις του νόμου 4024/2011, απειλεί με απολύσεις
εκπαιδευτικών. Κανένα σύστημα αξιολόγησης, όμως, δεν μπορεί να εφαρμοστεί
και πολύ περισσότερο δεν μπορεί να πετύχει αν δεν εξασφαλιστεί η αποδοχή και η
εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών.
Η
εκπαιδευτική κοινότητα θα δώσει τη μάχη για τη διασφάλιση της παιδαγωγικής
ελευθερίας στο Δημόσιο Σχολείο και τη δική της πρόταση για μια εκπαιδευτική
αξιολόγηση – ανατροφοδότηση και βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.
Μια πρόταση - επιστημονικά αποδεκτή και
παιδαγωγικά τεκμηριωμένη - που αξιολογεί το σύνολο των εμπλεκομένων παραμέτρων
στην εκπαιδευτική διαδικασία (αναλυτικά
προγράμματα, βιβλία, υποδομές, συνθήκες άσκησης εκπαιδευτικού έργου, κοινωνικά
χαρακτηριστικά, διοικητική και παιδαγωγική υποστήριξη, επιμόρφωση κ.α.) και
λειτουργεί ως μηχανισμός ανατροφοδότησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Μια πρόταση
που κινείται στους άξονες: προγραμματισμός – στοχοθεσία – παρακολούθηση – αξιολόγηση
από συλλογικά όργανα (Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με το Σχολικό
Σύμβουλο) με στόχο τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και απαντά στα ερωτήματα:
τι προγραμματίζεται, πώς εφαρμόζεται, τι
αξιολογείται, πώς αποτιμάται το αποτέλεσμα, ποιες πρωτοβουλίες ενισχυτικές του
εκπαιδευτικού έργου αναλαμβάνονται.
Από το προϊόν της αξιολογικής διαδικασίας πρέπει να προκύπτει όφελος ποιότητας και αναβάθμιση της ίδιας της Δημόσιας Εκπαίδευσης και του Δημόσιου Σχολείου.
Από το προϊόν της αξιολογικής διαδικασίας πρέπει να προκύπτει όφελος ποιότητας και αναβάθμιση της ίδιας της Δημόσιας Εκπαίδευσης και του Δημόσιου Σχολείου.
Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013
Διαδικτυακός εκφοβισμός - Λεκτική και σωματική βία: Διαδραστικά βίντεο
Το Χαμόγελο του Παιδιού στα
πλαίσια της «Ευρωπαϊκής καμπάνιας ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό» δημιούργησε δύο
διαδραστικά βίντεο.
Το πρώτο έχει τίτλο «Διαδικτυακός
εκφοβισμός» και μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ
Το δεύτερο έχει τίτλο «Λεκτική
και σωματική βία» και μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ
Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013
Πρόσληψη 8 ωρομισθίων εκπαιδευτικών για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών ΔΔΕ Βοιωτίας
Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013
Νέα πεδία στο survey - Αναστολή λειτουργίας σχολικής μονάδας
Στη
Φόρμα "Α1. Στοιχεία Σχολείου", για τις σχολικές μονάδες της Δ/Θμιας,
προστέθηκαν πεδία δήλωσης της Αναστολής Λειτουργίας της Σχολικής Μονάδας.
Τα πεδία είναι τα εξής:
- Είναι σε αναστολή λειτουργίας;
- Αιτιολόγηση αναστολής
- Ημερομηνία έναρξης αναστολής λειτουργίας
- Απόφαση αναστολής λειτουργίας
Τα πεδία είναι τα εξής:
- Είναι σε αναστολή λειτουργίας;
- Αιτιολόγηση αναστολής
- Ημερομηνία έναρξης αναστολής λειτουργίας
- Απόφαση αναστολής λειτουργίας
Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013
Εξάντληση πιστώσεων αναπληρωτών - Διάθεση αποσπασμένων εκπ/κών σε σχολικές μονάδες
Προκειμένου να αντιμετωπισθούν τα οξύτατα προβλήματα κάλυψης των διδακτικών κενών , σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης , και με δεδομένη την αντικειμενική αδυναμία κάλυψης των κενών αυτών , λόγω εξαντλήσεως του πιστώσεων αναπληρωτών, καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης να διαθέσουν εκπαιδευτικούς, λαμβάνοντας υπόψη τις υπηρεσιακές ανάγκες καθώς και τα κοινωνικά κριτήρια των εκπαιδευτικών, που υπηρετούν με απόσπαση στις Περιφερειακές Διευθύνσεις τους ή τις Διευθύνσεις τους αντίστοιχα, σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της περιοχής της έδρας του γραφείου που υπηρετούν, προκειμένου να προσφέρουν διδακτικό έργο.
Για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα διατεθούν κατά τα ανωτέρω, θα ισχύσουν τα ακόλουθα:
α) Εάν διατεθούν εξολοκλήρου, θα προσφέρουν διδακτική υπηρεσία σε σχολικές μονάδες σύμφωνα με το εβδομαδιαίο υποχρεωτικό τους ωράριο και θα λάβουν τις μονάδες μετάθεσης για δυσμενείς συνθήκες που αντιστοιχούν στην απόσπασή τους, δηλαδή στη Διεύθυνση ή στην Περιφέρεια σύμφωνα με τις αντίστοιχες υπουργικές αποφάσεις, εκτός κι αν αυτές υπολείπονται της σχολικής μονάδας στην οποία θα διατεθούν. Επίσης, εάν η διάθεσή τους γίνει μέχρι του τέλος Φεβρουαρίου θα ακολουθήσουν το καθεστώς αδειών των εκπαιδευτικών για τις διακοπές του Πάσχα, ενώ από τη λήξη του διδακτικού έτους και μέχρι τη λήξη της απόσπασής τους στη Δ/νση (31-8-2013) θα μπορούν να κάνουν χρήση της κανονικής τους άδειας.
β) Εάν διατεθούν μερικώς, θα γίνει αναλογικός υπολογισμός στις μονάδες μετάθεσης τους για δυσμενείς συνθήκες με βάση την εβδομάδα των πέντε (5) ημερών και θα λάβουν για τις ημέρες που θα διατίθενται στη σχολική μονάδα τις μονάδες μετάθεσης όπως στην ανωτέρω περίπτωση α. Επίσης, στην περίπτωση αυτή ως προς τις δικαιούμενες άδειες θα ισχύσει το καθεστώς αδειών των διοικητικών υπαλλήλων.
Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013
Το νέο Συμβούλιο Επιλογής Διευθυντών
Δείτε ΕΔΩ την απόφαση συγκρότησης του νέου Συμβουλίου Επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων (ΠΥΣΔΕ) Βοιωτίας
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)