ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
-
▼
Φεβρουαρίου
(22)
- Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός - Αιτίες, επιπτώσει...
- Ενημερωτική εκδήλωση για το σχολικό εκφοβισμό, Λιβ...
- Συμπλήρωση 20 χρόνων από την αναγνώριση της γενοκτ...
- 10ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
- 20 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικής Δικαιοσ...
- ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ: Συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων ...
- Ανακοίνωση ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ για το πρόγραμμα δράση...
- ΕΚΤΟΣ Η ΒΟΙΩΤΙΑ !!
- ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ για το πρόγραμμα αυτοαξιολόγη...
- Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ με τις νέες μετατάξεις εκπαιδε...
- Διαμαρτυρία ΕΛΜΕ Βοιωτίας για την αύξηση της τιμής...
- Το δημόσιο χρέος και το έλλειμμα της πολιτικής ελί...
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για τον “έλεγχο νομιμότητας πτυχίων”
- ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ Σ...
- Κυκλοφορεί το νέο τεύχος (τ.95) του περιοδικού Άρδην
- Ψήφισμα συμπαράστασης της ΟΛΜΕ σε συνάδελφο που τέ...
- Ψήφισμα συμπαράστασης της ΟΛΜΕ στους κατοίκους και...
- Αφιέρωμα στον ισπανικό κινηματογράφο
- Το πληροφοριακό πρόγραμμα MYSCHOOL και η ηλεκτρονι...
- Νέες προθεσμίες για τις αιτήσεις συνταξιοδότησης ε...
- Νέες μετατάξεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Δ.Ε. στη...
- Ψήφισμα Συλλόγου Διδασκόντων ΓΕΛ Ορχομενού για την...
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014
Το πληροφοριακό πρόγραμμα MYSCHOOL και η ηλεκτρονική παρακολούθηση
Εξώδικα από γονείς για το πληροφοριακό πρόγραμμα MYSCHOOL
Κατόπιν πρωτοβουλίας της Ένωσης Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων του Καλλικρατικού Δήμου Κηφισιάς, αύριο 10/2, ολοκληρώνεται η αποστολή Εξώδικων Γνωστοποιήσεων προς τις Διευθύνσεις όλων των σχολείων του Δήμου προκειμένου να σταματήσουν οι καταχωρήσεις ευαίσθητων και προσωπικών δεδομένων παιδιών και γονέων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Myschool.
Εξώδικες Γνωστοποιήσεις έχουν ήδη λάβει επίσης η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄Αθήνας, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄Αθήνας και η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής. Παράλληλα, αναμένεται η γνωμοδότηση από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στην οποία ήδη έχουν προσφύγει Ενώσεις Γονέων.
Η θέση της ΟΛΜΕ
Tο ασφυκτικό, αυταρχικό πλαίσιο λειτουργίας της εκπαίδευσης, που έχει επιβάλλει η Κυβέρνηση (πειθαρχικό δίκαιο, αξιολόγηση, παρουσιολόγιο, καθηκοντολόγιο και άλλα), εμπλουτίζεται με ένα καινούργιο «εργαλείο». Πρόκειται για το Πληροφοριακό Σύστημα Σχολικών Μονάδων και Διοικητικών Δομών «My School». Στο πλαίσιο αυτό το myschool, ενοποιεί μια σειρά βάσεων δεδομένων όπως το e-survey (αριθμός μαθητών / τμήμα, ωράρια εκπαιδευτικών – αναθέσεις μαθημάτων– συμπληρώσεις ωραρίων κλπ) και τη βάση δεδομένων ΝΕΣΤΩΡ / ΕΠΑΦΟΣ (στοιχεία μαθητών, αποτελέσματα φοίτησης κλπ). Επιπλέον, η συμπλήρωση και νέων στοιχείων, ακόμη και κάποιων που ενδεχομένως θα παραβιάζουν προσωπικά δεδομένα, καθίστανται υποχρεωτική (ΑΜΚΑ μαθητών).
Το my school είναι επεκτάσιμο με νέες εφαρμογές και στοιχεία που αφορούν το φάκελο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού, την εξωτερική αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση. Στην επόμενη φάση θα ζητείται η καθημερινή ενημέρωσή του σχετικά με την παρουσία των εκπαιδευτικών, των μαθητών, τις απουσίες μαθητών, τις άδειες εκπαιδευτικών, τη συμμετοχή σε απεργίες, τις ποινές μαθητών και γενικότερα για κάθε ζήτημα της σχολικής ζωής. Τα στοιχεία αυτά θα διατηρούνται ηλεκτρονικά και θα συνοδεύουν τους καταγραφόμενους σε όλη τους την σχολική ή εργασιακή ζωή, με κίνδυνο κακής χρήσης ή και δημοσιοποίησης όπως έδειξε και το πρόσφατο παράδειγμα δημοσιοποίησης προσωπικών στοιχείων των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα. Με βάση τα στοιχεία αυτά, αφού καταγραφούν και κατηγοριοποιηθούν οι σχολικές μονάδες και το έμψυχο υλικό τους (μαθητές και εκπαιδευτικοί), θα «νομιμοποιηθούν» οι συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολικών μονάδων, η μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, η περικοπή των δαπανών, η ανατροπή των εργασιακών σχέσεων, σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στον προϋπολογισμό 2014, το myschool είναι ένα «σύστημα διοίκησης, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, δημοσιονομικής διαχείρισης όλων των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας».
Με την εφαρμογή του προγράμματος αυτού ανακινούνται σοβαρά ζητήματα νομικής φύσης όπως η καταγραφή προσωπικών δεδομένων, η ασφάλεια των στοιχείων κ.λπ. και αποσκοπεί σε αυστηρότερη επιτήρηση, σκληρή προσαρμογή της εκπαιδευτικής διαδικασίας στις απαιτήσεις της αγοράς και των επιχειρήσεων, στην υποταγή και την τρομοκράτηση εκπαιδευτικών – μαθητών – γονέων.
Επιπλέον, αυξάνεται ο όγκος της γραφειοκρατικής δουλειάς στα σχολεία, σε βάρος της εκπαιδευτικής – παιδαγωγικής, αφού θα πέσει στους ώμους εκπαιδευτικών και διευθυντών.
Ειδικότερα, αποστερείται από τον Σύλλογο Διδασκόντων και τη σχολική κοινότητα, η δυνατότητα να αντιμετωπίζονται τα καθημερινά προβλήματα που προκύπτουν σε κάθε σχολείο (π.χ. απουσίες) με παιδαγωγικά κριτήρια και γνώμονα το καλό των μαθητών, και μεταβιβάζεται σε απρόσωπους «τεχνικούς της εξουσίας» η εφαρμογή της καταστροφικής πολιτικής της κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ.
Οι εκπαιδευτικοί, στρατευμένοι στον αγώνα για ένα σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τα όνειρα των μαθητών μας και των οικογενειών τους, θα δώσουμε τη μάχη, μαζί με τους μαθητές και τους γονείς τους, για να ανατραπούν και να ακυρωθούν στην πράξη, με συλλογικές διαδικασίες και αποφάσεις, και αυτά τα μέτρα όπως και η πολιτική της κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ.