ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
-
▼
Φεβρουαρίου
(22)
- Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός - Αιτίες, επιπτώσει...
- Ενημερωτική εκδήλωση για το σχολικό εκφοβισμό, Λιβ...
- Συμπλήρωση 20 χρόνων από την αναγνώριση της γενοκτ...
- 10ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
- 20 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικής Δικαιοσ...
- ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ: Συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων ...
- Ανακοίνωση ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ για το πρόγραμμα δράση...
- ΕΚΤΟΣ Η ΒΟΙΩΤΙΑ !!
- ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ για το πρόγραμμα αυτοαξιολόγη...
- Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ με τις νέες μετατάξεις εκπαιδε...
- Διαμαρτυρία ΕΛΜΕ Βοιωτίας για την αύξηση της τιμής...
- Το δημόσιο χρέος και το έλλειμμα της πολιτικής ελί...
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για τον “έλεγχο νομιμότητας πτυχίων”
- ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ Σ...
- Κυκλοφορεί το νέο τεύχος (τ.95) του περιοδικού Άρδην
- Ψήφισμα συμπαράστασης της ΟΛΜΕ σε συνάδελφο που τέ...
- Ψήφισμα συμπαράστασης της ΟΛΜΕ στους κατοίκους και...
- Αφιέρωμα στον ισπανικό κινηματογράφο
- Το πληροφοριακό πρόγραμμα MYSCHOOL και η ηλεκτρονι...
- Νέες προθεσμίες για τις αιτήσεις συνταξιοδότησης ε...
- Νέες μετατάξεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Δ.Ε. στη...
- Ψήφισμα Συλλόγου Διδασκόντων ΓΕΛ Ορχομενού για την...
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014
Ψήφισμα συμπαράστασης της ΟΛΜΕ σε συνάδελφο που τέθηκε σε αργία για δικαστική αντιδικία λόγω ιδιωτικών διαφορών
Ένα ακόμη θύμα του απαράδεκτου πειθαρχικού νομοθετικού πλαισίου είναι ο συνάδελφος Μπουλογεώργος Στέφανος, καθηγητής στα Τρίκαλα. Ο συνάδελφος λόγω ιδιωτικών διαφορών, ευρισκόμενος σε δικαστική αντιδικία και ενώ εκκρεμούν δίκες, τέθηκε σε αργία.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ συμπαραστέκεται στον συνάδελφο που έχει εμπλακεί σε αυτή την περιπέτεια και απαιτεί να διακοπεί άμεσα η αργία στην οποία έχει τεθεί μέχρις ότου ολοκληρωθούν οι δικαστικές διαδικασίες.
Το γεγονός αυτό επαναφέρει στο προσκήνιο της ανάγκη της τροποποίησης του πειθαρχικού δικαίου που με πολύ γενικό και σκόπιμα ασαφή τρόπο περιγράφει τις πειθαρχικές παραβάσεις, αφήνοντας τους εκπαιδευτικούς και όλους τους Δ.Υ. εκτεθειμένους σε κακόβουλες κατηγορίες και επιβάλλει αργία με πολύ μεγάλη ευκολία, αποδίδοντάς τους αναξιοπρεπή συμπεριφορά εντός και εκτός υπηρεσίας.
Διαμορφώνεται έτσι ένα ασφυκτικό πλαίσιο λειτουργίας για τους Δ.Υ. που για όποια δράση ή πρωτοβουλία τους μπορεί να βρεθούν εγκαλούμενοι και να απειλούνται με πολύ σοβαρές πειθαρχικές κυρώσεις.
Απαιτούμε από τα Υπ. Διοικ. Μεταρρύθμισης και Παιδείας να προχωρήσουν άμεσα στην αναμόρφωση των πειθαρχικών διατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα ώστε όλοι οι Δημ. Υπάλληλοι και οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να εκτελούν τα καθήκοντά τους απρόσκοπτα και χωρίς την απειλή της κατηγορίας και της τιμωρίας που μπορεί να προέλθει από οποιονδήποτε και για οποιονδήποτε λόγο άσχετο από την υπηρεσία του, μετατρέποντάς τον σε όμηρο και αντικείμενο εκβιασμών με απώτερο σκοπό τη διαμόρφωση ενός εκπαιδευτικού καθυποταγμένου στις κυβερνητικές εντολές και όχι υπηρέτη του δημοσίου συμφέροντος.