ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
-
▼
Φεβρουαρίου
(22)
- Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός - Αιτίες, επιπτώσει...
- Ενημερωτική εκδήλωση για το σχολικό εκφοβισμό, Λιβ...
- Συμπλήρωση 20 χρόνων από την αναγνώριση της γενοκτ...
- 10ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
- 20 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικής Δικαιοσ...
- ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ: Συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων ...
- Ανακοίνωση ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ για το πρόγραμμα δράση...
- ΕΚΤΟΣ Η ΒΟΙΩΤΙΑ !!
- ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ για το πρόγραμμα αυτοαξιολόγη...
- Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ με τις νέες μετατάξεις εκπαιδε...
- Διαμαρτυρία ΕΛΜΕ Βοιωτίας για την αύξηση της τιμής...
- Το δημόσιο χρέος και το έλλειμμα της πολιτικής ελί...
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για τον “έλεγχο νομιμότητας πτυχίων”
- ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ Σ...
- Κυκλοφορεί το νέο τεύχος (τ.95) του περιοδικού Άρδην
- Ψήφισμα συμπαράστασης της ΟΛΜΕ σε συνάδελφο που τέ...
- Ψήφισμα συμπαράστασης της ΟΛΜΕ στους κατοίκους και...
- Αφιέρωμα στον ισπανικό κινηματογράφο
- Το πληροφοριακό πρόγραμμα MYSCHOOL και η ηλεκτρονι...
- Νέες προθεσμίες για τις αιτήσεις συνταξιοδότησης ε...
- Νέες μετατάξεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Δ.Ε. στη...
- Ψήφισμα Συλλόγου Διδασκόντων ΓΕΛ Ορχομενού για την...
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014
10ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
10ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
Γιάννενα 28, 29 & 30 Μαρτίου 2014
«Ο ρόλος του Λυκείου και η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση»
Το περιεχόμενο του συνεδρίου περιλαμβάνει τις ενότητες:
(α) Σύγχρονες εκπαιδευτικές πολιτικές και η βαθμίδα του Λυκείου (συγκριτική προσέγγιση)
Σύγχρονες εκπαιδευτικές πολιτικές. Η διεθνής εμπειρία (ΕΕ, ΟΟΣΑ κ.λπ.).
Οι επιπτώσεις των πολιτικών της λιτότητας και των μνημονίων στην εκπαίδευση (με έμφαση στη λυκειακή βαθμίδα). Η περίπτωση της Ελλάδας.
Σύγχρονες εκπαιδευτικές πολιτικές. Η διεθνής εμπειρία (ΕΕ, ΟΟΣΑ κ.λπ.).
Οι επιπτώσεις των πολιτικών της λιτότητας και των μνημονίων στην εκπαίδευση (με έμφαση στη λυκειακή βαθμίδα). Η περίπτωση της Ελλάδας.
(β) Η βαθμίδα του Λυκείου: η ελληνική εμπειρία
Η βαθμίδα του Λυκείου και η επιλεκτική λειτουργία στην ελληνική εκπαίδευση. Το νέο θεσμικό πλαίσιο.
Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Διά Βίου Μάθηση.
Η βαθμίδα του Λυκείου και η επιλεκτική λειτουργία στην ελληνική εκπαίδευση. Το νέο θεσμικό πλαίσιο.
Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Διά Βίου Μάθηση.
(γ) Οι προτάσεις της ΟΛΜΕ
Ξεκίνησε η λειτουργία του ιστολογίου διαλόγου
του 10ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΟΛΜΕ
Μοναδική προϋπόθεση για τη συμμετοχή στον ηλεκτρονικό διάλογο είναι να διαθέτετε e-mail. Τα κείμενα μπορούν να είναι τοποθετήσεις πάνω σε συγκεκριμένη ενότητα του συνεδρίου (Ομάδα εργασίας), ή να είναι συνολικές τοποθετήσεις πάνω στο θέμα του συνεδρίου.
Στείλτε το κείμενό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 10synedriodialogos@gmail.com, και αναφέρετε την ενότητα στην οποία θέλετε να δημοσιευτεί το κείμενο σας.