ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
-
▼
Φεβρουαρίου
(22)
- Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός - Αιτίες, επιπτώσει...
- Ενημερωτική εκδήλωση για το σχολικό εκφοβισμό, Λιβ...
- Συμπλήρωση 20 χρόνων από την αναγνώριση της γενοκτ...
- 10ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
- 20 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικής Δικαιοσ...
- ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ: Συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων ...
- Ανακοίνωση ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ για το πρόγραμμα δράση...
- ΕΚΤΟΣ Η ΒΟΙΩΤΙΑ !!
- ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ για το πρόγραμμα αυτοαξιολόγη...
- Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ με τις νέες μετατάξεις εκπαιδε...
- Διαμαρτυρία ΕΛΜΕ Βοιωτίας για την αύξηση της τιμής...
- Το δημόσιο χρέος και το έλλειμμα της πολιτικής ελί...
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για τον “έλεγχο νομιμότητας πτυχίων”
- ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ Σ...
- Κυκλοφορεί το νέο τεύχος (τ.95) του περιοδικού Άρδην
- Ψήφισμα συμπαράστασης της ΟΛΜΕ σε συνάδελφο που τέ...
- Ψήφισμα συμπαράστασης της ΟΛΜΕ στους κατοίκους και...
- Αφιέρωμα στον ισπανικό κινηματογράφο
- Το πληροφοριακό πρόγραμμα MYSCHOOL και η ηλεκτρονι...
- Νέες προθεσμίες για τις αιτήσεις συνταξιοδότησης ε...
- Νέες μετατάξεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Δ.Ε. στη...
- Ψήφισμα Συλλόγου Διδασκόντων ΓΕΛ Ορχομενού για την...
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014
Ψήφισμα συμπαράστασης της ΟΛΜΕ στους κατοίκους και την εκπαιδευτική κοινότητα της Κεφαλονιάς
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή του στο λαό και την εκπαιδευτική κοινότητα της Κεφαλονιάς που δοκιμάζονται από τις μεγάλες καταστροφές λόγω της συνεχιζόμενης σεισμικής δραστηριότητας.
Οι εκπαιδευτικοί της χώρας δηλώνουν έτοιμοι να συμβάλουμε με όποιον τρόπο κριθεί πρόσφορος από την εκπαιδευτική κοινότητα και την ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης (Κ-Ι), για να ανακουφιστούν οι μαθητές μας και οι οικογένειές τους, οι συνάδελφοί μας εκπαιδευτικοί και να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία της εκπαίδευσης και της καθημερινότητας στην Κεφαλονιά.
Τα τεράστια προβλήματα που προκλήθηκαν τόσο σε εκατοντάδες σπίτια όσο και σε δεκάδες δημόσια κτήρια, σχολεία και άλλες εγκαταστάσεις μπορούν εύκολα να αποδοθούν στα φυσικά φαινόμενα και στην μανία της φύσης. Αποκαλύπτουν όμως την ανικανότητα και την αδιαφορία του κρατικού μηχανισμού και των κυβερνήσεων να οργανώσουν την αντισεισμική προστασία και την προστασία από τις φυσικές καταστροφές γενικά και να κινητοποιήσουν μέσα και πόρους, να διαμορφώσουν τα απαραίτητα σχέδια για την αντιμετώπισή τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια οι κυβερνήσεις κώφευαν στα επίμονα αιτήματα για συστηματικό αντισεισμικό έλεγχο όλων των σχολικών κτηρίων και άλλων κτηριακών υποδομών. Άλλωστε οι δαπάνες για αντισεισμική και αντιπλημμυρική προστασία δεν είναι επιλέξιμες σύμφωνα με τα Ευρωενωσιακά ειωθότα.
Φτάνουμε να θεωρούμε μεγάλη τύχη που ο σεισμός έγινε Κυριακή με τα σχολεία κλειστά. Μπορεί κανείς να φανταστεί τι θα είχε συμβεί σε διαφορετική περίπτωση, με τα σχολεία γεμάτα παιδιά στριμωγμένα σε 28άρια και 30άρια τμήματα, σε σχολικές εγκαταστάσεις με πολλά προβλήματα. Και μόνο ο αριθμός των σχολείων που έχουν κριθεί ακατάλληλα ή με πολλά προβλήματα είναι ενδεικτικός.
Μόνος τρόπος για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα είναι η λαϊκή κινητοποίηση και οργάνωση και σε αυτό οι συνάδελφοί μας εκπαιδευτικοί, η ΕΛΜΕ Κ-Ι, θα συμβάλλουμε και θα συνεχίσουν να συμβάλλουν με κάθε τρόπο.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ απαιτεί να παρθούν άμεσα μέτρα για την ανακούφιση των πληγέντων κατοίκων και την αντιμετώπιση των πρώτων πιεστικών αναγκών για ασφαλή στέγαση – σίτιση και περίθαλψη υιοθετώντας όλα τα αιτήματα των λαϊκών οργανώσεων.
- Απαιτεί άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων ώστε να εξελιχθεί με ασφάλεια η εκπαιδευτική διαδικασία, μακριά από εμβαλωματικές και πρόχειρες λύσεις. Ήδη έχουν γίνει προτάσεις από την ΕΛΜΕ Κ-Ι για το θέμα αυτό.
- Απαιτεί να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των μαθητών της Γ΄ Λυκείου, σχετικά με την πρόσβασή τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, με ειδικό καθεστώς, που θα λαμβάνει υπόψη του τις έκτακτες καταστάσεις που έχουν δημιουργηθεί στο νησί.
- Απαιτεί την άμεση και ριζική αποκατάσταση των σχολικών κτηρίων όπου αυτό είναι δυνατόν και την άμεση εκκίνηση της κατασκευής των νέων σχολικών συγκροτημάτων στο Νομό Κεφαλονιάς – Ιθάκης.
- Καλεί όλους τους συναδέλφους, την εκπαιδευτική κοινότητα σε όλη τη χώρα, να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στους πληγέντες με κάθε πρόσφορο τρόπο, σε συνεννόηση με την ΕΛΜΕ Κ-Ι και τις λαϊκές οργανώσεις που έχουν συγκροτηθεί.
- Η ΟΛΜΕ θα στηρίξει και υλικά, σεισμοπαθείς συναδέλφους και μαθητές για την αντιμετώπιση των πρώτων αναγκών, σε συνεννόηση με την ΕΛΜΕ Κ-Ι.
- Κλιμάκιο της ΟΛΜΕ θα βρεθεί στο νησί τις επόμενες ημέρες.