ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
▼
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
-
▼
Φεβρουαρίου
(39)
- Διαδραστικό θεατρικό δρώμενο για ενεργούς θεατές α...
- Κοινό δελτίο τύπου Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ
- Οι οκτώ ομάδες σχολείων της ΔΔΕ Βοιωτίας
- Ημερίδα ΣΕΚ Λιβαδειάς: Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τ...
- Διευκρινήσεις για το επίδομα τοκετού από τον ΕΟΠΥΥ
- Διατήρηση των ομάδων σχολείων προτείνουν ΟΛΜΕ/ΕΛΜΕ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΟΡΙΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
- Μη απόδοση της εισφοράς αλληλεγγύης (2%) υπέρ ανέρ...
- Η σελίδα της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ στο Facebook
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧ...
- Εκπρόσωποι της ΕΛΜΕ Βοιωτίας στη Δημοτική Επιτροπή...
- Έγκριση της επικαιροποίησης του Μεσοπρόθεσμου Πλαι...
- ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ: Το φάντασμα του επιθεωρητή επιστρέ...
- Η οργάνωση του σχολικού χρόνου στην Ευρώπη
- Συγκροτήθηκε η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του Δήμο...
- Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΣΤ...
- H εισήγηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ προς τις ΓΣ των τοπικών...
- Το διδακτικό προσωπικό των σχολικών μονάδων σε αρι...
- Οι μειώσεις των δαπανών εκπαίδευσης για το Υπ. Παι...
- 16o Συνέδριο ΟΛΜΕ από 29.6.13 μέχρι και 2.7.13 στη...
- Δελτίο Τύπου: Συνάντηση ΔΣ ΟΛΜΕ -Υπ. Παιδείας
- Τη Δευτέρα 18/2 στο ΕΠΑΛ Λιβαδειάς η εκδήλωση μνήμ...
- Αφιέρωμα στο Νίκο Καζαντζάκη από το 2ο Λύκειο Θήβας
- Έχει ενδιαφέρον ...
- ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΔΕΔΥ, 20/2
- ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΟΡΙΑ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ
- Ψήφισμα ΕΛΜΕ Βοιωτίας εις μνήμη σ. Βαγγέλη Καντά
- Απίστευτο κι όμως .. αληθινό !!
- Η εκπαιδευτική αξιολόγηση και το «φάντασμα του επ...
- Εθελοντική αιμοδοσία ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Διαδικτυακός εκφοβισμός - Λεκτική και σωματική βία...
- Πρόσληψη 8 ωρομισθίων εκπαιδευτικών για την κάλυψη...
- Νέα πεδία στο survey - Αναστολή λειτουργίας σχολικ...
- Εξάντληση πιστώσεων αναπληρωτών - Διάθεση αποσπασμ...
- Το νέο Συμβούλιο Επιλογής Διευθυντών
- ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ: Kείμενο προβληματισμού για το σχέδ...
- 7.000.000 ευρώ σε Δήμους αποκλειστικά για θέρμανση...
- Ενισχύουμε την Τράπεζα Αίματος της ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Πρώτη φορά μετά από 186 χρόνια ...
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013
ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ: Kείμενο προβληματισμού για το σχέδιο Π.Δ. του Υπ. Παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος του Υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα
- που εφαρμόζει κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών,
- που συνδέεται με τη βαθμολογική - μισθολογική εξέλιξη και τις ποσοστώσεις του Νόμου 4024/2011,
- που απειλεί με απολύσεις εκπαιδευτικών,
μας γυρίζει 30 χρόνια πίσω (εποχή 1982 και πριν) αφού τα όσα προβλέπει, με παραλλαγές, ίσχυαν και τότε. Οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται από μονοπρόσωπα όργανα (Διευθυντή σχολείου - Σχολικό Σύμβουλο) και κατατάσσονται σε κατηγορίες. Επιστροφή, λοιπόν, στο παρελθόν με το νέο - υποτίθεται - Π.Δ. (σαν να μην πέρασε μια μέρα από τότε .. !!)
«Το φάντασμα του επιθεωρητή» επιστρέφει ;
Η εκπαιδευτική κοινότητα θα δώσει τη μάχη και την πρότασή της για τη διασφάλιση της παιδαγωγικής ελευθερίας στα Σχολεία.
ΟΧΙ ΣΤΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -
ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ – ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ:
- που αξιολογεί το σύνολο των εμπλεκομένων παραμέτρων στην εκπαιδευτική διαδικασία (αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, υποδομές, συνθήκες άσκησης εκπαιδευτικού έργου, κοινωνικά χαρακτηριστικά, διοικητική και παιδαγωγική υποστήριξη, επιμόρφωση κ.α.) και λειτουργεί ως μηχανισμός ανατροφοδότησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
- που κινείται στους άξονες:
- προγραμματισμός
- στοχοθεσία
- παρακολούθηση
- αξιολόγηση
από συλλογικά όργανα (Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο) με στόχο τη βελτίωση και την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου.
- που απαντά στα ερωτήματα :
- τι προγραμματίζεται
- πώς εφαρμόζεται στην πράξη
- τι αξιολογείται
- πώς αποτιμάται το αποτέλεσμα
- ποιες πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται για τη βελτίωση
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου (π.χ. της σχολικής μονάδας) συνδέει το προϊόν της αξιολόγησης με μέτρα διορθωτικά και πρωτοβουλίες ενισχυτικές του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου. Από το προϊόν της αξιολογικής διαδικασίας πρέπει να προκύπτει όφελος, ποιότητα και αναβάθμιση της ίδιας της Εκπαίδευσης.
Το εκπαιδευτικό έργο ΔΕΝ αξιολογείται από μονοπρόσωπα ΑΛΛΑ από συλλογικά όργανα.
Το αποτέλεσμα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης - σε καμία περίπτωση - δεν μπορεί να είναι προϊόν αποκλειστικά «αξιολογικής έκθεσης» και δεν είναι δυνατό να χρησιμοποιείται ως πειθαρχικό μέτρο και να συνδέεται με την υπηρεσιακή, μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη του εκπαιδευτικού.
Κανένα σύστημα εκπαιδευτικής αξιολόγησης δεν μπορεί να εφαρμοστεί και πολύ περισσότερο δεν μπορεί να πετύχει αν δεν εξασφαλιστεί η αποδοχή και η εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών.