ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
▼
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
-
▼
Φεβρουαρίου
(39)
- Διαδραστικό θεατρικό δρώμενο για ενεργούς θεατές α...
- Κοινό δελτίο τύπου Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ
- Οι οκτώ ομάδες σχολείων της ΔΔΕ Βοιωτίας
- Ημερίδα ΣΕΚ Λιβαδειάς: Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τ...
- Διευκρινήσεις για το επίδομα τοκετού από τον ΕΟΠΥΥ
- Διατήρηση των ομάδων σχολείων προτείνουν ΟΛΜΕ/ΕΛΜΕ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΟΡΙΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
- Μη απόδοση της εισφοράς αλληλεγγύης (2%) υπέρ ανέρ...
- Η σελίδα της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ στο Facebook
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧ...
- Εκπρόσωποι της ΕΛΜΕ Βοιωτίας στη Δημοτική Επιτροπή...
- Έγκριση της επικαιροποίησης του Μεσοπρόθεσμου Πλαι...
- ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ: Το φάντασμα του επιθεωρητή επιστρέ...
- Η οργάνωση του σχολικού χρόνου στην Ευρώπη
- Συγκροτήθηκε η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του Δήμο...
- Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΣΤ...
- H εισήγηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ προς τις ΓΣ των τοπικών...
- Το διδακτικό προσωπικό των σχολικών μονάδων σε αρι...
- Οι μειώσεις των δαπανών εκπαίδευσης για το Υπ. Παι...
- 16o Συνέδριο ΟΛΜΕ από 29.6.13 μέχρι και 2.7.13 στη...
- Δελτίο Τύπου: Συνάντηση ΔΣ ΟΛΜΕ -Υπ. Παιδείας
- Τη Δευτέρα 18/2 στο ΕΠΑΛ Λιβαδειάς η εκδήλωση μνήμ...
- Αφιέρωμα στο Νίκο Καζαντζάκη από το 2ο Λύκειο Θήβας
- Έχει ενδιαφέρον ...
- ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΔΕΔΥ, 20/2
- ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΟΡΙΑ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ
- Ψήφισμα ΕΛΜΕ Βοιωτίας εις μνήμη σ. Βαγγέλη Καντά
- Απίστευτο κι όμως .. αληθινό !!
- Η εκπαιδευτική αξιολόγηση και το «φάντασμα του επ...
- Εθελοντική αιμοδοσία ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Διαδικτυακός εκφοβισμός - Λεκτική και σωματική βία...
- Πρόσληψη 8 ωρομισθίων εκπαιδευτικών για την κάλυψη...
- Νέα πεδία στο survey - Αναστολή λειτουργίας σχολικ...
- Εξάντληση πιστώσεων αναπληρωτών - Διάθεση αποσπασμ...
- Το νέο Συμβούλιο Επιλογής Διευθυντών
- ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ: Kείμενο προβληματισμού για το σχέδ...
- 7.000.000 ευρώ σε Δήμους αποκλειστικά για θέρμανση...
- Ενισχύουμε την Τράπεζα Αίματος της ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Πρώτη φορά μετά από 186 χρόνια ...
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013
Η εκπαιδευτική αξιολόγηση και το «φάντασμα του επιθεωρητή»
Ανακοίνωση των εκπροσώπων της
Ε Ν Ω Τ Ι Κ ΗΣ Κ Ι Ν Η Σ
ΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
στο Δ.Σ. ΕΛΜΕ Βοιωτίας
ΒΑΖΟΥΡΑ ΣΠΥΡΟΥ &
ΔΑΜΙΑΝΙΔΗ ΧΡΗΣΤΟΥ
Η εκπαιδευτική αξιολόγηση
και το «φάντασμα του επιθεωρητή»
Το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που δόθηκε στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Παιδείας προς διαβούλευση, επιστρέφει τη σχολική ζωή τριάντα χρόνια πίσω (εποχή
1982 και πριν) αφού τα όσα προτείνει, με παραλλαγές, ίσχυαν τότε.
Οι εκπαιδευτικοί
αξιολογούνται από μονοπρόσωπα όργανα (Διευθυντή σχολικής μονάδας - Σχολικό
Σύμβουλο) και η διαδικασία της αξιολόγησης εφαρμόζει κατηγοριοποίηση
εκπαιδευτικών και σχολείων, συνδέεται με τη βαθμολογική - μισθολογική
εξέλιξη και τις ποσοστώσεις του νόμου 4024/2011, απειλεί με απολύσεις
εκπαιδευτικών. Κανένα σύστημα αξιολόγησης, όμως, δεν μπορεί να εφαρμοστεί
και πολύ περισσότερο δεν μπορεί να πετύχει αν δεν εξασφαλιστεί η αποδοχή και η
εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών.
Η
εκπαιδευτική κοινότητα θα δώσει τη μάχη για τη διασφάλιση της παιδαγωγικής
ελευθερίας στο Δημόσιο Σχολείο και τη δική της πρόταση για μια εκπαιδευτική
αξιολόγηση – ανατροφοδότηση και βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.
Μια πρόταση - επιστημονικά αποδεκτή και
παιδαγωγικά τεκμηριωμένη - που αξιολογεί το σύνολο των εμπλεκομένων παραμέτρων
στην εκπαιδευτική διαδικασία (αναλυτικά
προγράμματα, βιβλία, υποδομές, συνθήκες άσκησης εκπαιδευτικού έργου, κοινωνικά
χαρακτηριστικά, διοικητική και παιδαγωγική υποστήριξη, επιμόρφωση κ.α.) και
λειτουργεί ως μηχανισμός ανατροφοδότησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Μια πρόταση
που κινείται στους άξονες: προγραμματισμός – στοχοθεσία – παρακολούθηση – αξιολόγηση
από συλλογικά όργανα (Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με το Σχολικό
Σύμβουλο) με στόχο τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και απαντά στα ερωτήματα:
τι προγραμματίζεται, πώς εφαρμόζεται, τι
αξιολογείται, πώς αποτιμάται το αποτέλεσμα, ποιες πρωτοβουλίες ενισχυτικές του
εκπαιδευτικού έργου αναλαμβάνονται.
Από το προϊόν της αξιολογικής διαδικασίας πρέπει να προκύπτει όφελος ποιότητας και αναβάθμιση της ίδιας της Δημόσιας Εκπαίδευσης και του Δημόσιου Σχολείου.
Από το προϊόν της αξιολογικής διαδικασίας πρέπει να προκύπτει όφελος ποιότητας και αναβάθμιση της ίδιας της Δημόσιας Εκπαίδευσης και του Δημόσιου Σχολείου.