ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
▼
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
-
▼
Φεβρουαρίου
(39)
- Διαδραστικό θεατρικό δρώμενο για ενεργούς θεατές α...
- Κοινό δελτίο τύπου Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ
- Οι οκτώ ομάδες σχολείων της ΔΔΕ Βοιωτίας
- Ημερίδα ΣΕΚ Λιβαδειάς: Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τ...
- Διευκρινήσεις για το επίδομα τοκετού από τον ΕΟΠΥΥ
- Διατήρηση των ομάδων σχολείων προτείνουν ΟΛΜΕ/ΕΛΜΕ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΟΡΙΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
- Μη απόδοση της εισφοράς αλληλεγγύης (2%) υπέρ ανέρ...
- Η σελίδα της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ στο Facebook
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧ...
- Εκπρόσωποι της ΕΛΜΕ Βοιωτίας στη Δημοτική Επιτροπή...
- Έγκριση της επικαιροποίησης του Μεσοπρόθεσμου Πλαι...
- ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ: Το φάντασμα του επιθεωρητή επιστρέ...
- Η οργάνωση του σχολικού χρόνου στην Ευρώπη
- Συγκροτήθηκε η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του Δήμο...
- Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΣΤ...
- H εισήγηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ προς τις ΓΣ των τοπικών...
- Το διδακτικό προσωπικό των σχολικών μονάδων σε αρι...
- Οι μειώσεις των δαπανών εκπαίδευσης για το Υπ. Παι...
- 16o Συνέδριο ΟΛΜΕ από 29.6.13 μέχρι και 2.7.13 στη...
- Δελτίο Τύπου: Συνάντηση ΔΣ ΟΛΜΕ -Υπ. Παιδείας
- Τη Δευτέρα 18/2 στο ΕΠΑΛ Λιβαδειάς η εκδήλωση μνήμ...
- Αφιέρωμα στο Νίκο Καζαντζάκη από το 2ο Λύκειο Θήβας
- Έχει ενδιαφέρον ...
- ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΔΕΔΥ, 20/2
- ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΟΡΙΑ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ
- Ψήφισμα ΕΛΜΕ Βοιωτίας εις μνήμη σ. Βαγγέλη Καντά
- Απίστευτο κι όμως .. αληθινό !!
- Η εκπαιδευτική αξιολόγηση και το «φάντασμα του επ...
- Εθελοντική αιμοδοσία ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Διαδικτυακός εκφοβισμός - Λεκτική και σωματική βία...
- Πρόσληψη 8 ωρομισθίων εκπαιδευτικών για την κάλυψη...
- Νέα πεδία στο survey - Αναστολή λειτουργίας σχολικ...
- Εξάντληση πιστώσεων αναπληρωτών - Διάθεση αποσπασμ...
- Το νέο Συμβούλιο Επιλογής Διευθυντών
- ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ: Kείμενο προβληματισμού για το σχέδ...
- 7.000.000 ευρώ σε Δήμους αποκλειστικά για θέρμανση...
- Ενισχύουμε την Τράπεζα Αίματος της ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Πρώτη φορά μετά από 186 χρόνια ...
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013
Δελτίο Τύπου: Συνάντηση ΔΣ ΟΛΜΕ -Υπ. Παιδείας
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ συναντήθηκε με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν το προτεινόμενο Π.Δ για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.
Στη συνάντηση αυτή κατατέθηκε με απόλυτη σαφήνεια η αντίθεση του κλάδου στο προτεινόμενο Π.Δ που στηρίζεται στο νόμο 4024/11.
Στη συνάντηση αυτή κατατέθηκε με απόλυτη σαφήνεια η αντίθεση του κλάδου στο προτεινόμενο Π.Δ που στηρίζεται στο νόμο 4024/11.
Συγκεκριμένα:
- Είμαστε αντίθετοι στη σύνδεση της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού με τη μισθολογική του εξέλιξη.
- Είμαστε αντίθετοι στην πρακτική των ποσοστώσεων στις προαγωγές των συναδέλφων, η οποία και αντιεπιστημονική είναι και δεν έχει προηγούμενο σε ολόκληρη την Ευρώπη.
- Είμαστε αντίθετοι στη μισθολογική καθήλωση που προβλέπει ο νόμος 4024/11 για μεγάλο μέρος του κλάδου και στη διετή παραμονή-ποινή στον ίδιο βαθμό των συναδέλφων που θα κριθούν ανεπαρκείς.
Η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου είναι μία καθαρά παιδαγωγική διαδικασία, που καμία σχέση δεν έχει με δημοσιονομικές σκοπιμότητες. Αντίθετα, ο νόμος 4024/11 και το προτεινόμενο Π.Δ έχουν πρωτίστως δημοσιονομικές στοχεύσεις. Καμία επιστημονική μελέτη δεν έχει αποδείξει ότι ο εκπαιδευτικός που έχει προβλήματα επάρκειας στο γνωστικό αντικείμενο βελτιώνεται με την περικοπή του μισθού του.
Καμία αναφορά δε γίνεται και κανένας σχεδιασμός δεν προβλέπεται στον τομέα της επιμόρφωσης.
Τριάντα χρόνια μετά την κατάργηση της θεσμοθετημένης επιμόρφωσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αδυνατεί να συνειδητοποιήσει ότι αυτός είναι ο τομέας που πρέπει να επικεντρώσει την προσοχή της.
Είναι λοιπόν προφανές, ότι έχουμε να κάνουμε με ένα σχέδιο μισθολογικής καθήλωσης, καλυμμένο με το μανδύα της αξιολόγησης. ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
Από την πλευρά του ο Υπουργός Παιδείας δεν απάντησε στο ερώτημα που του ετέθη από τα μέλη του Δ.Σ για αποδέσμευση της αξιολόγησης από τη μισθολογική εξέλιξη. Επίσης δήλωσε ότι το σχέδιο Π.Δ που έχει δοθεί στη δημοσιότητα θα τροποποιηθεί σε αρκετά σημεία και επιφυλάχθηκε να μας το κοινοποιήσει, όταν πάρει την τελική του μορφή.
Από την πλευρά μας τονίστηκε, ότι οι διαφωνίες μας σε βασικά σημεία του σχεδίου Π.Δ παραμένουν ισχυρές, με κορυφαία την σύνδεση της αξιολόγησης με την βαθμολογική μας εξέλιξη.
Σε κάθε περίπτωση, καταστήσαμε σαφές προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ότι αν δεν αποσύρει το συγκεκριμένο Π.Δ., αποδεσμεύοντας με νόμο την αξιολόγηση από την βαθμολογική και μισθολογική μας εξέλιξη, η απάντηση του κλάδου θα είναι και ισχυρή και ηχηρή.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΕ PDF ΑΡΧΕΙΟ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ