ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
▼
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
-
▼
Σεπτεμβρίου
(40)
- Η ΟΛΜΕ καλεί σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας την Πα...
- Πληροφορίες σχετικά με το ωράριο εκπαιδευτικών ανά...
- Προκήρυξη για την πλήρωση των θέσεων Προϊσταμένων ...
- ΕΛΜΕ Βοιωτίας: Διαμαρτυρία για τα Εσπερινά Γενικά ...
- ΕΛΜΕ Βοιωτίας: Μήνυμα συμπαράστασης για τη λειτουρ...
- Τοποθετήσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου του Π...
- Υλοποίηση Μεταλυκειακού Έτους / Τάξη Μαθητεία...
- Βιβλιοπρόταση: Νέα Αναπτυξιακή Παιδεία
- Έρχεται μείωση "αφορολόγητου" για μισθωτούς ...
- ΟΛΜΕ: Να γίνει τώρα γ΄φάση αποσπάσεων
- Στο Υπερταμείο αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία του...
- Μεταμνημονιακή εποχή ...
- Η "προφητική" ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Η ΑΔΕΔΥ καταγγέλει διώξεις κατά πολιτών - αγωνιστώ...
- Νέες συμπληρωματικές εγκρίσεις ολιγομελών τμημάτων...
- 6 χρόνια ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ, 2012-2018: Συνεχίζουμε ...
- Όταν κάποιοι είχαν "αυταπάτες" ...!!
- Αναλυτικά τα κενά εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευση...
- Παράταση προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων για τα ...
- Διαμαρτυρία φιλολόγων και φίλων των ανθρωπιστικών ...
- “Εκπαίδευση και νοηματοδότηση του βίου”
- Μια σελίδα Διεθνιστικής Αλληλεγγύης στη σύγχρονη ι...
- Να ξεπεράσουμε δημιουργικά το… ’22
- Ημέρα εθνικής μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων τ...
- Συμπληρωματική ΥΑ για έγκριση ολιγομελών τμημάτων ...
- Συμπληρωματική Έγκριση, κατ΄ εξαίρεση για το σχολι...
- Επανάληψη πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τ...
- Ιωνικές ημέρες πολιτισμού και παράδοσης, Θήβα 14-16/9
- Αιτήσεις συμμετοχής για την 4η περίοδο επιμόρφωσης...
- Βιβλιοπρόταση
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΛΜΕ για την αναμοριοδότηση των σχολικ...
- Συνέντευξη Τύπου ΑΔΕΔΥ / ΔΕΘ 2018
- ΝΕΕΣ τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας
- Τοποθετήσεις - διαθέσεις εκπαιδευτικών ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας
- Εκλογές ΠΥΣΔΕ / ΑΠΥΣΔΕ / ΚΥΣΔΕ 2018 - Ολόκληρη η ε...
- Πρόσκληση σε επετειακές εκδηλώσεις από το Σύλλογο ...
- Ανακοινοποίηση πινάκων λειτουργικών κενών και πλεο...
- Πίνακες λειτουργικών κενών και πλεονασμάτων
- Πρόσκληση σε επετειακές εκδηλώσεις μνήμης
- Ημέρες εθνικής μνήμης ...
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018
Διαμαρτυρία φιλολόγων και φίλων των ανθρωπιστικών σπουδών
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ως μία ανεξάρτητη πρωτοβουλία φιλολόγων που αγωνιούμε για την υποβάθμιση των ανθρωπιστικών και ιδιαίτερα των κλασικών σπουδών στην ελληνική εκπαίδευση, καλούμε όλους τους Φιλολόγους και τους εκπαιδευτικούς γενικότερα, τους Φοιτητικούς Συλλόγους, τους Πανεπιστημιακούς αλλά και κάθε απλό πολίτη που υποστηρίζει την ανθρωπιστική Παιδεία σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στις 28 Σεπτεμβρίου 2018, ημέρα Παρασκευή στη 1 το μεσημέρι.
Η αποψίλωση των κλασικών σπουδών και της ανθρωπιστικής παιδείας στο εκπαιδευτικό σύστημα γίνεται με μεθοδευμένο και συστηματικό τρόπο. Η κατάργηση των εξετάσεων των Αρχαίων Ελληνικών στα Γυμνάσια, η κατάργηση της εξέτασης της μετάφρασης στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, η κατάργηση του μαθήματος της Ιστορίας στη Γενική Παιδεία στην Γ΄ Λυκείου και η σχεδόν ολοκληρωτική εξαφάνισή του στα ΕΠΑΛ, η υποβάθμιση των Αρχαίων Ελληνικών στη Β΄ τάξη του Εσπερινού Λυκείου και η κατάργηση του μαθήματος της Φιλοσοφίας, και, το αποκορύφωμα, η εξαγγελία του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Γαβρόγλου για την κατάργηση των Λατινικών ως εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλήνιες Εξετάσεις και την αφαίρεσή του απ το Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών συντελούν στην υποβάθμιση της ανθρωπιστικής και κλασικής παιδείας στα σχολεία.
Έχουμε το υπέροχο προνόμιο να είμαστε οι κληρονόμοι ενός σπουδαίου πολιτισμού με παγκόσμια ακτινοβολία. Οφείλουμε επομένως να προστατεύουμε, να καλλιεργούμε και να αναδεικνύουμε αυτό το μοναδικό πολιτισμικό κεφάλαιο. Δεν το χρωστάμε μόνο στους εαυτούς μας, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο. Ας ενώσουμε τη φωνή μας για να αποκαταστήσουμε την Παιδεία στη χώρα που τη γέννησε. Να είμαστε όλες και όλοι εκεί!