ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
▼
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
-
▼
Σεπτεμβρίου
(40)
- Η ΟΛΜΕ καλεί σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας την Πα...
- Πληροφορίες σχετικά με το ωράριο εκπαιδευτικών ανά...
- Προκήρυξη για την πλήρωση των θέσεων Προϊσταμένων ...
- ΕΛΜΕ Βοιωτίας: Διαμαρτυρία για τα Εσπερινά Γενικά ...
- ΕΛΜΕ Βοιωτίας: Μήνυμα συμπαράστασης για τη λειτουρ...
- Τοποθετήσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου του Π...
- Υλοποίηση Μεταλυκειακού Έτους / Τάξη Μαθητεία...
- Βιβλιοπρόταση: Νέα Αναπτυξιακή Παιδεία
- Έρχεται μείωση "αφορολόγητου" για μισθωτούς ...
- ΟΛΜΕ: Να γίνει τώρα γ΄φάση αποσπάσεων
- Στο Υπερταμείο αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία του...
- Μεταμνημονιακή εποχή ...
- Η "προφητική" ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Η ΑΔΕΔΥ καταγγέλει διώξεις κατά πολιτών - αγωνιστώ...
- Νέες συμπληρωματικές εγκρίσεις ολιγομελών τμημάτων...
- 6 χρόνια ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ, 2012-2018: Συνεχίζουμε ...
- Όταν κάποιοι είχαν "αυταπάτες" ...!!
- Αναλυτικά τα κενά εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευση...
- Παράταση προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων για τα ...
- Διαμαρτυρία φιλολόγων και φίλων των ανθρωπιστικών ...
- “Εκπαίδευση και νοηματοδότηση του βίου”
- Μια σελίδα Διεθνιστικής Αλληλεγγύης στη σύγχρονη ι...
- Να ξεπεράσουμε δημιουργικά το… ’22
- Ημέρα εθνικής μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων τ...
- Συμπληρωματική ΥΑ για έγκριση ολιγομελών τμημάτων ...
- Συμπληρωματική Έγκριση, κατ΄ εξαίρεση για το σχολι...
- Επανάληψη πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τ...
- Ιωνικές ημέρες πολιτισμού και παράδοσης, Θήβα 14-16/9
- Αιτήσεις συμμετοχής για την 4η περίοδο επιμόρφωσης...
- Βιβλιοπρόταση
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΛΜΕ για την αναμοριοδότηση των σχολικ...
- Συνέντευξη Τύπου ΑΔΕΔΥ / ΔΕΘ 2018
- ΝΕΕΣ τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας
- Τοποθετήσεις - διαθέσεις εκπαιδευτικών ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας
- Εκλογές ΠΥΣΔΕ / ΑΠΥΣΔΕ / ΚΥΣΔΕ 2018 - Ολόκληρη η ε...
- Πρόσκληση σε επετειακές εκδηλώσεις από το Σύλλογο ...
- Ανακοινοποίηση πινάκων λειτουργικών κενών και πλεο...
- Πίνακες λειτουργικών κενών και πλεονασμάτων
- Πρόσκληση σε επετειακές εκδηλώσεις μνήμης
- Ημέρες εθνικής μνήμης ...
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΛΜΕ για την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΛΜΕ για την αναμοριοδότηση
Με την πρόσφατη απόφαση «Κατάταξη σε αξιολογικές κατηγορίες και καθορισμός δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», το Υπουργείο Παιδείας δημιουργεί ένα ακόμη δυσμενέστερο περιβάλλον τόσο για τη λειτουργία των σχολείων όσο και για τους εκπαιδευτικούς.
Ειδικότερα με την συγκεκριμένη υπουργική απόφαση:
- Αποχαρακτηρίζονται πολλά από τα υφιστάμενα δυσπρόσιτα σχολεία. Ο μαζικός αυτός αποχαρακτηρισμός θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στην έγκαιρη στελέχωση των σχολείων αυτών με εκπαιδευτικούς και θα οδηγήσει στην υπολειτουργία τους.
- Υποβιβάζονται σε μόρια οι περισσότερες από τις σχολικές μονάδες της Β/θμιας Εκπαίδευσης, παραβλέπονται τοπικές και άλλες ιδιαιτερότητες και δημιουργούνται αδικίες για συγκεκριμένες περιοχές, ειδικότερα για πρωτεύουσες νομών που αντιμετωπίζονται με ισοπεδωτικό πνεύμα. Οι συνέπειες των υποβιβασμών θα είναι η υποστελέχωση σχολείων και η δραστική μείωση των εγκρίσεων λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων.
- Πολλές σχολικές μονάδες υποβιβάζονται από μια ζώνη μοριοδότησης σε άλλη με συνέπεια την αύξηση του ελάχιστου απαιτούμενου αριθμού μαθητών για τη συγκρότηση τμημάτων προσανατολισμού, μαθημάτων επιλογής και Κατευθύνσεων στα Γενικά Λύκεια και τμημάτων Γενικής Παιδείας, Τομέων και Ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ. Αυτού του είδους οι υποβιβασμοί θα οδηγήσουν σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις τμημάτων και σε μείωση των οργανικών θέσεων.
Το Υπουργείο Παιδείας αγνόησε την πρόταση της ΟΛΜΕ για καθιέρωση κοινού συστήματος μοριοδότησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη βάση των μέχρι τώρα ισχυόντων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Η απόφαση για την αναμοριοδότηση πέρα από τις αρνητικές συνέπειες που θα έχει στις ελάχιστες πλέον μεταθέσεις των εκπαιδευτικών, αποτελεί στην ουσία μία έμμεση προσπάθεια κατάργησης σχολικών τμημάτων, ιδιαίτερα στα μικρά περιφερειακά σχολεία, με αποκλειστική στόχευση την περιστολή του εργασιακού κόστους.
Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. ζητά:
- Τη ανάκληση της Υπουργικής απόφασης.
- Την κατάργηση των υπουργικών αποφάσεων που συνδέουν τον ελάχιστο αριθμό μαθητών ανά τμήμα με τη ζώνη μοριοδότησης των σχολείων.
- Την άμεση επανεξέταση του προσδιορισμού των δυσπρόσιτων σχολείων
Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ