ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
▼
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
-
▼
Μαρτίου
(32)
- Ευχές από την Ενωτική Κίνηση
- Η Έξοδος ...
- Κριτήρια και μοριοδότηση για την επιλογή στελεχών ...
- Πρόσκληση υποψηφίων Διευθυντών για την κάλυψη θέση...
- Ενημέρωση: τρίωρες στάσεις εργασίας, 30.03.2018
- Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευση...
- ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
- 25η Μαρτίου 1821, η θέληση του έθνους να υπάρξει
- Σαράντα παλικάρια από τη Λιβαδειά....
- Ανακοίνωση ΕΛΜΕ - Ψήφισμα για τους δύο Έλληνες στρ...
- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΔΕΔΥ με αφορμή «απειλές και ύβρεις» ...
- Ο Θηβαίος ζωγράφος Θεόδωρος Βρυζάκης και η Ελληνικ...
- Ο Θούριος του Ρήγα
- Η μάχη στο Βαλτέτσι
- ΕΛΜΕ Βοιωτίας: Ο κατήφορος του ΠΑΜΕ … δεν έχει τέλ...
- Ελευθέριος Βενιζέλος, 82 χρόνια μετά ...
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμι...
- Η σχολική εκπαίδευση της αποδόμησης
- Τρίωρες διευκολυντικές στάσεις εργασίας, 16.03.2018
- Ευαγόρας Παλληκαρίδης
- Σημαντικές αλλαγές στα σχολεία για τα έγγραφα αλλο...
- Σε ΦΕΚ η τροποποίηση απόφασης για την λειτουργία τ...
- Αποτελέσματα Κλήρωσης Α’ Φάσης & Έναρξη Β’ Φάσης Α...
- Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για την κάλυ...
- Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την κάλυψη κ...
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ για τους μόνιμους διορισμ...
- Βιβλιοπαρουσίαση: "Το Δημοτικό τραγούδι, αποτύπωση...
- Επαναπροκήρυξη πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος ...
- Κενά - πλεονάσματα 2018-2019
- Σαν σήμερα ...
- Ενημερωτικό δελτίο ΕΛΜΕ
- Οι νέοι ενοποιημένοι κλάδοι εκπαιδευτικού προσωπικ...
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018
Αποτελέσματα Κλήρωσης Α’ Φάσης & Έναρξη Β’ Φάσης Αιτήσεων Επιμόρφωσης Β1 Επίπεδου ΤΠΕ
Τα αποτελέσματα της κλήρωσης της Α’ φάσης υποβολής αιτήσεων για τα προγράμματα της 3ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ ανακοινώθηκαν και καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να ενημερωθούν σχετικά με το αποτέλεσμα της αίτησής τους, με χρήση των κωδικών τους, επιλέγοντας «Αίτηση Επιμόρφωσης -> Υποβολή/Προβολή Αίτησης» ή/και «Αίτηση Επιμόρφωσης -> Προβολή Αποτελεσμάτων Κλήρωσης» από το περιβάλλον του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://e-pimorfosi.cti.gr/mis.
Ταυτόχρονα, ξεκινά η Β’ φάση υποβολής και επικαιροποίησης αιτήσεων (έως και την Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018 στις 16:00), με κύριο σκοπό τη συμπλήρωση προγραμμάτων που δεν έλαβαν τον απαιτούμενο αριθμό αιτήσεων για να υλοποιηθούν.
Δυνατότητα υποβολής ή επικαιροποίησης αίτησης σε αυτή τη φάση έχουν:
- εκπαιδευτικοί οι οποίοι κατά την Α’ φάση δεν κληρώθηκαν και δεν έχουν ενταχθεί σε προγράμματα που συμπληρώνουν ικανό αριθμό αιτήσεων/ επιμορφούμενων προκειμένου να υλοποιηθούν,
- επιλαχόντες εκπαιδευτικοί σε προγράμματα που συμπληρώθηκαν κατά την Α’ φάση και πρόκειται να υλοποιηθούν,
- άλλοι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να υποβάλουν νέα αίτηση σε αυτή τη φάση.
Η κατανομή/ τοποθέτηση των ενδιαφερομένων στα προγράμματα κατά την παρούσα Β’ φάση υποβολής αιτήσεων, γίνεται άμεσα κατά σειρά χρονικής προτεραιότητας.
Περισσότερα στοιχεία σχετικά με τη διεξαγωγή των επιμορφωτικών προγραμμάτων, τις προϋποθέσεις συμμετοχής και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής και κατανομής στα προγράμματα επιμόρφωσης μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής σας στη Β’ φάση, θα βρείτε ΕΔΩ (σελ 32, Ενότητα 6 "Αίτηση Επιμόρφωσης – Β’ Φάση").
Για τυχόν διευκρινίσεις που θα χρειαστείτε, μπορείτε να ανατρέξετε στις «Συχνές Ερωτήσεις» της παρούσας πύλης http://e-pimorfosi.cti.gr και συγκεκριμένα εδώ ή να χρησιμοποιήσετε το «Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος» (επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Help Desk») για να υποβάλετε ηλεκτρονικά το ερώτημά σας στην Υπηρεσία Help Desk της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο.
Για να υποβάλλετε την αίτηση συμμετοχής σας, πατήστε ΕΔΩ.
Οδηγίες για την διαδικασία απόκτησης κωδικών εισόδου στο Πληροφοριακό Σύστημα http://e-pimorfosi.cti.gr/mis για τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ19/20, προκειμένου να υποβάλλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα, θα βρείτε ΕΔΩ.
Μετά την ολοκλήρωση της Β’ φάσης αιτήσεων επιμόρφωσης, με νεώτερη ανακοίνωση θα ενημερωθούν τα ΚΣΕ σχετικά με την υλοποίηση των προγραμμάτων που έχουν υποβάλει και τις απαραίτητες ενέργειες για την έναρξη των μαθημάτων (εγγραφές επιμορφούμενων κλπ.), καθώς επίσης και οι εκπαιδευτικοί σχετικά με τη συμμετοχή τους.