ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
▼
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
-
▼
Ιουνίου
(20)
- Το πρόγραμμα εργασιών για το 18ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ...
- Αφιέρωμα στην επιχείρηση αποδόμησης της Ιστορίας
- Δελτίο τύπου για τη συνάντηση με τον ΠΔΕ για τα ΕΠΑΛ
- Απόψεις: Πατριώτης ή εθνομηδενιστής ;
- Καταγγελία της ΟΛΜΕ για την κατάργηση ορισμένων ει...
- Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Βοιωτίας για τις ηλεκτρονικές ...
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Η θέση της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ σχετικά με...
- Ενημέρωση από την ΟΛΜΕ σχετικά με την εξέλιξη του ...
- Οδηγίες από την ΟΛΜΕ για την παρακολούθηση αιτήσεω...
- Αίτημα της ΕΛΜΕ Ευρυτανίας για εξαίρεση του ΔΔΕ Ευ...
- Ψήφισμα της ΕΛΜΕ Βοιωτίας ενάντια στην καταδίκη τω...
- ΟΛΜΕ: Να αποσυρθεί άμεση η εγκύκλιος για εγγραφές ...
- Αποτελέσματα της κλήρωσης για τις Κατασκηνώσεις τη...
- Βιβλιο-πρόταση
- Αφίσα αιμοδοσίας
- Παγκόσμια ημέρα εθελοντή αιμοδότη/ Πρόσκληση σε αι...
- Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Βοιωτίας για τη χωροταξική κατ...
- Κάλεσμα της ΕΛΜΕ Βοιωτίας σε παράσταση διαμαρτυρίας
- Παρέμβαση της ΟΛΜΕ προς τον Υπ. Παιδείας για τον Δ...
- Αίτημα της ΟΛΜΕ για παράταση στην υποβολή των αιτή...
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017
Καταγγελία της ΟΛΜΕ για την κατάργηση ορισμένων ειδικοτήτων σε ΕΠΑΛ
Κύριε Υπουργέ,
Η
μεροληπτική και σε βάρος της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης πολιτική του
Υπουργείου Παιδείας πρέπει να σταματήσει.
Μετά
από καταγγελίες αρκετών ΕΛΜΕ της χώρας (Σερρών, Β Πέλλας, Θεσσαλονίκης,
Ηρακλείου κ.ά.) και ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη οι εγγραφές σε τομείς και
ειδικότητες, το Υπουργείο Παιδείας προχωρά στην κατάργηση ενεργών ειδικοτήτων στερώντας
την ελεύθερη επιλογή των μαθητών στα ΕΠΑΛ αυτά.
Το
Υπουργείο Παιδείας με την Υ.Α. Φ20/98094/Δ4 ΦΕΚ 2067 (Β) στις 15/6/2017 αποφάσιζε
να αφαιρέσει ειδικότητες από κάποια ΕΠΑΛ της χώρας, οι οποίες μάλιστα
λειτουργούσαν κανονικά, αναγκάζοντας μαθητές ή
να εγκαταλείψουν το σχολείο ή να μετακινηθούν σε άλλα ΕΠΑΛ ακόμη και εκτός
Νομών για να παρακολουθήσουν την ειδικότητα που επιθυμούν.
Κατόπιν
επικοινωνίας του ΔΣ της ΟΛΜΕ με υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου υπήρξε η
δέσμευση ότι θα γίνει διόρθωση στο ΦΕΚ και θα προστεθούν οι συγκεκριμένες
ειδικότητες στην ειδική πλατφόρμα εγγραφών των μαθητών των ΕΠΑΛ.
Επειδή
το θέμα είναι πολύ σοβαρό και επείγον καθώς οι εγγραφές ολοκληρώνονται την
Παρασκευή 23/6/2017 θα πρέπει άμεσα το Υπουργείο να τροποποιήσει την πλατφόρμα,
να εκδώσει διορθωμένη την Υπουργική Απόφαση και να δώσει το δικαίωμα στους
μαθητές να εγγραφούν στις ειδικότητες που
επιθυμούν.
Για να δείτε το έγγραφο σε pdf ΕΔΩ