ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
▼
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
-
▼
Ιουνίου
(20)
- Το πρόγραμμα εργασιών για το 18ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ...
- Αφιέρωμα στην επιχείρηση αποδόμησης της Ιστορίας
- Δελτίο τύπου για τη συνάντηση με τον ΠΔΕ για τα ΕΠΑΛ
- Απόψεις: Πατριώτης ή εθνομηδενιστής ;
- Καταγγελία της ΟΛΜΕ για την κατάργηση ορισμένων ει...
- Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Βοιωτίας για τις ηλεκτρονικές ...
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Η θέση της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ σχετικά με...
- Ενημέρωση από την ΟΛΜΕ σχετικά με την εξέλιξη του ...
- Οδηγίες από την ΟΛΜΕ για την παρακολούθηση αιτήσεω...
- Αίτημα της ΕΛΜΕ Ευρυτανίας για εξαίρεση του ΔΔΕ Ευ...
- Ψήφισμα της ΕΛΜΕ Βοιωτίας ενάντια στην καταδίκη τω...
- ΟΛΜΕ: Να αποσυρθεί άμεση η εγκύκλιος για εγγραφές ...
- Αποτελέσματα της κλήρωσης για τις Κατασκηνώσεις τη...
- Βιβλιο-πρόταση
- Αφίσα αιμοδοσίας
- Παγκόσμια ημέρα εθελοντή αιμοδότη/ Πρόσκληση σε αι...
- Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Βοιωτίας για τη χωροταξική κατ...
- Κάλεσμα της ΕΛΜΕ Βοιωτίας σε παράσταση διαμαρτυρίας
- Παρέμβαση της ΟΛΜΕ προς τον Υπ. Παιδείας για τον Δ...
- Αίτημα της ΟΛΜΕ για παράταση στην υποβολή των αιτή...
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Τρίτη 20 Ιουνίου 2017
Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Βοιωτίας για τις ηλεκτρονικές εγγραφές στα ΕΠΑΛ
Με έκπληξη διαβάσαμε ότι για το σχολικό έτος
2017-2018 η δήλωση προτίμησης για εγγραφή στα ΕΠΑ.Λ. θα πραγματοποιηθεί
ηλεκτρονικά από τις 19-6-2017 έως τις 23-6-2017 και η εγγραφή των μαθητών θα
ολοκληρωθεί έως τις 30 Ιουνίου 2017.
Πρόκειται λοιπόν να εφαρμοστεί
για πρώτη φορά μια διαδικασία εγγραφής στα ΕΠΑ.Λ. παρόμοια με αυτή που
ακολουθείται σε δομές κατάρτισης (ΙΕΚ – ΟΑΕΔ).
Ζητάμε να αποσυρθούν άμεσα οι
εγκύκλιοι:
α) 89047/ΓΔ4/26-5-2017
β) Φ1α/91085/Δ4/31-5-2017
οι οποίες καταπατούν την αρχή
ισότητας που ισχύει στη Δημόσια Διοίκηση, καθώς μεταβάλλουν τη περίοδο και τον
τρόπο εγγραφής μαθητών μόνο για τα ΕΠΑ.Λ.
Με τις παραπάνω εγκυκλίους
αποδυναμώνεται το μαθητικό δυναμικό των ΕΠΑ.Λ. και σε συνδυασμό με την ισχύουσα
νομοθεσία για τον ελάχιστο αριθμό μαθητών που απαιτούνται για τη δημιουργία
τομέων και ειδικοτήτων, είναι σίγουρο ότι δεν θα λειτουργήσουν δεκάδες τμήματα,
με ότι αυτό συνεπάγεται για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Δεν δίνεται η δυνατότητα να
δηλωθούν όλες οι Ειδικότητες των Τομέων, όσων προφανώς πληρούν τις προϋποθέσεις
για τη λειτουργία τους σε κάθε ΕΠΑΛ. Η απόφαση για το ποιες ειδικότητες θα
δημιουργηθούν τη χρονιά 2017-18 έπρεπε να έπεται των δηλώσεων προτίμησης των μαθητών.
Οι απόφοιτοι ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ σχ.
Έτους 2016-17 οι οποίοι δεν θα πετύχουν σε σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης δεν
θα έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν για απόκτηση πτυχίου σε ειδικότητες πρώτης
επιλογής τους, αφού αρκετοί τομείς θα έχουν κλείσει λόγω έλλειψης του αναγκαίου
αριθμού μαθητών.
Με τον βιαστικό αυτό τρόπο της
υποχρεωτικής ηλεκτρονικής εγγραφής (χρησιμοποιώντας κωδικούς TAXISNET) σε
πολύ κλειστά χρονικά περιθώρια, αποτρέπει τους γονείς να εγγράψουν τα παιδιά
τους στα ΕΠΑ.Λ. και τα οδηγεί στην γενική εκπαίδευση.
Απαιτούμε από το Υπουργείο
Παιδείας:
·
Να αποσύρει τις αιφνιδιαστικές εγκυκλίους και να
κάνει πράξη τα λόγια για την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης.
·
Να σεβαστεί τούς μαθητές, τους γονείς και τους
καθηγητές, που στελεχώνουν και θα στελεχώσουν τα ΕΠΑ.Λ. της χώρας.
·
Να μην κλείσει κανένας τομέας και καμία
ειδικότητα στα ΕΠΑ.Λ. που αποτελούν βασικό μοχλό για την παραγωγική
ανασυγκρότηση της Χώρας.
·
Να δώσει το δικαίωμα στους μαθητές παλαιών τύπων
ΕΠΑ.Λ με ανεπαρκή φοίτηση στη Γ΄ τάξη ημερησίων και Δ΄ Εσπερινών ΕΠΑ.Λ να
αποκτήσουν απολυτήριο και πτυχίο.
·
Η έγκριση λειτουργίας τμημάτων στα ΕΠΑ.Λ να
γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από πλήρως
αιτιολογημένη εισήγηση του διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΘΕΙΑΚΟΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΤΡΑΤΖΟΥΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ