ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
▼
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
-
▼
Απριλίου
(21)
- Πανελλαδικό Δίκτυο Ανεξάρτητων Ενωτικών Κινήσεων Δ...
- Πρόταση στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας: “Καθυστέρηση υ...
- Αποκατάσταση της εργασιακής σταθερότητας στη Δημόσ...
- Στο δρόμο προς το 17ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ
- Καταγγελία ΟΛΜΕ για την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομ...
- Απεργιακή συγκέντρωση, 1η Μάη 2015
- Καταγγέλουν την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου οι ...
- Υποβολή αιτήσεων πιστοποίησης Β’ επιπέδου ΤΠΕ
- Αίτημα ΟΛΜΕ για συνάντηση με τον Υπουργό και τον α...
- Οι μαθητευμένοι μάγοι και η έλλειψη ιστορικής συνε...
- Η πρόταση (τροπολογία ν/σ) του Υπ. Παιδείας για τη...
- Πρόταση της ΕΛΜΕ προς το ΠΥΣΔΕ για τις ομάδες και ...
- Η θέση της ΟΛΜΕ σχετικά με το νομοσχέδιο του Υπ. Δ...
- Βιβλιο-πρόταση: «Η ανολοκλήρωτη επανάσταση του Ρήγ...
- Αντί άλλου σχολιασμού για την επιλογή των νέων Περ...
- Μνημόνιο - Αντιμνημόνιο: Η διαλεκτική της Αποικίας...
- Ευχές από την ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Δ.Ε. Βοιωτίας
- Προτάσεις της ΟΛΜΕ σχετικά με τις σχολικές εκδρομές
- Υλοποιούμε τη δέσμευσή μας για Διαφάνεια στις αποφ...
- Πρόσκληση για το 17ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ, Αθήνα 1/7 ...
- Κινητοποιήσεις ΑΔΕΔΥ για τη βιωσιμότητα του ΜΤΠΥ
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Πέμπτη 23 Απριλίου 2015
Υποβολή αιτήσεων πιστοποίησης Β’ επιπέδου ΤΠΕ
Καλούνται
οι εκπαιδευτικοί που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τα προγράμματα επιμόρφωσης Β’
επιπέδου ΤΠΕ (παραδοσιακού ή μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης) τα οποία
υλοποιήθηκαν στα ΚΣΕ από τον Φεβρουάριο του 2010, στο πλαίσιο της Πράξης
Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ
στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ
2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής
Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου, καθώς και κατά τις δύο περιόδους
επιμόρφωσης του προηγούμενου σχετικού έργου του Γ' ΚΠΣ, που υλοποιήθηκαν
από τον Μάιο μέχρι τον Νοέμβριο 2008,
να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα πιστοποίησης που θα διεξαχθούν στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα ξεκινώντας από το Σαββατοκύριακο:
9-10 Μαΐου 2015
Οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης (http://b-epipedo2.cti.gr/mis,
επιλογή «Διαχείριση Αιτήσεων Πιστοποίησης») με χρήση των κωδικών
πρόσβασης που ήδη διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί. Κάθε εκπαιδευτικός έχει τη
δυνατότητα να υποβάλλει μία μόνο αίτηση.
Μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS),
κάθε ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για
όλα τα διαθέσιμα προγράμματα πιστοποίησης του κλάδου του, που πρόκειται
να διεξαχθούν σε Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠις) σε πανελλαδικό επίπεδο και
να υποβάλει την αίτησή του σε ένα από αυτά.
Κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης ο
εκπαιδευτικός καλείται να επιλέξει (κατά περίπτωση, ανάλογα με τον
κλάδο), την υποκατηγορία (πχ. μάθημα, βαθμίδα), από την οποία επιθυμεί
να προέρχεται, το θέμα που θα διαπραγματευτεί κατά το δεύτερο, μη
αυτοματοποιημένο μέρος της εξέτασης, το οποίο αφορά στην ανάπτυξη ενός
πλήρους θέματος σχετικού με την εκπόνηση ενός σχεδίου μαθήματος (πχ.
Αρχαία/Ιστορία Γυμνασίου για ΠΕ02, Φυσική Γυμνασίου για ΠΕ04, μικρές
τάξεις Δημοτικού – Α', Β', Γ' για ΠΕ70 κ.α.).
Λόγω της συγκεκριμένης διάρκειας της
περιόδου πιστοποίησης, των διαθέσιμων προγραμμάτων και του μεγάλου
αριθμού των ενδιαφερομένων, παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί να φροντίσουν
έγκαιρα για την υποβολή της αίτησής τους, προκειμένου να μπορέσουν να
προσέλθουν στις εξετάσεις.
Με τη συμπλήρωση των συμμετοχών ενός
προγράμματος και λίγες ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του,
γίνεται τελικός έλεγχος προκειμένου να οριστικοποιηθεί και να εγκριθεί η
πραγματοποίηση της εξέτασης. Κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να
παρακολουθεί μέσω του MIS, την κατάσταση του προγραμματισμένου
προγράμματος πιστοποίησης στο οποίο έχει επιλέξει να συμμετάσχει, ώστε
να είναι ενήμερος αν εγκρίθηκε η διεξαγωγή του (οριστικοποιήθηκε) ή όχι.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης Β' επιπέδου ΤΠΕ διατίθενται ΕΔΩ.
Γενικές οδηγίες σχετικά με την εξέταση
και οδηγίες χρήσης του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος/ λογισμικού
πιστοποίησης, για τους συμμετέχοντες στην πιστοποίηση εκπαιδευτικούς
διατίθενται ΕΔΩ.